Bij mij zat er wel een paar uur tussen. Het is daar topdrukte nu hè. Vlak voor de kerst en 51 op voorraad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog geen mail terug van Jocelyn van fabuloustreet.com, hoe lang zou dat moeten duren ongeveer?
True, ben gewoon een beetje ongeduldigquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij mij zat er wel een paar uur tussen. Het is daar topdrukte nu hè. Vlak voor de kerst en 51 op voorraad.
Haha, ik bedoelde ook niet die kleur... maar gewoon, een lakjequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt nietDat vind ik geen kleur voor een vijfjarige
Ze krijgt CG Preppy Pink bij mijn volgende TD bestelling
Dat laatste klinkt aannemelijk. Je nagels groeien in een bepaalde snelheid maar doordat je je handen gebruikt slijten ze aan de voorkant ook weer flink af. Met gel of acryl slijt het niet meer dus lijken ze sneller te groeien. Ik kan me voorstellen dat het groeien wat langzamer gaat naar verloop van tijd als je kunstnagels hebt omdat het wat zwaarder is en die snelle groei niet meer nodig is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef Mirjam het volgende:
helaas geen tijd gehad om vandaag bij claire's te kijken, het liep uit bij de nagelsalon.
volgens de dame was het normaal (allemaal prutstylistes?), ze waren kennelijk ook al flink gegroeid m'n nagels, dus uiteindelijk maar gekozen voor opvullen. alles flink laten vijlen, nu zit het er weer knap op
(ze zei dat het normaal is dat het de eerste keer zo snel groeit?)
Ik vind 52 ook geweldig, en 60, maar die zijn beiden uitverkocht..quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:13 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn eigenlijk, behalve #51, musthaves van nfu.oh? ben niet zo bekend met dat merk
Petrol!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik kan niet kiezenLak voor één dag, gaat er morgen af voor de kerstnagels
Keuze uit de volgende kleuren:
Aqua
Berry
Blauw
Brons
Bruin
Clear
Geel
Goud
Grijs
Groen
Oranje
Paars
Parelmoer
Petrol
Rood
Roze
Teal
Turkois
Zandkleurig
Zilver
Ik ga voor Petrol!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik kan niet kiezenLak voor één dag, gaat er morgen af voor de kerstnagels
Keuze uit de volgende kleuren:
Aqua
Berry
Blauw
Brons
Bruin
Clear
Geel
Goud
Grijs
Groen
Oranje
Paars
Parelmoer
Petrol
Rood
Roze
Teal
Turkois
Zandkleurig
Zilver
zoiets zei ze idd jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt aannemelijk. Je nagels groeien in een bepaalde snelheid maar doordat je je handen gebruikt slijten ze aan de voorkant ook weer flink af. Met gel of acryl slijt het niet meer dus lijken ze sneller te groeien. Ik kan me voorstellen dat het groeien wat langzamer gaat naar verloop van tijd als je kunstnagels hebt omdat het wat zwaarder is en die snelle groei niet meer nodig is.
Lakken en foto maken van het resultaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:16 schreef Daph_ het volgende:
Jullie zijn eensgezind!
Is wel een goede, is een untried
oooh preppy pink! op die kleur zit ik al weken te gieren!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt nietDat vind ik geen kleur voor een vijfjarige
Ze krijgt CG Preppy Pink bij mijn volgende TD bestelling
Ik ga zo beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lakken en foto maken van het resultaat
Ik vind dat ze ook erg mooie cremes hebben! Zou gewoon even rondneuzen wat je mooi vindt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:13 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn eigenlijk, behalve #51, musthaves van nfu.oh? ben niet zo bekend met dat merk
Matte flakies zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Puckzzz, kun je voor je je nagellak afhaalt er nog eens een laagje matte overheen doen en een fotootje maken?? Volgens mij is het mat-effect van nr 60 echt waanzinnig....
oh, mooie nagels heb jij zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik mijn blote nagels al eens gepost hier?![]()
[ afbeelding ]
Met een laagje basecoat, vlak na het afvijlen van de gel en nee, ik wilde niet mijn hele ringvinger eraf vijlen.
Oh! Wat een nette nagels!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik mijn blote nagels al eens gepost hier?![]()
[ afbeelding ]
Met een laagje basecoat, vlak na het afvijlen van de gel en nee, ik wilde niet mijn hele ringvinger eraf vijlen.
Ik hoop het ook... het is m'n kerstcadeautje namelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog 2 dagen voor kerst hopelijk komt mijn transdesign bestelling nog binnen.
Niet verkleurd komt door de gel die erop zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh! Wat een nette nagels!![]()
Lang nagelbed en heul niet geel/verkleurd... ik ben jaloers...
En ik heb nog nooooit gebeten... maar ja, wel redelijke eczeem-klauwen, wat dus ook onder je nagels gaat zitten....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet verkleurd komt door de gel die erop zat.![]()
Mijn nagelbedden waren vroeger veel korter hoor! Ik heb heel erg nagels gebeten. Stompjes had ik.
Ik heb geen matte TCquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Puckzzz, kun je voor je je nagellak afhaalt er nog eens een laagje matte overheen doen en een fotootje maken?? Volgens mij is het mat-effect van nr 60 echt waanzinnig....
hoe lang duurt het voordat dat goed komt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet verkleurd komt door de gel die erop zat.![]()
Mijn nagelbedden waren vroeger veel korter hoor! Ik heb heel erg nagels gebeten. Stompjes had ik.
de mijne wordt binnenkort geshippedquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Heb er wel een op m'n lijstje staan voor TD in 2010
Die kleine ook niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de mijne wordt binnenkort geshipped
zónder opi avoplex trouwens
Ze worden nog steeds langer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat dat goed komt?
Mijn nagelbedden zijn vrij kort, ben wel een bijter maar geen tot bloedens toe bijter, maar ik wil er van af (zeker omdat ik sinds ik een keer hier heb gekeken al voor bijna 100 euro aan nageltroep heb gekocht)
Ik zag OPI Avoplex vanmiddag bij Sephora, wel voor ¤12,95...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de mijne wordt binnenkort geshipped
zónder opi avoplex trouwens
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zag OPI Avoplex vanmiddag bij Sephora, wel voor ¤12,95...
Wel hip rood, en een bakfiets voor je koters hequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vijf jaar, dan ben ik misschien al voetbalmoeder met een praktisch kort kapsel
Maar peuren doe ik niet meer nee, deed ik voorheen wel maar als je lakt zie je het vuil niet () en heb gewoon een zacht borsteltje nu
Is die creme echt zo lekker?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
zit hier niet in de buurt helaas
ik wacht wel tot ik in het voorjaar met daph mee kan bestellen, doe ik gelijk 2 tubes ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |