Wel praktischquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:55 schreef Vicky het volgende:
Idd Free!!
Mijn kleuter is raar!! Was het huis tot voor kort te klein als haar poppie in de wasmachine moest... Nu gooit ze m het liefsr bij elke was erbij want dan gaat ie zo lekker ruiken...
Ik heb ze er wel door gedaan, anders heb je helemaal een droge ingredienten, dan wordt het een grote plakbende. En dan extra voor eromheen. Of als je klein dadels hebt ipv die mega grote dan wat minder kokos, noten en cacoa erdoor, en dat gebruiken om te rollen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morning!
Piglet, die truffels zien er goed uit! Ik ga ze proberen, maar euhm er staat: mix alle ingredienten... Maar ik neem aan dat je het kokosschaafsel, de geplette noten en de cacao nog niet erdoor moet doen? Want dat is voor het rollen daarna, toch?
Normaal krijg je dat ook als je een kind bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hoop dat mn pokjes overmorgen allemaal droog zijn, volgens mij zijn ze dat idd al bijna want dan mag ik op een ieniemieniemienie baby passennormaal duurt t 10-12 dagen
ik zit op dag 17 nu! AAAAAHHHH
hahah ja dat ze stiekem mn adres op heeft gezocht, ingebroken heeft en mn ratjes heeft doodgebeten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Normaal krijg je dat ook als je een kind bent![]()
Trouwens die ratjes van jou he? Was dat nou die wraakactie? ivm Flappie?
Cattie veel sterkte vandaag
Ik heb dr laatst 1 gekregenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef cattie het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een e-book? Bol.com heeft een aanbieding.
Hier doen ze dat met shovels.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:00 schreef Memmel het volgende:
Komt in orde yppy!
Zou taartjesfee naast shovels ook sneeuwruimers rijden?
Misschien kan zij ons straatje schoonmaken!!! Eureka!!!
euh nee??!quote:
Jaha!! maar die zwarte kippen leggen duurdere eieren, en die kunnen een gouden ei leggen. dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef pinquit het volgende:
ja, een zwarte kip dus![]()
ik denk elke keer dat er iets hips in zit, maar er komen elke keer alleen maar kippen uit die eieren
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en goeiemorgen natuurlijk. En facebookfarmers, ik vond net een zwart ei!!
Ja, het zou dan om 32 uur gaan. Maar voor mij zou het wel alleen een ja worden met een klein deeltje thuiswerken, denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:47 schreef Moonah het volgende:
MvD, wat een mooie promotieaanbieding zeg!Well done!
Zou je dan 4 dagen gaan werken?
Oh maar daar ben je niet alleen in hoor, tegen de tijd dat ike r aan gewend ben dat er hier 2 vergroeien met de bank en niets willen gaan ze al weer naar school. Ik heb gister al gedreigd met een logeerhuis of wat ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Volgens mij is het elke schoolvakantie zo: ik kán het gewoon niet, lijkt wel.
Een spoor van Lego van voor tot achter in je huis. Niet doorgespoelde wc's. Natte spullen die bij gebrek aan een radiator over de vloer(verwarming) verspreid liggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Taakjes geven, da's misschien best een idee.
Weet je, ik heb al last van al dat statische haar van iedereen. En van sloffen en pyjama nog aan. En rondlsingerende dekens. En van stank uit riool met dit weer.
... en overal natte laarzen/jassen/wanten/sjaals.. en wasmachines die het niet doen en het dus overal een troep is omdat je alleen het hoognodige bij anderen wil wassen en de rest opspaart.. en kinderen die uitslapen en dus 's middags moeilijker slapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Taakjes geven, da's misschien best een idee.
Weet je, ik heb al last van al dat statische haar van iedereen. En van sloffen en pyjama nog aan. En rondlsingerende dekens. En van stank uit riool met dit weer.
Ja zeg! Zit me nog een beetje de gek aan te steken ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef moussy het volgende:
Ik ga donderdag voor mn rust naar mn werk
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Vicky het volgende:en weer een afwijzing van een sollicitatie
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Lois het volgende:
Haha ik voel me hier thuisJeroen is veel beter in dat vakantiegedoe dan ik. Ik ben ondertussen in mijn hoofd van alles aan het regelen en bedenken terwijl ik op de bank hang en niet vooruit te branden ben en Jeroen is buiten sneeuwballengevecht aan het houden met de kinderen en heeft ondertussen de hele keuken opgeruimd
Kleurplaatje van de kinderen....quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef E.T. het volgende:
IK ben de bon kwijt van de wasmachine die morgen bezorgd wordt![]()
Ik wilde even kijken hoe laat ik kan bellen voor bezorgtijden.. ik kan 'm nergens vinden![]()
Kan me ook niks herinneren.. alleen dat ik 'm in de winkel in 4-en heb gevouwen en volgens mij in m'n tas gestopt heb.
Snapperniksvan
Wij eten chocoladefondue toe. Op verzoek van middelste.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef Vicky het volgende:
Hmm das balen ET!!
Niet in een laatje, op een stapel papier, een mand??
Ik moet nog een kerstdessert verzinnen voor 2e kerstdag.. Iemand ideetjes??
Nou hier in Den Helder ligt zéker 50cm sneeuw!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:10 schreef geppie het volgende:
Goeiemiddag dames,
Weet iemand toevallig of de A9 een beetje berijdbaar is (van Alkmaar richting Haarlem)? Ik ben zo'n miet dat ik de straat uitrijden al eng vind met dit weer, maar ik wil iemand uit de brand helpen...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou hier in Den Helder ligt zéker 50cm sneeuw!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |