abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75912281
Met Memmel die een sneeuwschuiver gaat huren en volgend jaar geen gemeentebelasting meer betaalt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75912286
En miss_sly die Senna keurig op tijd krijgt waar ze zijn moet en relaxed (want tijd over) naar d'r werk gaat.

En met Yppy die voor de verandering niet uitglijdt in een volle trein en maar 1 trein mist.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 06:48:45 #3
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912289
Had ik 'm dicht gegooid?? Sorry heur. iPhone hè...
Ja die sneeuwschuiver... nou nee dus.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75912292
Memmel, ik was de laatste. Maar ik heb wel een stomme PI, deze is helemaal niet vrolijk.
*OUD heilige*
pi_75912297
Heel niet vrolijk Yps!

Lijkt me trouwens wel stoer, een sneeuwschuiver rijden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75912299
Ow en Senna blijft lekker thuis met papa, want die heeft vakantie.
pi_75912308
Dat is fijn, hoeft ze ook niet weg. Denk dat ik Anna maar in de buggy zet (wil ze niet) en zo ga brengen. Maar eerst maar even wakker maken.

Fijne dag allemaal en doe niks wat ik ook niet zou doen.
*OUD heilige*
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:00:08 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912328
Komt in orde yppy!

Zou taartjesfee naast shovels ook sneeuwruimers rijden?
Misschien kan zij ons straatje schoonmaken!!! Eureka!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75912373
Morning!

Piglet, die truffels zien er goed uit! Ik ga ze proberen, maar euhm er staat: mix alle ingredienten... Maar ik neem aan dat je het kokosschaafsel, de geplette noten en de cacao nog niet erdoor moet doen? Want dat is voor het rollen daarna, toch?
pi_75912483
Huups en Mems, ik heb jullie niet gezien.. Was er van 12.30 tot uurtje of 16.00

mogguh trouwens. Heb een stuk beter geslapen vannacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:32:21 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75912524
Mogge Vicks!
pi_75912535
Ik ga werken
pi_75912570
Goedemorgen Dames
Miss_Sly werk-ze!

* LovelyLady gaat weer bijlezen is weer bij

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 07:44:13 ]
pi_75912657
Goedemorgen!

Slapen is goed Vicky
pi_75912689
Idd Free!!

Mijn kleuter is raar!! Was het huis tot voor kort te klein als haar poppie in de wasmachine moest... Nu gooit ze m het liefsr bij elke was erbij want dan gaat ie zo lekker ruiken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75912825
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:55 schreef Vicky het volgende:
Idd Free!!

Mijn kleuter is raar!! Was het huis tot voor kort te klein als haar poppie in de wasmachine moest... Nu gooit ze m het liefsr bij elke was erbij want dan gaat ie zo lekker ruiken...
Wel praktisch Heb je iig geen gedoe meer met vieze poppen.

Hier één die mij helpt was in de machine te doen. Goed opletten met rode sokken ed dus Tot nu toe gaat het goed.

Het voelt heel raar, ik heb de sleutel van het huis, wil daar eigenlijk wel bezig en alvast wat dingen heenbrengen, maar TARA is aan het werk tot 17:30 en het is daar niet dreumes-proof (er zit een gat in de keukenvloer ed )
Dus ik kan eigenlijk niet zoveel

Nuja, morgen is TARA vrij en dan kunnen we wel bezig!
pi_75913027
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morning!

Piglet, die truffels zien er goed uit! Ik ga ze proberen, maar euhm er staat: mix alle ingredienten... Maar ik neem aan dat je het kokosschaafsel, de geplette noten en de cacao nog niet erdoor moet doen? Want dat is voor het rollen daarna, toch?
Ik heb ze er wel door gedaan, anders heb je helemaal een droge ingredienten, dan wordt het een grote plakbende. En dan extra voor eromheen. Of als je klein dadels hebt ipv die mega grote dan wat minder kokos, noten en cacoa erdoor, en dat gebruiken om te rollen.

Veolia zegt op hun website dat de bussen weer rijden!!!
pi_75913092
Moguh!

Hier lijkt het wel te dooien! ik zie weer straat als er auto's wegrijden van de parkeerplaats! Aan de ene kant wel lekker maar ook wel jammer weer!

Jammer Freecelle, heb je de sleutel en dan kun je nog niets doen!
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:45:42 #19
108648 cattie
lieve moeder
pi_75913124
goedemorgen! Iedereen succes met woon-werk verkeer. Ik zou vandaag werken, maar Ive is ziek, dus wij blijven thuis (en Fee ook). Hoef ik ook niet door de sneeuw, dat scheelt.
Vandaag wordt mijn moeder geopereerd, spannend.
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:54:13 #20
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75913240
Cattie sterkte vandaag met de rare dag. En het lijkt mij wel fijn om zo'n dag lekker thuis te kunnen beleven dan dat je op je werk bent en je gedachte waarschijnlijk toch afdwalen naar je mam. Dikke knuffel en beterschap voor Ive.

Miss en Yppy werkse en wij blijven vandaag lekker binnen en gaan alvast aan het voorbakken/koken voor de kerst, zodat we met kerstavond het enkel nog maar af hoeven te maken. Wij vieren namelijk bij mij thuis altijd kerstavond.

Vicky om die redenen heb ik gewoon van allebei de lievelingsknuffels twee exemplaren. Elke week gaat er 1 in de was van allebei.

Freecell nog gefeliciteerd met de sleutel en nu gauw verbouwen/verven/behangen etc.etc. en dan bevallen van jullie tweede Leandertje...

Memmel dat heb ik nog nooit gehoord maar goed nu weet je wel waar je volgend jaar op kan besparen hihihihi...
pi_75913337
Ik had er voor Amber ook 2 alleen is er een later aangeschaft dan de eerste. Amber trapt er dus niet in he in die andere 2e knuffel.
Voor Tess heb ik er meteen 2 aangeschaft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75913350
cattie, spannende dag .

Het heeft hier volgens mij weer gesneeuwd vannacht. En het ziet eruit alsof er nog wel eens veel meer kan vallen...
Fake it till you make it...
pi_75913364
Ja, cattie, ik wilde je sterkte wensen met de spanning van vandaag.
pi_75913368
Spannende dag Cattie! Sterkte vandaag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:21:36 #25
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75913773
Cattie, heel veel sterkte vandaag .
pi_75913853
spannend Cattie!
pi_75913879
Ik ben behang in onze slaapkamer eraf aan het halen, maar ik heb geen zin meer.

Cattie succes vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75914037
ik hoop dat mn pokjes overmorgen allemaal droog zijn, volgens mij zijn ze dat idd al bijna want dan mag ik op een ieniemieniemienie baby passen normaal duurt t 10-12 dagen ik zit op dag 17 nu! AAAAAHHHH
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 09:41:37 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75914221
Cattie dit wordt een lange spannende dag voor je. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en je het verlossende telefoontje krijgt dat alles goed is gegaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75914283
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hoop dat mn pokjes overmorgen allemaal droog zijn, volgens mij zijn ze dat idd al bijna want dan mag ik op een ieniemieniemienie baby passen normaal duurt t 10-12 dagen ik zit op dag 17 nu! AAAAAHHHH
Normaal krijg je dat ook als je een kind bent
Trouwens die ratjes van jou he? Was dat nou die wraakactie? ivm Flappie?

Cattie veel sterkte vandaag
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75914368
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Normaal krijg je dat ook als je een kind bent
Trouwens die ratjes van jou he? Was dat nou die wraakactie? ivm Flappie?

Cattie veel sterkte vandaag
hahah ja dat ze stiekem mn adres op heeft gezocht, ingebroken heeft en mn ratjes heeft doodgebeten?
pi_75914370
GRMBL stomme toeslagen van de belastingdienst...
Ze vinden weer dat ze van alles niet ontvangen hebben en nu heb ik dus deze maand ineens alleen zorgtoeslag, en geen kindgebondenbudget of kinderopvangtoeslag.
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:50:40 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75914438
Raar P_iglet

ik kreeg net ook een brief over voorlopige teruggave 2010? ik heb dat niet aangevraagd

Cattie sterkte hoop dat de operatie van je moeder goed verloopt

[ Bericht 8% gewijzigd door _evenstar_ op 22-12-2009 10:15:51 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75914646
Mogguh...

Cattie, veel sterkte vandaag!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:10:50 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_75914997
Tot nu toe leiden de kinderen me wel af, ik heb Ive al voor de 5e keer mogen verschonen vandaag. Hij wil eigenlijk geen luier meer om (hij is zindelijk ), maar na 2 ongelukjes binnen een half uur zijn we toch overgegaan op luiers.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:11:02 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75915003
cattie, sterkte vandaag! En beterschap voor je moeder
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:23:35 #37
108648 cattie
lieve moeder
pi_75915408
Heeft hier iemand ervaring met een e-book? Bol.com heeft een aanbieding.
pi_75916093
Sterkte Cattie, spanennd hoor....
En beterschap met Ive.

MvD, wat een mooie promotieaanbieding zeg! Well done!
Zou je dan 4 dagen gaan werken?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75916163
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef cattie het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een e-book? Bol.com heeft een aanbieding.
Ik heb dr laatst 1 gekregen
Zou het zelf nooit kopen, maar ben er wel blij mee nu ik `m heb
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:52:18 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916248
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:00 schreef Memmel het volgende:
Komt in orde yppy!

Zou taartjesfee naast shovels ook sneeuwruimers rijden?
Misschien kan zij ons straatje schoonmaken!!! Eureka!!!
Hier doen ze dat met shovels. En vanmorgen zat er een trekker vast in de sneeuw voor mijn huis. De veeg trekker nog wel
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:52:53 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916268
oh, en goeiemorgen natuurlijk. En facebookfarmers, ik vond net een zwart ei!!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75916521
danku buuv

weet je wat erin zat?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:01:19 #43
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916564
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
danku buuv

weet je wat erin zat?
euh nee??!
Ik had laatst een zwarte kip, ben nu nog op zoekn aar de gouden...

Ennueh... Wat een weertje hè
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 22 december 2009 @ 11:04:47 #44
95752 crew  Chell
Kluns
pi_75916689
Ik heb laatst in de Mediamarkt met zo'n e-reader wat gelezen, leest best fijn! Was er wel verbaasd over, want ik ben nogal van het "doe mij maar een echt boek!".

Ik zit er wel over na te denken, mijn boekenkast puilt echt uit en het lijkt me echt ideaal voor vakanties enzo. Ik sleep nu voor een vakantie van twee weken minimaal tien boeken mee en heb dan vaak nog niet genoeg.
pi_75916706
ja, een zwarte kip dus ik denk elke keer dat er iets hips in zit, maar er komen elke keer alleen maar kippen uit die eieren
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:06:13 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916744
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef pinquit het volgende:
ja, een zwarte kip dus ik denk elke keer dat er iets hips in zit, maar er komen elke keer alleen maar kippen uit die eieren
Jaha!! maar die zwarte kippen leggen duurdere eieren, en die kunnen een gouden ei leggen. dus.
Ik tief al die witte er dan uit. voor zwarte of bruine.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:06:36 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_75916761
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en goeiemorgen natuurlijk. En facebookfarmers, ik vond net een zwart ei!!
Ik ook bij Rocka
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_75916822
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:47 schreef Moonah het volgende:
MvD, wat een mooie promotieaanbieding zeg! Well done!
Zou je dan 4 dagen gaan werken?
Ja, het zou dan om 32 uur gaan. Maar voor mij zou het wel alleen een ja worden met een klein deeltje thuiswerken, denk ik.

En het gaat heel erg niet oké nu. Vol hoofd, kinderen die vragen, sneeuw die me binnen houdt, dingen die ik moet beslissen (van voorgerechten tot werkzaken). Net al huilend met mijn moeder aan de lijn gezeten.
Volgens mij is het elke schoolvakantie zo: ik kán het gewoon niet, lijkt wel.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:10:14 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_75916900
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]
Volgens mij is het elke schoolvakantie zo: ik kán het gewoon niet, lijkt wel.
Oh maar daar ben je niet alleen in hoor, tegen de tijd dat ike r aan gewend ben dat er hier 2 vergroeien met de bank en niets willen gaan ze al weer naar school. Ik heb gister al gedreigd met een logeerhuis of wat ook
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:11:36 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75916952
Ik weet niet of het je helpt MvD, maar ik heb hetzelfde. elke vakantie kijk ik uit naar lekker vrij, en elke vakantie gaan de jongens op standje rellen, is míjn ritme zoek waardoor ik ook niet gezelliger word en dan deze vakantie al sneeuw vanaf donderdag. (twee dagen eerder vrij dan ik dacht, dus alles wat ik nog ff vlug wilde doen is mislukt ) En naar buiten zit er ook niet echt in. Pffff, dan voel ik me niet de moeder die ik zou willen zijn hoor.

Maar ja, ik doe het er maar mee.
pi_75917029
Oh jongens, dat helpt me wel. Al is het voor jullie ook niet leuk.

Ik wil alles ook te leuk, mooi en perfect doen. Tweede Kerstdag vieren we hier en we nemen alles op ons, dat vind ik leuk. Maar op dit moment maakt dat gedoe van mij een monstermoeder.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:16:54 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_75917158
René heeft gister de hele boel bij elkaar gekrijst omdat ze iets moest doen wat ze niet wilde, staat dan hysterisch te stampen en te gillen, dat doet ze altijd wel een paar keer in een vakantie, verveling, maar ik ga écht niet 24/7 een griet van 10 vermaken.

Iedere vakantie verwacht ik door dat hysterische gedoe wel een keer jeugd en gezin op de stoep
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:21:39 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75917356
Ik heb taakjes ingevoerd. Omstebeurt een toilet schoonmaken of de vaatwasser uitruimen. Dat lethargische gehang. En daarna zijn ze zo blij om met Lego te kunnen spelen.

En ik moest dus zaterdag hurryscurry een kerstdiner inelkaar draaien van producten die ik een week kon bewaren. Had wel veel aan de site van AH. Dat dan weer wel. Maar ideaal is anders.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:22:05 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75917379
Ik ben ook niet goed in schoolvakanties
Elke dag neem ik me voor dat het gezelliger moet in huis, maar als ze 's morgens al beginnen met huilen en drammen (bijv. omdat papa al naar z'n werk is en geen kus heeft gegeven) is mijn humeur voor die dag verpest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75917509
Taakjes geven, da's misschien best een idee.

Weet je, ik heb al last van al dat statische haar van iedereen. En van sloffen en pyjama nog aan. En rondlsingerende dekens. En van stank uit riool met dit weer.
pi_75917516
nogsteeds niemand gratis railrunnerkaartjes nodig? geldig tot 31 januari!

nee? dan gooi ik ze weg
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:27:08 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75917589
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

Weet je, ik heb al last van al dat statische haar van iedereen. En van sloffen en pyjama nog aan. En rondlsingerende dekens. En van stank uit riool met dit weer.
Een spoor van Lego van voor tot achter in je huis. Niet doorgespoelde wc's. Natte spullen die bij gebrek aan een radiator over de vloer(verwarming) verspreid liggen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:27:51 #58
3011 E.T.
pi_75917614
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

... en overal natte laarzen/jassen/wanten/sjaals.. en wasmachines die het niet doen en het dus overal een troep is omdat je alleen het hoognodige bij anderen wil wassen en de rest opspaart.. en kinderen die uitslapen en dus 's middags moeilijker slapen en de puinhoop in huis die ik niet weggeruimd krijg..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:29:19 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_75917675
Wat ik toch echt héél vervelend vind is dat ze elkaar gaan klieren, incl slaan schoppen en weet ik ut, daar word ik echt heul erg boos van
pi_75917763
Jaaaaaaaaaaaa! Herkenning!

En stapels op tafel, overal kraskinderkunstwerken, was, was, was, sokken die afzakken, behabandjes die van je schouder glijden, koude nek terwijl je wel een sjaal om hebt, bevroren oren, gesprongen lippen, vieze douche en vergeten schuurmiddel...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:31:33 #61
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75917764
Gezellige vakantie tot nu toe Allemaal heel erg herkenbaar. BIj ons is het nog rustig, Twan is nu nog bij zn vader maar komt vanavond.

Vanmorgen was hier alles weer helemaal ondergesneeuwd, heb maar een dagje vrij genomen. Nu hoef ik pas a.s. maandag weer te werken

Kan ieman mij helpen? Ik ben op zoek naar een normale chcocolade ijstaart, maar kan hem niet in de supermarkt vinden. Zoiets bedoel ik:

Cattie, spannende dag vandaag. Sterkte!! En beterschap met Ive.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:37:47 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75918010
Zie ik het trouwens goed Miss_sly ben jij vandaag jarig?

Zo jah Proficiat
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:39:29 #63
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918095
Ik ben blij dat het kdv gewoon doorgaat in vakanties .

Ik heb S heus graag hier, maar ik heb haar ook graag daar .
pi_75918175
Ik vind de kerstvakantie ook eigenlijk helemaa geen vakantie

Je moet dit, je moet dat, regelen regelen regelen...

Ik krijg tweede kerstdag opeens inplaats van 6 eters, nu 9 eters...

Verrek, ik heb geen 9 eetstoelen, past alles wel in de pannetjes, tuintafel moet er maar bij gezet worden enz enz...

Stress???..... mwah, nu valt het nog mee
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 11:43:54 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_75918256
Ik ga donderdag voor mn rust naar mn werk
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:45:08 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75918303
Niet herkenbaar, die perikelen nog, mijn 2 mannen zitten op het kdv en ik ben heerlijk alleen thuis.
Zometeen even in m'n eentje de stad in, laatste boodsschapjes halen en dan eens kijken of ik mijn auto uitgegraven krijg.
F. heeft vanmorgen de kinderen naar het kdv gebracht en zei toen ineens 'hoe ga je ze eigenlijk halen vanmiddag?'
Lopend met de kinderwagen en een slee achter me aan lijkt me toch niet ideaal.

Cattie, sterkte vandaag!

*terugzoekt voor MvD's aanbod...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:45:18 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75918310
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef moussy het volgende:
Ik ga donderdag voor mn rust naar mn werk
Ja zeg! Zit me nog een beetje de gek aan te steken ook!
pi_75918323
en weer een afwijzing van een sollicitatie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 11:47:40 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75918403
Haha ik voel me hier thuis Jeroen is veel beter in dat vakantiegedoe dan ik. Ik ben ondertussen in mijn hoofd van alles aan het regelen en bedenken terwijl ik op de bank hang en niet vooruit te branden ben en Jeroen is buiten sneeuwballengevecht aan het houden met de kinderen en heeft ondertussen de hele keuken opgeruimd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:47:41 #70
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918404
Oh Vicky ...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:47:53 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75918411
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Vicky het volgende:
en weer een afwijzing van een sollicitatie
pi_75918437
bah vicks
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:48:35 #73
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918445
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Lois het volgende:
Haha ik voel me hier thuis Jeroen is veel beter in dat vakantiegedoe dan ik. Ik ben ondertussen in mijn hoofd van alles aan het regelen en bedenken terwijl ik op de bank hang en niet vooruit te branden ben en Jeroen is buiten sneeuwballengevecht aan het houden met de kinderen en heeft ondertussen de hele keuken opgeruimd
.

Ik ben echt heel benieuwd hoe/of ik dat ga trekken straks, vakanties met twee kindjes ...
Ik denk dat ze dan uit logeren gaan bij mijn broertje .
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:48:37 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75918446
MvD, da's stoer!
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:51:16 #75
3011 E.T.
pi_75918567
IK ben de bon kwijt van de wasmachine die morgen bezorgd wordt
Ik wilde even kijken hoe laat ik kan bellen voor bezorgtijden.. ik kan 'm nergens vinden Kan me ook niks herinneren.. alleen dat ik 'm in de winkel in 4-en heb gevouwen en volgens mij in m'n tas gestopt heb.

Snapperniksvan
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:51:59 #76
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918594
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
MvD, da's stoer!
MvD, wat heb je voor stoers?
pi_75918714
Hmm das balen ET!!
Niet in een laatje, op een stapel papier, een mand??

Ik moet nog een kerstdessert verzinnen voor 2e kerstdag.. Iemand ideetjes??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:57:32 #78
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75918794
Stoofpeertjes met vanillekwark .
pi_75918817
kaneelpannekoekjes met ijs
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:00:08 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_75918913
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef E.T. het volgende:
IK ben de bon kwijt van de wasmachine die morgen bezorgd wordt
Ik wilde even kijken hoe laat ik kan bellen voor bezorgtijden.. ik kan 'm nergens vinden Kan me ook niks herinneren.. alleen dat ik 'm in de winkel in 4-en heb gevouwen en volgens mij in m'n tas gestopt heb.

Snapperniksvan
Kleurplaatje van de kinderen....
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:03:47 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75919068
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef Vicky het volgende:
Hmm das balen ET!!
Niet in een laatje, op een stapel papier, een mand??

Ik moet nog een kerstdessert verzinnen voor 2e kerstdag.. Iemand ideetjes??
Wij eten chocoladefondue toe. Op verzoek van middelste.
pi_75919120
Wat ben ik blij dat ik af en toe hier met jullie mee lees.

De vakantie-hel-herkenning!

Dach al dat ik de enige ontaarde moeder was, maar gelukkig het is 'normaal'.

Mijn dank is groot meiden
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:06:34 #83
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_75919173
Even snel een post vanaf mijn logeeradres. Heb niet zoveel zin en puf om bij te lezen maar wil wel Cattie even heel veel succes wensen vandaag

Hier gaat het ronduit prut. De wond moest weer open en dat deed best wel zeer. Nu maar hopen dat het een oppervlakkige infectie blijft want als het naar binnen slaat dan is dat nog rotter. Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een checkup. De pijn is nog niet minder helaas. Bewegen en slapen is nu echt een drama. Ik vind het allemaal niet zo leuk meer.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:07:56 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75919220
Ach jee M@x... Heel veel beterschap. Hopelijk hersteld het allemaal snel.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:08:11 #85
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75919232
He bah Max wat naar. Op naar een goed herstel nu en het blijft gewoon buiten (niks naar binnen) punt uit.
pi_75919303
Jeetje M@x, wat een pech Daar zit je ook niet op te wachten zeg.. Sterkte
pi_75919311
Goeiemiddag dames ,
Weet iemand toevallig of de A9 een beetje berijdbaar is (van Alkmaar richting Haarlem)? Ik ben zo'n miet dat ik de straat uitrijden al eng vind met dit weer, maar ik wil iemand uit de brand helpen...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:11:41 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_75919362
He bah max
pi_75919417
Over het algemeen zijn de snelwegen goed begaanbaar geppie, alleen in woonwijk is het écht prut.. Zo erg dat ik gisteren zelfs vast zat met mn auto
pi_75919424
extragratisbeterschapvoorm@x
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:13:34 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_75919442
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef geppie het volgende:
Goeiemiddag dames ,
Weet iemand toevallig of de A9 een beetje berijdbaar is (van Alkmaar richting Haarlem)? Ik ben zo'n miet dat ik de straat uitrijden al eng vind met dit weer, maar ik wil iemand uit de brand helpen...
Nou hier in Den Helder ligt zéker 50cm sneeuw!

pi_75919476
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef moussy het volgende:

[..]

Nou hier in Den Helder ligt zéker 50cm sneeuw!

[ afbeelding ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:16:41 #93
3011 E.T.
pi_75919571
m@x wat naar

kan iemand me vertellen ik de bon (met de papieren over bezorging enzo) UIT de ene tas heb gehaald om ze vervolgens IN een andere tas te doen??
Maar goed, hij is terecht.. morgen tussen 10.30 en 13.30 komen ze bezorgen
pi_75919591
Ach m@x, echt klote! Beterschap!

Zo stoer is het niet, hoor BE. Maar het kan wel heel erg leuk en veel interessanter worden zo, mijn werk. Dat vind ik wel echt fijn!

Vicky Wat jammer!
pi_75919607
Bedankt Raissa, dan ga ik straks als het spookje wakker is richting Haarlem.

Pas je op dat je niet ingesneeuwd raakt Moussy!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:18:57 #97
3011 E.T.
pi_75919666
hier ligt overal nog een dik pak sneeuw.. rijkswegen zijn goed begaanbaar.. de rest nog niet echt

Ben wel jaloers op het aanzicht van straatstenen, hier in de omgeving is dat nog nergens te zien.. overal ligt nog sneeuw overheen (en ik ben die sneeuw nu wel zat aan het worden)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 december 2009 @ 12:19:14 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75919680
M@x heel veel beterschap!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75919858
* freecell aait M@x

Hier begint het langzamerhand begaanbaar te worden. Alle grotere wegen zijn gestrooid
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2009 @ 12:23:57 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_75919905
We hebben de foto voor mn ouders gemaakt, die bij ieder buitje bellen dat er een heuse sneeuwstorm over het dorp gaat!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')