Trovey, zie ik daar nu een Bulletje?????quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Die heb ik hier al rondlopen...Sasha en voor Conchita kan die beschrijving buiten de hartkwaal ook op gaan
Trouwens de dames bepalen hier vanavond zelf wel hoe de kussens op de bank liggen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef Ml-etje het volgende:
Foto''s
Mooie foto´s!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu weer verder met bouwen
Als ik foto´s in een spoiler wil bekijken dan zie ik ze altijd maar half. Moet telkens het balkje onderaan verschuiven. Is er een instelling waarmee ik kan foezelen om dat op te lossen?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is het raar dat ik dan direct denk "oh jee, dan moet je toch echt wel een keer naar zo'n ranzig treinweeceetje"quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze was al aan het treinen sinds 15:30
Klinkt als een perfect verjaardagsgeurtje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lichtbruin met geelachtig meende ik.
Ik moet es gaan opletten en eenlijstje
bijhouden met dit soort tips
Oh God......die kapquote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef senesta het volgende:
Hij is al een stuk helderder![]()
En boos.
En hongerig![]()
[ afbeelding ]
Waar 10.000 andere vrouwen je voor zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dan direct denk "oh jee, dan moet je toch echt wel een keer naar zo'n ranzig treinweeceetje"
nee, ze heeft het de hele tijd opgehouden omdat ze de wc veels te ranzig vondquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dan direct denk "oh jee, dan moet je toch echt wel een keer naar zo'n ranzig treinweeceetje"
man zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar 10.000 andere vrouwen je voor zijn geweest.
Tuurlijk, tis wel je skatje!quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had anders bijzonder weinig geslapen denk ik![]()
Ik ben echt zo'n watje he![]()
Iedereen hier ook enorm bedankt voor jullie medeleven
Da's één van de weinige momenten in mijn leven dat ik jaloers ben op mannen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
man zijn![]()
urineren vanaf veilige afstand
Ja, same here, mr. schiet nog wel eens in de stress, ik niet gelukkigquote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hummer lekker eten![]()
Komt wel goed Senes!
Greys, het was een nieuwe geur, dus die was het niet![]()
En succes morgen in de bus...gewoon ff vragen aan de chauffeur waar je er uit moet.
Strega, ik had je zo een voorraad insuline kunnen sturen heur, heb net een mega-partij gehaald for Tha Mister
De mijnes ook vandaag gisterenquote:Op maandag 21 december 2009 09:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga eens lekker spontaan mijn jarige moedert ontbijt op bed geven![]()
en daarvoor moet ik nu door de sneeuw
nou gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef Takaiki het volgende:
Helleu!En weer bijgelezen
![]()
Oeh Zwab:
[..]
De mijnes ook vandaag gisteren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef Strega het volgende:
Weltrusten allemaal!
Mr.S fijne vakantie en goede vlucht!
't Is ook niet bepaald bruin/geelquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
Ing, dat LIJKT niet eens op Carac-nogwat
I knowquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
Ing, dat LIJKT niet eens op Carac-nogwat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |