Note to Hara en Greys:quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is ook niet bepaald bruin/geel
[ afbeelding ]
Sterkte aan jezelf!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook slapen!
Sterkte morgen aan de rijders en OV-ers!
Jij was van JJH toch? Jouw verpakking en gedicht waren tof.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:41 schreef Takaiki het volgende:
Ik moet ook weer pleite, het was gisteren al heel erg laat![]()
![]()
Eer dat ik bijgelezen heb is het alweer bedtijd
Had ik al verteld dat ik ietwat kleurendoof ben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sterkte aan jezelf!
Trusten stomme Ing![]()
en de rest die vertrekt
Hij heeft het nu vast niet door neequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik ietwat kleurendoof ben?![]()
Stomme Ing gaat er vandeur, ik bestel morgen wel, nu zit de meneer op 2 meter afstand.
Valt zo op als ik ineens met m'n bankpasje aan kom rennen![]()
Trusten
Ik had JJH's lootje getrokken idd (ik zei getrokken!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij was van JJH toch? Jouw verpakking en gedicht waren tof.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij heeft het nu vast niet door nee
Als het denk wat het is...neequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Trovey, zie ik daar nu een Bulletje?????
+1quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:53 schreef trovey het volgende:
Slaperds allemaal...en hier eindelijk de kerstkaarten geschreven, beplakt en morgen de deur uit...zucht eindelijk...dit jaar wilde het er maar niet van komen
quote:
Helegaar niks!quote:
Hahahaha ik moest dr nog aan denken, het regent dat het zeikt he, jullie zijn vast nog niet vertrokkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:11 schreef MrSubtle het volgende:
Hahahah pap is zo hier, te vroeg, want het regent en dooit 3 gradengeen enkele file in heel nederland
we zitten met een beetje geluk straks gewoon 5 uur op schiphol
![]()
Komt niet vaak voor dat ik binnen een half uur na het ontwaken hardop in de lach schietquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij heeft het nu vast niet door nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |