Ja dat denk ik ook vaak lol.. ik vergeet dan alleen dat er users mee doen die al sinds RDS 1 aanwezig zijn, en dus inmiddels heeeel wat plaatjes hebben gezienquote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef gifkwal het volgende:![]()
Ben gewoon even benieuwd met welke zoektermen je hebt gezocht, of wist je hem uit je hoofd? Ik dacht dat ik een moeilijke had geplaatst
Zo lang al!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Porto het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook vaak lol.. ik vergeet dan alleen dat er users mee doen die al sinds RDS 1 aanwezig zijn, en dus inmiddels heeeel wat plaatjes hebben gezienen 'm dan gewoon binnen 10 min raden!?
ikzelf doe ook al mee sinds 2005 ofzo (niet continu) en heb dus inmiddels ook al tig plaatjes langs zien komen.
Ik wist 'm niet uit me hoofd maar heb 'm eerder gezien, heb gezocht op weird/saucer/futuristic tower USA en via via kwam ik in good old Tulsa.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Biertjuhhhh het volgende:
ik was toevallig even op travel om wat te vinden en zag dit topic, en wilde eens proberen of ik die brug kon vinden, en ja hoor![]()
Queen Louise Bridge
Lithuania and Russia is at Panemune (LT) and Sovetsk (RU) connected by the Queen Louise's Bridge over Nemunas River.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |