abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:29:18 #176
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75913936
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:22 schreef nieslief het volgende:

[..]

Tsja dat is dus lastig. Als ik eenmaal iets aangekondigd heb dan gaan/willen ze dat doen en niets anders. Ik kan best spontaan 's morgens wat bedenken maar als ik eerder wat anders aangekondigd heb dan kan ik op mijn kop gaan staan maar dan gaan we toch echt dat eerste doen en niet dat wat ik spontaan bedenk.
Zijn ze dan de hele dag verder dwars? Of gaan ze zich uiteindelijk dan wel zelf vermaken?

Trovey; hier is brengen altijd 9 uur en dan bellen ze je als ze gaan beginnen.
Sterkte met wachten vandaag...en met je portemonnee
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:30:09 #177
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75913956
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef Ingetje79 het volgende:

Elies, weer opgeknapt?
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef nieslief het volgende:
hoi Elies en Ll.
Elisa alles weer ok?
Gisterenavond nog een derde aanval gehad, maar die ging redelijk geruisloos voorbij. Ik heb lekker geslapen en voel me wel goed eigenlijk. Beetje daaps, maar dat is altijd zo na zo'n dag
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75913986
Nou spannend dagje dus bij jou Trovey.

Mr. Lief is net terug de soap continues de boys zijn wel op de dagopvang maar nu wil de receptie niet naar me luisteren. Ik heb een schijthekel aan mensen die me niet uit laten praten en me midden in een zin zo doorverbinden.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  Designer dinsdag 22 december 2009 @ 09:32:20 #179
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75914006
mogge
🐙
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:32:25 #180
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75914009
Het begint hier weer te sneeuwen; Tom zit in de vensterbank scheel naar de vlokjes te kijken en met z'n dikke voeties tegen het raam

Zo maar es aankleden en lopend het durp in, eerst kijken of de DA Drogist dat geurtje heeft...en anders bestel ik het wel online.
Valt wel weer geheel buiten kerstbudget, maar ik ben allang blij dat ik een cadeau voor hem weet.
Steeds als ik vraag wat ie wil hebben hoor ik "Sokken"
Dus die krijgt ie 2e kerstdag al, meer dan hem lief is!
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:33:35 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75914034
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Gisterenavond nog een derde aanval gehad, maar die ging redelijk geruisloos voorbij. Ik heb lekker geslapen en voel me wel goed eigenlijk. Beetje daaps, maar dat is altijd zo na zo'n dag
Je hebt zeker bijna vakantie?
Tenminste, als ik tegen de vakantie aanzit laat m'n lichaam ineens alle kwaaltjes toe waar het anders geen tijd voor heeft
pi_75914039
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:31 schreef nieslief het volgende:

Mr. Lief is net terug de soap continues de boys zijn wel op de dagopvang maar nu wil de receptie niet naar me luisteren. Ik heb een schijthekel aan mensen die me niet uit laten praten en me midden in een zin zo doorverbinden.
maar de opvang was dan toch wel weer open? wat een chaos zo zeg
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_75914123
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Zijn ze dan de hele dag verder dwars? Of gaan ze zich uiteindelijk dan wel zelf vermaken?

Trovey; hier is brengen altijd 9 uur en dan bellen ze je als ze gaan beginnen.
Sterkte met wachten vandaag...en met je portemonnee
9.00 uur....dat is een leukere tijd..zeker met dit weer . Ach Conchita maakt er altijd een drama van maar straks is ze wel van dat zere bekkie af ...alleen ben ik bang dat ik wel gebeld ga worden omdat mevrouw weer de treurwilg gaat uithangen en verschrikkelijk zielig zal gaan doen
En ja de portemonee zal vandaag weer lekker leeg worden getrokken...gelukkig is dat nieronderzoek van Palle gratis i.v.m. wetenschappelijk onderzoek voor de universiteit Utrecht(tja twee vliegen in 1 klap...Palle wordt nog een keer goed onderzocht en kan eventueel aanvullende ondersteunende medicijnen krijgen en hij helpt hiermee meteen andere katten die in de toekomst nierfalen krijgen), of hij dat bloedprikken en bloeddruk opnemen, oogonderzoek en eventueel leegdrukken van zijn blaas leuk gaat vinden betwijfel ik trouwens maar ja alles voor de wetenschap....Palle is behoorlijk onverstoorbaar dus hopelijk laat hij de onderzoekers heel
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75914183
quote:

Mwoh....denk dat Conchita er wel doorkomt....ze krijgt een aparte narcose i.v.m. haar licht verhoogde nierwaarden....straks9januari/februari) met Sasha zal het wel spannend worden met haar hartfalen maar ja dat gebit van haar moet ook schoon want dat is ook weer niet bevordelijk voor het hart....dus kiezen uit twee kwaden zeg maar
Optimist tot in de kist
pi_75914208
Nieslief...is inderdaad een beetje vreemd dat die dagopang nog steeds dicht is...zeker als het zo nodig is....sterkte.
Optimist tot in de kist
pi_75914222
quote:

je bent ook niet echt voor rede vatbaar denk ik, misschien ligt het ook een beetje aan jezelf!!
pi_75914223
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
mogge
Hai, mede nachtchatter
Optimist tot in de kist
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:45:24 #188
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75914305
Zijn wij de enige die dikke vette regen hebben???
Trovey succes met wachten!
Hier breng je de hond gewoon als ie aan de beurt is en gaat ie meteen onder zeil.
Ik ga ze daar ook echt niet nog een uur in een hokje laten zitten stressen hoor...
Bij Frits kon door zijn hart niks meer aan zn tanden gedaan worden, ik weet zeker dat ie langer gehad zou hebben als die tandjes allemaal dr uit gehaald waren zo vroeg mogelijk.
Goddank hebben Karel Billy en Kees gave gebitjes, maar ik hou ze in de gaten en maak ze elke week zelf schoon waar nodig, en zodra dr bij eentje iets mis gaat laat ik de hele handel dr uit halen op de kiezen na.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75914314
Ben even weg naar de Lidl...even kijken of ze zo'n nek- en rugverwarmer nog hebben die deze week voor de derde keer in de aanbieding was.....vorige 2 keren naastgegrepen dus hopelijk is nu de hele stad voorzien van die dingen en is er eentje voor mij ...tot straks
Optimist tot in de kist
pi_75914335
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:41 schreef heester49 het volgende:

[..]

je bent ook niet echt voor rede vatbaar denk ik, misschien ligt het ook een beetje aan jezelf!!
euhm... ik denk dat ondanks iemand niet voor rede vatbaar is, je wel diegene uit moet laten praten. dat toont respect (werk zelf op een klantenservice, en als iemand door raast en niet voor rede vatbaar is laat ik diegene nog wel eerst uitpraten en zijn verhaal doen)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:48:42 #191
176471 oh-oh
pi_75914386
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:46 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm... ik denk dat ondanks iemand niet voor rede vatbaar is, je wel diegene uit moet laten praten. dat toont respect (werk zelf op een klantenservice, en als iemand door raast en niet voor rede vatbaar is laat ik diegene nog wel eerst uitpraten en zijn verhaal doen)
Als ik hier iedereen die niet voor rede vatbaar was uit liet praten kwam ik aan 4 telefoontjes per dag
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75914413
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:46 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat klopt maar als ik berichten van Nieslief lees vanmorgen is ze behoorlijk over de rooie en als je zo iemand aan d telefoon krijgt wordt je natuurlijk ook niet echt vrolijk als je gewoon aan het werk bent. waarschijnlijk is het gewoon een telefoniste die je dan door wil verbinden naar degene die wat met je verhaal kan doen.

nou goed ik hoop dat haar kerels er geen last van hebben verder. En dat die weer een leuke dag hebben.
pi_75914426
Hoi.

En doei.
Freestyle
pi_75914443
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Als ik hier iedereen die niet voor rede vatbaar was uit liet praten kwam ik aan 4 telefoontjes per dag

4 das veel
pi_75914469
Zo, goedemorgen iedereen!!!
Nies wat een gedoe met je niesjes zeg! voor degenen die het regelt!
Hier ligt nog wel wat sneeuw, maar het dooit...
Op zich is dooi niet erg, maar het zou vanmiddag weer gaan vriezen waarschijnlijk...
Wordt leuk als ik straks naar huis moet...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75914490
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:52 schreef tombolafan het volgende:
Zo, goedemorgen iedereen!!!
Nies wat een gedoe met je niesjes zeg! voor degenen die het regelt!
Hier ligt nog wel wat sneeuw, maar het dooit...
Op zich is dooi niet erg, maar het zou vanmiddag weer gaan vriezen waarschijnlijk...
Wordt leuk als ik straks naar huis moet...

Het sneeuwt hier!!!

Wazig weer nu eerst tijd voor
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:53:47 #197
176471 oh-oh
pi_75914493
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:50 schreef heester49 het volgende:

[..]

4 das veel
Nee dan komen die andere ik weet niet hoeveel telefoontjes dr no way doorheen
( Groucho Marx )
pi_75914512
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef heester49 het volgende:

[..]

dat klopt maar als ik berichten van Nieslief lees vanmorgen is ze behoorlijk over de rooie en als je zo iemand aan d telefoon krijgt wordt je natuurlijk ook niet echt vrolijk als je gewoon aan het werk bent. waarschijnlijk is het gewoon een telefoniste die je dan door wil verbinden naar degene die wat met je verhaal kan doen.

nou goed ik hoop dat haar kerels er geen last van hebben verder. En dat die weer een leuke dag hebben.
Dan nog, kan je als telefoniste iets subtieler doen dan gewoon doorverbinden...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:54:22 #199
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75914513
Wij hier nog steeds sneeuw
Tom en Luna zitten nu weer in de ren; sneeuwhoppen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 december 2009 @ 09:54:38 #200
163650 Greys
pi_75914520
Mogguh allen!
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:11 schreef MrSubtle het volgende:
Hahahah pap is zo hier, te vroeg, want het regent en dooit 3 graden geen enkele file in heel nederland we zitten met een beetje geluk straks gewoon 5 uur op schiphol
Heer G stond vertrok om 05.45 uur naar Schiphol, kwam er haske vroeg aan inderdaad (uurtje) maar smste net dat ie weer op kantoor zit omdat de vlucht gecancelled was. Lekker kut dat dat vanmorgen dan niet op Teletekst stond, ze zeiden nog 'hou de actuele vluchtinfo in de gaten'. Zou fijn zijn als ze dat ook op Teletekst zouden bijwerken dan, anders heeft het weinig zin

Maar jullie vlucht zal met een beetje geluk wel vertrekken hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')