"Douchebag Status "quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef kikoooooo het volgende:
Ohnoes wat een drama meid. Kon je toen nog wel aan je 50 posts per dag komen?
Waarom zou ikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben zeer onder de indruk van mijn notes ja. Hoop dat jij er nog een bij hebt gezet, want zulke dingen maken altijd enorm veel indruk op mij
Nerdje.
Wil wel verhuizen, maar is iets te prijzigquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand ons huis huren?
http://www.vandermeulenmakelaars.nl/verhuur/2/246 (oude foto's)
Kwam net een oude kerel kijken, jaar of 60, zou het toch zonde vinden als zo'n iemand dit huis kreeg. Liever naar jongeren.
Het is het waardquote:Op donderdag 24 december 2009 00:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wil wel verhuizen, maar is iets te prijzig.
Als ik er langs kon fietsen kon jij er ook langs lopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best wel. Vanochtend al, dus ik liep de rest van de dag met doorweekte sokken/schoenen omdat Martinikerkhof niet ontruimd was van sneeuw/ijs!
Arbeiderquote:Op donderdag 24 december 2009 02:32 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan niet meer tegen alcohol. Ik merk het nu alweer. Nu slapen, wekker staat om 7
Dat probeerde ik ook te zeggen maar ik ben zo'n arbeider dat het me zelfs niet meer lukt dat uit te drukken. Thx.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:32 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan niet meer tegen alcohol. Ik merk het nu alweer. Nu slapen, wekker staat om 7
Vakantie, maar moet morgenvroeg de krantenwijk van Rene lopen omdat hij niet meer over de GM kan en natte voetjes krijgt van het martinikerkhof.quote:
Ik wil ook uitslapen.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Bob. het volgende:
Ik ga morgen lekker uitslapen.
En Vera was leukleuk.
Gezelligheid is a bitchquote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Prosac het volgende:
Ik zou alleen maar even naar Pe en Rinus. Net thuis.
Maar je wordt er wel warm van met dit weer.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:36 schreef JH87 het volgende:
Ik heb zoveel whisky in m'n mik gegooid dat ik volgens mij nog steeds half zat ben. Lazerde net alweer onderuit.
Je stikt maar in die kranten, ik loop hem zelf wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vakantie, maar moet morgenvroeg de krantenwijk van Rene lopen omdat hij niet meer over de GM kan en natte voetjes krijgt van het martinikerkhof.
Ik heb al verwarming. Maar daar heb je geen bal aan als je een mini-kamertje hebt met een ENORM raam van enkelglas wat tocht.quote:
Bestaat er niet een of andere regeling dat je aan de huisbaas kunt vragen dat er dubbelglas komt?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb al verwarming. Maar daar heb je geen bal aan als je een mini-kamertje hebt met een ENORM raam van enkelglas wat tocht.
Proos ruggegraatloosquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
check en vrienden weten helaas ook hoe makkelijk ik over te halen ben.
Waar ?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:03 schreef Luco het volgende:
Heen is toch geen probleem? Blijf je in de stad slapen!
Hebben ze in het UMCG niet altijd een bedje voor je klaarstaan?quote:
Ik had een "Ja, hangend met een touw om je nek" ook goedgekeurd.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
Hebben ze in het UMCG niet altijd een bedje voor je klaarstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |