Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Bob. het volgende:
En ik ben op tv gekomen met een serious request iets.Wie wil me aanraken?
Nou, vooruit, omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Bob. het volgende:
En ik ben op tv gekomen met een serious request iets.Wie wil me aanraken?
Haha niks.quote:
Je had ook nog uit kunnen glijden!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha niks.Ik was alleen bij een concert. En er was 2 seconden een close-up van mijn gezicht. Als ik net met mijn ogen rol, dom lach en op m'n lip bijt. Veel charmanter had het niet kunnen worden!
Goed idee!quote:
Waarvan?quote:
quote:GRONINGEN - Rooie Rinus en Pé Daalemmer geven woensdagnacht om twaalf uur een optreden bij het Glazen Huis op de Grote Markt in Groningen.
Het bekende Groninger duo wil zo een bijdrage leveren aan de strijd tegen malaria.
Pé en Rinus waren in het begin van de jaren '80 razend populair met nummers als 'Hoornse Plas' en 'Carnaval in het Noorden'. In 1985 stopten ze ermee, maar woensdagavond zijn ze dus nog eens te zien op de Grote Markt.
De Collecte: Benefiet voor Het Glazen Huisquote:
Ja, ik hoorde ook al dat er wel flink wat drukte werd verwacht. Hoop dat we dan op tijd zijn, want mijn jaarclub is altijd zo sloom.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Goed idee!
Ben benieuwd hoelang de rij straks gaat zijn
Daarom sta ik om 8 uur in de rijquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook al dat er wel flink wat drukte werd verwacht. Hoop dat we dan op tijd zijn, want mijn jaarclub is altijd zo sloom.
Bij ons was half 9 de planning, maar dan zijn er vast weer mensen die naar de wc moeten, hun haar moeten doen, hun jas niet kunnen vinden of gewoon geen zin hebben om op te staan. Ik ben benieuwd.quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Slaif het volgende:
Rooie Rinus en Pé Daalemmer treden vanavond op in het Glazen Huis![]()
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Slaif het volgende:
Slecht nieuws Jop en Nietz over morgen... Ik moet de vrijdag op tijd mn oma ophalen uit Gouda, dus ga ik 's avonds al heen. Als jullie pas laat kunnen eten, lukt het mij niet... Half 9 trein zou nog kunnen evt.
Ies gratis!? Ach who am I kiddingquote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef kikoooooo het volgende:
SLOTFEEST GROTE MARKT GRONINGEN
24/12/2009 17:00 uur
Op 24 December gaat de deur weer open!
Op 24 december mogen de DJ's rond 20.00 uur het huis weer uit en zal het eindbedrag bekend worden gemaakt. Natuurlijk moet dit geweldig gevierd worden en dat zal gedaan worden met de volgende acts:
* Armin van Buuren
* Waylon
* Kane
Ze zijn een behoorlijk podium aan het opbouwen voor de Kosterij
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef Luco het volgende:
FFS, 15 euro voor Armin heb ik er best voor over.
Daarom hebben die mongolen de grote markt nu al deels afgezet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
Nee, je moet 15 euro entree betalen om op de Grote Markt te mogen
Het is wat he, nerdquote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom hebben die mongolen de grote markt nu al deels afgezet.
Goed dat je het zegt, dan weet ik dat ik 'ergens' anders langs moet, petrus campersingel denk ik maar. Hmpf!
Sommige mensen hebben andere afspraken staan die ook door zouden moeten gaan.quote:
Best wel. Vanochtend al, dus ik liep de rest van de dag met doorweekte sokken/schoenen omdat Martinikerkhof niet ontruimd was van sneeuw/ijsquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef kikoooooo het volgende:
En daarom is het kut dat de GM afgezet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |