Matte flakies zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Puckzzz, kun je voor je je nagellak afhaalt er nog eens een laagje matte overheen doen en een fotootje maken?? Volgens mij is het mat-effect van nr 60 echt waanzinnig....
oh, mooie nagels heb jij zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik mijn blote nagels al eens gepost hier?![]()
[ afbeelding ]
Met een laagje basecoat, vlak na het afvijlen van de gel en nee, ik wilde niet mijn hele ringvinger eraf vijlen.
Oh! Wat een nette nagels!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik mijn blote nagels al eens gepost hier?![]()
[ afbeelding ]
Met een laagje basecoat, vlak na het afvijlen van de gel en nee, ik wilde niet mijn hele ringvinger eraf vijlen.
Ik hoop het ook... het is m'n kerstcadeautje namelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog 2 dagen voor kerst hopelijk komt mijn transdesign bestelling nog binnen.
Niet verkleurd komt door de gel die erop zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh! Wat een nette nagels!![]()
Lang nagelbed en heul niet geel/verkleurd... ik ben jaloers...
En ik heb nog nooooit gebeten... maar ja, wel redelijke eczeem-klauwen, wat dus ook onder je nagels gaat zitten....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet verkleurd komt door de gel die erop zat.![]()
Mijn nagelbedden waren vroeger veel korter hoor! Ik heb heel erg nagels gebeten. Stompjes had ik.
Ik heb geen matte TCquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Puckzzz, kun je voor je je nagellak afhaalt er nog eens een laagje matte overheen doen en een fotootje maken?? Volgens mij is het mat-effect van nr 60 echt waanzinnig....
hoe lang duurt het voordat dat goed komt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet verkleurd komt door de gel die erop zat.![]()
Mijn nagelbedden waren vroeger veel korter hoor! Ik heb heel erg nagels gebeten. Stompjes had ik.
de mijne wordt binnenkort geshippedquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Heb er wel een op m'n lijstje staan voor TD in 2010
Die kleine ook niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de mijne wordt binnenkort geshipped
zónder opi avoplex trouwens
Ze worden nog steeds langer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat dat goed komt?
Mijn nagelbedden zijn vrij kort, ben wel een bijter maar geen tot bloedens toe bijter, maar ik wil er van af (zeker omdat ik sinds ik een keer hier heb gekeken al voor bijna 100 euro aan nageltroep heb gekocht)
Ik zag OPI Avoplex vanmiddag bij Sephora, wel voor ¤12,95...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de mijne wordt binnenkort geshipped
zónder opi avoplex trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |