abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75931677
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
mejufrouw doe ff normaal man, 14 jaar is toch gewoon een kind.
dat gekke kind met haar waan ideen. nu mag ze nooit meer alleen zeilen haha
ja, idd een kind, daarom ook de aanspreektitel mejuffrouw als ze volwassen was geweest zou het mevrouw zijn.
pi_75931695
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

hij doelt vast op de post die zn zusje krijgt van de abnamro oid waar dan mevrouw huppeldepup op staat

Maar deze constatering is eigenlijk belangrijker, laten we het daar over hebben:
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Gia het volgende:
Moet ze normaal doen en zich gedragen. Dan is dat allemaal niet nodig.
Je haalt mij de woorden uit de mond, gehoorzaam, dan doen we je niks. Struikrovers en ander tuig hanteren exact dezelfde werkwijze.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:15:44 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75931718
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:14 schreef DJ-Kool het volgende:

[..]

ja, idd een kind, daarom ook de aanspreektitel mejuffrouw als ze volwassen was geweest zou het mevrouw zijn.
quote:
me·juf·frouw de; v -en (vero) aanhef in correspondentie aan ongehuwde vrouwen
van dale
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:16:31 #154
3542 Gia
User under construction
pi_75931747
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Kom op, zeg me dat je dit niet meent.
Ja, wij hebben ieder één koffer met kleren, handdoeken e.d. bij ons. Dat zijn dus 4 koffers/weekendtassen voor 4 weken kampeervakantie met 4 personen. In plaats van 4 koffers/weekendtassen voor 2 weken st. Maarten voor 1 persoontje die denkt de hele wereld aan te kunnen.

Maar ik doe op vakantie wel de was, hoor!
pi_75931783
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

van dale
Dat is ze ook, maar die definitie is ouderwets. Tegenwoordig worden minderjarige meisjes mejuffrouw genoemd, aangezien mevrouw niet gepast is.
pi_75931808
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat was onverantwoord. Er waren zelfs geen mensen bij haar. Of ben je sowieso tegen kinderbescherming vanuit de overheid?
Wie bepaalt of iets onverantwoord is of niet?

Ik ben niet tegen kinderbescherming vanuit de overheid. Ik ben tegen misbruik van macht en middelen door de overheid en haar oncontroleerbare instanties.
Daarnaast heb ik moeite met 17-jarige stagiaires die, zoals Gia, gaan bepalen wat goed en moraal is en wat niet.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:18:37 #157
284297 Cho-Seung-Hui
to do or not to do
pi_75931843
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

van dale
ja een ongetrouwde vrouw, maar ze is pas een vrouw als ze 18 jaar is.
nu is het gewoon meisje of kutkind.
Heb jij ooit iemand mejefrouw horen zeggen ubehaupt tegen een kind?
Chu sing poa o wichi
Vertaling(als we het doen dan doen we het goed)
pi_75931880
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, wij hebben ieder één koffer met kleren, handdoeken e.d. bij ons. Dat zijn dus 4 koffers/weekendtassen voor 4 weken kampeervakantie met 4 personen. In plaats van 4 koffers/weekendtassen voor 2 weken st. Maarten voor 1 persoontje die denkt de hele wereld aan te kunnen.

Ik heb ook weinig mee op vakantie ja. Maar mijn god, iets minder oordelen of jouw gedrag als absolute waarheid zien mag ook hoor.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:21:20 #159
3542 Gia
User under construction
pi_75931966
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen kinderbescherming vanuit de overheid. Ik ben tegen misbruik van macht en middelen door de overheid en haar oncontroleerbare instanties.
Daarnaast heb ik moeite met 17-jarige stagiaires die, zoals Gia, gaan bepalen wat goed en moraal is en wat niet.
Welke 17-jarige stagiaire bepaald dat dan? Volgens mij worden dergelijke beslissingen alleen genomen door rechters, op advies van gediplomeerde psychologen.

Beetje domme post.
pi_75932011
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:18 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:

[..]

Op de universiteit is het gebruikelijk dat de professor zijn studenten aanspreekt met u, ook de 17-jarige student. Gezien jouw manier van spellen ben ik bang dat dat geen omgeving is waar jij je normaliter in begeeft.

Dan vind ik mevrouw, mejuffrouw wel passend, beleefd en fatsoenlijk.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:23:04 #161
3542 Gia
User under construction
pi_75932050
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:18 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:

[..]

Een flinke meid van 14 jaar, jawel hoor. Maar zeker niet mevrouw.

Ben zelf 46 en wordt nog vaak 'jongedame' genoemd, door de oudjes. Klinkt toch altijd leuker dan mevrouw.
pi_75932095
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Welke 17-jarige stagiaire bepaald dat dan? Volgens mij worden dergelijke beslissingen alleen genomen door rechters, op advies van gediplomeerde psychologen.
Rechters toetsen de praktijk aan de op dat moment liggende wet. Niet de absolute waarheid.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:24:52 #163
3542 Gia
User under construction
pi_75932117
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:22 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Op de universiteit is het gebruikelijk dat de professor zijn studenten aanspreekt met u, ook de 17-jarige student. Gezien jouw manier van spellen ben ik bang dat dat geen omgeving is waar jij je normaliter in begeeft.

Dan vind ik mevrouw, mejuffrouw wel passend, beleefd en fatsoenlijk.
'u' is ook wel vrij normaal. Maar mevrouw tegen een kind van 14 absoluut niet.
pi_75932132
Waar gaat het hier nog over? Of meisjes wel of niet met mevrouw aangesproken mogen worden
pi_75932217
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen kinderbescherming vanuit de overheid.
Nou ... als je niet tegen kinderbescherming bent ... dan ben je dus ook voor een organisatie die beslist wat verantwoord is en wat niet.
quote:
Ik ben tegen misbruik van macht en middelen door de overheid en haar oncontroleerbare instanties.
Hoezo gebeurt dat hier?
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:27:35 #166
3542 Gia
User under construction
pi_75932231
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Rechters toetsen de praktijk aan de op dat moment liggende wet. Niet de absolute waarheid.
Duidelijk was in elk geval wel dat enkele zaken niet goed waren voorbereid. Ik ben benieuwd wat pa en Laura hier in de afgelopen 2 maanden aan gedaan hebben. Zit ze op een EHBO cursus? Leert ze omgaan met gebroken nachten? Is er al contact geweest met de wereldschool en de leerplichtambtenaar?

Ze, pa en de grootouders, klagen wel steen en been dat alles nog vaag is, maar wat doen ze zelf om de situatie te verbeteren?
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:31:21 #167
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75932378
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Gia, je schiet door. Het kind had slechts een rugzak en een gitaar bij zich, die andere tassen van niet van haar. Sowieso is het weinig relevant hoeveel bagage iemand meetorst.

Wat opvallender is lijkt me is dat haar hond niet mee was, dus ze waarschijnlijk niet van plan was om haar zeiltocht nu te beginnen.

Overigens is het laatste nieuws dat de advocaat de rechter tracht te wraken en een andere kamer van de rechtbank daar nu uitsluitsel over moet geven.
Here we are now, entertain us.
pi_75932437
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nou ... als je niet tegen kinderbescherming bent ... dan ben je dus ook voor een organisatie die beslist wat verantwoord is en wat niet.
[..]

Hoezo gebeurt dat hier?
Iets klakkeloos afdoen als onverantwoord is mij te makkelijk. In iedere situatie pleiten voor het zwaarste middel om het zekere voor het onzekere te nemen ook.
pi_75932506
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Iets klakkeloos afdoen als onverantwoord is mij te makkelijk. In iedere situatie pleiten voor het zwaarste middel om het zekere voor het onzekere te nemen ook.
Daarom is er ook een mooi compromis gemaakt. Laura zou zich verder voorbereiden en dan aan de tocht beginnen.
pi_75932517
en om meer ontopic te gaan: Laura's advocaat wil een andere rechter: http://nos.nl/artikel/124480-advocaat-laura-wil-rechter-weg.html
pi_75932611
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Duidelijk was in elk geval wel dat enkele zaken niet goed waren voorbereid. Ik ben benieuwd wat pa en Laura hier in de afgelopen 2 maanden aan gedaan hebben. Zit ze op een EHBO cursus? Leert ze omgaan met gebroken nachten? Is er al contact geweest met de wereldschool en de leerplichtambtenaar?

Ze, pa en de grootouders, klagen wel steen en been dat alles nog vaag is, maar wat doen ze zelf om de situatie te verbeteren?
En?
And that is the news.''
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:40:46 #172
3542 Gia
User under construction
pi_75932693
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef voyeur het volgende:
Gia, je schiet door. Het kind had slechts een rugzak en een gitaar bij zich, die andere tassen van niet van haar.
Misschien had ze die rugzak en gitaar als handbagage. Ik maak nergens uit op dat de rest van die koffers en tassen niet van haar zijn, zoals zij erbij staat.
quote:
Sowieso is het weinig relevant hoeveel bagage iemand meetorst.
Om in te schatten wat haar bedoelingen waren, lijkt dat mij wel interessant, eigenlijk.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:41:57 #173
3542 Gia
User under construction
pi_75932740
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
Daarom is er ook een mooi compromis gemaakt. Laura zou zich verder voorbereiden en dan aan de tocht beginnen.
Precies. En dan ben ik benieuwd wat ze al allemaal gedaan heeft als extra voorbereiding.
pi_75932807
Wat word ik toch moe van dit typisch Nederlandse gedoe. Nog heel even en de hele 2e kamer gaat in spoeddebat over een meisje van 14 dat gewoon een hele duidelijke wil heeft ! Ze heeft jaren lang gereisd met haar ouders en heeft een avontuurlijke kijk op de wereld, en?

Nee dan moet er een rechter aan te pas komen en word ze misschien uit huis geplaatst ? Lekker slim !

Laat haar lekker gaan...
pi_75932886
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik ben eerder benieuwd naar de plannen van Jeugdzorg en de begeleiding van de gezinsvoogd in deze. Het uitgangspunt is namelijk het belang van het kind. In dit geval vraagt het om de nodige expertise op het gebied van zeilen.
pi_75932892
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:43 schreef Meike26 het volgende:
Wat word ik toch moe van dit typisch Nederlandse gedoe. Nog heel even en de hele 2e kamer gaat in spoeddebat over een meisje van 14 dat gewoon een hele duidelijke wil heeft ! Ze heeft jaren lang gereisd met haar ouders en heeft een avontuurlijke kijk op de wereld, en?

Nee dan moet er een rechter aan te pas komen en word ze misschien uit huis geplaatst ? Lekker slim !

Laat haar lekker gaan...
Laat lekker deskundigen er naar kijken.
  Admin dinsdag 22 december 2009 @ 17:46:36 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75932920
Nog even en het kan zo naar het complottenforum
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_75932926
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik ben eerder benieuwd naar de plannen van Jeugdzorg en de begeleiding van de gezinsvoogd in deze. Het uitgangspunt is namelijk het belang van het kind. In dit geval vraagt het om de nodige expertise op het gebied van zeilen.
Dat is een goed punt idd.

Vraag me af of ze ook zeil-experts gevraagd hebben.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:47:11 #179
3542 Gia
User under construction
pi_75932946
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

En?
Ze doen net alsof Laura zelf niets kan doen om te zorgen dat ze straks beter voorbereid is. Ze hoeft niet per se een zeiltocht van een jaar te maken om zich voor te bereiden, ze moet andere zaken regelen. Dat kan allemaal ook zonder te zeilen.

Laura en pa hebben een afwachtende houding, ondernemen niets, vinden dat alles al goed geregeld is en schuiven vervolgens elke tegenslag af op BJZ. Niet helemaal eerlijk, volgens mij.
pi_75932948
In het belang van het kind... laat haar gaan.. Als Laura tegen gehouden word kan ze alle uitersten opschieten... drugs/onderwereld weet ik veel wat... die kans is vele malen groter dan wanneer zij haar reis kan maken !
pi_75932971
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Meike26 het volgende:
In het belang van het kind... laat haar gaan.. Als Laura tegen gehouden word kan ze alle uitersten opschieten... drugs/onderwereld weet ik veel wat... die kans is vele malen groter dan wanneer zij haar reis kan maken !
Onderwaterwereld bedoel je.

We hebben niet voor niets jeugdzorg ... die mogen best hun licht hier over laten schijnen. Of hun keuzes goed zijn geweest kunnen wij over een afstandje niet zo zeggen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:49:42 #182
3542 Gia
User under construction
pi_75933049
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:43 schreef Meike26 het volgende:

Laat haar lekker gaan...
En het volgende kind dat een wandeltocht naar de noordpool wil maken? Ook maar laten gaan?

Vind jij echt dat dat zomaar moet kunnen?

Mijn jongste wil ook liever wat anders doen dan naar school gaan. Toch moet hij van ons eerst een beroepsopleiding volgen vooraleer hij zijn 'droom' mag volgen. Maar dan heeft hij ook echt onze volledige steun. Alleen nu nog niet.
pi_75933059

Nee, vanuit het oogpunt van een puber gezien denk ik dat ze heel erg uitbundig gaat leven en andere avonturen aan gaat (de kans bestaat) om maar tegen de schenen van haar (pleeg)-ouders te trappen.
pi_75933097
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat moet je even aan Gia vragen. Zij heeft een prachtige glazen bol.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:54:04 #185
3542 Gia
User under construction
pi_75933180
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Er zijn zeilexperts betrokken geweest bij de vraagstelling voor de rechtszaak van augustus en oktober. Daaruit zijn enkele punten naar voren gekomen die pa en dochter moeten verbeteren. Dat zijn punten die ze gewoon zelf kunnen verbeteren, zonder hulp van buitenaf.

Behalve misschien het slaapmanagement. Maar als ze nu alvast eens beginnen met zaken als EHBO, onderwijs regelen en dergelijke, dan kan ze in het voorjaar wellicht, met toestemming van jeugdzorg, onder begeleiding van zeilexperts gaan werken aan dat slaapmanagement gedoe. Overigens, kan ze dit ook uitproberen gedurende zo'n kerstvakantie. 16 dagen lang gewoon volgens een vast patroon slapen en waken en dan kijken hoe ze zich na die 2 weken voelt.
pi_75933183
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:49 schreef Gia het volgende:

[..]

En het volgende kind dat een wandeltocht naar de noordpool wil maken? Ook maar laten gaan?

Mijn jongste wil ook liever wat anders doen dan naar school gaan. Toch moet hij van ons eerst een beroepsopleiding volgen vooraleer hij zijn 'droom' mag volgen. Maar dan heeft hij ook echt onze volledige steun. Alleen nu nog niet.
Nee, natuurlijk niet zomaar... in het begin was ik ook tegen het idee dat een kind van 14 alleen een wereld reis wil maken. Haar uitstapje nu zegt mij voldoende... zij wil haar eigen gang gaan en niet worden gestuurd door Jeugdzorg/Justitie... Laura heeft denk ik met deze reis willen laten zien dat ze wil reizen...en dat ze niet zomaar doet wat anderen zeggen.

Dus ik ben er zeker niet voor om elk kind dat een wandeltochtje wil maken, maar moet laten gaan, maar Laura is wel een uitzonderlijk geval ! Net zoals die jongen die op televisie was, die directeur is van zijn eigen auto-bedrijf op 16 jarige leeftijd en de leerplicht-ambtenaar heeft besloten dat hij vroegtijdig VRIJ is van de leerplicht!
pi_75933189
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef poemojn het volgende:
en om meer ontopic te gaan: Laura's advocaat wil een andere rechter: http://nos.nl/artikel/124480-advocaat-laura-wil-rechter-weg.html
De media en de advocaten smullen hiervan: bakken met geld verdienen ze nu (weer).
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:55:13 #188
3542 Gia
User under construction
pi_75933216
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Meike26 het volgende:
Doe normaal!! Omdat ze zou kunnen ontsporen moet ze maar haar zin krijgen? Dan is het einde zoek, hoor.
pi_75933228
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Wordt dit gezegd? NEE
Is het nou zo moeilijk? Het is niet zo zwart wit.
And that is the news.''
pi_75933252
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Doe normaal!! Omdat ze zou kunnen ontsporen moet ze maar haar zin krijgen? Dan is het einde zoek, hoor.
Gehehe, doen we voortaan bij alle meisjes van 13-14 die hun zin niet krijgen: "Anders kunnen ze ontsporen hoor, en aan de drugs raken!'
pi_75933295
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Theoretisch is er bij iedereen een kans van ontsporen. Laten we iedereen in e gaten houden. Strenge gedragsnormen en als je dat niet kunt volhouden, de cel in. Regels zijn regels dan. 3x een fout, levenslang, je kan niet aan de gang blijven gaan natuurlijk.
And that is the news.''
pi_75933306
Nogmaals:

Laura is een uitzonderlijk geval !!
pi_75933308
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet zomaar... in het begin was ik ook tegen het idee dat een kind van 14 alleen een wereld reis wil maken. Haar uitstapje nu zegt mij voldoende... zij wil haar eigen gang gaan en niet worden gestuurd door Jeugdzorg/Justitie... Laura heeft denk ik met deze reis willen laten zien dat ze wil reizen...en dat ze niet zomaar doet wat anderen zeggen.

Dus ik ben er zeker niet voor om elk kind dat een wandeltochtje wil maken, maar moet laten gaan, maar Laura is wel een uitzonderlijk geval ! Net zoals die jongen die op televisie was, die directeur is van zijn eigen auto-bedrijf op 16 jarige leeftijd en de leerplicht-ambtenaar heeft besloten dat hij vroegtijdig VRIJ is van de leerplicht!
Ja, dan was ik ook een uitzonderlijk geval rond die leeftijd. Ik kon heel goed luieren en computer spelletjes spelen. Waarom kreeg ik daar geen 2 jaar vrij voor.
pi_75933344
Ga eens snel naar Spanje jij
pi_75933392
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Gehehe, doen we voortaan bij alle meisjes van 13-14 die hun zin niet krijgen: "Anders kunnen ze ontsporen hoor, en aan de drugs raken!'
Of: oww, dat meisje wil leren fietsen, maar daarbij kan ze vallen en eventueel overlijden. Onder toezicht ermee! Het volgende kind dat geboren wordt stellen we direct onder toezicht, straks krijgen ze het in hun hoofd om te gaan lopen, levensgevaarlijk. Onder toezicht met de hele familie, je weet nooit.
And that is the news.''
pi_75933395
Déjà vu met de vorige reeks. Nu weer allerlei krankzinnige voorbeelden verzinnen en vervolgens een vergelijking maken.

Een voetreis door een 2-jarig kind naar India. Lachen hoor.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:01:27 #197
3542 Gia
User under construction
pi_75933445
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Laura heeft met dit uitstapje vooral laten zien dat ze erg labiel is en niet opgewassen tegen tegenslagen.
Wat zij wil, is ondergeschikt aan wat in Nederland voor een kind van 14 gangbaar is.
quote:
Dus ik ben er zeker niet voor om elk kind dat een wandeltochtje wil maken, maar moet laten gaan, maar Laura is wel een uitzonderlijk geval !
Ben je familie van haar of zo? Zij is geen uitzonderlijk geval. Ze kan goed zeilen, maar dat wil niet zeggen dat ze dan niet meer naar school hoeft en even een gevaarlijke toch kan ondernemen in haar uppie.
Er zijn zoveel talentvolle jongeren. Die moeten allemaal wachten tot na het afronden van hun middelbare school voordat ze hun droom kunnen volgen. Laura is geen uitzondering. Ze moet maar gewoon wachten tot haar opleiding klaar is. Ze kan dan alsnog die wereldreis maken.
quote:
Net zoals die jongen die op televisie was, die directeur is van zijn eigen auto-bedrijf op 16 jarige leeftijd en de leerplicht-ambtenaar heeft besloten dat hij vroegtijdig VRIJ is van de leerplicht!
Mja, ook echt te vergelijken.

Zo bijzonder is Laura niet, hoor.
pi_75933475
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:58 schreef Meike26 het volgende:
Ga eens snel naar Spanje jij
Ik bedoel het serieus ... waarom zou zo'n Laura Dekker meer rechten moeten hebben dan een ander kind die minder in de media komt?
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:04:08 #199
3542 Gia
User under construction
pi_75933523
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:55 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Wordt dit gezegd? NEE
Ja, indirect wel. Omdat ze zou kunnen ontsporen moet ze maar haar zin krijgen.

Kom op, ze is geen uitzonderlijk talent of zo. Ze heeft een hobby en wil daarmee een record vestigen. Aangezien hiervoor wetten gebroken moeten worden, kan dat niet, dus gaat dat record niet door. Jammer, maar er zijn ergere dingen in het leven. Deal with it.
quote:
Is het nou zo moeilijk? Het is niet zo zwart wit.
Het lijkt mij allemaal zo klaar als een klontje.
pi_75933543
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, dan was ik ook een uitzonderlijk geval rond die leeftijd. Ik kon heel goed luieren en computer spelletjes spelen. Waarom kreeg ik daar geen 2 jaar vrij voor.
Ik kon goed zwart wit denken. Ik kon goed in uitersten denken, geen gevoel voor nuance en relevantie. Ook kon ik de media heel goed bespelen en voorbeelden bedenken die zo ridicuul waren dat mijn pleidooi altijd werd aangenomen door een rechter die alleen keek naar een absolute wet die altijd geldt en altijd zal gelden.

Daarom ronde ik een studie SPH af en werd ik medewerker bij Bureau Jeugdzorg.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')