k moest toch watquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, de foto is mooi, dat lettertype heb ik de laatste dagen al meer langs zien komen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat je wens vervuld gaat worden.
Zeer mooie kaart Ynske.
Je gebruikt gelukkig geen Comic Sans.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moest toch wat![]()
vorig jaar commentaar gekregen dat t zo zakelijk was, met mn standaard lettertype
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meerquote:
Oke dan zeg ik het andersquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meer
Kijk en dat soort berichten helpen ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef RonaldV het volgende:
Hm, ik begin me een beetje zorgen te maken over de terugreis eind van de middag. Er ligt enorm veel water o de weg, en ik vrees dat het sleetje rijden wordt met de auto :S
Zit je nou nog bij je schoonouders?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meer
Misschien eerder weg gaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef RonaldV het volgende:
Hm, ik begin me een beetje zorgen te maken over de terugreis eind van de middag. Er ligt enorm veel water o de weg, en ik vrees dat het sleetje rijden wordt met de auto :S
Nou ja, ik rij per dag ruim 200 kliks... Dan zie je genoeg idioten op de weg die daar normaal al niet horen, laat staan met dit weer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk en dat soort berichten helpen ook niet
Als jij je al zorgen gaat maken.....
Eerder dan wie?quote:
Nog twee daagjes, en dan beginnen voor mij ook 14 dagen vakantie!quote:
quote:
Oh, ik moet na de kerst 2 weekjes werken en dan weer 3 weken vrijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog twee daagjes, en dan beginnen voor mij ook 14 dagen vakantie!
Niet alleen op de weg, ook op het fietspad. Vanochtend reed er zo eentje door rood, zonder na te denken of ik wel op tijd stil zou staan als ik zou remmen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:52 schreef RonaldV het volgende:
Nou ja, ik rij per dag ruim 200 kliks... Dan zie je genoeg idioten op de weg die daar normaal al niet horen, laat staan met dit weer.
Ja....kom je me nu wel halen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit je nou nog bij je schoonouders?
Ik wil je best komen halen, maar ik kan je niet naar huis brengenquote:
Ahh....daar heb ik dan ook weer niet veel aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil je best komen halen, maar ik kan je niet naar huis brengenTotaal de verkeerde kant op
Hij stond al vrij hard geblocked in mijn agendaquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh....daar heb ik dan ook weer niet veel aan
Oja ik heb net het cadeautje aan mijn vriend gegeven, jij kan nog steeds 20 mei?![]()
Mag je wat vogeltjes fotograferen
Greatquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij stond al vrij hard geblocked in mijn agenda
got itquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke dan zeg ik het anders
Ik wil geen kerst vieren bij familiedan wil ik best een witte kerst
Maar t/m zondag moet ik nog elke dag 80km reizen en geen idee hoe
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef Chanty het volgende:
Net trouwens John Williams in het winkelcentrum gezien
Same herequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Cryothic het volgende:
Ja hoor eens... als we met vuurwerkfoto's gaan smijten... heb ik er ook nog wel een zooi
en wie of wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Cryothic het volgende:
Ja hoor eens... als we met vuurwerkfoto's gaan smijten... heb ik er ook nog wel een zooi
Ik vind het ook niet interessant, ik vind het grappig. Maar sorry dat ik je verveel met die oninteressante nieuwtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef EchnaDarr het volgende:
Nou, die vind ik persoonlijk niet zo heel erg interessant. Ik zou toch liever die andere tegenkomen.
Kijk, dat is lekker vuurwerk! Alleen beetje rare paarse zweem eromheen, of ben ik aan het aftakelen? Is dat de rook oid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Vanavond maar beslissen of ik een vuurwerk of sneeuwfoto als kers/oud en nieuw kaart wil gebruiken
Dat wat eronder en eromheen hangt is inderdaad de rook, de hele boulevard en het strand kleurden dan ook helemaal in de kleur van de bommenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:23 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk, dat is lekker vuurwerk! Alleen beetje rare paarse zweem eromheen, of ben ik aan het aftakelen? Is dat de rook oid?
Mooie kaart.quote:
dank jequote:
extra voor je gaan kijkenquote:Maar welk lettertype is dit nu eigenlijk??
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef Chanty het volgende:
En niemand zegt iets over mijn kaart en lettertype![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |