Als ik zoveel geld had zou ik waarschijnlijk soortgelijke dingen doen, ze moeten maar lekker doen. Alleen ik vind het getuigen van geestelijke armoe dat je bij iedere scheet die je laat die roddelbladen belt om te laten weten dat je nog bestaatquote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Vivi het volgende:
Maar srsly, wat is er nu eigenlijk mis mee? (Behalve het feit dat ik het allemaal lekker voor mezelf zou houden dan..dat bakvisserige gebabbel komt idd niet al te snugger over, hoewel dat natuurlijk wel weer lekker sensationeel is en zulks). Maar wie het breed heeft laat het breed hangen toch..als zij het nu leuk vinden om het zo groots aan te pakken, who cares? Tis niet alsof ze bij de sociale dienst aankloppen ofzo. En ja, het kan je smaak niet zijn, maar dat is een tweede natuurlijk.
Yolanthe heeft het trouwens wel vaker over haar geloof gehad, o.a. in Villa Felderhof.
Viev! Zeg! Dit zou jou toch ook de haren ten bergen moeten doen rijzen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Vivi het volgende:
Maar srsly, wat is er nu eigenlijk mis mee? (Behalve het feit dat ik het allemaal lekker voor mezelf zou houden dan..dat bakvisserige gebabbel komt idd niet al te snugger over, hoewel dat natuurlijk wel weer lekker sensationeel is en zulks). Maar wie het breed heeft laat het breed hangen toch..als zij het nu leuk vinden om het zo groots aan te pakken, who cares? Tis niet alsof ze bij de sociale dienst aankloppen ofzo. En ja, het kan je smaak niet zijn, maar dat is een tweede natuurlijk.
Yolanthe heeft het trouwens wel vaker over haar geloof gehad, o.a. in Villa Felderhof.
geen ideequote:Op maandag 3 mei 2010 16:06 schreef Son-Goku het volgende:
boeiend. Een nietszeggende presentratrice/actrice en een voetballer zijn getrouwd. Whoo hoo. Waarom al deze media aandacht voor zulke mensenKan iemand me dat uitleggen
Als je beter had opgelet had je gezien dat dit topic al sinds december 2009 bestaat, en die uit jou url pas vanaf 8 april 2010quote:Op maandag 3 mei 2010 16:57 schreef Ole het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder getrouwd
Let eens op joh.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:57 schreef Ole het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder getrouwd
Ik gaf alleen maar aan dat ie dubbel is.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je beter had opgelet had je gezien dat dit topic al sinds december 2009 bestaat, en die uit jou url pas vanaf 8 april 2010
Oh, maar dat zeg ik toch juist, dat het enige wat ik enorm ergerlijk vindt dat puberale gekweel is?! Wil je soms beweren dat ik te *kuch* genuanceerdquote:Op maandag 3 mei 2010 01:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Viev! Zeg! Dit zou jou toch ook de haren ten bergen moeten doen rijzen.
Op jan en alleman ben je loeischerp () , maar het gekweel van Jolanthe vind je dragelijk? Kom op, het wordt zo langzamerhand een wanstaltige vertoning. Ze gedraagt zich niet ouder dan 12 en haar vriendje is een minkukel die toevallig kon voetballen. Het is werkelijk te genánt voor woorden, die twee.
Natuurlijk mag je het breed laten hangen, als je het breed hebt. Dat doen betrekkelijk veel mensen, maar zonder dat ze publiekelijk uitwijden over hun huwelijksceremonie, de perikelen met hun vriendje en gedoe over hun styliste.
Je hebt niet het hele artikel gelezenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef summer29 het volgende:
Volgens krant: Yolanthe en Wesley bijna getrouwd
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zijn bijna getrouwd. "Het papierwerk is klaar maar er is nog geen jawoord gegeven", zegt manager Alette Lerby.
Dus ze zijn nog niet echt getrouwd.... Of loop ik achter?
quote:Yolanthe en Wesley bijna getrouwd
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zijn bijna getrouwd. "Het papierwerk is klaar maar er is nog geen jawoord gegeven", zegt manager Alette Lerby.
Yolanthe en Wesley zijn man en vrouw
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zijn woensdagavond getrouwd. De twee hebben in Amsterdam papieren ondertekend, waardoor ze nu man en vrouw zijn.
"Formeel moest dit gebeuren om hun romantische huwelijk in Toscane wettelijk in goede banen te leiden. Ze hebben gisteren in het Amstel Hotel alle paperassen getekend. Er was een ambtenaar van de burgerlijke stand naar het Amstel Hotel gekomen. Voor de Nederlandse wet zijn ze nu bijna getrouwd. Alleen het jawoord ontbreekt. Dat zal in Italië gebeuren. Dan pas zijn Wesley en Yolanthe man en vrouw. Er is nu nog geen ceremonie geweest, geen kerk, geen mooie jurk. Dat gebeurt allemaal in het weekend van 17 juli."
Dat er in het Amstel Hotel ook familie aanwezig was had niets te maken met een ceremonie. "Bij iedereen is de kledingmaat opgenomen zodat er een begin kan worden gemaakt met het fabriceren van de kleding van het bruidspersoneel en de rest van de familie."
Yes Vive, you are.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, maar dat zeg ik toch juist, dat het enige wat ik enorm ergerlijk vindt dat puberale gekweel is?! Wil je soms beweren dat ik te *kuch* genuanceerdben?! *RIL*!!!
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt niet het hele artikel gelezenHet artikel is ook al een maand oud.
[..]
Helemaal gelijk heb jij Leandra.. Mylene heeft haar TT veranderd in Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder getrouwd ..Omdat zij mod is kan dat zomaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
Das lekker makkelijk dan: een topic uit december 2009 (toen er alleen nog maar sprake was van een aanzoek) krijgt een TT verandering zodra er sprake is van een huwelijk, en dit topic dat geopend is naar aanleiding van het burgerlijk huwelijk zou dan het dubbeltopic zijn??
Een merge zal het wel niet meer worden neem ik aan, gezien het andere topic al ruim over de 250 posts is....
Misschien moet er niet zo klakkeloos een TT gewijzigd worden van een bestaand topic
De originele titel van dat andere topic was met "getrouwd"?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:00 schreef static het volgende:
Misschien moet je eerste de feiten kennen i.p.v. iets klakkeloos neer te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |