abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75912281
Met Memmel die een sneeuwschuiver gaat huren en volgend jaar geen gemeentebelasting meer betaalt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75912286
En miss_sly die Senna keurig op tijd krijgt waar ze zijn moet en relaxed (want tijd over) naar d'r werk gaat.

En met Yppy die voor de verandering niet uitglijdt in een volle trein en maar 1 trein mist.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 06:48:45 #3
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912289
Had ik 'm dicht gegooid?? Sorry heur. iPhone hè...
Ja die sneeuwschuiver... nou nee dus.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75912292
Memmel, ik was de laatste. Maar ik heb wel een stomme PI, deze is helemaal niet vrolijk.
*OUD heilige*
pi_75912297
Heel niet vrolijk Yps!

Lijkt me trouwens wel stoer, een sneeuwschuiver rijden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75912299
Ow en Senna blijft lekker thuis met papa, want die heeft vakantie.
pi_75912308
Dat is fijn, hoeft ze ook niet weg. Denk dat ik Anna maar in de buggy zet (wil ze niet) en zo ga brengen. Maar eerst maar even wakker maken.

Fijne dag allemaal en doe niks wat ik ook niet zou doen.
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:00:08 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912328
Komt in orde yppy!

Zou taartjesfee naast shovels ook sneeuwruimers rijden?
Misschien kan zij ons straatje schoonmaken!!! Eureka!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75912373
Morning!

Piglet, die truffels zien er goed uit! Ik ga ze proberen, maar euhm er staat: mix alle ingredienten... Maar ik neem aan dat je het kokosschaafsel, de geplette noten en de cacao nog niet erdoor moet doen? Want dat is voor het rollen daarna, toch?
pi_75912483
Huups en Mems, ik heb jullie niet gezien.. Was er van 12.30 tot uurtje of 16.00

mogguh trouwens. Heb een stuk beter geslapen vannacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:32:21 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912524
Mogge Vicks!
pi_75912535
Ik ga werken
pi_75912570
Goedemorgen Dames
Miss_Sly werk-ze!

* LovelyLady gaat weer bijlezen is weer bij

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 07:44:13 ]
pi_75912657
Goedemorgen!

Slapen is goed Vicky
pi_75912689
Idd Free!!

Mijn kleuter is raar!! Was het huis tot voor kort te klein als haar poppie in de wasmachine moest... Nu gooit ze m het liefsr bij elke was erbij want dan gaat ie zo lekker ruiken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75912825
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:55 schreef Vicky het volgende:
Idd Free!!

Mijn kleuter is raar!! Was het huis tot voor kort te klein als haar poppie in de wasmachine moest... Nu gooit ze m het liefsr bij elke was erbij want dan gaat ie zo lekker ruiken...
Wel praktisch Heb je iig geen gedoe meer met vieze poppen.

Hier één die mij helpt was in de machine te doen. Goed opletten met rode sokken ed dus Tot nu toe gaat het goed.

Het voelt heel raar, ik heb de sleutel van het huis, wil daar eigenlijk wel bezig en alvast wat dingen heenbrengen, maar TARA is aan het werk tot 17:30 en het is daar niet dreumes-proof (er zit een gat in de keukenvloer ed )
Dus ik kan eigenlijk niet zoveel

Nuja, morgen is TARA vrij en dan kunnen we wel bezig!
pi_75913027
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morning!

Piglet, die truffels zien er goed uit! Ik ga ze proberen, maar euhm er staat: mix alle ingredienten... Maar ik neem aan dat je het kokosschaafsel, de geplette noten en de cacao nog niet erdoor moet doen? Want dat is voor het rollen daarna, toch?
Ik heb ze er wel door gedaan, anders heb je helemaal een droge ingredienten, dan wordt het een grote plakbende. En dan extra voor eromheen. Of als je klein dadels hebt ipv die mega grote dan wat minder kokos, noten en cacoa erdoor, en dat gebruiken om te rollen.

Veolia zegt op hun website dat de bussen weer rijden!!!
pi_75913092
Moguh!

Hier lijkt het wel te dooien! ik zie weer straat als er auto's wegrijden van de parkeerplaats! Aan de ene kant wel lekker maar ook wel jammer weer!

Jammer Freecelle, heb je de sleutel en dan kun je nog niets doen!
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:45:42 #19
108648 cattie
lieve moeder
pi_75913124
goedemorgen! Iedereen succes met woon-werk verkeer. Ik zou vandaag werken, maar Ive is ziek, dus wij blijven thuis (en Fee ook). Hoef ik ook niet door de sneeuw, dat scheelt.
Vandaag wordt mijn moeder geopereerd, spannend.
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:54:13 #20
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75913240
Cattie sterkte vandaag met de rare dag. En het lijkt mij wel fijn om zo'n dag lekker thuis te kunnen beleven dan dat je op je werk bent en je gedachte waarschijnlijk toch afdwalen naar je mam. Dikke knuffel en beterschap voor Ive.

Miss en Yppy werkse en wij blijven vandaag lekker binnen en gaan alvast aan het voorbakken/koken voor de kerst, zodat we met kerstavond het enkel nog maar af hoeven te maken. Wij vieren namelijk bij mij thuis altijd kerstavond.

Vicky om die redenen heb ik gewoon van allebei de lievelingsknuffels twee exemplaren. Elke week gaat er 1 in de was van allebei.

Freecell nog gefeliciteerd met de sleutel en nu gauw verbouwen/verven/behangen etc.etc. en dan bevallen van jullie tweede Leandertje...

Memmel dat heb ik nog nooit gehoord maar goed nu weet je wel waar je volgend jaar op kan besparen hihihihi...
pi_75913337
Ik had er voor Amber ook 2 alleen is er een later aangeschaft dan de eerste. Amber trapt er dus niet in he in die andere 2e knuffel.
Voor Tess heb ik er meteen 2 aangeschaft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75913350
cattie, spannende dag .

Het heeft hier volgens mij weer gesneeuwd vannacht. En het ziet eruit alsof er nog wel eens veel meer kan vallen...
Fake it till you make it...
pi_75913364
Ja, cattie, ik wilde je sterkte wensen met de spanning van vandaag.
pi_75913368
Spannende dag Cattie! Sterkte vandaag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:21:36 #25
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75913773
Cattie, heel veel sterkte vandaag .
pi_75913853
spannend Cattie!
pi_75913879
Ik ben behang in onze slaapkamer eraf aan het halen, maar ik heb geen zin meer.

Cattie succes vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75914037
ik hoop dat mn pokjes overmorgen allemaal droog zijn, volgens mij zijn ze dat idd al bijna want dan mag ik op een ieniemieniemienie baby passen normaal duurt t 10-12 dagen ik zit op dag 17 nu! AAAAAHHHH
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 09:41:37 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75914221
Cattie dit wordt een lange spannende dag voor je. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en je het verlossende telefoontje krijgt dat alles goed is gegaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75914283
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hoop dat mn pokjes overmorgen allemaal droog zijn, volgens mij zijn ze dat idd al bijna want dan mag ik op een ieniemieniemienie baby passen normaal duurt t 10-12 dagen ik zit op dag 17 nu! AAAAAHHHH
Normaal krijg je dat ook als je een kind bent
Trouwens die ratjes van jou he? Was dat nou die wraakactie? ivm Flappie?

Cattie veel sterkte vandaag
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75914368
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Normaal krijg je dat ook als je een kind bent
Trouwens die ratjes van jou he? Was dat nou die wraakactie? ivm Flappie?

Cattie veel sterkte vandaag
hahah ja dat ze stiekem mn adres op heeft gezocht, ingebroken heeft en mn ratjes heeft doodgebeten?
pi_75914370
GRMBL stomme toeslagen van de belastingdienst...
Ze vinden weer dat ze van alles niet ontvangen hebben en nu heb ik dus deze maand ineens alleen zorgtoeslag, en geen kindgebondenbudget of kinderopvangtoeslag.
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:50:40 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75914438
Raar P_iglet

ik kreeg net ook een brief over voorlopige teruggave 2010? ik heb dat niet aangevraagd

Cattie sterkte hoop dat de operatie van je moeder goed verloopt

[ Bericht 8% gewijzigd door _evenstar_ op 22-12-2009 10:15:51 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75914646
Mogguh...

Cattie, veel sterkte vandaag!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:10:50 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_75914997
Tot nu toe leiden de kinderen me wel af, ik heb Ive al voor de 5e keer mogen verschonen vandaag. Hij wil eigenlijk geen luier meer om (hij is zindelijk ), maar na 2 ongelukjes binnen een half uur zijn we toch overgegaan op luiers.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:11:02 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75915003
cattie, sterkte vandaag! En beterschap voor je moeder
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:23:35 #37
108648 cattie
lieve moeder
pi_75915408
Heeft hier iemand ervaring met een e-book? Bol.com heeft een aanbieding.
pi_75916093
Sterkte Cattie, spanennd hoor....
En beterschap met Ive.

MvD, wat een mooie promotieaanbieding zeg! Well done!
Zou je dan 4 dagen gaan werken?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75916163
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef cattie het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een e-book? Bol.com heeft een aanbieding.
Ik heb dr laatst 1 gekregen
Zou het zelf nooit kopen, maar ben er wel blij mee nu ik `m heb
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:52:18 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916248
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:00 schreef Memmel het volgende:
Komt in orde yppy!

Zou taartjesfee naast shovels ook sneeuwruimers rijden?
Misschien kan zij ons straatje schoonmaken!!! Eureka!!!
Hier doen ze dat met shovels. En vanmorgen zat er een trekker vast in de sneeuw voor mijn huis. De veeg trekker nog wel
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:52:53 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916268
oh, en goeiemorgen natuurlijk. En facebookfarmers, ik vond net een zwart ei!!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75916521
danku buuv

weet je wat erin zat?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:01:19 #43
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916564
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
danku buuv

weet je wat erin zat?
euh nee??!
Ik had laatst een zwarte kip, ben nu nog op zoekn aar de gouden...

Ennueh... Wat een weertje hè
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 22 december 2009 @ 11:04:47 #44
95752 crew  Chell
Kluns
pi_75916689
Ik heb laatst in de Mediamarkt met zo'n e-reader wat gelezen, leest best fijn! Was er wel verbaasd over, want ik ben nogal van het "doe mij maar een echt boek!".

Ik zit er wel over na te denken, mijn boekenkast puilt echt uit en het lijkt me echt ideaal voor vakanties enzo. Ik sleep nu voor een vakantie van twee weken minimaal tien boeken mee en heb dan vaak nog niet genoeg.
pi_75916706
ja, een zwarte kip dus ik denk elke keer dat er iets hips in zit, maar er komen elke keer alleen maar kippen uit die eieren
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:06:13 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916744
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef pinquit het volgende:
ja, een zwarte kip dus ik denk elke keer dat er iets hips in zit, maar er komen elke keer alleen maar kippen uit die eieren
Jaha!! maar die zwarte kippen leggen duurdere eieren, en die kunnen een gouden ei leggen. dus.
Ik tief al die witte er dan uit. voor zwarte of bruine.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:06:36 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_75916761
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en goeiemorgen natuurlijk. En facebookfarmers, ik vond net een zwart ei!!
Ik ook bij Rocka
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_75916822
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:47 schreef Moonah het volgende:
MvD, wat een mooie promotieaanbieding zeg! Well done!
Zou je dan 4 dagen gaan werken?
Ja, het zou dan om 32 uur gaan. Maar voor mij zou het wel alleen een ja worden met een klein deeltje thuiswerken, denk ik.

En het gaat heel erg niet oké nu. Vol hoofd, kinderen die vragen, sneeuw die me binnen houdt, dingen die ik moet beslissen (van voorgerechten tot werkzaken). Net al huilend met mijn moeder aan de lijn gezeten.
Volgens mij is het elke schoolvakantie zo: ik kán het gewoon niet, lijkt wel.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:10:14 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_75916900
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]
Volgens mij is het elke schoolvakantie zo: ik kán het gewoon niet, lijkt wel.
Oh maar daar ben je niet alleen in hoor, tegen de tijd dat ike r aan gewend ben dat er hier 2 vergroeien met de bank en niets willen gaan ze al weer naar school. Ik heb gister al gedreigd met een logeerhuis of wat ook
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:11:36 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916952
Ik weet niet of het je helpt MvD, maar ik heb hetzelfde. elke vakantie kijk ik uit naar lekker vrij, en elke vakantie gaan de jongens op standje rellen, is míjn ritme zoek waardoor ik ook niet gezelliger word en dan deze vakantie al sneeuw vanaf donderdag. (twee dagen eerder vrij dan ik dacht, dus alles wat ik nog ff vlug wilde doen is mislukt ) En naar buiten zit er ook niet echt in. Pffff, dan voel ik me niet de moeder die ik zou willen zijn hoor.

Maar ja, ik doe het er maar mee.
pi_75917029
Oh jongens, dat helpt me wel. Al is het voor jullie ook niet leuk.

Ik wil alles ook te leuk, mooi en perfect doen. Tweede Kerstdag vieren we hier en we nemen alles op ons, dat vind ik leuk. Maar op dit moment maakt dat gedoe van mij een monstermoeder.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:16:54 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_75917158
René heeft gister de hele boel bij elkaar gekrijst omdat ze iets moest doen wat ze niet wilde, staat dan hysterisch te stampen en te gillen, dat doet ze altijd wel een paar keer in een vakantie, verveling, maar ik ga écht niet 24/7 een griet van 10 vermaken.

Iedere vakantie verwacht ik door dat hysterische gedoe wel een keer jeugd en gezin op de stoep
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:21:39 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75917356
Ik heb taakjes ingevoerd. Omstebeurt een toilet schoonmaken of de vaatwasser uitruimen. Dat lethargische gehang. En daarna zijn ze zo blij om met Lego te kunnen spelen.

En ik moest dus zaterdag hurryscurry een kerstdiner inelkaar draaien van producten die ik een week kon bewaren. Had wel veel aan de site van AH. Dat dan weer wel. Maar ideaal is anders.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:22:05 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75917379
Ik ben ook niet goed in schoolvakanties
Elke dag neem ik me voor dat het gezelliger moet in huis, maar als ze 's morgens al beginnen met huilen en drammen (bijv. omdat papa al naar z'n werk is en geen kus heeft gegeven) is mijn humeur voor die dag verpest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75917509
Taakjes geven, da's misschien best een idee.

Weet je, ik heb al last van al dat statische haar van iedereen. En van sloffen en pyjama nog aan. En rondlsingerende dekens. En van stank uit riool met dit weer.
pi_75917516
nogsteeds niemand gratis railrunnerkaartjes nodig? geldig tot 31 januari!

nee? dan gooi ik ze weg
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:27:08 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75917589
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

Weet je, ik heb al last van al dat statische haar van iedereen. En van sloffen en pyjama nog aan. En rondlsingerende dekens. En van stank uit riool met dit weer.
Een spoor van Lego van voor tot achter in je huis. Niet doorgespoelde wc's. Natte spullen die bij gebrek aan een radiator over de vloer(verwarming) verspreid liggen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:27:51 #58
3011 E.T.
pi_75917614
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

... en overal natte laarzen/jassen/wanten/sjaals.. en wasmachines die het niet doen en het dus overal een troep is omdat je alleen het hoognodige bij anderen wil wassen en de rest opspaart.. en kinderen die uitslapen en dus 's middags moeilijker slapen en de puinhoop in huis die ik niet weggeruimd krijg..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:29:19 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_75917675
Wat ik toch echt héél vervelend vind is dat ze elkaar gaan klieren, incl slaan schoppen en weet ik ut, daar word ik echt heul erg boos van
pi_75917763
Jaaaaaaaaaaaa! Herkenning!

En stapels op tafel, overal kraskinderkunstwerken, was, was, was, sokken die afzakken, behabandjes die van je schouder glijden, koude nek terwijl je wel een sjaal om hebt, bevroren oren, gesprongen lippen, vieze douche en vergeten schuurmiddel...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:31:33 #61
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75917764
Gezellige vakantie tot nu toe Allemaal heel erg herkenbaar. BIj ons is het nog rustig, Twan is nu nog bij zn vader maar komt vanavond.

Vanmorgen was hier alles weer helemaal ondergesneeuwd, heb maar een dagje vrij genomen. Nu hoef ik pas a.s. maandag weer te werken

Kan ieman mij helpen? Ik ben op zoek naar een normale chcocolade ijstaart, maar kan hem niet in de supermarkt vinden. Zoiets bedoel ik:

Cattie, spannende dag vandaag. Sterkte!! En beterschap met Ive.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:37:47 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75918010
Zie ik het trouwens goed Miss_sly ben jij vandaag jarig?

Zo jah Proficiat
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:39:29 #63
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918095
Ik ben blij dat het kdv gewoon doorgaat in vakanties .

Ik heb S heus graag hier, maar ik heb haar ook graag daar .
pi_75918175
Ik vind de kerstvakantie ook eigenlijk helemaa geen vakantie

Je moet dit, je moet dat, regelen regelen regelen...

Ik krijg tweede kerstdag opeens inplaats van 6 eters, nu 9 eters...

Verrek, ik heb geen 9 eetstoelen, past alles wel in de pannetjes, tuintafel moet er maar bij gezet worden enz enz...

Stress???..... mwah, nu valt het nog mee
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:43:54 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_75918256
Ik ga donderdag voor mn rust naar mn werk
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:45:08 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75918303
Niet herkenbaar, die perikelen nog, mijn 2 mannen zitten op het kdv en ik ben heerlijk alleen thuis.
Zometeen even in m'n eentje de stad in, laatste boodsschapjes halen en dan eens kijken of ik mijn auto uitgegraven krijg.
F. heeft vanmorgen de kinderen naar het kdv gebracht en zei toen ineens 'hoe ga je ze eigenlijk halen vanmiddag?'
Lopend met de kinderwagen en een slee achter me aan lijkt me toch niet ideaal.

Cattie, sterkte vandaag!

*terugzoekt voor MvD's aanbod...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:45:18 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75918310
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef moussy het volgende:
Ik ga donderdag voor mn rust naar mn werk
Ja zeg! Zit me nog een beetje de gek aan te steken ook!
pi_75918323
en weer een afwijzing van een sollicitatie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 11:47:40 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75918403
Haha ik voel me hier thuis Jeroen is veel beter in dat vakantiegedoe dan ik. Ik ben ondertussen in mijn hoofd van alles aan het regelen en bedenken terwijl ik op de bank hang en niet vooruit te branden ben en Jeroen is buiten sneeuwballengevecht aan het houden met de kinderen en heeft ondertussen de hele keuken opgeruimd
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:47:41 #70
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918404
Oh Vicky ...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:47:53 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75918411
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Vicky het volgende:
en weer een afwijzing van een sollicitatie
pi_75918437
bah vicks
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:48:35 #73
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918445
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Lois het volgende:
Haha ik voel me hier thuis Jeroen is veel beter in dat vakantiegedoe dan ik. Ik ben ondertussen in mijn hoofd van alles aan het regelen en bedenken terwijl ik op de bank hang en niet vooruit te branden ben en Jeroen is buiten sneeuwballengevecht aan het houden met de kinderen en heeft ondertussen de hele keuken opgeruimd
.

Ik ben echt heel benieuwd hoe/of ik dat ga trekken straks, vakanties met twee kindjes ...
Ik denk dat ze dan uit logeren gaan bij mijn broertje .
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:48:37 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75918446
MvD, da's stoer!
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:51:16 #75
3011 E.T.
pi_75918567
IK ben de bon kwijt van de wasmachine die morgen bezorgd wordt
Ik wilde even kijken hoe laat ik kan bellen voor bezorgtijden.. ik kan 'm nergens vinden Kan me ook niks herinneren.. alleen dat ik 'm in de winkel in 4-en heb gevouwen en volgens mij in m'n tas gestopt heb.

Snapperniksvan
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:51:59 #76
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918594
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
MvD, da's stoer!
MvD, wat heb je voor stoers?
pi_75918714
Hmm das balen ET!!
Niet in een laatje, op een stapel papier, een mand??

Ik moet nog een kerstdessert verzinnen voor 2e kerstdag.. Iemand ideetjes??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:57:32 #78
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918794
Stoofpeertjes met vanillekwark .
pi_75918817
kaneelpannekoekjes met ijs
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:00:08 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_75918913
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef E.T. het volgende:
IK ben de bon kwijt van de wasmachine die morgen bezorgd wordt
Ik wilde even kijken hoe laat ik kan bellen voor bezorgtijden.. ik kan 'm nergens vinden Kan me ook niks herinneren.. alleen dat ik 'm in de winkel in 4-en heb gevouwen en volgens mij in m'n tas gestopt heb.

Snapperniksvan
Kleurplaatje van de kinderen....
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:03:47 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75919068
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef Vicky het volgende:
Hmm das balen ET!!

Wij eten chocoladefondue toe. Op verzoek van middelste.
pi_75919120
Wat ben ik blij dat ik af en toe hier met jullie mee lees.

De vakantie-hel-herkenning!

Dach al dat ik de enige ontaarde moeder was, maar gelukkig het is 'normaal'.

Mijn dank is groot meiden
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:06:34 #83
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_75919173
Even snel een post vanaf mijn logeeradres. Heb niet zoveel zin en puf om bij te lezen maar wil wel Cattie even heel veel succes wensen vandaag

Hier gaat het ronduit prut. De wond moest weer open en dat deed best wel zeer. Nu maar hopen dat het een oppervlakkige infectie blijft want als het naar binnen slaat dan is dat nog rotter. Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een checkup. De pijn is nog niet minder helaas. Bewegen en slapen is nu echt een drama. Ik vind het allemaal niet zo leuk meer.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:07:56 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75919220
Ach jee M@x... Heel veel beterschap. Hopelijk hersteld het allemaal snel.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:08:11 #85
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75919232
He bah Max wat naar. Op naar een goed herstel nu en het blijft gewoon buiten (niks naar binnen) punt uit.
pi_75919303
Jeetje M@x, wat een pech Daar zit je ook niet op te wachten zeg.. Sterkte
pi_75919311
Goeiemiddag dames ,
Weet iemand toevallig of de A9 een beetje berijdbaar is (van Alkmaar richting Haarlem)? Ik ben zo'n miet dat ik de straat uitrijden al eng vind met dit weer, maar ik wil iemand uit de brand helpen...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:11:41 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_75919362
He bah max
pi_75919417
Over het algemeen zijn de snelwegen goed begaanbaar geppie, alleen in woonwijk is het écht prut.. Zo erg dat ik gisteren zelfs vast zat met mn auto
pi_75919424
extragratisbeterschapvoorm@x
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:13:34 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_75919442
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef geppie het volgende:
Goeiemiddag dames ,
Weet iemand toevallig of de A9 een beetje berijdbaar is (van Alkmaar richting Haarlem)? Ik ben zo'n miet dat ik de straat uitrijden al eng vind met dit weer, maar ik wil iemand uit de brand helpen...
Nou hier in Den Helder ligt zéker 50cm sneeuw!

pi_75919476
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef moussy het volgende:

[..]

Nou hier in Den Helder ligt zéker 50cm sneeuw!

[ afbeelding ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:16:41 #93
3011 E.T.
pi_75919571
m@x wat naar

kan iemand me vertellen ik de bon (met de papieren over bezorging enzo) UIT de ene tas heb gehaald om ze vervolgens IN een andere tas te doen??
Maar goed, hij is terecht.. morgen tussen 10.30 en 13.30 komen ze bezorgen
pi_75919591
Ach m@x, echt klote! Beterschap!

Zo stoer is het niet, hoor BE. Maar het kan wel heel erg leuk en veel interessanter worden zo, mijn werk. Dat vind ik wel echt fijn!

Vicky Wat jammer!
pi_75919607
Bedankt Raissa, dan ga ik straks als het spookje wakker is richting Haarlem.

Pas je op dat je niet ingesneeuwd raakt Moussy!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:18:57 #97
3011 E.T.
pi_75919666
hier ligt overal nog een dik pak sneeuw.. rijkswegen zijn goed begaanbaar.. de rest nog niet echt

Ben wel jaloers op het aanzicht van straatstenen, hier in de omgeving is dat nog nergens te zien.. overal ligt nog sneeuw overheen (en ik ben die sneeuw nu wel zat aan het worden)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 december 2009 @ 12:19:14 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75919680
M@x heel veel beterschap!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75919858
* freecell aait M@x

Hier begint het langzamerhand begaanbaar te worden. Alle grotere wegen zijn gestrooid
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:23:57 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_75919905
We hebben de foto voor mn ouders gemaakt, die bij ieder buitje bellen dat er een heuse sneeuwstorm over het dorp gaat!

dinsdag 22 december 2009 @ 12:24:40 #101
108648 cattie
lieve moeder
pi_75919931
Dikke voor M@x, wat ellendig, hopelijk ben je snel beter.

Ik vind al die sneeuw erg mooi en leuk, maar wil morgen naar mijn moeder en die woont 150 km verderop, ik hoop dat ik dan wel goed de weg op kan.
pi_75919982
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef moussy het volgende:
We hebben de foto voor mn ouders gemaakt, die bij ieder buitje bellen dat er een heuse sneeuwstorm over het dorp gaat!

Wat zeiden ze?
pi_75920028
M@x

whaha mous, wat een hoop sneeuw!!

Miss, gefeliciteerd met je verjaardag!!

de stoepen zijn hier nog wel wit. De doorgaande weg is sneeuwvrij. De tussenstraatjes zijn nog spekglad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:35:10 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_75920364
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat zeiden ze?
Nog niets, maar ik weet al dat ze het niet gaan waarderen
pi_75920467
Lol moussy .
Het is hier duidelijk aan het dooien, maar er ligt genoeg, dat is niet zomaar weg. Wel jammer, want morgen kan ik pas de slee ophalen bij mn ouders, dus hopelijk binnenkort nog nieuwe sneeuw.
pi_75920570
Oh...
Ik zocht in een oude map in mijn mail naar het adres van een zekere fokster die nu zielig is en nu kom ik zulke vreselijk lieve mails tegen van vriendinnen, mijn zus en mensen van hier. Natuurlijk van Luchtbel, maar ook zoveel liefs van Bixister en Phileine... Wat is dat toch veel waard, zulke mensen.

Ik geloof dat het vakantiechagrijn weer plaats heeft gemaakt voor kerstgevoel.
pi_75920685
MevrouwVanDalen, lieve schat

Santa is hier en springt even voor je in de bres
meid meid wat een kerst/vakantiestress
rustig blijven is het advies
ook al komt uit het riool de lucht van poep en pies
vragen je kinderen veel
en staar jij je op recepten scheel
adem diep in en geniet van ieder moment
en bedenk dan dat jij echt een super moeder bent
Santa zag bij jou ook wat andere commotie
want misschien krijg je in 2010 wel promotie
of je het doet of niet
er ligt vast een mooi jaar in het verschiet
morgen is het moment eindelijk daar
dan krijg jij cadeautjes, het is heus waar!
Santa wil nog even zeggen: je bent echt top
dus rustig aan en kop op!
zoekt het juiste cadeau
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:44:11 #108
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75920713
Fijn MvD
pi_75920823
Nou, wat lief!!!!!
En rijmen kun je!
pi_75920870
Oh en pssssst, als iemand het adres voor me heeft van die zielige met wat ruimte in haar belly: gaarne!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:54:17 #111
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75921068
Ik keek even op de site van H&M of ze nog skibroeken hadden (nee dus ) en daar word je dan zo aangestaard door een hologig anorexia model. Brrrr.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:55:39 #112
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75921116
Mensen het regent hier. Ik herhaal: regen!!
Bah bah.
pi_75921144
Beterschap M@x!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_75921326
M@x, wat rot allemaal. Ik hoop dat het vanaf nu gewoon goed met je gaat. Dikke kus

Mijn dochter lijkt hersteld van haar spuugfestijn van gisteren! En ze heeft ook nog zonder luier geslapen zonder ongelukken
Voor de zekerheid maar wel even een dagje thuisgehouden van de creche.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:04:40 #115
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75921431
woah waslijst aan gedoe

Morgen naar de huisarts, wou haar toch wel graag zien, en dan even verder bespreken.
Op advies van de prelogpediste met Pluryn Werkenrode Groep
De Winckelsteegh contact opgenomen, en al een heel goed gesprek gehad, alleen werd die onder broken door de huisarts, dus straks even verder bellen.
maar die gaat als het goed is formulier opsturen voor verzoek van de medische geschiedenis. en ik moet video opname maken en krijg ik sowieso een consult daar. ( mits accoord met de huisarts prelogopediste. de kinder arts even buiten beschouwing)
Ze zei wel het gewichtsverlies is opzich acceptabel, maar vond de aanpak van de kinderarts niet verstandig. En vermoedde dat de kinderarts nog geen probleem zag omdat ze nog niet onder de -2sd lijn zat. En dat dat pas vaak een punt was waarop artsen ingrijpen.
Maar zelf vond ze dat niet geheel verstandig, want te lang wachten kan ook weer andere grote gevolgen hebben voor de gezondheid en ontwikkeling.
Dus het hangt een beetje van de huisarts af zeg maar wat vind hij balletje gaan rollen of nog blijven aankijken.
Iig op gezette tijden eten aanbieden. ( wat ik al doe opzich maar tussendoor ook aanbied dat mag dus niet meer)
En ze vroeg waar ben jij bang voor. Nou ja sonde dus.. en die angst moet ik dus echt gaan loslaten, want die kans dat er een in moet is wel akelig groot en ze zegt ook ik snap je angst goed , maar soms kan het ook juist voor zoveel verbetering geven.
Veel kindjes zien eten sowieso al iets waar ze iig wel controle/macht over hebben.
En bij zulke overgevoelige kindjes is dat gewoon stukken extremer.

Ben wel heel blij dat er dus wel degelijk iets speelt ( bevestiging ) en ik dus niet een over andere paranoide ongeruste alleenstaand meoderke ben wat de zorg niet goed aan kan
Nouja had liever gehad dat er niets was en alles gewoon goed ging, maar jullie snappen me wel

zucht en dan nu maar loslaten... zenn ..
pi_75921567
Evenstar, wel goed dat je er zelf achteraan bent gegaan zo!
Het klinkt als een goed gesprek, hou je taai
pi_75921654
Cattie

Max Sterkte ermee.

Evenstar Wat moeilijk allemaal.

En verder herken ik ook wel de vakantiestress dingen. Dacht dat het aan mij lag. Ookal gaat ze nog niet zo lang naar school. Ze mist het ook.
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:10:28 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_75921659
hmm evenstar, ik heb geloof ik iets gemist waar kan ik vinden waar dit over gaat? gewichtsverlies enzo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 december 2009 @ 13:13:46 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75921772
Evenstar

wat ik me nog afvroeg, Arwen heeft die angst toch ook van de sonde overgehouden toch? zou t niet zo zijn dat als dat nu weer gedaan zou worden, dat ze dan leert dat de angst te overwinnen valt?

hoe dan ook, hoop ik dat t niet nodig is, en dat ze weer wat meer gaat eten.

ow en, je doet t echt zo top!!!
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:14:49 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75921804
[OUD SC] het verkeerschaosbankje Pinq, beetje globaal zeg maar.

En ynske zou bets kunnen geen idee. ik weet het niet...
Iig effe bij moeders op bezoek en me portemonnee ophalen
pi_75921863
evenstar, wat heftig is het toch allemaal. Hopelijk gaat het zo wel de goede kant op. En jij doet het TOP
pi_75922922
Fijn dat het een goed gesprek was Evenstar!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:59:27 #123
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75923698
cattie
m@x
evenstar

MvD ook hier wel herkenning hoor Ik heb net middelste bij een vriendje gebracht en gisteren hadden we hier iemand te spelen voor oudste. Zo hou ik ze een beetje bezig terwijl ik me volop druk kan maken met de jongste sleurder
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:26:36 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75924874
Vicky, wat balen!

En MvD, natuurlijk is het wel stoer, als ze er geen vertrouwen in hadden zouden ze je het toch niet aabieden? Is toch gewoon een mooi iets dat je verdiend hebt?
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:32:04 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75925090
Oh bah m@x. Wat naar dat het nou ook nog eens zo tegen zit.

En evenstar, fijn dat dit gesprek een beetje lucht lijkt te geven al.

Ik ben net dik 2,5 uur 'even' in de stad geweest voor wat laatste boodschapjes enzo. Lopend met de fiets aan de hand. Maar ik heb nu wel echt alles binnen.
Nu even lunchen en dan zo chili maken en dan de auto vrij maken met de schep en dan zit mijn 'rustige dagje alleen' er al weer op.

Oxy, je broek is er! Hij is leuk! Kan me voorstellen dat het je lievelingsbroek was!
Ik moet nog een paar pondjes voor hij pas, maar ik vind hem echt heel leuk! Thanks!

Oh en Memmel, hier is de straat ook nog niet gestrooid of geschoven of iets hoor.
Het vuilnis wordt morgen dus ook niet opgehaald.

Nu woon ik niet heel ver van het vuilstation dus ik zit er over te denken om de container daar gewoon morgen heen te rijden. Het is de gijze en hij zit mutje-vol. Ik zit niet te wachten op vuilniszakken in de tuin die kapot getrokken worden oid.
pi_75925308
Ik ga morgen de kerstinkopen doen. Zal wel druk zijn.

En ik kom even balen. De accu van de auto is dood. Maar gelukkig heeft djeez een kleine bonus gehad. Er is een kleine kans dat het voor kerst gefixt is, duimen jullie?
Anders ver lopen door de kou met de kinders.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:58:01 #127
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75926109
Och Evenstar, wat een gedoe toch weer. Jij moederke.
En M@X, beterschap.

MvD, loslaten.... Probeer het! Je perfectionisme werkt je nu tegen. Heel leuk hoor, tweede kerstdag tot in de puntjes georganiseerd, maar toch zeker niet ten koste van 3 dagen vakantie??? Succes.

En wat jammer lijkt me dat, vakantiestress. Ik hoop niet dat wij dat tzt ook krijgen. Sterkte ermee dames.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:58:32 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75926125
Ik duim Ingrid.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:00:33 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_75926182
De operatie is geslaagd, geen complicaties.
* cattie haalt opgelucht adem.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:02:09 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75926230
Da's fijn Cattie! Wat is nu het vervolg? eerst herstellen en dat verder behandelen?
pi_75926264
wat fijn Cattie!!
Ik duim ook Ingrid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:03:21 #132
108648 cattie
lieve moeder
pi_75926276
Waarschijnlijk wel. Mijn vader en broer zijn nu naar haar toe, vanavond weet ik meer.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:04:25 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75926312
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef cattie het volgende:
Waarschijnlijk wel. Mijn vader en broer zijn nu naar haar toe, vanavond weet ik meer.
Wat een opluchting denk ik? De eerste horde is genomen!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:10:25 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75926499
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef cattie het volgende:
vanavond weet ik meer.
Nou, voorlopig een pak van je hart!

Oh, en Slybeeb jarig, las ik ergens? Gefeliciteerd dame!
pi_75926500
Oeh gelukkig, cattie!

Moonah, met één kind is die stress een stuk minder, denk ik. En inmiddels heb ik weer de kerstblues!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:11:34 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75926531
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

Moonah, met één kind is die stress een stuk minder, denk ik. En inmiddels heb ik weer de kerstblues!
Ik hoop het!
En Kerstblues, is dat juist goed? Hope so!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:13:50 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75926613
Gelukkig cattie!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:13:54 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_75926615
De opluchting is idd groot! Al kan ik er nu echt niet meer onderuit dat mijn moeder echt ziek is. De Kerst gaat redelijk aan mij voorbij tot nu toe, dus ook lekker nog geen stress.

Heeft iemand trouwens een idee wat er met pvoesss is gebeurd? Die heb ik al lang niet meer gezien.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:17:59 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75926760
Cattie, fijn dat het goed gegaan is!
pi_75926905
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:00 schreef cattie het volgende:
Fijn!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_75927132
Oh ja, ik vind blues altijd wel een positief iets, moonah.

Kan me je opluchting levendig voorstellen, cattie.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:30:51 #142
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75927290
quote:
fijn cattie!!
in de haak.
pi_75927366
fijn cattie
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:34:15 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75927412
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:13 schreef cattie het volgende:
De opluchting is idd groot! Al kan ik er nu echt niet meer onderuit dat mijn moeder echt ziek is. De Kerst gaat redelijk aan mij voorbij tot nu toe, dus ook lekker nog geen stress.

Heeft iemand trouwens een idee wat er met pvoesss is gebeurd? Die heb ik al lang niet meer gezien.
Geen idee waar Pvoesss is eigenlijk. Nu je het zegt....
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:35:56 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_75927476
nou idd, waar is pvoes ook op twitter is ze al tijden niet geweest geloof ik
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:41:07 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75927680
cattie, fijn dat er geen complicaties waren!

pvoesss heb ik pas nog 'gezien'. Ik geloof in 1 van de Santa-topics?
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:44:28 #147
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75927806
Pvoess, zou ze niet met vakantie kunnen zijn? Of ziek?

Mensen, wie heeft een idee wat ik mijn schoonouders cadeau kan geven? Die mensen hebben werkelijk álles. En als ze het niet hebben, dan kopen ze het. Ik heb met Thies een waxine-kandelaartje gemaakt, maar ja, dat is wel erg karig. Een kerstpakket? Maar wát dan in hemelsnaam? Dit is nu míjn vakantiestress.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:47:33 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75927922
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Moonah het volgende:
Pvoess, zou ze niet met vakantie kunnen zijn? Of ziek?

Mensen, wie heeft een idee wat ik mijn schoonouders cadeau kan geven? Die mensen hebben werkelijk álles. En als ze het niet hebben, dan kopen ze het. Ik heb met Thies een waxine-kandelaartje gemaakt, maar ja, dat is wel erg karig. Een kerstpakket? Maar wát dan in hemelsnaam? Dit is nu míjn vakantiestress.
Ik heb koek en zopie pakketten gemaakt, met choco-on-a-stick voor chocolademelk, reepkoek, snert en Berenburg. Dat viel in goede aarde.
pi_75927977
Gelukkig doen wij aan verlanglijstjes
Anders zou ik het ook veel te moeilijk vinden hoor
pi_75928335
Een bongo of uitje van Hema!
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:00:14 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75928373
Cattie wat fijn

MvD bij dit soort stressdingen, zoals het eten op 2e kerstdag, probeer ik me altijd voor te houden dat er geen man overboord is als er dingen mis gaan. Wat is nu het ergste wat er kan gebeuren? Dat al het eten niet perfect is of zelfs mislukt? Dan is er vast wel een chinees open, en dat is ook heel gezellig en lekker. Het gaat toch om het samenzijn?
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:01:16 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75928410
Oei, dat zou ik ook niet zo 1-2-3 weten dan Moonah.
Stapel leuke tijdschriften ofzo?

Zo, auto is vrij, iig vrij genoeg om weg te kunnen hoop ik.
Ik heb een paar bevroren tenen nu!
En het ruikt hier heerlijk naar Chili!
pi_75928509
Fijn Cattie!
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:04:55 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75928547
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik heb koek en zopie pakketten gemaakt, met choco-on-a-stick voor chocolademelk, reepkoek, snert en Berenburg. Dat viel in goede aarde.
Ah, dat levert wel inspiratie. Ik zal eens kijken of ik een overlevingspakket kan samenstellen voor als ze wéér insneeuwen ofzo. Tnx!

En MvD, een 'bongo'??? Of een bon-go? Heb even gekeken op hemasite, maar niet gevonden.
Dank voor het meedenken.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:05:41 #155
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75928575
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
En het ruikt hier heerlijk naar Chili!
Gheghe, hoe ruikt het in Chili?
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:09:07 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75928714
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

En hoe heten ze daar vanavond?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75928942
Ik heb Pvoess van de week nog gesproken, toen was alles nog oke
pi_75928997
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:24:28 #159
5428 crew  miss_sly
pi_75929487
cattie, fijn dat de operatie goed gegaan is
m@x brr, ik krijg gewoon de kriebels als ik er aan denk, de ellende.
vicky jammer van je sollicitatie -0-
vakantiestress kan ik nog niet over meepraten, gelukkig.

bedankt voor de felicitaties, idd jarig vandaag.

tast toe
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:35:13 #160
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75929982
GEFELICTEERD Sly!! Je eerste verjaardag als mama
Geniet ervan!
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 16:38:34 #161
5428 crew  miss_sly
pi_75930163
ja '
schaap had met Senna een tekening gemaakt terwijl ik werken was en daar stond op: van Senna voor mama
pi_75930203
Die taart ziet er goed uit
Gefeliciteerd!

Hier was het vandaag voor het eerst 5 minuten echt rustig. Leander zat lekker in een hoekje te spelen

Spelen? Ja, alle bladzijden één voor één uit een leuk boekje trekken

Ik had het kunnen weten
pi_75930489
Ik heb behang eraf getrokken voor zover ik erbij kon en wat muren geverfd. Jen moet alleen van de muren afblijven nu, ook niet met het plamuurmes erlangs enzo.
pi_75930759
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb behang eraf getrokken voor zover ik erbij kon en wat muren geverfd. Jen moet alleen van de muren afblijven nu, ook niet met het plamuurmes erlangs enzo.
Het arme kind mag ook niks meer tegenwoordig
pi_75930816
Miss_sly van harte gefeliciteerd met je verjaardag Die taart ziet er heerlijk uit
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:54:17 #166
4605 KingShakur
back.... really...
pi_75930853
Leuk om na al die jaren te lezen dat velen, die ik ken, al voorzien zijn van een leuk kind of meerdere kinderen.

Allen worden ouder, wijzer en moeder/vader!
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:01:37 #167
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_75931148
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, je broek is er! Hij is leuk! Kan me voorstellen dat het je lievelingsbroek was!
Ik moet nog een paar pondjes voor hij pas, maar ik vind hem echt heel leuk! Thanks!
fijn dat het leuk is! En die paar pondjes; ik heb dieet-tips, voor 200 euro per persoon, geef ik ze, vrij.
nee, gewoon bij de Action een rolletje plakband kopen, op de mond plakken...

Het lukt je wel, BE!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_75931353
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef Oxymoron het volgende:

nee, gewoon bij de Action een rolletje plakband kopen, op de mond plakken...
Ik denk dat ik dan binnen 2 dagen leer om door mijn oren te eten
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:11:13 #169
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75931549
Miss_Sly, van harte gefeliciteerd!
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:21:54 #170
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_75931993
Ah gewoon ineens lactose vrij gaan eten, scheelt ook een paar kilo, tenminste sinds ik niks meer van melk eet en drink zit ik weer keurig onder de 60 kilo.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:23:22 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75932062
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeeerljik. Lekker warm enzo
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:23:49 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75932081
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef Lois het volgende:

[..]

En hoe heten ze daar vanavond?
Zeg!
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:25:04 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75932123
Oxy! Was het maar zo makkelijk!
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:32:45 #174
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_75932420
Nee., makkelijk is het niet.

Maar als je echt goed af wil vallen, dan kun je het beste naar een dietist gaan! Echt dat is:
1 . een houvast want dan heb je, zoals spreekgebruikers zeggen: een stok achter de deur, want je wil natuurlijk niet ''afgaan'' bij zo iemand
2. een dieet dat bij je past
3. een soort onbevooroordeelde, dus niet je man/moeder/collega die zegt: ahhh neem nou een stukje taart/een koek/een maaltijd
4. een soort onbevooroordeelde, maar dan andersom; als je op dieet bent, mag je best een (1!!!! ) koekje, of chocolade, of snoep of taart. En als de dietiste dat zegt: dan mag het!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 december 2009 @ 17:34:09 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75932465
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:34:26 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75932480
Ga ik in gedachten houden, maar nu gaat het zo zelf ook al heel goed hoor. Ik beweeg veel meer, alleen nu even niet. Kan niet met de kinderen wandelen met die sneeuw en ik snoepte altijd heel erg veel en dat doe ik nu gewoon helemaal niet meer. Scheelt een heel stuk.
Zoals Beesie Jen ergens zei (zij is 50 kilo afgevallen geloof ik): je moet gewoon heel goed nadenken of je iets echt wel wilt eten of niet en dat helpt bij mij ook wel geloof ik.
pi_75932856
Ik leef !!! Allemaal ongeruste pm's in mn inbox
En ik zat even ondergedoken want ik zit niet zo heel lekker in mijn vel.
Niets bijzonders hoor. Dont worry!

Ben vandaag nog naar de voorstelling van woezel en pip geweest.
Kom ik binnen zegt een mevrouw die er ook zat is ze niet te jong??
Dus ik zei nee hoor dat kan ze denk ik wel aan. Het was amper begonnen of haar kind wilde al weg

Ze heeft gedanst, gezongen en deed echt mee.
Heerlijk dan weet ik dat ik vanaf nu met haar zoals ik al dacht wel naar het theater kan.
Een uur heeft ze op haar stoeltje gezeten en gedanst
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:02:45 #178
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_75933487
Iedereen die het nodig heeft een voor de feestdagen!
Ik lees onwijs veel, want jullie gaan erg hard..

Wij hebben vandaag de koopakte voor ons huis getekend: Wiehoeeeeee

Cadeautjes doen wij niet echt aan, en zullen er ook niet komen!
Mocht er toch wat komen dan is de nieuwe CD van Enya erg welkom !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_75934222
M@x, klote dat het nog niet opknapt joh , Heel veel beterschapswensen van mij

Evenstar, houdt moed, je doet het zo goed (rijmt ook nog )

* Fannie duimt voor de accu van Ingrid's auto

Cattie, wat fijn dat de operatie goed ging!

Miss-Sly, gefeliciflapperd!

Pvoesss is back! Joechee j, en tof dat je meidje zo leuk meedeed met W en P

Rijstebuiltje, gefeliciteerd met de koopakte! Ook leuk!
pi_75935091
Pvoess, geniaal dat ze juist niet te jong was
Is die mevrouw gebleven met haar kindje?
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 19:01:00 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75935324
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef miss_sly het volgende:

[ afbeelding ]

tast toe
Gefeliciteerd Janine

Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 19:16:17 #182
5428 crew  miss_sly
pi_75935989
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef Lois het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Janine

nu zie ik het pas. ik vond het zo'n gezellige taart, ik had niet verder gekeken
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:24:14 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75936268
miss_sly, gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_75936336
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef miss_sly het volgende:
cattie, fijn dat de operatie goed gegaan is
m@x brr, ik krijg gewoon de kriebels als ik er aan denk, de ellende.
vicky jammer van je sollicitatie -0-
vakantiestress kan ik nog niet over meepraten, gelukkig.

[ afbeelding ]

tast toe
* Raissa neemt een stukje taart..

Lekkerrrrrr

Gefeliciteerd!!
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:52:07 #185
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75937384
sly gefeliciteerd met oew verjaardag
pi_75937784
mis-sly, van harte! En Moonah ook nog

cattie, gelukkig is de operatie goed verlopen

Hier net een paar jongetjes weggestuurd die vuurwerk in de sneeuwpop hier voor de deur stonden aan te steken. 'We zullen het noooooit meer doen mevrouw'
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:03:43 #187
593 sjak
Juffie Bloem
pi_75937850
Miss-Sly, jarig! Gefeliciteerd! En je moest nog wel werken. Ging het goed met de reis?
Snoopy , wij hebben dat ding gelukkig in de achtertuin.
Lekker douchen!
pi_75937931
En het is niet eens onze sneeuwpop, die hebben ze van de week al totaal gesloopt.
Affijn, er zijn ergere dingen maar toch kan ik me enorm ergeren aan die jongens die continu alles van een ander kapotmaken
pi_75938271
Gefeliciteerd miss_sly.

Dat is zo vervelend idd snoopy, van die kids.

Onze sneeuwpop is ook ten onder, zijn hoofd is naar beneden gevallen.
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:14:21 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75938319
Is toch ook gewoon asociaal

speaking of asociaal, even foto;s gaat uploaden kunnen jullie even lachen
pi_75938426
ik wacht af evenstar!
pi_75938594
ben benieuwd Evenstar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:21:42 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75938653
Dochterlief:

in de woonkamer langs de tv

Ik geloof niet dat ik ooit zo lelijk gedaan heb tegen haar als vanmiddag het is ook niet afwasbaar.
Dat wordt van het voorjaar maar de muur opnieuw doen, want ik heb geen druppel verf meer over
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:22:16 #194
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75938680
Oudste heeft vanmiddag cakejes gebakken, bijna helemaal alleen En ze waren lekker joh! En allemaal met vaste papiertjes, dat lukt mij al tijden niet
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:22:33 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75938690
oh en de plankjes zijn niet scheef, dat zijn mijn fotografeer kunsten
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:22:49 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75938702
evenstar Geef dat kind dan ook eens fatsoenlijk papier!
pi_75938767
Oei
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:25:46 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75938818
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
evenstar Geef dat kind dan ook eens fatsoenlijk papier!
Dat heeft ze een hele bak vol

Reactie van de crimineel: maar ik woude alleen mijn naamschrijven ja de a op zijn kop welliswaar staat erop
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 20:26:44 #199
5428 crew  miss_sly
pi_75938853
ow jee evenstar dat wordt idd opnieuw schilderen.

Bedankt voor de felicitaties! Ik moest idd wel werken, maar ben om 3 uur naar huis gegaan. Rijden ging wel, ik heb alleen vanochtend schaap de auto voor laten rijden die stond ergens in een hoop sneeuw tussen andere auto's geparkeerd en dat durfde ik niet aan
pi_75938894
Oi evenstar
Das knullig....
pi_75938911
Mooi hoor arwen!!
pi_75938916
Oef Evenstar, daar word je niet blij mee. En het is nog wel zo' schattig ding.
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:28:43 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75938930
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
Mooi hoor arwen!!
Ik zal haar even langs sturen
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:32:18 #204
3011 E.T.
pi_75939049
evenstar
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:42:36 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_75939521
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef Vicky het volgende:
Hmm das balen ET!!

perziksoep met vanille ijs. (PM maar als je het wil weten, makkelijk, lekker en van te voren klaar te maken!)
Balen van je sollicitatie. Wat zoek je?
Lekker douchen!
pi_75939581
Evenstar, het blijft natuulijk ook een beetje een a-sociale stad hè Ik hoop dat de huisarts je op weg kan helpen, het lijkt me zo moeilijk maar je klinkt zo sterk. Sterkte!
Max, beterschap!
MIss, gefeliciteerd en mooi taartje!

We stonden straks voor een rotonde en ineens zagen we voor ons twee auto's stil staan. Ik dacht een aanrijding, maar dat was niet zo. Stapt ineens de bestuurder uit en gaat naar die andere auto en begint te schelden, te dreigen en aan de spiegel te trekken enzo. Stapt daarna weer in de auto en gaat er vandoor en wel zo enorm snel..ik stond echt even met mijn mond vol tanden..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75939593
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef sjak het volgende:

[..]

perziksoep met vanille ijs. (PM maar als je het wil weten, makkelijk, lekker en van te voren klaar te maken!)
Balen van je sollicitatie. Wat zoek je?
iets administratiefs voor 24 uur

We hebben 2 potentiele nagerechtjes: Yoghurtbavarois met bosvruchtensaus of parijse hoorn met mango-mousse en amareno-kersensap
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:47:43 #208
593 sjak
Juffie Bloem
pi_75939752
quote:
Wat fijn om te lezen zeg! Misschien wat overbodig maar ik heb vandaag wat snelweg gereden en het ging uitstekend. De snelwegen waren helemaal vrij en je kon makkelijk 120 gaan.

M@x, wat K** allemaal. Als er iets is wat ik voor je kan doen, anything
(* sjak leest bij)
Lekker douchen!
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:50:54 #209
114177 Diaan73
pi_75939891
Cattie, wat fijn dat de operatie goed is gegaan!!

Arwen heeft mooi getekend en wat goed dat je naar de huisarts gaat met haar Evenstar.

Vanmiddag weer de hele middag in de stad geweest, het is heerlijk weer nu, alleen het sneeuw moet nog even weg. Zo goed alles voor kerst is nu binnen. Morgen alleen nog even naar de Kruidvat.
Make love, not war ☮
pi_75939934
hihi
*spam
Santa baby, just slip a sable under the tree, for me
Been an awful good girl
Santa baby so hurry down the chimney tonight
pi_75940081
miss_sly, van harte .

Arwen, mooi hoor...
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:01:36 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75940387
Evenstar... oei oei Arwen toch! maar lijstje eromheen timmeren en de datum erbij zetten. Dan is het vereeuwigd.

Miss,sly van harte

En M@x ook nog een

Cattie, wat fijn dat het goed gegaan is!
pi_75940582
Santa baby, just slip a sable under the tree, for me
Been an awful good girl
Santa baby so hurry down the chimney tonight
pi_75940658
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
[ afbeelding ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:12:03 #215
114177 Diaan73
pi_75940893
Ow miss_Sly van harte gefeliciteerd met je verjaardag net vergeten
Make love, not war ☮
pi_75942548
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik zal haar even langs sturen
mag hoor, ik ben toch aan t verven. De eerste laag zit erop. Nu de ondergrond wit is kan er een laag structuur op.

En dan wachten op ons nieuwe bed <3
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:04:26 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_75943846
De droogmol .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:18:52 #218
108648 cattie
lieve moeder
pi_75944728
Wij gaan tweede kerstdag naar mijn schoonmoeder, die is dan jarig. Andere jaren gingen we dan gourmetten, lekker simpel, ook goed te doen met Ive. En dit jaar wil ze zelf gaan koken hoorde ik net. Ze kan niet koken. En ze weet na 10 jaar nog steeds niet wat ik niet kan/mag eten, ze wil niet zeggen wat ze gaat koken en heeft geen flauw benul wat kinderen van 3,5 en 1 jaar eten. De Mac is op 2e kerstdag toch ook open he?
pi_75944870
neem een paar diepvriespizza's mee voor de zekerheid cattie
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:21:33 #220
14746 k_i_m
pi_75944880
Cattie, hoe is het met je moeder gegaan? Ik kon het zo snel niet terugvinden .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:21:58 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75944908
Owww wat een klein drama Cattie met zo'n schoonmoeder
Ik heb aan jou en je moeder gedacht vandaag, fijn dat de operatie goed is gegaan

Miss-Sly van harte

De rest ben ik vergeten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:22:34 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75944943
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef Saffier het volgende:
De rest ben ik vergeten
Zwangerschapsdementie...
pi_75944972
Op een wolkje saffier?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:25:16 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_75945098
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Cattie, hoe is het met je moeder gegaan? Ik kon het zo snel niet terugvinden .
Goed! Geen complicaties en geen nare naverschijnselen, ze is alleen nog erg suf. Morgen mag ze al naar huis (als er niets geks gebeurd natuurlijk).

Saffier, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig!

Denk dat mijn schoonmoeder lichtelijk beledigd is als we met pizza's aankomen.
pi_75945240
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef cattie het volgende:

[..]
Met een beetje mazzel heeft ze van dat kant en klaar spul van AH gekocht. Alles beter dan een slecht zelfgekookt kerstdiner! Of is ze ook slecht in opwarmen?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:27:33 #226
14746 k_i_m
pi_75945243
Fijn, goed nieuws dus! En ze mag ook al snel naar huis . Goed om te horen!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:29:40 #227
108648 cattie
lieve moeder
pi_75945386
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef snoopy het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel heeft ze van dat kant en klaar spul van AH gekocht. Alles beter dan een slecht zelfgekookt kerstdiner! Of is ze ook slecht in opwarmen?
Als het dat is, dan duw ik haar wel uit de keuken om het zelf te doen! Ze kan namelijk niet zo goed plannen en raakt dan in de stress. met vlees dat al klaar is, maar de aardappelen nog rauw bijvoorbeeld.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:30:16 #228
108648 cattie
lieve moeder
pi_75945415
Mijn schoonvader is trouwens hertrouwd met een zeer goede amateurkok, die is de schade aan het inhalen.
pi_75945452
Whehehe, die droogmol!

Oh, cattie, ik verheug me nu al op de verhalen zondag!

Ik heb net ons huisdier misbruikt:
pi_75945533
Flappie!
pi_75945579
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Whehehe, die droogmol!

[ afbeelding ]
Wat een scheetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:33:19 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75945611
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zwangerschapsdementie...
O, ja, dat excuus mag ik weer aanvoeren nu he
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef snoopy het volgende:
Op een wolkje saffier?
Kleintje? Of toch maar een grote doen
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef cattie het volgende:

[..]

Goed! Geen complicaties en geen nare naverschijnselen, ze is alleen nog erg suf. Morgen mag ze al naar huis (als er niets geks gebeurd natuurlijk).

Saffier, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig!

Dankjewel

O, en ik kan écht óveral om echt te erg voor woorden
Ylana
pi_75945615
Lief is ie, he? Koosje.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:34:57 #234
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75945711
Koosje??
Ylana
pi_75945814
Vaarwel Koosje
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:37:17 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75945876
Owww hahahah Koosje!!

Nee! Snoopy!!!!! Nee
Ylana
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:38:32 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75945952
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Whehehe, die droogmol!

[ afbeelding ]

*spitten gaat...

Te veel foto's voor eee-tje, maar zoiets heb ik ook ooit eens gedaan.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:39:22 #238
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75946009
Ik ga slapen. Morgen weer werken en dan donderdag nog en dan.... stort ik 3 dagen in
O ja, ergens mijn schoonouders nog iets vertellen. Ik denk aan sokjes verstoppen in haar kerstboom zodat ze eens gaat bellen rond 6 januari ofzo als ze 'm weer aftuigd omdat ze dat eerder niet doorheeft of is dat niet lief?
Andere ideeen?
Ylana
pi_75946115
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Lief is ie, he? Koosje.
Jah

Geweldige foto trouwens Ga je hem nog ergens voor gebruiken? (de foto, niet koosje! )
pi_75946309
Ja, fotowedstrijd hier op Fok!

Grappig BE! Hebben jullie nog een konijn? Of was het een poes toen?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:44:32 #241
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75946344
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Held!!

geweldig!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:47:44 #242
108648 cattie
lieve moeder
pi_75946543
Koosje! (Zo, mijn langste smileyreeks ooit.)
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Saffier het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer werken en dan donderdag nog en dan.... stort ik 3 dagen in
O ja, ergens mijn schoonouders nog iets vertellen. Ik denk aan sokjes verstoppen in haar kerstboom zodat ze eens gaat bellen rond 6 januari ofzo als ze 'm weer aftuigd omdat ze dat eerder niet doorheeft of is dat niet lief?
Andere ideeen?
Goed plan! Lijkt me een heel grappig telefoongesprek opleveren.

Ik ga ook slapen! Welterusten allemaal.
pi_75948901
Truste!

Zeg, weet iemand waar ik kokosolie koop? Mijn man deed vanavond dé boodschappen, maar heeft ongeveer de helft niet gevonden bij de Albert Heijn XL.
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:35:41 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75949205
Koosje! arm konijn! Bleef ie stilzitten? Hij kan zo hoog springen!

Saffier! Cool dat je zo zwanger bent.
En Cattie, fijn dat het zo goed ging bij je moeder.

Ik heb zoo geen zin in kerst meer. Zeer lijf, zeer alles. Puh pff.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:37:40 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75949321
En wat ik concludeerde: over mn kinderen schreef ik hier ooit alles en nu het met mij prive ruk gaat schrijf ik dat niet. Vind ik stom van mezelf.

En ik wil dat mn secret santa dr kadootje openmaakt. Nu.
pi_75949452
Lishe Kom:
Dat is wat we moeten doen.

Enne, tante en auto?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 december 2009 @ 23:40:43 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75949488
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Lishe het volgende:
En wat ik concludeerde: over mn kinderen schreef ik hier ooit alles en nu het met mij prive ruk gaat schrijf ik dat niet. Vind ik stom van mezelf.
quote:
En ik wil dat mn secret santa dr kadootje openmaakt. Nu.
k zal t doen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 december 2009 @ 23:41:01 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75949507
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Truste!

Zeg, weet iemand waar ik kokosolie koop? Mijn man deed vanavond dé boodschappen, maar heeft ongeveer de helft niet gevonden bij de Albert Heijn XL.
bij de jumbo staat t bij de keukenkruiden
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 23:42:08 #249
5428 crew  miss_sly
pi_75949555
Lishe stom soms, alles!

MvD, gave foto
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:42:10 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75949560
Ze moet morgen werken. En mn hij komt s middags. Ik wil eigenlijk zondag mn eigen auto op gaan halen en dan ben ik er nog een week.

En proooooost!
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:44:15 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75949657
Ik hou van kusjes. ( en zeuren blijkbaar )
misske, heeeel stom.

Zullen we doen dat t al secret santa is?
pi_75949682
Ah, dankje Ynske!

Prooooooooooost, Lishe. Op alle lesbie's!
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 23:45:03 #253
5428 crew  miss_sly
pi_75949696
Ik wil ook proosten en zo mijn pakje open maken. Maar ik ben al vanaf kwart voor 6 up en running en morgen werken, dus eigenlijk verstandiger te gaan slapen. Zeker aangezien er ws nog een nachtvoeding volgt en al heeel snel weer een vroege voeding.
pi_75950090
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Lishe het volgende:
Ik hou van kusjes. ( en zeuren blijkbaar )
misske, heeeel stom.

Zullen we doen dat t al secret santa is?

om je op te vrolijken

woensdag 23 december 2009 @ 00:06:25 #255
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75950623
Hmm, dan word ik beter maar niet lesbisch.

en voor mn PM box volloopt: neen. Ik ben alleen op Angelina.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:20:52 #256
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75951298
Jammer Lishe
  woensdag 23 december 2009 @ 00:22:20 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75951384
O, maar er zijn uitzonderingen! <3

[ Bericht 21% gewijzigd door Lishe op 23-12-2009 00:28:14 ]
pi_75952158
GET A ROOM
pi_75953274
Kleurdoos, bedankt voor de nachtmerrie die ik straks zal krijgen

voor Lishe

Die foto van Koosje, wat een schattig konijn
  woensdag 23 december 2009 @ 01:06:08 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75953321
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:38 schreef Kleurdoos het volgende:
GET A ROOM
JeliZz
pi_75953423
kusje?
  woensdag 23 december 2009 @ 01:10:09 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75953478
ja wel ja joh, iedereen langs
pi_75953516
Het kwijl vliegt je wel om de oren hier
  woensdag 23 december 2009 @ 01:12:47 #264
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75953556
koekje d`r bij?
pi_75953630
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
koekje d`r bij?
He ja, lekker soppen
pi_75956939
Goedemorgen. Vandaag de laatste dag voor mij om kerstdingen in te slaan en ik moet nog heel wat gaten vullen. En wat trek ik aan?

Moonah en Lois, ik wilde nog zeggen dat ik de lat gelukkig wel een stuk lager kan leggen als ik weer rustig en normaal nadenk. Jullie bemoedigende woorden om te relaxen sla ik goed op!
  woensdag 23 december 2009 @ 07:18:32 #267
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75956973
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goedemorgen. Vandaag de laatste dag voor mij om kerstdingen in te slaan en ik moet nog heel wat gaten vullen. En wat trek ik aan?
Iets waarin je goed kan uitbuiken ? Dus comfortabel, maar feestelijks.
Trainingspak met mooie schoenen, zoiets, haha..

Ik ga vandaag eerst winkelen. In de winkel waar ik eigenlijk al mijn kleding koop is flinke uitverkoop. Daarna richting supermarkt voor de kerstboodschappen! Meiden naar de opvang, heerlijk een dagje klungelen!
pi_75957125
Goodmorn'

ik hou van mijn dochter
volgens haar word ik morgen 23
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 december 2009 @ 07:53:57 #269
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75957127
Goedemorgen Voor het eerst sinds vrijdag heb ik weer heerlijk geslapen
Mevrouw pannekoek klinkt als een prima dag .
Mvd niet te druk maken hoor! Nergens voor nodig

*verder wolkt*
Ylana
  woensdag 23 december 2009 @ 07:54:58 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75957132
Word je toch ook, Vick
Ylana
pi_75957133
MvD wat een lief konijn mooie foto ook! (ga je die insturen? )
Ik heb alle kerstinkopen gedaan Ik hoef bijna niets meer te halen, (alleen brood nog) en ik vind dat eigenlijk wel lekker. Ik heb zo'n hekel aan die drukte in de winkels
pi_75957137
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:54 schreef Saffier het volgende:
Word je toch ook, Vick
das waar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 december 2009 @ 07:56:11 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_75957139
Lieve dames,

Ik heb zo'n rot beslissing moeten nemen maar Jolie en ik brengen de kerst niet samen door.Ik ben moe en gesloopt. Geen land mee te bezeilen. Ze gaat een tijdje logeren en ik trek me even terug. Wens jullie allemaal fijne dagen en lieve Phluph, jullie kerstbericht staat op m´n netvlies gebrand.

woensdag 23 december 2009 @ 07:57:06 #274
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75957145
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
MvD wat een lief konijn mooie foto ook! (ga je die insturen? )
Ik heb alle kerstinkopen gedaan Ik hoef bijna niets meer te halen, (alleen brood nog) en ik vind dat eigenlijk wel lekker. Ik heb zo'n hekel aan die drukte in de winkels
Als je de tijd hebt, vind ik het heerlijk om al die mensen druk te zien doen.
Ik word dan een soort van bewust kalm of zoiets.
pi_75957151
LB, moedige beslissing... Sterkte meid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 december 2009 @ 07:58:34 #276
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75957152
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:56 schreef Luchtbel het volgende:
Lieve dames,

Ik heb zo'n rot beslissing moeten nemen maar Jolie en ik brengen de kerst niet samen door.Ik ben moe en gesloopt. Geen land mee te bezeilen. Ze gaat een tijdje logeren en ik trek me even terug. Wens jullie allemaal fijne dagen en lieve Phluph, jullie kerstbericht staat op m´n netvlies gebrand.

sterkte, luchtbel. Vind het een knappe beslissing.
  woensdag 23 december 2009 @ 07:58:44 #277
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75957153
Lieve Luchtbel wat moedig dat je deze beslissing hebt genomen. Rust goed uit en heel veel sterkte meid!
Ylana
  woensdag 23 december 2009 @ 07:59:16 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75957155
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, fotowedstrijd hier op Fok!

Grappig BE! Hebben jullie nog een konijn? Of was het een poes toen?
Ehm nou... een paar jaar later is hij helaas omgekomen bij de brand bij mijn ouders thuis,
Luguber genoeg.
Ik had hem in een schaal met sla gezet. Meneer vond het heerlijk en liet zich gewillig fotograferen.
  woensdag 23 december 2009 @ 08:00:13 #279
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_75957162
En Saffier, ik wilde je nog even feliciteren. wat een bijzondere tijd zo.

En Beef, ik vermoed dat jij mijn lootje had. Aan je hint en het handschrift te zien (het kwam samen met je kerstkaart...) ik laat m´n pakje even dicht. Tot een beter moment, maar het wordt gewaardeerd. Ik hoop niet dat ik je lol eraan zo verpest.
pi_75957163
Ach Luchtbel toch, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Zoenen van mij helpen niks maar je krijgt ze anyway. Zit je klaar?
Sterkte meis.
pi_75957169
Lieve Luchtbel, ik vind het heel moedig van je. Als ik iets kan doen. Wanneer dan ook, hoe dan ook, he?
  woensdag 23 december 2009 @ 08:02:10 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75957175
Jeetje LB! Da's moeilijk... en rot.

Lishe, dikke ook voor jou!
  woensdag 23 december 2009 @ 08:04:40 #283
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75957199
Dank je Lb, heel lief
Denk nu maar aan jezelf meid!
Ylana
pi_75957209
Ach LB, wat naar voor jullie, maar wat sterk van je. Hoe vindt Jolie het?
Sterkte voor jullie allebei, ik hoop dat het je goed doet en er volgen nog vele kerstmissen die jullie wel met plezier en liefde samen kunnen vieren
pi_75957285
LB sterkte
  woensdag 23 december 2009 @ 08:15:16 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_75957300
Nou Miss_sly ik heb het als iets leuks aan d´r gepresenteerd en dan accepteert ze de dingen ook zo. Dat wist ik dus zo heb ik het maar gebracht. Ze vindt het wel jammer dat we niet samen zijn maar ze begrijpt het ook wel. En kijkt uit naar een logeerpartij. Dus tja.

Nou we gaan er vandoor. Tot over een tijdje.
  woensdag 23 december 2009 @ 08:17:05 #287
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75957317
Luchtbel, jee. Wat een dappere grote beslissing. Ik hoop dat het jou goed doet, in het belang van jullie twee. En dat Jolie een fijne logeerpartij heeft.
pi_75957357
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:15 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Miss_sly ik heb het als iets leuks aan d´r gepresenteerd en dan accepteert ze de dingen ook zo. Dat wist ik dus zo heb ik het maar gebracht. Ze vindt het wel jammer dat we niet samen zijn maar ze begrijpt het ook wel. En kijkt uit naar een logeerpartij. Dus tja.

Nou we gaan er vandoor. Tot over een tijdje.
maar dat is toch positief? zij hoeft nu nog niet te weten hoe moeilijk dit was. ik hoop dat ze een leuke logeerpartij heeft en jij een beetje uitrust en oplaadt
pi_75957414
Luchtbel wat een rotbeslissing ja, maar wel heel knap van je!
MvD wat een schattig konijn! Fotowedstrijd? Ik ga zo eens zoeken, heb hier ook twee gewilige modellen met hangoren.
Trouwens, opeten er zit geen vlees aan hoor, tis puur vacht, botjes en oren.

En het voordeel van een uk van 12 weken met een ochtendvoeding is dat ik nu de kerstkaarten al geschreven heb en het is nog niet eens half negen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75957739
Luchtbel, ik wilde dat ik de jusite woordem kon vinden maar ze komen maar niet..... vandaar maar even zo
* Stout knuffelt Luchtbel
  woensdag 23 december 2009 @ 08:56:11 #291
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75957819
Luchtbel, wat een moedige beslissing

Ik moet me morgen in het supermarkt geweld gooien, moet vandaag werken en dus geen tijd om boodschappen te doen. Ik ben benieuwd hoeveel gemopper het me gaat opleveren.

Oei kerstkaarten.... Die moeten nog op de bus
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 09:25:00 #292
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75958294
LB
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 09:46:35 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_75958755
Ik heb al bijna alle boodschappen in huis, nou was dat ook niet iets waar ik voor moest rennen dus dat scheelt weer

René wilde kleren speciaal en alleen voor kerst Ik was bijna geneigd om een fluwelen jurkje met lakschoenen te kopen
  woensdag 23 december 2009 @ 09:49:05 #294
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75958836
LB
pi_75959021
LB
pi_75959052
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:46 schreef moussy het volgende:
Ik heb al bijna alle boodschappen in huis, nou was dat ook niet iets waar ik voor moest rennen dus dat scheelt weer

René wilde kleren speciaal en alleen voor kerst Ik was bijna geneigd om een fluwelen jurkje met lakschoenen te kopen
Priscil heeft een cocktailjurk, donker paars en hoge pumps voor kerst.. Dat gaat ze echt niet zo naar school aandoen. Maar deze jruk kan ze volgend jaar ook nog wel aan vind ik... (Zal wel niet)
  woensdag 23 december 2009 @ 10:15:35 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75959619
LB moeilijek beslissing, maar als het voor beiden beter is, dan moet dat gewoon even.
Nog zoveel andere feestdagen die jullie wel samen kunnen doen!

De huisarts heeft der nagekeken, zag dat ze wel gewichtsverlies had iidd, kon hij ook voelen aan de huid?! der ribjes ze is iig niet ondervoed, der suiker is even gekeken die was iets laag maar gewoon goed.
Hij gaat nu heel haar medische geschiedenis goed doorlezen, en dan 4 januari terug komen, om te kijken of winkelsteeghe idd de beste oplossing is. of dat hij eerst andere suggesties heeft.
Maar hij vond het terecht dat ik me zorgde maakte, en vond dat er ondanks dat het nog niet heel zorgelijk was qua gezondheid, het toch wel zorgelijk was dat ze zo weinig eet.
Maar hij vond dat we gewoon van de feestdagen en verjaardag moesten genieten, en eventueel verder gedokter haar nu met die dagen eerder een rotgevoel geeft dan een fijn gevoel.
En ze haar verjaardag etc. gaat linken aan iets slechts.
Want hij merkte wel dat ze heel fijn dingen aanvoelt.
pi_75960070
Mogguh

LB , goed uitrusten en dingen op een rijtje zetten meid.

Evenstar
  woensdag 23 december 2009 @ 10:59:23 #299
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_75961121
LB, wat heftig. Succes met je hoofd ordenen

Hier (enigszins gedwongen) ongeveer dezelfde beslissing. Ik zou Kai hebben deze kerstvakantie maar dat gaat nu ook niet gebeuren. Mijn ouders hebben maar plaats voor één logé dus als Kai 2e kerstdag komt dan blijft hij bij opa en oma en dan ga ik weer naar huis

Verder gaat het nog steeds niet zo best. De ontsteking wil niet weg dus gisteren hebben ze in het ziekenhuis in de wond zitten rommelen en vervolgens een slangetje erin gepropt om de rommel eruit te krijgen (sorry voor het onsmakelijke verhaal). Dat deed zo gruwelijk veel pijn. Ik heb echt liggen gillen. Mijn vader was erbij en die zat bijna te huilen. Nu moet ik dat met dat slangetje 3 keer per dag zelf doen en morgen gaan ze in het ziekenhuis de boel ook opnieuw schoonmaken. En nu begint zich bij één van de andere wondjes een pijnlijke bobbel te vormen waar ik weer over ga lopen stressen. Ik denk dat ik mijn galblaas misschien toch liever had gehouden.

Maar ook leuk nieuws, mijn moeder is vandaag jarig
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 23 december 2009 @ 11:02:27 #300
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75961230
Pffff, Max, wat een naar gebeuren zo zeg . Veel sterkte .
pi_75961293
Goh max, wat vreselijk jammer dat het herstel niet gaat als gehoopt afschuwelijk, dat gefrot in een wond die toch al pijn doet
Ik hoop dat t snel helemaal opgelost is. beterschap!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')