Een hele nette post? In de 3de zin scheld hij ons al uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Kuttopic
Ik vindt de post van de link juist wel een heul nette post![]()
Link?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef Elmostyle het volgende:
Eens, vandaag was er ook al zo'n kuthoer NadiaSchoonheid ofzo heette ze. ergens in een R&P topic waar ze ff vriendelijk ging mededelen dat alle meisjes in Nederland lelijke hoeren zijn en jongens altijd voor meisjes moeten betalen etc
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef Elmostyle het volgende:
Eens, vandaag was er ook al zo'n kuthoer NadiaSchoonheid ofzo heette ze. ergens in een R&P topic waar ze ff vriendelijk ging mededelen dat alle meisjes in Nederland lelijke hoeren zijn en jongens altijd voor meisjes moeten betalen etc
Het is wat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Een hele nette post? In de 3de zin scheld hij ons al uit.
Weet je wat netjes is? Die WW uitkering die we elke maand voor hem dokken, dat is heel netjes.
Ons voor kaaskoppen uitschelden is dat niet![]()
Verkapte doodsverwensing. Ik heb al een TR gemaaktquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
Bestaan er dan ook moslims die wél respect tonen ?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet je wat netjes is? Die WW uitkering die we elke maand voor hem dokken, dat is heel netjes.
doen alleen de huilies, er zijn gelukkig wel aardige moslimsquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit topic is niet om te lachen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
ik zeg ook wel eens kaaskop gewoon omdat ik het een leuk woord vindt
De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?quote:
okequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
nadiaschoonheid is een kuttrol, zal eens een paintje over haar fixen
Leugens, je weet niet als wat ze zijn uitgenodigd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Bij de TT ging dat topic al mis: je wordt toch niet "als moslim" uitgenodigd, maar gewoon omdat ze bekenden/vrienden zijn van de familie
Het al toch niet zo zijn dat een familie uit Wassenaar denkt van "hee kerel, wil jij morgenavond naar onze kerstsoiree komen want we missen nog een Moslim"quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leugens, je weet niet als wat ze zijn uitgenodigd!
hij slaaptquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing. Ik heb al een TR gemaakt
NOU DAN IS HET EEN VERKAPTE SLAAPVERWENSING EN DAT IS OOK HEEL ERG!!!!quote:
Je weet het maar nooit met de geforceerde multi culti lifestyle van tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het al toch niet zo zijn dat een familie uit Wassenaar denkt van "hee kerel, wil jij morgenavond naar onze kerstsoiree komen want we missen nog een Moslim"
Moet die in de kersstal dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het al toch niet zo zijn dat een familie uit Wassenaar denkt van "hee kerel, wil jij morgenavond naar onze kerstsoiree komen want we missen nog een Moslim"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:25 schreef Salvad0R het volgende:
Vosss werkt aan de moderne Kristallnacht .
quote:
Scherp hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Bij de TT ging dat topic al mis: je wordt toch niet "als moslim" uitgenodigd, maar gewoon omdat ze bekenden/vrienden zijn van de familie
Je vergeet de ranzige baklavaquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef Mendeljev het volgende:
Dat hele topic is hypocriet. Geen varkensvlees willen eten (waarschijnlijk doen de meeste Nederlanders dat niet eens tijdens Kerst) omdat je moslim bent en je ook als zodanig profileren maar dan vervolgens wel willen aankloppen met een flesje wijn. Rot toch op..
Inderdaad. Bovendien als hij ''echte'' moslim zou zijn geweest dan zou hij niet meedoen met een dergelijke heidens feest:quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef Mendeljev het volgende:
Dat hele topic is hypocriet. Geen varkensvlees willen eten (waarschijnlijk doen de meeste Nederlanders dat niet eens tijdens Kerst) omdat je moslim bent en je ook als zodanig profileren maar dan vervolgens wel willen aankloppen met een flesje wijn. Rot toch op..
quote:Fatwa : Volgens de 'Aalim (hooggeleerde) Mohammed Ibn Otheymien: Het is Haram om deel te nemen aan de feesten van de Koeffar (ongelovigen: niet-moslims), hun feliciteren met hun feesten, hun kaarten sturen of hen bezoeken tijdens hun feesten. Al deze genoemde daden zijn voor de moslim streng verboden (Haram). Met deze informatie hopen wij je goed te hebben geïnformeerd en gewaarschuwd voor de gevaren die je loopt wanneer je jou schepper Allah (de Verhevene) en Zijn profeet Mohammed (Allah's vrede en zegen zij met hem) niet gehoorzaamt, tevens hopen wij dat je tot je ware godsdienst terugkeert (bekeert), en wensen je een gezegende maand Ramadan toe. Bron; pamflet van Masjid Al Waqf al Islami.
baklavaquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vergeet de ranzige baklava
IK EET DIE ZOOI NIET EN PROBEER ME DIE KUTCULTUUR VAN JE NIET OP TE DRINGEN!!!!
Ik las die tekst en werd overladen met een gevoel van royal sadnessquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien als hij ''echte'' moslim zou zijn geweest dan zou hij niet meedoen met een dergelijke heidens feest:
[..]
Baklavaquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vergeet de ranzige baklava
IK EET DIE ZOOI NIET EN PROBEER ME DIE KUTCULTUUR VAN JE NIET OP TE DRINGEN!!!!
Fatwa's zeggen helemaal niks over de gedragsrichtlijnen van een moslim. Helemaal niet als je als Turk zijnde (waarschijnlijk) soennitisch bent en de Fatwa komt van een sjiiet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien als hij ''echte'' moslim zou zijn geweest dan zou hij niet meedoen met een dergelijke heidens feest:
Wat is een kersstal?quote:
Een stal met kers(t)enquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef Salvad0R het volgende:
Toch wel tekenend dat sommigen individuele daden meteen op religie betrekken. Zelfs als die individu daden begaat in een religieus kader, is het verwerpelijk om een hele religie de schuld te geven van de hersenspinsels van één individu. .
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Fatwa's zeggen helemaal niks over de gedragsrichtlijnen van een moslim. Helemaal niet als je als Turk zijnde (waarschijnlijk) soennitisch bent en de Fatwa komt van een sjiiet.
In deze context gaat het dus niet op.
quote:"Voor elk volk hebben Wij wijdingen(religieuze viering) vastgesteld die zij moeten volgen; laat hen daarom niet met u er over redetwisten; doch nodigt hen tot uw Heer, waarlijk gij volgt de juiste leiding."(22:67)
De profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) vertelde ons dat zijn Oemmah de vorige naties, de Joden, de Christenen en Perzen zou volgen, maar dit was ongetwijfeld geen lof voor hun acties, eerder geldt
het als een veroordeling en een waarschuwing.
Er is door Abou Sa'eed (moge Allah tevreden over hem zijn) overgeleverd dat de profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) zei: "jullie zullen zeker de manieren van zij die vóór jullie kwamen volgen handlengte bij handlengte armslengte bij armslengte, zelfs als zij het hol van een salamander binnen gingen, zouden jullie dit ook doen. "Wij vroegen," O, Boodschapper van Allah, (bedoelt u) de Joden en de Christenen?" Hij zei, "wie anders?" (Overgeleverd door Al-Boekhaarie 3269; Moeslim, 2669).
Sheikh Saalih Al-Fawzaan heeft gezegd: Zaken met betrekking tot imitatie van niet-moslims, daarbij kun je ook meerekenen het imiteren van hen in kwesties van verering, zoals shirk, het oprichten van structuren en heiligdommen over graven en het overdrijven hierin.
De profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) zei: "Moge de vloek van Allah zijn op de Joden en de Christenen, want zij hebben de graven van hun profeten als plaatsen van verering genomen." En hij zei dat als een rechtsgeleide persoon onder hen stierf, zij een graftombe over zijn graf bouwden en daarin beelden zetten, als plaats van verering; zij zijn de slechtste van de mensheid.
Zeg: "O mensdom, ik ben u allen tot een boodschapper van Allah, aan Wie het koninkrijk der hemelen en der aarde behoort. Er is geen God naast Hem. Hij geeft het leven en doet sterven. Gelooft daarom in Allah en Zijn boodschapper, de reine Profeet, die in Allah en Zijn woorden gelooft en volgt hem opdat gij recht geleid moogt worden." (vertaling Soerat al Aa'raaf, aya 158)
In een andere hadith betrad de Profeet saaws Medina toen er kinderen aan het spelen waren. Hij vroeg "Wat zijn deze twee dagen?" de mensen antwoordden dat dit de dagen waren waarin zij speelden in de tijd van Jahiliyyah (onwetendheid). De Profeet saaws antwoordde en zei "Allah heeft ze vervangen met twee betere dagen; Eid al Adha en Eid al-Fitr." (Sunan Abu Dawoud # 1134; 1/675)
etenquote:
God, heb je haar ook weer.quote:
Haar? En waar ben ik eerder geweest dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
God, heb je haar ook weer.
Overal waar ik ook postquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haar? En waar ben ik eerder geweest dan?
Onzin. Voel je niet zo verheven, ik weet niet eens wie je bent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Overal waar ik ook post
Hoi
Lezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Leuke tekst, wat moet ik ermee?
Best, dan neem ik die hoiquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onzin. Voel je niet zo verheven, ik weet niet eens wie je bent.
Amen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:23 schreef Bonzai. het volgende:
Wat TS doet, is de maatschappij opdelen in bipolaire conceptualisaties. Beste vriend, je vergeet dat we in een multiculturele, multireligieuze samenleving leven. Reactionaire paleoconservatieve blankemanspatriarch
ja, ik ben er eenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
Bestaan er dan ook moslims die wél respect tonen ?
Ali B²quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:46 schreef pako-nl het volgende:
[..]
ja, ik ben er een![]()
respecteer iedereen jwtz!
nee joh, was maar een grap!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:23 schreef Bonzai. het volgende:
Wat TS doet, is de maatschappij opdelen in bipolaire conceptualisaties. Beste vriend, je vergeet dat we in een multiculturele, multireligieuze samenleving leven. Reactionaire paleoconservatieve blankemanspatriarch
Gecorrigeerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef BasementDweller het volgende:
Die beste moslim opent juist een topic hoe hij respect kan tonen bij een Kerstmaal, is het weer niet goed. Als moslim kan je ook echt niks goed doen op fok
Hoeft hij nog niet de betreffende gastheer/vrouw Kazen noemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zie het probleem van dat topic eigenlijk niet helemaal. TS in dat topic is gewoon iemand die naar een feest gaat in een omgeving die hij niet kent en zich daar zorgen om maakt. Niet geheel onterecht natuurlijk. De gemiddelde arbeider zou eenzelfde topic kunnen openen.
Waarbij het uiteindelijke doel zelfs is respect te tonen voor de gastheer/vrouw![]()
Chinese hondepootjes op de steengril ftw! .quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:56 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
kerstmis zonder varken op de steengrill
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef Elmostyle het volgende:
Vandaag was er ook al zo'n kuthoer NadiaSchoonheid ofzo heette ze. ergens in een R&P topic waar ze ff vriendelijk ging mededelen dat alle meisjes in Nederland lelijke hoeren zijn en jongens altijd voor meisjes moeten betalen etcDat heeft meer betrekking op Moslims die geen respect tonen dan dat topic
Een troslimquote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat een nieuw woord: "Een trollmoslim"
Een troslim, dus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |