abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75941164
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Das met de LINT ook zo. Maar in de elektrische die arriva rijdt, zit geen toilet.
Wordt interessant wat ze gaan doen voor de concessie Achterhoek idd. Arnhem - WInterswijk is een smerig lang stuk, langer dan Groningen - Nieuweschans of Leeuwarden - Stavoren, en daar zitten wel toiletten in. Maar als Arnhem - Doetinchem apart aanbesteed wordt kan alles dus weer anders worden.

Ben benieuwd wie men denkt dat daar gebaat bij is trouwens, al dat gekleuter met die splinterconcessies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75941424
Veel langer dan de merwede-lingelijn is het niet, maar die heeft deels een hogere baanvaksnelheid en minder stations(of heb ik dat fout?)
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75941433
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wordt interessant wat ze gaan doen voor de concessie Achterhoek idd. Arnhem - WInterswijk is een smerig lang stuk, langer dan Groningen - Nieuweschans of Leeuwarden - Stavoren, en daar zitten wel toiletten in. Maar als Arnhem - Doetinchem apart aanbesteed wordt kan alles dus weer anders worden.

Ben benieuwd wie men denkt dat daar gebaat bij is trouwens, al dat gekleuter met die splinterconcessies
Er was al eens een nieuwsbericht dat ze geen 2 vervoerders op arnhem - doetinchem wilden hebben.

http://www.gelderlander.n(...)erders-Niet-doen.ece
pi_75941478
Gewoon alles door Deutsche Bahn laten rijden. Met onder meer Dikke RB´s die heel het land doorkruisen.
pi_75941554
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef Socios het volgende:
Gewoon alles door Deutsche Bahn laten rijden. Met onder meer Dikke RB´s die heel het land doorkruisen.


Hoewel de ICE wel een stuk mooier is dan ns-treinen
Ik vraag me echt af waarom de NS nooit eens een echt mooie trein heeft
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75941829
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef Ascendancy het volgende:
Veel langer dan de merwede-lingelijn is het niet, maar die heeft deels een hogere baanvaksnelheid en minder stations(of heb ik dat fout?)
63 vs 49 km. Maar verder valt het eigenlijk wel mee. 1:07 tegen 0:56. Dan zal het met de eisen van de concessieverlener te maken hebben lijkt me En als die dat in de Linten van Syntus niet eiste, dan waarschijnlijk ook niet in de GTW's van Arriva op hetzelfde traject
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75941860
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Ascendancy het volgende:

[..]



Hoewel de ICE wel een stuk mooier is dan ns-treinen
Ik vraag me echt af waarom de NS nooit eens een echt mooie trein heeft
De ICRm stuurstanden zijn toch best vet?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75941970
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De ICRm stuurstanden zijn toch best vet?
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 21:41:54 #111
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75942416
uit een conceptversie van het pve (8 mei 2009):
quote:
C.2.32 Toiletten in het treinmaterieel
Het treinmaterieel hoeft niet te zijn voorzien van toiletten. De
concessieverlener is in overleg met betrokken partijen teneinde
op de perrons toiletvoorzieningen te plaatsen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75942742
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef dennistd het volgende:
uit een conceptversie van het pve (8 mei 2009):
[..]
Oftewel: Geen toiletten in de treinen, en van "toiletvoorzieningen op de perrons" komt natuurlijk ook gen flikker terecht. Of het moet één Dixi worden op WInterswijk. Chapeau.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:47:48 #113
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75942786
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De ICRm stuurstanden zijn toch best vet?
Een ontwerp uit 1984...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:48:55 #114
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75942859
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oftewel: Geen toiletten in de treinen, en van "toiletvoorzieningen op de perrons" komt natuurlijk ook gen flikker terecht. Of het moet één Dixi worden op WInterswijk. Chapeau.
Pis maar tegen de rand van het perron, we zetten we een trappetje neer in het midden in Winterswijk, daar rijdt toch nooit een trein door.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75943082
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Een ontwerp uit 1984...
En? Dat zegt niks natuurlijk. Mooi is mooi.

En we hebben sinds kort natuurlijk de FLIRT in Venlo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 21:54:16 #116
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75943191
Oh ja?
Volgens mij rijdt DB er nog omdat er toelatingsproblemen met de FLIRT's zijn
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75943292
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

63 vs 49 km. Maar verder valt het eigenlijk wel mee. 1:07 tegen 0:56. Dan zal het met de eisen van de concessieverlener te maken hebben lijkt me En als die dat in de Linten van Syntus niet eiste, dan waarschijnlijk ook niet in de GTW's van Arriva op hetzelfde traject
Terugweg is veel sneller. Doordat die trein naar Geldermalsen op Leerdam soms bijna 10minuten stil staat

Toiletten op perrons. Dat lijkt me sterk op concessielijnen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75943294
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En? Dat zegt niks natuurlijk. Mooi is mooi.

En we hebben sinds kort natuurlijk de FLIRT in Venlo
Zijn dat dezelfde dingen als wat er tussen Mönchengladbach en Keulen rijdt? 't Zal wel niet, want anders was het een " " i.p.v. een blije tong
pi_75943578
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef dennistd het volgende:
Oh ja?
Volgens mij rijdt DB er nog omdat er toelatingsproblemen met de FLIRT's zijn
Ik heb er eigenlijk nog niks over gehoord. De bedoeling was dat er Flirts van de EuroBahn zouden gaan rijden toch???
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 22:14:14 #120
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75944461
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75944950
ik klikte bijna
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 22:34:12 #122
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75945662
quote:
De nieuwe vervoerder Eurobahn, welke de concessie van lijn RE13 tussen Venlo en Mönchengladbach vanaf 13 december mag gaan uitvoeren, maakt een slechte start.

Vanaf zondag 13 december zouden de reizigers op de lijn Hamm (Wuppertal) - Düsseldorf - Venlo vervoerd gaan worden in gloednieuwe en comfortabele treinen van de Eurobahn. Er zal echter niet heel veel van terecht komen; de Eurobahn heeft te weinig treinen tot haar beschikking.
Reden voor dit alles is dat er nog maar vier van de in totaal 18 bestelde treinen van het door Stadler gebouwde type FLIRT een geldige toelating op het Duitse spoorwegnet hebben gekregen. De toelating voor de overige 14 treinen laat nog op zich wachten.

'Oude' treinen
"Samen met de Deutsche Bahn (DB) hebben we afspraken gemaakt, om de reizigers toch te kunnen vervoeren." zo zegt woordvoerder Robert Kohl van Eurobahn-moeder Keolis Deutschland. "Totdat de toelating van de andere treinstellen is geregeld, kunnen we de diensten zoveel mogelijk laten uitvoeren."
Daarvoor moeten de ongeveer 7500 reizigers op lijn RE13 de oude, rode treinen van de DB voor lief nemen en tussen Mönchengladbach en Hamm rekening houden met uitval van treinen. Over de aansluitende lijn van Hagen naar Hamm is nog niet veel duidelijk. "Reden daarvoor is dat de DB, die ons heel erg helpt, haar treinen al op andere plaatsen op het Duitse spoorwegnet heeft gepland."

Zwarte Piet
De Zwarte Piet wordt gespeeld naar de bouwer van de FLIRTs, wat staat voor Flinker Leichter Innovativer Regional Triebzug, Stadler Rail Group. Stadler is in Nederland bekend van de treinen waarmee Veolia rijdt tussen Nijmegen en Roermond en tussen Heerlen en Maastricht, maar ook van de treinen waarmee Arriva in Groningen en Friesland en tussen Geldermalsen en Dordrecht rijdt.
Stadler heeft verzuimd op tijd gegevens door te geven over de FLIRT-stellen aan de Duitse tegenhanger van Verkeer en Waterstaat, de Eisenbahn-Bundesamtes (EBA), zoals documenten over onder anderen de remmen van de treinen. Daarnaast zijn de benodigde proefritten van de treinstellen ook nog niet afgerond.

Stadler reageert door te wijzen op normwijzigingen die in oktober zijn ingegaan, die meer proefritten nodig hebben gemaakt. Het gerucht gaat echter dat deze normwijzigingen reeds in 2006 zijn ingegaan en dat de EBA Stadler daar in maart van dit jaar op heeft moeten wijzen.

Het kan Stadler op een boete komen te staan, omdat de 60 miljoen euro kostende opdracht niet op tijd is afgehandeld. Voor de Eurobahn-reizigers is dat echter geen troost. Mogelijk moeten zij tot maart 2010 wachten voordat zij plaats kunnen nemen in de nieuwe treinstellen, die zorgen voor een punctuelere dienstregeling.

Een feest, dat zondag gehouden zou worden bij de start van de nieuwe treindienst op het te openen station Wuppertal-Vohwinkel is in ieder geval afgezegd: Deze dag zal er geen nieuwe trein op het station stoppen.

Bron: OHIH
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75946683
Dank je Dennis

"Het nieuw te openen station Wuppertal-Vohwinkel"? dussss

Er waren eind oktober ook geen vernieuwingswerkzaamheden zichtbaar trouwens

Maar de heerschappij van de Halberstadtjes duurt dus voort? Nou, nog maar een ritje plannen binnenkort dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:15:54 #124
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_75948118
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer.
De verf van tegenwoordig is prima hoor, die vervagende verf werd 15-20 jaar geleden gebruikt. Het probleem doet zich dan ook voornamelijk voor bij materieel uit de eerste helft van de jaren '90 (=DDAR, ICM-viertjes, oude IRM's).
pi_75950076
Ben weer terug van uit groningen.
Heen en terug reis verliepen goed.
Terug reis was iets minder omdat er geen ic reden en daar door de stoptrein naar huis toe had gemist en ik een uurtje mocht wachten
Maar voor de rest is de hele reis goed verlopen
Me.. me.. me.. Me too
pi_75950411
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef Peter het volgende:

[..]

Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..
Syntus heeft het er trouwens al eens over gehad:
quote:
"Een logische expansie", zegt Syntus-woordvoerder Remko ten Brinke. De Achterhoek en het Rivierenland waren de kraamkamer. Midden-Overijssel (met Salland, het Vechtdal, Deventer en Zwolle) is dan 'een mooi aanpalend gebied' om verder te groeien. Als straks ook de consessies opengaan voor de spoorlijn Zwolle-Emmen en de 'vertramming van het Kamperlijntje' (tussen Zwolle en Kampen) zit Syntus alvast dicht bij het vuur. Die spoorambities zijn met nadruk aanwezig, zegt Ten Brinke.
dag
pi_75951699
Maar dan mogen ze toch wel ander materieel bestellen?
Want ik dacht dat toen conexxion een lint wou laten bouwen kwam het niet door de veiligheid test
Me.. me.. me.. Me too
  woensdag 23 december 2009 @ 00:35:57 #128
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75952035

Passage Veenendaal de Klomp

Foto's genomen door Maarten Doornenbal van TreinFotoStop.net(?)
Passage net voorbij Ede-Wageningen

Vond ik op internet

De sneeuw en stoom is een machtige combinatie

[ Bericht 5% gewijzigd door greavy op 23-12-2009 00:55:51 ]
pi_75952414
Mooie foto's
Tis net wat je zelf al zei, stoom en sneeuw
Me.. me.. me.. Me too
pi_75952702
Een fotograaf vindt:
a. het meestal niet fijn dat je linkt naar zijn webruimte ivm het ongewenste dataverkeer
b. het niet prettig dat je zonder te vragen zijn foto's plaatst
c. het niet prettig als je zijn naam niet vermeld bij de foto's..
dag
  woensdag 23 december 2009 @ 00:53:02 #131
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75952759
Ik vond ze bij Google Afbeeldingen, maar verder zoeken heb ik even de naamvermelding bij de foto's gezet.
pi_75952801
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef greavy het volgende:
Ik vond ze bij Google Afbeeldingen, maar verder zoeken heb ik even de naamvermelding bij de foto's gezet.
Mensen kunnen ( zeker als ze mooie platen schieten), daar best vinnig op reageren
dag
pi_75953116
Is toch alleen maar mooi als je (mooie) foto´s gedeeld worden met zoveel mogelijk treinliefhebbers.
pi_75953159
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Socios het volgende:
Is toch alleen maar mooi als je (mooie) foto´s gedeeld worden met zoveel mogelijk treinliefhebbers.
Je wil niet weten hoeveel fotografen een rekening sturen na ongevraagd gebruik. Vraag anders aan Danny hoeveel het FOK! tot nu toe al gekost heeft..
dag
  woensdag 23 december 2009 @ 01:05:19 #135
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75953297
Als je ze voor jezelf wilt houden, dan zet je ze niet online?
Dat lijkt mij de slimste oplossing voor zo iets..
Het is zijn eigen fout, in dit geval..
pi_75953385
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef greavy het volgende:
Als je ze voor jezelf wilt houden, dan zet je ze niet online?
Dat lijkt mij de slimste oplossing voor zo iets..
Het is zijn eigen fout, in dit geval..
Zo gaat het bij de wet helaas niet..
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/

Maar oké, laten we het weer over treintjes hebben
dag
  woensdag 23 december 2009 @ 01:22:53 #137
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75953871
quote:
NS: Den Haag moet verantwoordelijkheid nemen

(Novum) - Politici hebben boter op hun hoofd omdat zij al langer weten dat het spoor met problemen kampt. Dat zegt de directeur van NS Reizigers Jacques Huberts dinsdag in het tv-programma Nova. De directeur hoopt dat er vijftig miljoen euro beschikbaar komt om het systeem te verbeteren.
Lees verder
quote:
'Vorstvrije wissels vergen extra investering'

HILVERSUM (ANP) - Om extreme problemen op het spoor door barre weersomstandigheden op te lossen, zijn extra investeringen nodig. Het huidige spoorsysteem is namelijk niet opgewassen tegen de ontregelingen van de afgelopen dagen. Dit zei president-directeur Bert Klerk van spoorbeheerder ProRail dinsdag voor het televisieprogramma NOVA.
Lees meer

Conclusie: Politiek Den Haag moet het maar weer oplossen, en word ook (mede) gezien als schuldige
  woensdag 23 december 2009 @ 08:56:13 #138
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_75957820
Het modder, eh sneeuwballen gooien naar elkaar is begonnen! Iedereen geeft iedereen de schuld.
NS: prorail en de staat
Staat: prorail had genoeg geld
prorail: komt door de klonten sneeuw onder de trein (NS) die er precies op wissels afvallen.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
pi_75958225
Ergste is nog dat de NS geen schade veregoeding uit wil keren aan abbonementshouders. Omdat er een negatief reisadvies gold. In andere sectoren heet wel laten betalen en niet leveren contractbreuk of oplichting.

En dat gratis iemand meenemen? Dat gaat nergens over. Ik moet gewoon werken die dag, net zoals vele anderen. Ik heb geen tijd om dan lekker rondjes te gaan rijden voor mijn lol.
pi_75959597
Waarom is de studenten weekend kaart morgenmiddag vanaf 12 uur niet geldig? Voor alle andere feestdagen wel. Zelfs op 4 mei etc. Heel raar.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:50:35 #141
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75960802
Een artikel in De Pers heb ik zojuist gevonden, waarin staat dat ProRail hun kwaliteit alleen maar verder daalt..
quote:
De tevredenheid over ProRail heeft zijn dieptepunt bereikt. ‘Ze moeten nu met de billen bloot.’
Lees meer

Ze moeten toch echt gaan kijken naar de Oosterburen.. Die kunnen dit wél aan, net als Oostenrijk, canada en dergelijke..

Storm van kritiek op wanbeleid prorail
quote:
Rover meent dat de problemen zijn ontstaan als gevolg van bezuinigingen, waardoor sneeuwschuivers en regionale ploegen sneeuwruimers moesten verdwijnen.
Voorheen hadden ze materiaal, maar dit is allemaal weggedaan "omdat er geen goede treinen voor waren"
  Redactie Sport woensdag 23 december 2009 @ 10:55:01 #142
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75960963
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef JaFFe het volgende:
Waarom is de studenten weekend kaart morgenmiddag vanaf 12 uur niet geldig? Voor alle andere feestdagen wel. Zelfs op 4 mei etc. Heel raar.
Ik denk omdat het vakantie is, en daarom de studenten sowieso al naar huis zijn.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75961185
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef greavy het volgende:
Voorheen hadden ze materiaal, maar dit is allemaal weggedaan "omdat er geen goede treinen voor waren"
Nee. Dat hoeft niet meer sinds we "onderhoudsvrije" wissels hebben.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 23 december 2009 @ 11:01:31 #144
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75961196
Nog even een bewering van NS / ProRail onderuit halen
quote:
UTRECHT - ProRail laat woensdag 80 procent van de treinen weer rijden. Een woordvoerster van de spoorwegbeheerder heeft dat dinsdag gezegd.
80% van de treinen tijden weer op woensdag
quote:
UTRECHT - De treinen zijn woensdagochtend volgens plan met een 80-procent-dienstregeling uitgereden. Dat heeft een woordvoerder van ProRail laten weten. Hij meldde dat er geen bijzonderheden waren. Op een aantal trajecten rijden minder treinen maar dat is normaal ook al zo
Treinen volgens plan uitgereden

Echter, als je naar Utrecht de AV kijkt, het komende 20 minuten rijden er 9 van de 16 treinen.
Dit is 44 %. Er rijd dus bijna de helft minder dan beloofd.
Van de 9 rijdende treinen zijn er 4 vertraagt, wat duid op 44% van de treinen vertraagt. dus 56 % rijd op tijd.
De EuroNight naar Amsterdam heeft tevens een vertraging van 116 minuten.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee. Dat hoeft niet meer sinds we "onderhoudsvrije" wissels hebben.
Ze hebben wel degelijk onderhoud nodig
  woensdag 23 december 2009 @ 11:01:49 #145
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_75961212
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef greavy het volgende:
Een artikel in De Pers heb ik zojuist gevonden, waarin staat dat ProRail hun kwaliteit alleen maar verder daalt..
[..]

Lees meer

Ze moeten toch echt gaan kijken naar de Oosterburen.. Die kunnen dit wél aan, net als Oostenrijk, canada en dergelijke..

Storm van kritiek op wanbeleid prorail
[..]

Voorheen hadden ze materiaal, maar dit is allemaal weggedaan "omdat er geen goede treinen voor waren"
Ze hadden wel 2 sneeuwschuiven voor heel nederland!
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
  Redactie Sport woensdag 23 december 2009 @ 11:19:40 #146
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75961858
Het is vrij logisch dat op een station als utrecht geen 80% van de treinen rijdt, aangezien daar veel trajecten zijn met 4x p.u. intercity's ipv 2x. Als je kijkt naar stations die 2x een IC hebben rijdt daar 100%, en gemiddeld zal het dan wel weer uitkomen op 80%
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 23 december 2009 @ 13:21:29 #147
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75966742
in Rtd Lombardijen een ICMm als IC naar Amsterdam Centraal zien passeren. Stopper zwd naar rtd en verder is een SGMm.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:42:01 #148
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75967666
Kut. Kut. Kut.

Ik móest om 12.48u een trein hebben in Leiden. Maar door allerlei gedoe en gepruts had de IC van Utercht naar Leiden op Alphen zo veel vertraging (o.a. door wachten op kruisende trein) dat ik maar terug ben gegaan naar Utrecht. Enkelspoor zuigt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75969724
Iets belangrijks gemist duuf?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75970819
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Duvel het volgende:
Kut. Kut. Kut.

Ik móest om 12.48u een trein hebben in Leiden. Maar door allerlei gedoe en gepruts had de IC van Utercht naar Leiden op Alphen zo veel vertraging (o.a. door wachten op kruisende trein) dat ik maar terug ben gegaan naar Utrecht. Enkelspoor zuigt.
volgensmij is utrecht -> den haag -> leiden sneller zodra er wat gepruts op het spoor is
pi_75972939
Vanaf morgen rijdt alles weer conform de dienstregeling.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:47:24 #152
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75973307
Ik hoop het voor de NS..

Was vandaag even naar rtd geweest uit Zwd, en zag in Rlb een ICMm als Intercity naar Asd passeren.
Later zag ik een ICM + ICMm als Intercity naar Ddt uit Rtd.
Verder nog een DD-AR als Intercity naar Ut

Ik ben nu bezig met pics op me pc te zetten, en dan ergens uploaden op me webserver.
Heb na een goede tip van Zug-Chef een statief gekocht:)

Materieel is volgens mij nog niet op de juiste plaatsen
pi_75974019
Hoeveel wissels heeft Nederland nu eigenlijk. De afgelopen dagen heeft pro-rail vaak geroepen dat het komt door de vele wissels. Maar de ene x zijn het er 6500, dan weer 9500, dan weer 7500 en dan weer 9000.
Geen wonder dat pro-rail het zo verkloot heeft de afgelopen dagen, ze weten niet wat er kapot is omdat ze eerst niet wisten dat het er was
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')