Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Armageddon het volgende:
Kijk eens op Google en je vind alle trucs van paranormaal begaafden.
Dat heeft er meer mee te maken dat jij er geen fuck om geeft wanneer dat ding komt. Als je een peuk op steekt komt de bus / trein dus.quote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Ps2K het volgende:
Mijn (serieus) paranormale gave is het voorspellen wanneer de trein/bus komt als deze te laat is. Mensen vragen altijd wanneer die kut bus / trein eens gaat komen. Dan steek ik een peuk op en de trein / bus arriveert.
Mijn succes percentage ligt rond de 80%
Ik denk zo'n 80 / 20quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel (ongenuanceerd en grof gezegd):
Bijvoorbeeld op zo'n beurs, welk percentage is oplichter en welk percentage is gek?
100 procent, voor beide categorieėn.quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel (ongenuanceerd en grof gezegd):
Bijvoorbeeld op zo'n beurs, welk percentage is oplichter en welk percentage is gek?
O jee, dus als jij stopt met roken, dan ligt het hele openbaar vervoer platquote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Ps2K het volgende:
Mijn (serieus) paranormale gave is het voorspellen wanneer de trein/bus komt als deze te laat is. Mensen vragen altijd wanneer die kut bus / trein eens gaat komen. Dan steek ik een peuk op en de trein / bus arriveert.
volgens mij zijn er naar verhouding meer gekken dan oplichters, die gekken zijn ook oplichters natuurlijk maar die weten het zelf niet.quote:
Issie waarschijnlijk eergisteren gestopt?quote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O jee, dus als jij stopt met roken, dan ligt het hele openbaar vervoer plat.
Nee als ik mijn peuk aansteek dan komt de bus... en niet eerder. Maar het werkt alleen als ik zin heb in een peuk, het is niet te forceren.quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heeft er meer mee te maken dat jij er geen fuck om geeft wanneer dat ding komt. Als je een peuk op steekt komt de bus / trein dus.
Als je je druk loopt te maken dan duurt het altijd eeuwen.
Ik heb dat ook hoor. Als ik ga staan vloeken dat ie weer te laat is dan komt ie niet. Steek ik een peuk op dan issie er meteen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee als ik mijn peuk aansteek dan komt de bus... en niet eerder. Maar het werkt alleen als ik zin heb in een peuk, het is niet te forceren.
Yep. Vaak gehadquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dat ook hoor. Als ik ga staan vloeken dat ie weer te laat is dan komt ie niet. Steek ik een peuk op dan issie er meteen.
De truuk is om weg van huis te gaan als je zo bewogen wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Ps2K het volgende:
Ik ben zelf nog nooit naar zo'n paranormaalbeurs geweest, maar ik kom wel bijna elk jaar op de Pasar Malam Besar in Den Haag en daar staan ook altijd van die types. Aurafotografen met de meeste 'indrukwekkende' apparatuur en allerlei soorten waarzeggers met vage decoratie in hun stand. Wel heel leuk om te zien altijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet het niet, maar ik was een keer op zo'n paranormaalbeurs met een vriendin.
Eerst had m'n vriendin 15 euro betaald voor een mevrouw die zogenaamd kon huppeldepupschrijven wat ze doorkreeg van boven en een prachtige algemeen op iedereen slaande brief voor haar geschreven, toen hebben we nog even met opgetrokken wenkbrauwen bij de aurafotograaf gekeken en vervolgens zijn we gierend van de lach voorbij de oorkaarsenmeneer heel snel weer naar buiten gevlucht.
en die cold reader OPLICHTER is paranormaal begaafd vandaar dat hij dat weet , knap hoor .quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, inmiddels heb ik via een echt bekende cold reader (bekend van radio en televisie) die zelf dus eigenlijk ook de boel in de zeik neemt een antwoord doorgekregen, van wat er zoal op zo'n beurs te bezichtigen is
:
- 98% onbewuste cold readers (tante Annie met vlot pittig kapsel en tentachtige gewaden die theeblaadjes legt en dol is op Paintshop Pro en potpourri en verliefd is op een Afrikaanse man)
- 2% bewuste valsspelers (de echte professionele cold readers die helemaal weten waar ze mee bezig zijn)
- 0% echte paragnosten
Ja, jij zou denken van welquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef Summers het volgende:
en die cold reader is paranormaal begaafd vandaar dat hij dat weet , knap hoor
Kan mn moeder voor je doenquote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Koenani het volgende:
Ik wil een keer onder hypnose gebracht worden
je zegt dat hij een oplichter is , die zijn niet serieus te nemen tochquote:Op woensdag 23 december 2009 17:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, jij zou denken van wel.
Eeeh neequote:Op woensdag 23 december 2009 17:45 schreef Summers het volgende:
je zegt dat hij een oplichter is , die zijn niet serieus te nemen toch
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef Summers het volgende:
n die cold reader OPLICHTER is paranormaal begaafd vandaar dat hij dat weet , knap hoor .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |