Je haalt mij de woorden uit de mond, gehoorzaam, dan doen we je niks. Struikrovers en ander tuig hanteren exact dezelfde werkwijze.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Gia het volgende:
Moet ze normaal doen en zich gedragen. Dan is dat allemaal niet nodig.
Gia, ik lach je uit, hard.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Hieruit blijkt wel hoe verwend ze is. Als je zoveel bagage nodig hebt voor 2 weken st. Maarten!
Kom op, zeg me dat je dit niet meent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel bagage ze nodig heeft voor 2 jaar Guppy!![]()
Wat daar op die foto staat, nemen wij met ons vieren nog niet mee voor 4 weken kamperen.
Oh ja?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Er staat toch echt iets anders.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voornamen gebruik ik eigenlijk pas al ik die mensen ook persoonlijk ken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Meisje Dekker, hou toch op. Post aan mijn jongere zusje is ook altijd aan 'mevrouw <achternaam>' gericht.
hij doelt vast op de post die zn zusje krijgt van de abnamro oid waar dan mevrouw huppeldepup op staatquote:
Dat was onverantwoord. Er waren zelfs geen mensen bij haar. Of ben je sowieso tegen kinderbescherming vanuit de overheid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
In dat geval leek het mij duidelijk. Op de zeilboot terug naar haar Heimat.
ze kan in een band met balloon boy en sterrenmeisje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef tho_Omas het volgende:
Natuurlijk heeft ze ook een gitaar. Zo kan ze de gevoelige meid uithangen, en wie weet mag ze wel een keer in DWDD komen, zoals alle flutartiesten.
ja, idd een kind, daarom ook de aanspreektitel mejuffrouwquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
mejufrouw doe ff normaal man, 14 jaar is toch gewoon een kind.
dat gekke kind met haar waan ideen. nu mag ze nooit meer alleen zeilen haha
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij doelt vast op de post die zn zusje krijgt van de abnamro oid waar dan mevrouw huppeldepup op staat
Je haalt mij de woorden uit de mond, gehoorzaam, dan doen we je niks. Struikrovers en ander tuig hanteren exact dezelfde werkwijze.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Gia het volgende:
Moet ze normaal doen en zich gedragen. Dan is dat allemaal niet nodig.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:14 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
ja, idd een kind, daarom ook de aanspreektitel mejuffrouwals ze volwassen was geweest zou het mevrouw zijn.
van dalequote:me·juf·frouw de; v -en (vero) aanhef in correspondentie aan ongehuwde vrouwen
Ja, wij hebben ieder één koffer met kleren, handdoeken e.d. bij ons. Dat zijn dus 4 koffers/weekendtassen voor 4 weken kampeervakantie met 4 personen. In plaats van 4 koffers/weekendtassen voor 2 weken st. Maarten voor 1 persoontje die denkt de hele wereld aan te kunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Kom op, zeg me dat je dit niet meent.
Dat is ze ook, maar die definitie is ouderwets. Tegenwoordig worden minderjarige meisjes mejuffrouw genoemd, aangezien mevrouw niet gepast is.quote:
Wie bepaalt of iets onverantwoord is of niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat was onverantwoord. Er waren zelfs geen mensen bij haar. Of ben je sowieso tegen kinderbescherming vanuit de overheid?
ja een ongetrouwde vrouw, maar ze is pas een vrouw als ze 18 jaar is.quote:
Ik heb ook weinig mee op vakantie ja. Maar mijn god, iets minder oordelen of jouw gedrag als absolute waarheid zien mag ook hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ieder één koffer met kleren, handdoeken e.d. bij ons. Dat zijn dus 4 koffers/weekendtassen voor 4 weken kampeervakantie met 4 personen. In plaats van 4 koffers/weekendtassen voor 2 weken st. Maarten voor 1 persoontje die denkt de hele wereld aan te kunnen.
Maar ik doe op vakantie wel de was, hoor!
Welke 17-jarige stagiaire bepaald dat dan? Volgens mij worden dergelijke beslissingen alleen genomen door rechters, op advies van gediplomeerde psychologen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wie bepaalt of iets onverantwoord is of niet?
Ik ben niet tegen kinderbescherming vanuit de overheid. Ik ben tegen misbruik van macht en middelen door de overheid en haar oncontroleerbare instanties.
Daarnaast heb ik moeite met 17-jarige stagiaires die, zoals Gia, gaan bepalen wat goed en moraal is en wat niet.
Op de universiteit is het gebruikelijk dat de professor zijn studenten aanspreekt met u, ook de 17-jarige student. Gezien jouw manier van spellen ben ik bang dat dat geen omgeving is waar jij je normaliter in begeeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:18 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
[..]
ja een ongetrouwde vrouw, maar ze is pas een vrouw als ze 18 jaar is.
nu is het gewoon meisje of kutkind.
Heb jij ooit iemand mejefrouw horen zeggen ubehaupt tegen een kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |