k moest toch watquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, de foto is mooi, dat lettertype heb ik de laatste dagen al meer langs zien komen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat je wens vervuld gaat worden.
Zeer mooie kaart Ynske.
Je gebruikt gelukkig geen Comic Sans.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moest toch wat![]()
vorig jaar commentaar gekregen dat t zo zakelijk was, met mn standaard lettertype
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meerquote:
Oke dan zeg ik het andersquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meer
Kijk en dat soort berichten helpen ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef RonaldV het volgende:
Hm, ik begin me een beetje zorgen te maken over de terugreis eind van de middag. Er ligt enorm veel water o de weg, en ik vrees dat het sleetje rijden wordt met de auto :S
Zit je nou nog bij je schoonouders?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meer
Misschien eerder weg gaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef RonaldV het volgende:
Hm, ik begin me een beetje zorgen te maken over de terugreis eind van de middag. Er ligt enorm veel water o de weg, en ik vrees dat het sleetje rijden wordt met de auto :S
Nou ja, ik rij per dag ruim 200 kliks... Dan zie je genoeg idioten op de weg die daar normaal al niet horen, laat staan met dit weer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk en dat soort berichten helpen ook niet
Als jij je al zorgen gaat maken.....
Eerder dan wie?quote:
Nog twee daagjes, en dan beginnen voor mij ook 14 dagen vakantie!quote:
quote:
Oh, ik moet na de kerst 2 weekjes werken en dan weer 3 weken vrijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog twee daagjes, en dan beginnen voor mij ook 14 dagen vakantie!
Niet alleen op de weg, ook op het fietspad. Vanochtend reed er zo eentje door rood, zonder na te denken of ik wel op tijd stil zou staan als ik zou remmen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:52 schreef RonaldV het volgende:
Nou ja, ik rij per dag ruim 200 kliks... Dan zie je genoeg idioten op de weg die daar normaal al niet horen, laat staan met dit weer.
Ja....kom je me nu wel halen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit je nou nog bij je schoonouders?
Ik wil je best komen halen, maar ik kan je niet naar huis brengenquote:
Ahh....daar heb ik dan ook weer niet veel aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil je best komen halen, maar ik kan je niet naar huis brengenTotaal de verkeerde kant op
Hij stond al vrij hard geblocked in mijn agendaquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh....daar heb ik dan ook weer niet veel aan
Oja ik heb net het cadeautje aan mijn vriend gegeven, jij kan nog steeds 20 mei?![]()
Mag je wat vogeltjes fotograferen
Greatquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij stond al vrij hard geblocked in mijn agenda
got itquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke dan zeg ik het anders
Ik wil geen kerst vieren bij familiedan wil ik best een witte kerst
Maar t/m zondag moet ik nog elke dag 80km reizen en geen idee hoe
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens John Williams in het winkelcentrum gezien
Same herequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Cryothic het volgende:
Ja hoor eens... als we met vuurwerkfoto's gaan smijten... heb ik er ook nog wel een zooi
en wie of wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Cryothic het volgende:
Ja hoor eens... als we met vuurwerkfoto's gaan smijten... heb ik er ook nog wel een zooi
Ik vind het ook niet interessant, ik vind het grappig. Maar sorry dat ik je verveel met die oninteressante nieuwtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef EchnaDarr het volgende:
Nou, die vind ik persoonlijk niet zo heel erg interessant. Ik zou toch liever die andere tegenkomen.
Kijk, dat is lekker vuurwerk! Alleen beetje rare paarse zweem eromheen, of ben ik aan het aftakelen? Is dat de rook oid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Vanavond maar beslissen of ik een vuurwerk of sneeuwfoto als kers/oud en nieuw kaart wil gebruiken
Dat wat eronder en eromheen hangt is inderdaad de rook, de hele boulevard en het strand kleurden dan ook helemaal in de kleur van de bommenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:23 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, dat is lekker vuurwerk! Alleen beetje rare paarse zweem eromheen, of ben ik aan het aftakelen? Is dat de rook oid?
Mooie kaart.quote:
dank jequote:
extra voor je gaan kijkenquote:Maar welk lettertype is dit nu eigenlijk??
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef Chanty het volgende:
En niemand zegt iets over mijn kaart en lettertype![]()
Gelukkig komt er uit een eikel een verdomd sterke mooie boom die jaaaaaren blijft staan veel dieren van een thuis voorziet.quote:
Zo zijn mannen nu eenmaalquote:
Je hoeft ook niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.quote:
DirtyHarry en ik ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Ik vind het een grappige foto. Wie zijn de sneeuw-engeltjes? Jij en DirtyHarry?
Als jij het zou doen zou het een nogal oversized engel worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef RonaldV het volgende:
Jullie liever dan ik.
Maar ik ben ook niet geschikt voor sneeuw en vrieskou.
Ik ben NIET oversized!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als jij het zou doen zou het een nogal oversized engel worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
net niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef Ynske het volgende:
waarschijnlijk een stomme vraag
maar 13 bij 18 is dat 3:4?
wat voor verhouding is dat dan?quote:
Wat voor leuke extra's krijg je??quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:39 schreef Marc H het volgende:![]()
Kreeg vanmiddag een telefoontje, mijn home cinema set komt niet deze donderdag, maar pas volgende week donderdag
![]()
Naja, heb ik mooi een week de tijd om hier wat om te bouwen.
13 bij 18. 13 kun je niet verder delen, het is een priemgetalquote:
Pssst Het grote witte sneeuwtopic 2quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef horned_reaper het volgende:
Hier nog even een paar leuke kiekjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dankje !quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pssst Het grote witte sneeuwtopic 2
NPquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oh dankje !
Die had ik over het hoofd gezien
Hier het tegenovergesteldequote:Op woensdag 23 december 2009 08:21 schreef taxibabe het volgende:
Pff ..goedemorgen!
Gaat mijn wekker om kwart voor 7, ik douchen enzo. Kom ik er net achter dat ik pas om half 11 hoef te beginnen.
Had ik 1,5 uur langer in mijn warme bedje kunnen liggen.
Gratis een week extra wachten. Het transportbedrijf heeft geen eerdere mogelijkheidquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat voor leuke extra's krijg je??
tweedehands neem ik aan?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:43 schreef DancePlaza het volgende:
ik ga binnenkort een extra lens kopen. maar waarop moet ik letten als ik de lens ga testen!
Ow ok.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef Marc H het volgende:
[..]
Gratis een week extra wachten. Het transportbedrijf heeft geen eerdere mogelijkheid
Nee slimme, dat heet "Voorarrest" en dan hoor je ook in een afgezonderde cel te zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo ook weer (even) terug is. Zat even een paar dagen in Den Haag voor uiteenlopende zaken
.. heb 't er nog nooit zo rustig gezien geweest
.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee slimme, dat heet "Voorarrest" en dan hoor je ook in een afgezonderde cel te zitten.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef taxibabe het volgende:
Avond!!
Net toch nog weer kerstboodschappen moeten doen, was nog wat vergeten.
Ook gelijk Grand Marnier gehaald, zie ik toch allemaal lekkere receptjes staan op de Grand Marnier site... dat word een gezellige kerst en Oud&Nieuw
Ook de hele gooi en smijt routine met cocktails al onder de knie?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben ook klaar hiero
Ik heb zelfs voor 1e kerstdag wat gehaald
Morgen alleen nog ff een paar flessen drank scoren om cocktails te fabriceren
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef freud het volgende:
[..]
Ook de hele gooi en smijt routine met cocktails al onder de knie?
is wel entertainment.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeDat wil ik ga ook nog ff niet uitproberen denk ik
Ik hou mijn spullen en mijn keuken graag heel
Daar hebben we een Wii voorquote:
Yupquote:
Valt wel meequote:
Die leeft nog jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Offy? Leeft die nog? Die heb ik in geen tijden hier voorbij zien komen.
:edit: Wat die gast boven mij ook al zegt dus....quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zit tot 15uur hier nog wel op kantoor.
* meldtquote:
FoBo geopend.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Open jij eens een fobo
Ik wil bij deze alvast iedereen een hele fijne kerst toe wensen
Kijkt naar buiten: mist?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Als de mits/dauw nou een beetje wegtrekt is het best tof weer voor foto's!
Als ik de zee, rijswijk en/of rotterdam niet kan zien is het mistig/heiigquote:Op donderdag 24 december 2009 09:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijkt naar buiten: mist?Hier is het zonnig
Je zit te hoog
Ah verschil in definitiequote:Op donderdag 24 december 2009 09:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik de zee, rijswijk en/of rotterdam niet kan zien is het mistig/heiig
Mistfoto's kunnen zeer mooi zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Als de mits/dauw nou een beetje wegtrekt is het best tof weer voor foto's!
Of je moet je ramen eens lappenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik de zee, rijswijk en/of rotterdam niet kan zien is het mistig/heiig
Omdat je niet slim was zoals ik door eerder gemaakte overuren te gaan compenseren vandaag?quote:
Ik heb geen overuren meer.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat je niet slim was zoals ik door eerder gemaakte overuren te gaan compenseren vandaag?Het hing er nog wel even om gisteravond. Gisteren werkte een installatie op een testomgeving niet zoals-ie zou moeten werken en dat heb ik gisteravond zitten fixen. Anders had ik nu ook op kantoor gezeten
Ik moet nog kijken hoe ik een weekend Cambridge terug kan claimen in vrije dagenquote:
Ik zie geen mistquote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef Xilantof het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige uitzicht richting R'dam.
En die je volgend jaar ook niet opmaaktquote:Op donderdag 24 december 2009 10:12 schreef Cryothic het volgende:
Ik had deze hele week ook vrij kunnen zijn... maar ja, deadlines enzo, niet eens meer aan gedacht ook deze week vrij te nemen.
Gevolg: weer een week vrij die mee gaat naar volgend jaar
Ik moet wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En die je volgend jaar ook niet opmaaktDie ouwe lullen bij ons op kantoor zijn nu verplicht bezig om elke week een dag vrij te nemen omdat ze een gigantische overvloed aan vrije dagen hebben en die moeten weggewerkt worden
Bij ons zijn het juist de jongeren, aangezien die nog in staat zijn de complexe projecten te trekkenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En die je volgend jaar ook niet opmaaktDie ouwe lullen bij ons op kantoor zijn nu verplicht bezig om elke week een dag vrij te nemen omdat ze een gigantische overvloed aan vrije dagen hebben en die moeten weggewerkt worden
Overheid heeft sowieso een stortvloed aan vrije dagenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:42 schreef freud het volgende:
[..]
Bij ons zijn het juist de jongeren, aangezien die nog in staat zijn de complexe projecten te trekken. De ouwe garde vind het allemaal best, en verandering is eng (maar ja, ik ben ambtenaar he
)
Tijd om gewoon lekker vrij te nemen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn motivatie is tot een bedroevend nulpunt gedaald....
Eigenlijk wel, maar ik kan niet zomaar opstappen helaas.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om gewoon lekker vrij te nemen?
Valt mee hoor, heb er 23 op jaarbasis.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Overheid heeft sowieso een stortvloed aan vrije dagen
Doe ik het met 29 + 2 (niet zelf uit te kiezen, door werkgever gekozen) dagen toch beter. Ik mag weer niet klagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef freud het volgende:
[..]
Valt mee hoor, heb er 23 op jaarbasis.
Verlijmen zeg maar? Ben ik ook van plan namelijk op mijn werk... Begreep dat je dan wel het goeie soort papier moet gebruiken voor de foto's.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's op aluminium zijn trouwens errug fraai![]()
Verlijmen is voor mietjesquote:Op donderdag 24 december 2009 16:40 schreef freud het volgende:
[..]
Verlijmen zeg maar? Ben ik ook van plan namelijk op mijn werk... Begreep dat je dan wel het goeie soort papier moet gebruiken voor de foto's.
Lijkt me echt heel mooi staan! Doe eens een foto ervanquote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verlijmen is voor mietjesDit is rechtstreeks op het alu gedrukt
Mijn zus was tevreden
Zeg...hoe is de sneeuwsituatie bij jouquote:Op donderdag 24 december 2009 21:45 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel mooi staan! Doe eens een foto ervan
Oh en Grand Marnier rulez ... (begin 'em al redelijk te voelen) T'is veels te lekker.
Het is ook heel erg jummie in warme choco met slagroom
er ligt nog wel sneeuw .. maar is idd heeeeeel langzaam aan het verdwijnen. Wat er nog ligt is behoorlijk bevroren dus dat duurt wel ff voordat dat weg is.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...hoe is de sneeuwsituatie bij jouBlijft het nog een beetje liggen of is het ook langzaam ana het verdwijnen?
Hmmm....nou ja. Morgen maar eens even aankijken waar ik naar toe ga crossenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef taxibabe het volgende:
[..]
er ligt nog wel sneeuw .. maar is idd heeeeeel langzaam aan het verdwijnen. Wat er nog ligt is behoorlijk bevroren dus dat duurt wel ff voordat dat weg is.
Af en toe zag ik een fotograaf rondlopen terwijl ik m'n ronde deedquote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef Kremers het volgende:
DudeStuur die kerstman eens langs mijn huis
Net terug van 2 dagen MaastrichtMooie stad hoor
Leuk om daar rond te lopen en wat foto's te schieten.
En ik zag een postbodequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Af en toe zag ik een fotograaf rondlopen terwijl ik m'n ronde deed
Dat kan ik best geweest zijn. Ik was deze weken uitgeleend aan de afdeling die de binnenstad doet.quote:
Hier regent het nogquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:37 schreef taxibabe het volgende:
Fijne kerstdagen!!!!
Het sneeuwt hier dikke vlokken!
Die dikke vlokken waren ook maar van korte duur..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier regent het nogEn het is nu al te laat om die kant op te komen
Da's allang op manquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
Iedereen een smakelijke kerstdagen gewenst.
Niks voor mij bewaardquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's allang op man![]()
Maar jij ook hoor
OMG! Eén van de drie FOT mods smeert hem!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks voor mij bewaard?
En euh.. salut iedereen, ik ga lekker op vakantie![]()
.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OMG! Eén van de drie FOT mods smeert hem!
Als dat maar goed gaat
quote:
Inderdaad!quote:
Gelukkig heb ik geen "verplichtingen"quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Inderdaad!
Kan men tenminste nog even van 't weer genieten voordat in de avond "de verplichtingen" beginnen
Bloemen zijn overratedquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:29 schreef freud het volgende:
En waarom vergeet ik altijd een bloemetje te kopen vóór de kerstdagen
I know, maar oma's...quote:
Jeps, gisteren om 3:00 in bed of zoquote:Op zondag 27 december 2009 11:56 schreef Xilantof het volgende:
Heeft iedereen de kerst overleefd?Of heeft men hier nog last van een derde kerstdag?
derde kerstdagquote:Op zondag 27 december 2009 11:56 schreef Xilantof het volgende:
Heeft iedereen de kerst overleefd?Of heeft men hier nog last van een derde kerstdag?
euhm... ff denkenquote:Op zondag 27 december 2009 12:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
derde kerstdagWat is kerst vermoeiend zeg
btw Xil: Reed jij donderdag rond 15 uur in je leasebak met bedrijfsprint richting delft/ rotterdam?
Zo ja: Snij ons niet af
Zo nee: Zeg tegen je hufterige collega dat ie ons niet af moet snijden
Ja het was er een met drie letters, daarom had ik al t idee dat jij t iig niet was want jij had toch een wagen overgenomen?quote:Op zondag 27 december 2009 12:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
euhm... ff denken![]()
donderdag heb ik daar niet gereden! Wel over de A12 richting Zoetermeer. Gisteren heb ik wel over de A13 gereden!
Ik was het niet dus... Maar toevallig gezien of het een nieuw kenteken was?(dan weet ik gelijk welke collega 't was
Dan weet ik wie 't wasquote:Op zondag 27 december 2009 12:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja het was er een met drie letters, daarom had ik al t idee dat jij t iig niet was want jij had toch een wagen overgenomen?
Barelyquote:
Doorrijden is knap met die wagentjesquote:Op zondag 27 december 2009 12:17 schreef Chanty het volgende:
lolNou kun je m vertellen dat ie eerder moet invoegen en m niet zo kort voor onze wagen er nog in moet douwen
Oh en hij reed ook behoorlijk door
Geen goede reclame voor je bedrijf hoor
![]()
Wat een straf is dat!quote:Op zondag 27 december 2009 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BarelyMaar ik krijg zometeen gezellig bezoek
Ik geloof alleen dat ik mag gaan fotoshooten
Mevrouw wilde graag foto's van zichzelf
Iig reed ie harder dan was toegestaanquote:Op zondag 27 december 2009 12:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Doorrijden is knap met die wagentjeszo hard willen ze niet
![]()
Ik zal 't hem zeggen na de vakantie
Met kerst de foto's gemaakt?quote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
3e kerstdag grote chill dag en beetje foto's bewerken.
Dat ga ik onthouden kan altijd tegen hem gebruikt wordenquote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Iig reed ie harder dan was toegestaan
Ik heb sinds vandaag een Flickr account waar ik wat onbewerkte foto's op heb gezet. Zijn aan het kijken voor een nieuwe lens om de standaard kit lens te vervangen en meeste is nu geschoten met een 70-300quote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met kerst de foto's gemaakt?![]()
Als ze de moeite waard zijn: plaats ze hier hé!
Ja. Echt heel vervelendquote:Op zondag 27 december 2009 12:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat een straf is dat!![]()
foto's moeten maken
Is het daar gezellig dan?quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef Netsplitter het volgende:
3de kerstdag lekker door brengen bij Knus.
En wat gaan we bij de MediaMarkt halen?quote:Op zondag 27 december 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
llo, dagen overleefd, vandaag wat rondkneuteren en ff naar de Harensesmid en MM
k ga ff kijken naar van die diascanners hoe die in elkaar zitten die ze daar hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het daar gezellig dan?Ik was eigenlijk wel ff van plan naar het Delftse Hout te rijden voor die shoot (op hoop van zegen dat het een beetje droog is
)
[..]
En wat gaan we bij de MediaMarkt halen?
quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef RonaldV het volgende:
3e Kerstdag, een perfecte dag om de fotos van afgelopen jaar nog eens door te lopen. Ik ontdekte net een hele map aan Vliegshow Volkel-fotos die nog onbewerkt zijn
Kijk ook ff bij KE naar diascannersquote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ga ff kijken naar van die diascanners hoe die in elkaar zitten die ze daar hebben
en misschien een daglichtlamp
Daar heb je het objectieventopic voor hequote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sigma 18-50mm 1:2,8 EX DC Asp.
Tamron 17-50 f/2.8
Zijn een beetje de twee lenzen waar ik tussen zit te twijfelen. Is er nog een vergelijkbare optie ook van rond de 300? Of goedkoper kan natuurlijk ook.
Canon dus.
Ik heb het daar ook al gepost, maar hier is meer activiteit op het momentquote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je het objectieventopic voor heIk denk dat je voor de Canon-variant (16-35 2.8, 17-40 F4 of 24-70 2.8) iets meer kwijt bent. Ik denk dat ik persoonlijk voor Tamron zou gaan. Ik hoor daar best goeie verhalen over. En Chanty kan je er meer over vertellen
Het is gezellig druk hier.quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het daar gezellig dan?Ik was eigenlijk wel ff van plan naar het Delftse Hout te rijden voor die shoot (op hoop van zegen dat het een beetje droog is
)
[..]
En wat gaan we bij de MediaMarkt halen?
Ik heb de tamron idd, ben er ergggg blij meequote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je het objectieventopic voor heIk denk dat je voor de Canon-variant (16-35 2.8, 17-40 F4 of 24-70 2.8) iets meer kwijt bent. Ik denk dat ik persoonlijk voor Tamron zou gaan. Ik hoor daar best goeie verhalen over. En Chanty kan je er meer over vertellen
Ja lichtsterk vind ik met name belangrijk, in wat testen schelen de Sigma en de Nikkor niet zoveel. Maar als er positieve ervaringen zijn met één van de twee is het natuurlijk al een kleine drempel die weggenomen wordt.quote:Op zondag 27 december 2009 14:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb de tamron idd, ben er ergggg blij meeLekkere groothoek, ook lichtsterk genoeg en zorgt voor mooie scherpe foto's voor een leuke prijs
Maar goed, die andere ken ik verder niet
Behalve dat die dus minder groothoek is.
Recensies zijn sowieso erg te spreken over die lensquote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja lichtsterk vind ik met name belangrijk, in wat testen schelen de Sigma en de Nikkor niet zoveel. Maar als er positieve ervaringen zijn met één van de twee is het natuurlijk al een kleine drempel die weggenomen wordt.
Heb je wat voorbeeld platen?
Ik ben ff bij het Rieten Dak geweestquote:
ja t was maar even ter orientatie, maar ik wil geen flatbedscanner. dr staat er al eentje hier. nog een erbij is wat teveel van t goede. t staat in de huiskamer.quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Kijk ook ff bij KE naar diascannersZe hebben daar Epsons flatbedscanners. Mooi spul als ik me niet vergis
k wil je best advies geven, maar das dan alleen gebaseerd op de specs die op internet staan, zelf totaal geen ervaring met die dingen. sorryquote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg ik weet dat dit niet het juiste topic er voor is maar ik krijg weinig tot NUL reactie op mijn posts
Hier en hier (en nu maar hopen dat de linkjes goed zijn)
Ik dacht breng het hier nog even onder de aandacht (reacties kunnen uiteraard in het voorbestemde topic![]()
Ja precies, je zou toch verwachten dat je in een fototopic toch wel het nodige advies kan verwachtenquote:Op zondag 27 december 2009 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil je best advies geven, maar das dan alleen gebaseerd op de specs die op internet staan, zelf totaal geen ervaring met die dingen. sorry
ja maar wil je info van ervaring van mensen die die dingen hebben? of wil je dat iemand de specs voor je vergelijkt?quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies, je zou toch verwachten dat je in een fototopic toch wel het nodige advies kan verwachten
En u heeft reactiequote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg ik weet dat dit niet het juiste topic er voor is maar ik krijg weinig tot NUL reactie op mijn posts
Hier en hier (en nu maar hopen dat de linkjes goed zijn)
Ik dacht breng het hier nog even onder de aandacht (reacties kunnen uiteraard in het voorbestemde topic![]()
Bedankt, ik heb gister flink wat zitten speuren en ik kom zowel met specs en gevoel steeds terug op de ixus 100quote:
Archquote:Op maandag 28 december 2009 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVerplicht vrij vandaag......vervelend
Ach, ik heb verplicht de hele week vrij.. dus je hebt nog mazzelquote:Op maandag 28 december 2009 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
Vervelendquote:Op maandag 28 december 2009 10:37 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ach, ik heb verplicht de hele week vrij.. dus je hebt nog mazzel![]()
Ben nu thuis bezig met een kleine verbouwing, het is nu een flinke puinhoop. Moet ruimte maken voor mijn nieuwe HiFi
Dat heb ik nou de gehele week.quote:Op maandag 28 december 2009 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
ik tweequote:Op maandag 28 december 2009 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou de gehele week.
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is zwaar werk hoor, achter die katten aanzitten. Zeker nu ze bedacht hebben dat het leuk is om op de TV te klimmen om bij de kerstboom te komen
Ik leef met je meequote:
quote:
Hahahahaha....Zeg, welk spel moest ik nou volgens jou scoren voor de Wii? Die nieuwe Mario Bros dinges?quote:
quote:
Das inderdaad ook geen vervelend vooruitzicht!quote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]dankjewel
Nog 2 weken en dan zit stage er op en dan waarschijnlijk 5 weken vakantieDus ergens moet ik me niet aanstellen
Ja, die is geweldig.quote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Hahahahaha....Zeg, welk spel moest ik nou volgens jou scoren voor de Wii? Die nieuwe Mario Bros dinges?
quote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig.
Ouderwets verslavend en met de ouderwetse $#$%#!^#@ levels.
Klopt.quote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens kijken binnenkort
Het wordt of die of Mario Kart
Die heb ik nu te leen, maar daar lig je ook in een deuk als je dat met meer man speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super Smash Brothers Brawl is ook leuk met meerdere personen.![]()
De chaos is super.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hmmmmmquote:Op maandag 28 december 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, dan ga je de multiplayer van de nieuwe Mario Bros geweldig vinden.
Je kan natuurlijk elkaar heel vroom helpen om door het level heen te komen.quote:
Hmm...jij bent gemeenquote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk elkaar heel vroom helpen om door het level heen te komen.![]()
Maar het kan ook anders.......
Geld over? Ik heb nog wel een bankrekening die een sponsoring kan gebruikenquote:Op maandag 28 december 2009 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm...jij bent gemeenWel leuk btw
Straks maar eens ff kijken in de stad
Hahahaha....nee. Sponsoring door de baas middels VVV-bonnenquote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Geld over? Ik heb nog wel een bankrekening die een sponsoring kan gebruiken
quote:Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef freud het volgende:
Hier ook 'vrij'. De WC is nu tot op de baksteen gestript. We gaan het even helemaal anders doen. Moet zeggen dat zo'n verbouwing in PS sneller gaat
.
Oh, maar dat mag ook hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha....nee. Sponsoring door de baas middels VVV-bonnen
Ook niet bij Dimplus??quote:Op maandag 28 december 2009 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet in 1,5 uur heen en weer gelopen naar de stad. Al het slechte spul van kerst is er nu wel weer af
zoveel was het niet nl.
.
Geen game meer te vinden btw
Wat de hell is Dimplus? Ik heb bij FRS gekeken en die had ze nietquote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook niet bij Dimplus??
Ik heb (@!#$@!$@! ongeveer een weekje van m'n auto kunnen genieten na een half jaar gezeik met m'n navigatie enzo wordt ik vanmiddag aangereden.![]()
Bij het theater.
Ik had de buitenbocht naar de parkeergarage, die andere knakker de binnenbocht en bedacht dat die toch rechtdoor had gemoeten....
En daar reed ik dus...
Kan die weer naar de reparateur.
Ja, Alfa idd.quote:Op maandag 28 december 2009 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat de hell is Dimplus? Ik heb bij FRS gekeken en die had ze nietMaar ergens anders kon ik die VVV-bonnen niet kwijt
En mooi kut van die autoAlfa zeker?
Heb jij ook die zwarte met hoge gadget-gehalte genomen?quote:Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady in het bezit is van een Canon Ixus 100
Heee....die kende ik helemaal nietquote:Op maandag 28 december 2009 17:26 schreef Netsplitter het volgende:
Dimension Plus in de choorstraat.
Super winkel.
Alleen of ze vvv bonnen aannemen, geen idee....
http://www.dimensionplus.(...)ario-Bros-Wii/791596quote:Op maandag 28 december 2009 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heee....die kende ik helemaal nietIk kom te weinig in de stad. Ik zag ook dat Goris weg is. En een aantal detailhandel dingen op de Brabantse Turfmarkt. Waar gaat het heen met deze wereld
ff een keer gaan kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.dimensionplus.(...)ario-Bros-Wii/791596
Zo vaak kom ik dus in het centrumquote:Goris is al een paar maanden over de kop helaas.
Vind het zelf een leuke winkel.quote:Op maandag 28 december 2009 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff een keer gaan kijkenMaar eerst morgen bij de MM
[..]
Zo vaak kom ik dus in het centrum
Site down?Lama..quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.dimensionplus.(...)ario-Bros-Wii/791596
Goris is al een paar maanden over de kop helaas.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:28 schreef freud het volgende:
[..]
Heb jij ook die zwarte met hoge gadget-gehalte genomen?
Ik zou trouwens wel een screenprotector kopen, ik heb wel erg veel plezier gehad van de mijnequote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik vond goudkleurig iets te blingbling, rood is niet mijn ding en zilver is mij te standaard.
S90 is weer een tik groter. Is geen broekzak formaatje meer...quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef Xilantof het volgende:
Ik vind die S90 van Canon wel erg tof voor op zak...![]()
(de G11 ook, maar die is wat te duur)
Vandaag lekker door blijdorp gelopen! Vond de vogeltjes 't leukste deze keerzal zo wat posten.
gehad? Of nog steeds heb? Ik heb een hard-case etui-achtigopbergtasje (leuk woord voor galgje) En ik ben niet iemand die sleutels in een broekzak doet en daarbij nog eens een telefoon of camera.quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou trouwens wel een screenprotector kopen, ik heb wel erg veel plezier gehad van de mijne.
True, maar met de afmetingen 87 x 56 x 18 mm voor de ixus 100 en 100 x 58 x 31 mm voor de S90 is het voor mij een zeeer compacte cam voor in de tas of jaszak (broekzakken zitten vol bij mij)quote:Op maandag 28 december 2009 20:39 schreef freud het volgende:
[..]
S90 is weer een tik groter. Is geen broekzak formaatje meer...
2x zo dikquote:Op maandag 28 december 2009 20:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
True, maar met de afmetingen 87 x 56 x 18 mm voor de ixus 100 en 100 x 58 x 31 mm voor de S90 is het voor mij een zeeer compacte cam voor in de tas of jaszak (broekzakken zitten vol bij mij)
Scheelt een halve centimeter bij die kreet, dus dat gaat ook niet opquote:
Foto's van vogels deel 9quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[...]
Vandaag lekker door blijdorp gelopen! Vond de vogeltjes 't leukste deze keerzal zo wat posten.
Afrondingsverschilletje...quote:Op maandag 28 december 2009 21:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Scheelt een halve centimeter bij die kreet, dus dat gaat ook niet op
Echt mooi weer wordt het niet vandaag...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zit nog te bedenken of dat ik naar buiten ga of lekker binnen blijf.....
Het is spekglad hier, dus bezint eer ge begintquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zit nog te bedenken of dat ik naar buiten ga of lekker binnen blijf.....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is spekglad hier, dus bezint eer ge begintOh, zit volgens mij wel aan de andere kant van het land maar goed
Waaro zijn die te vinden dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Dank voor je waarschuwing.![]()
Had het idee dat er nu wel de nodige roofvogels goed te zien zouden zijn met dit weer enzo.
Dus vandaar naar buiten.
Delftse Hout, ackerdijkse plassen bv.quote:
En post ze hé!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
Zo heb het overleefd en moet zeggen dat het best te doen was.
FF foto's gaan bekijken.
quote:
Slaap Pualaatje slaap, naar buiten loopt een schaap......quote:
Je hebt een reactiequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[Showcase] Wandeling Krekengebied.
Thxquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slaap Pualaatje slaap, naar buiten loopt een schaap......
[..]
Je hebt een reactie
Idd fotoquote:
Pics or it didn't happenquote:
Nou ja, geef me een kussen en ik kan het. Telefoon is sinds kwart over 10 al niet meer gegaan en heb gewoon niets te doen. Funnygames al afgestruind, spele.nl al gehadquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slaap Pualaatje slaap, naar buiten loopt een schaap......
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, geef me een kussen en ik kan het. Telefoon is sinds kwart over 10 al niet meer gegaan en heb gewoon niets te doen. Funnygames al afgestruind, spele.nl al gehad
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's niet handig
* PdeHoog stuurt een kussen door.....
Alstu en succes he...bij de IKEAquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]danku
Heb nu mijn afspraak met mijn moeder maar vervroegd. Uurtje eerder naar de ikea
Dat komt door de plek waar je zit denk ik. Hier is het altijd goed te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alstu en succes he...bij de IKEAaltijd druk daar
Viel gisteren wel mee, ik stond in 10 minuten weer buiten. Misschien hielp het mee dat ik precies wist wat ik wilde hebben, en waar in het magazijn ik het kon vinden. Kwestie van goed voorbereiden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alstu en succes he...bij de IKEAaltijd druk daar
Staat je goed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef Chanty het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt:
[ afbeelding ]
Hij staat in ieder geval beter dan mijn oude bril, maar geloof dat ik het hoofdzakelijk toch bij mijn lenzen ga houden.
Nicequote:
Nog beterquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat in ieder geval beter dan mijn oude bril, maar geloof dat ik het hoofdzakelijk toch bij mijn lenzen ga houden.
a. Ik vind iets op mijn neus toch wel irritant, zeker in de zomerquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nog beterNiks mis mee. Waarom wil toch iedereen maar lenzen in
Staat goed hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat ben ik niet met je eens hoor. Als je net zoals ik stekeblind bent, en gewoon -10 en -12 aan sterkte voor brilleglazen hebt, dan krijg je door de dikte van de glazen zoveel vertekening in je gezicht dat een bril echt niet leuk staat. Zelfs niet als je ultradun laat slijpen, die glazen. Ik draag dan ook al sinds mijn 14e lenzen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Staat goed hoor
Vind brillen sowieso altijd wel cool staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |