abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75919134
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Geef elke probleem Marokkaan een Golf IV en 1450 netto in de maand. Zul je zien dat ze zich normaal gaan gedragen. Je moet de reden wegnemen waarom ze recidiveren: geld. Geef ze dat.

²
Flikker toch op. Dat geld moet allemaal komen van de autochtonen werkenden. Jullie hebben al veel te veel gekost.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:05:56 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75919146
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat de meerderheid van de Marokkaanse jongens bekend is bij de politie?
Omdat dit onzin is. Vergeet niet dat ik zelf Marokkaan ben. En ik kan me absoluut niet identificeren met dit beeld. Als je een bekeuring binnensleept ben je ook al bekend bij de politie. Zegt niks.
quote:
Fel op tegen nog wel. Waarom doet de Marokkaanse gemeenschap dan niets aan dit tuig?
Ik wil hier niet op in gaan daar het niet klopt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75919154
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En die secundaire zaken spelen een enorme rol bij de tot uiting komen van de reeds gedragen genetische afwijking. En laten die secundaire zaken bij Marokkanen nu net een stuk vaker voorkomen dan bij Nederlanders.

Ergo zelfs bij een gelijk aantal genetische dragers (tussen Marokkanen en Nederlanders) zou de schizofrenie veel vaker tot uiting komen bij Marokkanen, vanwege de secundaire voorwaarden die sneller vervult worden.
Haha dus je geeft nu opeens wel toe dat omgevingsfactoren secundair zijn . Flikker op man .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75919163
quote:

Geef elke probleem Marokkaan een Golf IV en 1450 netto in de maand. Zul je zien dat ze zich normaal gaan gedragen. Je moet de reden wegnemen waarom ze recidiveren: geld. Geef ze dat.
Oh, dat wil ik ook wel zomaar krijgen. Of moet ik dan eerst fietsers gaan beroven?
pi_75919187
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Haha dus je geeft nu opeens wel toe dat omgevingsfactoren secundair zijn . Flikker op man .
Ik heb nooit gezegd dat ze primair zijn. Typisch. Het gaat er om dat de omgevingsfactoren in het geval van Marokkanen sneller aanwezig zijn (en daarmee schizofrenie vaker tot uiting komt en derhalve vaker geconstateerd wordt).
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:07:11 #206
13462 BansheeBoy
pi_75919199
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oh, dat wil ik ook wel zomaar krijgen. Of moet ik dan eerst fietsers gaan beroven?
Neen, niet zomaar geven. Je moet ze die spreekwoordelijke vette worst voorhouden. Zodat ze er keihard voor gaan werken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_75919206
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef het_fokschaap het volgende:

daarom moeten we ook een uitzondering maken voor marokkaansje jeugd qua behandeling

Daarmee sla je een principieel verkeerde weg in.
pi_75919219
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, niet zomaar geven. Je moet ze die spreekwoordelijke vette worst voorhouden. Zodat ze er keihard voor gaan werken.

²
en hoe doen we dat dan ? die vette worst voorhouden bedoel ik ?
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:08:17 #209
13462 BansheeBoy
pi_75919235
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Helemaal mee eens, omdat je dan gaat (vies woord) discrimineren.

²
pi_75919243
quote:

Of misschien het principe hanteren dat wie niet werkt, ook niet zal vreten.
pi_75919256
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

bij geneeskunde worden er ook uitzonderingen gemaakt in behandeling voor allochtonen, waarom niet op meer gebieden ?
pi_75919267
quote:

²
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:09:09 #213
13462 BansheeBoy
pi_75919273
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en hoe doen we dat dan ? die vette worst voorhouden bedoel ik ?
Types als ik op VMBO scholen langs laten gaan, laat ze eventueel een kijkje nemen op de parkeerplek.

²
pi_75919305
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Types als ik op VMBO scholen langs laten gaan, laat ze eventueel een kijkje nemen op de parkeerplek.

²
en dan homohaat prediken natuurlijk
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:10:57 #215
13462 BansheeBoy
pi_75919333
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en dan homohaat prediken natuurlijk
Ik ben het niet eens met homo's, maar ik haat ze niet hoor.

²
pi_75919334
quote:

[..]

²
Het enige wat je hen moet voorhouden is a) Ouders korten (indien ze 16 jaar of jonger zijn). b) Geen uitzicht op bijstand tot je 30'ste c) In geval van schade, deze direct verhalen. d) Plaatsing onder huisarrest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75919356
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ze primair zijn. Typisch. Het gaat er om dat de omgevingsfactoren in het geval van Marokkanen sneller aanwezig zijn (en daarmee schizofrenie vaker tot uiting komt en derhalve vaker geconstateerd wordt).
Je stelde toch echt dat omgevingsfactoren een belangrijkere rol speelden dan een genetische aanleg bij het al dan niet krijgen van schizofrenie.

pri·mair bn, bw 1 de eerste plaats innemend: de ~e behoeften; ~e kleuren rood, geel en blauw 2 de grondbeginselen betreffend: ~ onderwijs basisonderwijs 3 voornaamste: ~e wegen

se·cun·dair bn, bw de tweede plaats innemend: van ~ belang

I rest my case
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75919378
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het enige wat je hen moet voorhouden is a) Ouders korten (indien ze 16 jaar of jonger zijn). b) Geen uitzicht op bijstand tot je 30'ste c) In geval van schade, deze direct verhalen. d) Plaatsing onder huisarrest.
e) in geval van criminaliteit draait de gehele familie hiervoor op
pi_75919455
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Die hebben toch geen cent te makken man

Paspoort afpakken en terugsturen . En ja dan mag de staat dat enkeltje best betalen
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:14:13 #220
13462 BansheeBoy
pi_75919469
quote:

[..]

Dat is lekker rechtvaardig. Weet je wat, we laten alle Duitsers opdraaien opdraaien voor het gedrag van Adje Hilter. Slaat echt nergens op.

Jij denkt dat ouders echt op alles invloed hebben? Kijk eens naar gezinnen met meerdere kinderen waar ze allemaal dezelfde opvoeding hebben gehad:

- 1 wordt arts
- 1 wordt moordenaar/crimineel/homoïst
- 1 blijft werkeloos

Opvoeding is belangrijk maar niet bepalend.

²
pi_75919491
Is het niet koud met zo'n getinte huidskleur??
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75919495
quote:

Ah, we laten in onze rechtsstaat het principe van individuele verantwoordelijkheid los?

Mbt minderjarigen & ouders... uiteraard. Maar laat de rest vd familie er aub buiten.
pi_75919569
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Die hebben toch geen cent te makken man
Jij denk alleen maar financieel, maar er is meer mogelijk. Ik dacht er eigenlijk over om aanplakborden bij de moskee te zetten waarop veroordeelden Marokkanen met foto, naam en delict worden vermeldt. Hierbij kan eventueel ook de volledige stamboom worden vermeldt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:16:43 #224
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75919573
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En wellicht ligt dat probleem vooral bij de ontvanger. M.a.w. wat beter je best doen om voor "Marokkanen" te lezen "Marokkaanse mannelijke jeugd". Maar het is zo'n gedoe om dat er telkens bij te typen.
[..]

Want dat is het meestal ook. Je kunt je dan nog beter terugtrekken uit het topic dan olie op het vuur gooien.
[..]

Niemand (behalve op telegraaf.nl en de fok-frontpage (stelletje mongolen)) gooit serieus alle Marokkanen op één hoop. 'k Vind dat je wel héél snel in de slachtoffer-rol kruipt en je daarmee inderdaad lijkt te vereenzelvigen met de groep op basis van etniciteit.

Begrijp 't op zich wel wat je zegt, maar ik vind het onterecht. En ik vind dat dat probleem (dat ik dus niet ontken) meer nog bij jou ligt.
Ik geef je slechts aan hoe zo'n proces in z'n werk gaat. Ik zeg niet dat iedereen op eenzelfde manier reageert, en ook niet dat mijn reactie hierop per definitie gerechtvaardigd is. Het werkt gewoon zo. Daarbij vind ik dat je je iets te makkelijk bedient van het "daar moet je gewoon doorheen kijken" argument...

Dat men het soms over "Marokkanen" of "Marokkaanse jongeren" heeft, zonder specifiek de groep die het betreft te duiden, dat is inderdaad niet zo vreemd. Dat is normaal taalgebruik, maar wanneer je mede-users aanspreekt op hun etniciteit en consequent spreekt over "jullie", "jullie cultuur" met alle bijbehorende beledigingen, dan is het geen eenvoudige taalkwestie meer... Dan is er iets anders aan de hand. En dat gebeurt toch geregeld...
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nee, de betreffende ouders falen in hun opvoeding. Wat voor rotte cultuur moeten jullie hebben dat jullie jongens massaal dit soort gedrag vertonen?
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

En daarom is jullie cultuur dus inferieur en niet welkom.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het zelf zegt .
Die boys en girls horen hier dus gewoon niet thuis.
Er is niets mis met ons stelsel , er is vooral iets mis met jullie mentaliteit .
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Jullie zijn het probleem.
Ik vind dit geen voorbeelden van ongelukkig gekozen woorden. Het is voor mijn gevoel vooral deze manier van polariseren die de discussie enorm bemoeilijkt. Het is niet wat doen "wij" tegen criminaliteit, maar wat doen "wij" tegen "jullie"? Waarbij "de Marokkaan" heel duidelijk en bewust aan de kant van de criminele jongeren wordt geplaatst en in de verdediging gedrukt.

Verder worden cultuur en etniciteit gekoppeld aan het gedrag van die jongeren, waardoor de enige mogelijke uitweg voor je Marokkaanse mede-user - de enige manier om je bij het "wij" te kunnen scharen" - het afvallen van de eigen cultuur of etniciteit wordt. Het opgeven van de eigen identiteit. Al het andere wordt namelijk direct als "bagatelliseren" en "goedpraten" afgedaan. Het boetekleed moet immers aan!

Daar gaat het dus mis. Je voelt je immers niet op zo'n manier verbonden met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland, dat je je verantwoordelijk voelt voor het gedrag van jongeren die toevallig dezelfde etnische achtergrond delen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjaakz op 22-12-2009 12:58:11 ]
pi_75919662
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Jij denk alleen maar financieel, maar er is meer mogelijk. Ik dacht er eigenlijk over om aanplakborden bij de moskee te zetten waarop veroordeelden Marokkanen met foto, naam en delict worden vermeldt. Hierbij moet dan de volledige stamboom worden vermeldt.
Een actie tegen de ongelovige Westerse zionisten zal als een heldendaad gezien worden binnen zo'n groep.

Krijgen ze promotie tot Imaan en is iedereen trots .
pi_75919695
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je stelde toch echt dat omgevingsfactoren een belangrijkere rol speelden dan een genetische aanleg bij het al dan niet krijgen van schizofrenie.

pri·mair bn, bw 1 de eerste plaats innemend: de ~e behoeften; ~e kleuren rood, geel en blauw 2 de grondbeginselen betreffend: ~ onderwijs basisonderwijs 3 voornaamste: ~e wegen

se·cun·dair bn, bw de tweede plaats innemend: van ~ belang

I rest my case
Het ging mij om de uiting van de schizofrenie, niet of iemand al dan niet het gen draagt. Immers van het eerste heb je last van het tweede op zichzelf niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75919739
quote:

[..]

Ja, inderdaad. Als achterneef ali in de bak komt moet ik boeten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75919884
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef Sjaakz het volgende:

Allemaal leuk en aardig maar ik moet ze gewoon niet.
Met andere woorden : 'Van mij mogen ze oprotten' .
Wat dat betreft ben ik niet meer bereid tot enige vorm van concessie dan wel begrip.

En met mij velen....

De maat is vol !
pi_75919947
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar ik moet ze gewoon niet.
Met andere woorden : 'Van mij mogen ze oprotten' .
Wat dat betreft ben ik niet meer bereid tot enige vorm van concessie dan wel begrip.

En met mij velen....

De maat is vol !
maar oprotten gaat niet, dus het is geen oplossing...hoe vol die maat ook is.
pi_75920094
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ik geef je slechts aan hoe zo'n proces in z'n werk gaat. Ik zeg niet dat iedereen op eenzelfde manier reageert, en ook niet dat mijn reactie hierop per definitie gerechtvaardigd is. Het werkt gewoon zo. Daarbij vind ik dat je je iets te makkelijk bedient van het "daar moet je gewoon doorheen kijken" argument...

Dat men het soms over "Marokkanen" of "Marokkaanse jongeren" heeft, zonder specifiek de groep die het betreft te duiden, dat is inderdaad niet zo vreemd. Dat is normaal taalgebruik, maar wanneer je mede-users aanspreekt op hun etniciteit en consequent spreekt over "jullie", "jullie cultuur" met alle bijbehorende beledigingen, dan is het geen eenvoudige taalkwestie meer... Dan is er iets anders aan de hand. En dat gebeurt toch geregeld...
[..]

[..]

[..]

[..]

Ik vind dit geen voorbeelden van ongelukkig gekozen woorden. Het is voor mijn gevoel vooral deze manier van polariseren die de discussie enorm bemoeilijkt. Het is niet wat doen "wij" tegen criminaliteit, maar wat doen "wij" tegen "jullie"? Waarbij "de Marokkaan" heel duidelijk en bewust aan de kant van de criminele jongeren wordt geplaatst en in de verdediging gedrukt.

Verder worden cultuur en etniciteit gekoppeld aan het gedrag van die jongeren, waardoor de enige mogelijke uitweg voor je Marokkaanse mede-user - de enige manier om je bij het "wij" te kunnen scharen" - het afvallen van de eigen cultuur of etniciteit wordt. Het opgeven van de eigen identiteit. Al het andere wordt namelijk direct als "bagataliseren" en "goedpraten" afgedaan. Het boetekleed moet immers aan!

Daar gaat het dus mis. Je voelt je immers niet op zo'n manier verbonden met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland, dat je je verantwoordelijk voelt voor het gedrag van jongeren die toevallig dezelfde etnische achtergrond delen.
Zet vooral de posts van BSB waar ik op reageerde er niet bij nee
pi_75920163
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:28 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zet vooral de posts van BSB waar ik op reageerde er niet bij nee
Dus BSB is verantwoordelijk voor je posts. Wat een machtige jongen is het toch.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:30:22 #232
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75920182
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Tenzij er een tweedeling komt en escalaleert tot een geweldadig conflict.

Soms lijkt het wel of de overheid daarop aanstuurt. Zeker omdat het in elke grote stad in Europa gebeurt.
Van Scandinavie tot de Mediteranee. Overal zijn het dezelfde types die rotzooi trappen.
pi_75920188
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Niet onder de huidige wetgeving nee.
Maar sluit niets uit . De vlam kan zomaar in de pan slaan en in het meest negatieve scenario zelfs leiden tot een burgeroorlog incl taferelen zoals destijds in de Kristallnacht.

Feit dat een idioot als Wilders met volslagen idiote uitspraken/plannen toch nog zo enorm hoog scoort zegt genoeg over de situatie en het klimaat waarin we ons bevinden.
pi_75920200
quote:

²
Als je gaat werken, heb je dat.

Zonder opleiding een ploegendienstje draaien, onregelmatigheidstoeslag en je hebt echt wel 1400 netto in het handje per maand.

Waarom is dat geen optie?
pi_75920239
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Tenzij er een tweedeling komt en escalaleert tot een geweldadig conflict.

Soms lijkt het wel of de overheid daarop aanstuurt. Zeker omdat het in elke grote stad in Europa gebeurt.
Van Scandinavie tot de Mediteranee. Overal zijn het dezelfde types die rotzooi trappen.
Dit terwijl vrijwel elk land zijn eigen aanpak heeft. Niets werkt dus.
pi_75920267
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Als achterneef ali in de bak komt moet ik boeten.
Achterneef gaat inderdaad wat ver. Maar bij een broer/neef/kind heb ik daar geen enkele moeite mee. Prima als auto's verbeurd verklaard worden als een broer een slachtoffer schadeloos moet stellen.
pi_75920281
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Als je gaat werken, heb je dat.

Zonder opleiding een ploegendienstje draaien, onregelmatigheidstoeslag en je hebt echt wel 1400 netto in het handje per maand.

Waarom is dat geen optie?
Omdat hosselen sneller is, makkelijker is en meer geld oplevert. De huidige wetgeving is prima, maar moet wel actief uitgevoerd worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75920297
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Niet onder de huidige wetgeving nee.
en waar rotten ze dan naar toe op ? wie wil ze hebben ?
pi_75920305
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Achterneef gaat inderdaad wat ver. Maar bij een broer/neef/kind heb ik daar geen enkele moeite mee.
Betrek het eens op jezelf. Je zou het niet gek vinden als jij gestraft wordt voor iets wat je neef of broer heeft gedaan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_75920324
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ze willen geen vaste baan, 1500 per maand en een middenklasse peugeot. Criminaliteit verdient veel beter en het geeft ze in hun kring nog populariteit ook. Daarbij zijn ze te achterlijk om en te slecht opgevoed om te weten hoe ze zich horen te gedragen.
pi_75920338
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Achterneef gaat inderdaad wat ver. Maar bij een broer/neef/kind heb ik daar geen enkele moeite mee. Prima als auto's verbeurd verklaard worden als een broer een slachtoffer schadeloos moet stellen.
niet eens, broerlief kan een modelburger zijn.
pi_75920343
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus BSB is verantwoordelijk voor je posts. Wat een machtige jongen is het toch.
Context is belangrijk.
pi_75920359
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en waar rotten ze dan naar toe op ? wie wil ze hebben ?
Ver weg...
Waarheen?
Dat is hun probleem!
pi_75920365
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Betrek het eens op jezelf. Je zou het niet gek vinden als jij gestraft wordt voor iets wat je neef of broer heeft gedaan?
Familie is toch zo belangrijk voor Marokkanen? Zorg er dan ook maar voor dat ze in het gareel blijven.
pi_75920390
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:34 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Context is belangrijk.
Is dat ook belangrijk als het gaat om wandaden van Marokkaanse jeugdigen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_75920416
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:35 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Familie is toch zo belangrijk voor Marokkanen? Zorg er dan ook maar voor dat ze in het gareel blijven.
Aan generalisaties heb ik niets. Betrek het gewoon eens op een individuele situatie, zoals bijvoorbeeld jezelf. De straf heeft geen enkele grondslag. Als de ene broer op de uni zit of werkt en de ander zich misdadig aan het gedragen is, dan krijg je de situatie dat een modelburger zich moet verantwoorden voor de dader van een ander.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75920428
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:35 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ver weg...
Waarheen?
Dat is hun probleem!
ze worden net zo hard weer teruggestuurd. Is het ons probleem weer.
pi_75920453
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat ook belangrijk als het gaat om wandaden van Marokkaanse jeugdigen?
Ja, tot op zekere hoogte.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:38:40 #249
283465 De_Ruyter
Neo-conservative materialist
pi_75920485
Ah het is weer zo ver.
Recht(s) zo die gaat.
It is a great night, it is the end of socialism
Rechts lullen, rechts vullen.
pi_75920506
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef JohnLocke het volgende: