Zij heeft er verder geen strijd om gevoerd omdat ze bang was Laura anders helemaal niet meer te zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Normale vrouwen overwegen niet om zich uit het ouderlijk gezag te laten zetten wanneer ze geen contact krijgen met hun dochter. Daarnaast laat je als normale vrouw je nieuwe vlam geen uitspraken doen over je dochter en je ex-man.
Het artikel had een hoog drama gehalte. Net zoals de recente berichtgeving uit kamp Babs.
Ze heeft het overwogen en niet gedaan...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Normale vrouwen overwegen niet om zich uit het ouderlijk gezag te laten zetten wanneer ze geen contact krijgen met hun dochter. Daarnaast laat je als normale vrouw je nieuwe vlam geen uitspraken doen over je dochter en je ex-man.
Het artikel had een hoog drama gehalte. Net zoals de recente berichtgeving uit kamp Babs.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus we mochten niet meer weten wat de uitspraak was en hoe het Laura verder zou vergaan....
De een noemt haar verwaarloosd en de ander haar verwend. Ik zie niet zoveel wat mis is bij haar en ze maakt op mij zeker geen indruk een verwaarloosd kind te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef CANARIS het volgende:
Hier klopt natuurlijk geen flikker van. Er loopt bij dit meiske iets goed fout en dat kan nog wel eens boos aflopen. Ik weet niet wat voor gestoorde ouders ze heeft , maar naar het schijnt is dit een ernstig verwaarloost meisje.
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem in dit geval is dat de moeder wel wil opvoeden, maar dat het kind vrolijk naar vader huppelt die niet alleen niet opvoedt, maar zijn kind zelfs aan grote risico's blootstelt.
En daarin is de situatie al zo uit de hand gelopen dat de moeder onder druk in eerste instantie niet eens bezwaar durfde te maken toen vader en dochter bedacht hadden dat ze solo rond de wereld zou zeilen.
Dat is wat ik het meest kwalijke vind in deze zaak; het kind heeft een ouder die prima geschikt lijkt als opvoeder, maar deze ouder krijgt de kans niet het kind op te voeden.
Ja, het is van de zotte, tel daarbij de invloeden van buitenaf op: TMF, Soaps e.d. en je hebt een recept voor een goed verpest kind. Girls van 11 (!!!!) denken dat ze actief moeten zijn omdat dat cool is op tv.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ouders die hun kinderen helemaal vrij laten...
Verwaarloosd is niet hetzelfde als ondervoed ofzo. Je ziet dat van buiten niet gelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef barthol het volgende:
[..]
De een noemt haar verwaarloosd en de ander haar verwend. Ik zie niet zoveel wat mis is bij haar en ze maakt op mij zeker geen indruk een verwaarloosd kind te zijn.
Maar jij wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Verwaarloosd is niet hetzelfde als ondervoed ofzo. Je ziet dat van buiten niet gelijk.
En dan nu, via je nieuwe vlam, je gram proberen te halen. Over de rug van je eigen kind. Heel verstandig inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zij heeft er verder geen strijd om gevoerd omdat ze bang was Laura anders helemaal niet meer te zien.
Vind ik heel verstandig!
Heb je contact gehad met haar zusje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die voedt in elk geval wel zonder toezicht Laura's zusje op dus zó erg kan t niet zijn.
Zij heeft het gewoon gedaan is heeft daar achteraf spijt van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:20 schreef voyeur het volgende:
Sterrenmeisje komt niet van tatoeage af
Alweer een depressief kind dat niet met haar eigen daden kan leven
KORTRIJK - Het 19-jarige zogenoemde Sterrenmeisje Kimberley Vlaminck uit het Belgische Kortrijk komt niet zomaar van haar tatoeage af.
Kimberley, die in juni dit jaar 56 sterretjes op haar gezicht liet tatoeëren, heeft inmiddels één sterretje minder op haar gezicht. Op de plek van de ster staat nu een rood puntje, schrijft Het Belang van Limburg.
Rode vlekken
“Bij wijze van test is een klein sterretje weggelaserd door een bevriende tatoeëerder. Maar dat gaf niet meteen het resultaat waar we op hadden gehoopt”, aldus haar advocaat Jan Leysen tegen de Vlaamse krant. “Hoewel het om een kleine ster ging, staat er nu een dik rood puntje. Als ze op deze manier alle overige 55 sterren laat weghalen, staat haar gezicht vol rode vlekken. Een echte verbetering noem ik dat niet.”
Depressief
Het gaat niet goed met de 19-jarige Kimberley. Ze ligt ziek in bed, zou depressief zijn en kan geen werk vinden. De tiener werd eerder al opgenomen in de gesloten psychiatrische afdeling van het Sint-Maartensziekenhuis in Kortrijk.
En de relevantie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:20 schreef voyeur het volgende:
Sterrenmeisje komt niet van tatoeage af
Alweer een depressief kind dat niet met haar eigen daden kan leven
KORTRIJK - Het 19-jarige zogenoemde Sterrenmeisje Kimberley Vlaminck uit het Belgische Kortrijk komt niet zomaar van haar tatoeage af.
Kimberley, die in juni dit jaar 56 sterretjes op haar gezicht liet tatoeëren, heeft inmiddels één sterretje minder op haar gezicht. Op de plek van de ster staat nu een rood puntje, schrijft Het Belang van Limburg.
Rode vlekken
“Bij wijze van test is een klein sterretje weggelaserd door een bevriende tatoeëerder. Maar dat gaf niet meteen het resultaat waar we op hadden gehoopt”, aldus haar advocaat Jan Leysen tegen de Vlaamse krant. “Hoewel het om een kleine ster ging, staat er nu een dik rood puntje. Als ze op deze manier alle overige 55 sterren laat weghalen, staat haar gezicht vol rode vlekken. Een echte verbetering noem ik dat niet.”
Depressief
Het gaat niet goed met de 19-jarige Kimberley. Ze ligt ziek in bed, zou depressief zijn en kan geen werk vinden. De tiener werd eerder al opgenomen in de gesloten psychiatrische afdeling van het Sint-Maartensziekenhuis in Kortrijk.
Bron?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En dan nu, via je nieuwe vlam, je gram proberen te halen. Over de rug van je eigen kind. Heel verstandig inderdaad.
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Heb je contact gehad met haar zusje?
De maatschappij gaat daar wel over. Iedere inwoner van Nederland heeft zich maar aan de wet te houden. Je onttrekken aan bijvoorbeeld de leerplicht is tegen de wet en dan mag het gezag ingrijpen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Het kind mag dan 14 zijn en 'niks te willen hebben'. De maatschappij gaat daar niet over, dat zijn de ouders. Uit het hele gedoe kan ik niet ergens afleiden wat Jeugdzorg nou heeft gedaan om het kind te beschermen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ouders die hun kinderen helemaal vrij laten...
Nee, maar ik roep dan ook niet dat het allemaal niet zo slecht zal zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Want het is een feit dat de moeder van Laura wel de andere dochter in huis heeft.
Ach ja, haar huidige echtgenoot omschrijven als "haar nieuwe vlam" past prima in het beeld dat ze niet al te standvastig is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En dan nu, via je nieuwe vlam, je gram proberen te halen. Over de rug van je eigen kind. Heel verstandig inderdaad.
Het is ook een feit dat water nat is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Want het is een feit dat de moeder van Laura wel de andere dochter in huis heeft.
Ik heb het dan ook niet over allemaal. Maar het kind dat opgroeit bij de moeder staat niet onder toezicht, wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee, maar ik roep dan ook niet dat het allemaal niet zo slecht zal zijn.
De klopjacht hier op Fok! is gericht op vader Dekker en moeder Babs is compleet normaal en in orde. Kwestieus vind ik het. Net zoals de gedane uitspraken in de pers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |