Verkeerde continent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Grunner het volgende:
Het zou township Khayelitsha (Kaapstad) kunnen zijn, maar bewijzen heb ik er niet van.
Kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef gifkwal het volgende:
Aktau, Kazachstan? Kan alleen geen goed bewijs vinden (dwz van hetzelfde standbeeld). Wel dit, telt dat ook?
http://nunoanjospereira.f(...)atlantis-dubai-3.jpgquote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef Cristal het volgende:
Ik ben hier zelf op vakantie geweest, in het hotel dat weergegeven staat op de foto!
[ link | afbeelding ]
Deze vraag had ik een paar weken terug ook, toen werd me verteld te googelen op landmarks die je ziet in de foto. En meestal heb je qua bouwstijl ook al een beetje een idee in welke richting je iets moet zoeken. Dus dan google je bijvoorbeeld op "horse statue mexico" en dan kijk je wat er uit komt. Sinds ik dit weet raad ik de steden veel vakerquote:Op zondag 27 december 2009 16:34 schreef Cristal het volgende:
Even vraagje, maar hoe kun je er ooit achter komen wat en waar het is?
Oh okee! bedankt!quote:Op zondag 27 december 2009 16:43 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Deze vraag had ik een paar weken terug ook, toen werd me verteld te googelen op landmarks die je ziet in de foto. En meestal heb je qua bouwstijl ook al een beetje een idee in welke richting je iets moet zoeken. Dus dan google je bijvoorbeeld op "horse statue mexico" en dan kijk je wat er uit komt. Sinds ik dit weet raad ik de steden veel vakerSoms heb je gewoon geluk en raad je iets omdat je het herkent, omdat je er zelf bent geweest of het op tv hebt gezien bijvoorbeeld.
GEVONDEN GEVONDEN GEVONDEN!!!!quote:Op zondag 27 december 2009 17:46 schreef Porto het volgende:
Hint1: Deze kerk kun je vinden in een islamitisch land.
Dus surf naar http://images.google.nl/ en tik iets in als [land] + church, land as in het land waar je denkt dat je deze kerk kunt vinden.. ipv land kun je ook gelijk stad + chuch intikken alleen dat is iets meer zoekwerk.
Succes!
quote:
Merano, Italiëquote:According to the 2001 census, 51.50% of the resident population speaks German as mother language, 48.01% Italian, and 0.49% Ladin.
Dit lijkt overigens meer op een uit de hand gelopen Faller hobby.quote:
Ja dat denk ik ook vaak lol.. ik vergeet dan alleen dat er users mee doen die al sinds RDS 1 aanwezig zijn, en dus inmiddels heeeel wat plaatjes hebben gezienquote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef gifkwal het volgende:![]()
Ben gewoon even benieuwd met welke zoektermen je hebt gezocht, of wist je hem uit je hoofd? Ik dacht dat ik een moeilijke had geplaatst
Zo lang al!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Porto het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook vaak lol.. ik vergeet dan alleen dat er users mee doen die al sinds RDS 1 aanwezig zijn, en dus inmiddels heeeel wat plaatjes hebben gezienen 'm dan gewoon binnen 10 min raden!?
ikzelf doe ook al mee sinds 2005 ofzo (niet continu) en heb dus inmiddels ook al tig plaatjes langs zien komen.
Ik wist 'm niet uit me hoofd maar heb 'm eerder gezien, heb gezocht op weird/saucer/futuristic tower USA en via via kwam ik in good old Tulsa.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Biertjuhhhh het volgende:
ik was toevallig even op travel om wat te vinden en zag dit topic, en wilde eens proberen of ik die brug kon vinden, en ja hoor![]()
Queen Louise Bridge
Lithuania and Russia is at Panemune (LT) and Sovetsk (RU) connected by the Queen Louise's Bridge over Nemunas River.
oke, ik hoop dat ik het goed doe, heb het via tinypic geupload, dus hopelijk gaat het goedquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Masanga het volgende:
Gravensteen, Gent?
http://blogimages.seniore(...)949be1ea8eab5e78.jpg
Ja stom zie 't nu ook, anyway heb de mijne verwijderd en kom er ff niet aan toe om verder te zoekenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef redunzl het volgende:
[..]
het lijkt er wel op maar het gaat om een andere stad in canada ...
...en behoort tot de Alpenlandenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:55 schreef loowie het volgende:
Hint 1: Deze stad ligt in centraal Europa
Dat was al duidelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:21 schreef redunzl het volgende:
het is niet in engeland of noord-ierland (of was dat al duidelijk?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |