Deze vraag had ik een paar weken terug ook, toen werd me verteld te googelen op landmarks die je ziet in de foto. En meestal heb je qua bouwstijl ook al een beetje een idee in welke richting je iets moet zoeken. Dus dan google je bijvoorbeeld op "horse statue mexico" en dan kijk je wat er uit komt. Sinds ik dit weet raad ik de steden veel vakerquote:Op zondag 27 december 2009 16:34 schreef Cristal het volgende:
Even vraagje, maar hoe kun je er ooit achter komen wat en waar het is?
Oh okee! bedankt!quote:Op zondag 27 december 2009 16:43 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Deze vraag had ik een paar weken terug ook, toen werd me verteld te googelen op landmarks die je ziet in de foto. En meestal heb je qua bouwstijl ook al een beetje een idee in welke richting je iets moet zoeken. Dus dan google je bijvoorbeeld op "horse statue mexico" en dan kijk je wat er uit komt. Sinds ik dit weet raad ik de steden veel vakerSoms heb je gewoon geluk en raad je iets omdat je het herkent, omdat je er zelf bent geweest of het op tv hebt gezien bijvoorbeeld.
GEVONDEN GEVONDEN GEVONDEN!!!!quote:Op zondag 27 december 2009 17:46 schreef Porto het volgende:
Hint1: Deze kerk kun je vinden in een islamitisch land.
Dus surf naar http://images.google.nl/ en tik iets in als [land] + church, land as in het land waar je denkt dat je deze kerk kunt vinden.. ipv land kun je ook gelijk stad + chuch intikken alleen dat is iets meer zoekwerk.
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |