quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Hey, wat was dr met de nachtploeg en waar is iedereen nu?
Neuh was eitje hier, zelfs de 120 aangetikt op de snelweg. Lag een laagje van 3 á 4 cm op mn auto maar het zat niet vast dus dat was er ook zo af. En sta nu op de 1e verdieping van parkeerdek. Bovenste verdieping is dicht want daar ligt nog 20cm sneeuw op, maar kan nu wel straks zo wegrijden omdat ik overdekt staquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat ik binnen een half uur na het ontwaken hardop in de lach schiet![]()
Ll, weer gesneeuwbikkeld?
De niesjes zouden vandaag en gisteren naar de dagbehandeling. Gisteren viel al uit omdat de busjes niet reden ach ja zoveel sneeuw ligt hier nou ook weer niet (3cm ofzo) en de doorgaande wegen zijn hier goed te doen maar ja vooruit dan maar. Gisterenavond gebeld door de groepsleiding dat ze echt wel open zijn en dat we de jongens ook zelf wel mogen brengen. Juist omdat het voor hun belangrijk is het ritme te blijven houden anders worden ze na een vakantie op de groep onhandelbaar. Ok prima dan weten we dat. Het busvervoer zou dan bellen als ze niet reden. Ok prima = afgesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nies![]()
Hoest met de Niesjes?
Zat voor ons huis weer eentje lekker vast met de auto, ik heb er maar es een bak koffie bijgepakt en ben onopvallendgaan kijken.
Hoe is het gegaan dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit deel van de nachtploeg moest even omschakelen naar de dagploeg omdat ik om 8.00 uur bij de dierenarts moest zijn....nachten van 2-3 uur trek ik niet meer
j
Hoe laat gaan ze opereren dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit deel van de nachtploeg moest even omschakelen naar de dagploeg omdat ik om 8.00 uur bij de dierenarts moest zijn....nachten van 2-3 uur trek ik niet meer
j
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh was eitje hier, zelfs de 120 aangetikt op de snelweg. Lag een laagje van 3 á 4 cm op mn auto maar het zat niet vast dus dat was er ook zo af. En sta nu op de 1e verdieping van parkeerdek. Bovenste verdieping is dicht want daar ligt nog 20cm sneeuw op, maar kan nu wel straks zo wegrijden omdat ik overdekt sta
nieslief mag ik euhm ffetjes hun bellen en ze ff helemaal verrot schelden. wat n gezeur daar zeg. ff totaal niet nadenken wat voor een kinderen je in de opvang hebt en in de busjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
De niesjes zouden vandaag en gisteren naar de dagbehandeling. Gisteren viel al uit omdat de busjes niet reden ach ja zoveel sneeuw ligt hier nou ook weer niet (3cm ofzo) en de doorgaande wegen zijn hier goed te doen maar ja vooruit dan maar. Gisterenavond gebeld door de groepsleiding dat ze echt wel open zijn en dat we de jongens ook zelf wel mogen brengen. Juist omdat het voor hun belangrijk is het ritme te blijven houden anders worden ze na een vakantie op de groep onhandelbaar. Ok prima dan weten we dat. Het busvervoer zou dan bellen als ze niet reden. Ok prima = afgesproken.
Dus vanmorgen om 10 over 8 nog geen telefoon (dat is de normale ophaaltijd) dus wij de jongens vertellen de bus komt zo om jullie op te halen. Om half 9 nog geen bus dus ik maar eens bellen: maar mevrouw we hebben u toch gebeld want wij rijden niet hoor!!!! Nah zeg er ligt haast niks en jullie hebben helemaal niet gebeld. Nou zit ik met twee autisten die staan te springen met de rugzak om. Probeer jij ze maar eens duidelijk te maken dat de bus niet komt.
Mr.Lief is de auto maar gaan schoonmaken om ze zelf weg te brengen, zal wel een rustig dagje worden daar. Hij is net weg en ik helder niesje denk laat ik de dagopvang maar bellen dat ze eraan komen. Ik bel en de centrale receptie: ja maar de dagbehandeling is gesloten hoor!!!!!!!Wel ***ver wat is dat dan voor telefoontje gisterenavond dat ze gewoon open zijn en dat we ze zelf ook mogen brengen.
Nu wordt ik dadelijk teruggebeld door de centrale receptie.
Echt waar wat een circus hier.
Edit: hahahahahaha ja dat zou ik dus ook doen he.
Nieslief kijkt op de klokquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nieslief mag ik euhm ffetjes hun bellen en ze ff helemaal verrot schelden. wat n gezeur daar zeg. ff totaal niet nadenken wat voor een kinderen je in de opvang hebt en in de busjes
whahaha morge, ik is vroeg, snabbi was laat en ik moest misschien hem uit de parkeerplaats duwen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nieslief kijkt op de klokwat ben jij vroeg!!!!!!!
ja het was ff spannend want de oprit naar die 1e (en 2e, maar die was afzet) is NIET overdekt, dus dat was ff hellingtje trekken pro-style. Maar ging gelukkig niet slippen dus haalde hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef nieslief het volgende:hoi Elies en Ll.
Ll handig he overdekte parkeerplaatsen
Elisa alles weer ok?
Oh ja da's waar ook jullie hebben echte sneeuw......quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
whahaha morge, ik is vroeg, snabbi was laat en ik moest misschien hem uit de parkeerplaats duwen.
Hebbie al een actieplan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
mogge.
Jeetje Nies dat kan leuk worden danhelemaal ontregelt arme kids.
Tsja dat is dus lastig. Als ik eenmaal iets aangekondigd heb dan gaan/willen ze dat doen en niets anders. Ik kan best spontaan 's morgens wat bedenken maar als ik eerder wat anders aangekondigd heb dan kan ik op mijn kop gaan staan maar dan gaan we toch echt dat eerste doen en niet dat wat ik spontaan bedenk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver Nies...zijn ze nu een beetje rustig dan?
Kunnen jullie anders niet een dagje met ze op pad gaan?
Kan me voorstellen dat je daar pissig van wordt
Uiteraard bibberend en wel achtergelaten...het is zo'n dramaqueenquote:
In de loop van de ochtend.....eerst moest er nog een rotweiler van een kilo of 60 onder narcose worden gebracht die nogal onhandelbaar is dus daar moet de baas bij zijn blijkbaar en dan is Conchita wat later aan de beurt...zeker omdat ze ook nog even een bloedonderzoekje doen. Maat 8.00-8.15 uur brengen bij de dierenarts bij een operatie/gebitsbehandeling is hier normaal...het inchecken hier (lijkt wel of ze met het vliegtuig moetenquote:
Heerlijk vooral in een normaal bed ipv luchtbed de eerste dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:19 schreef nieslief het volgende:hoi Mi-tje hoe was het slapen in het nieuwe huis?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef nieslief het volgende:hoi Elies en Ll.
Ll handig he overdekte parkeerplaatsen
Elisa alles weer ok?
Zijn ze dan de hele dag verder dwars? Of gaan ze zich uiteindelijk dan wel zelf vermaken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja dat is dus lastig. Als ik eenmaal iets aangekondigd heb dan gaan/willen ze dat doen en niets anders. Ik kan best spontaan 's morgens wat bedenken maar als ik eerder wat anders aangekondigd heb dan kan ik op mijn kop gaan staan maar dan gaan we toch echt dat eerste doen en niet dat wat ik spontaan bedenk.
quote:
Gisterenavond nog een derde aanval gehad, maar die ging redelijk geruisloos voorbij. Ik heb lekker geslapen en voel me wel goed eigenlijk. Beetje daaps, maar dat is altijd zo na zo'n dagquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef nieslief het volgende:hoi Elies en Ll.
Elisa alles weer ok?
Je hebt zeker bijna vakantie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Gisterenavond nog een derde aanval gehad, maar die ging redelijk geruisloos voorbij. Ik heb lekker geslapen en voel me wel goed eigenlijk. Beetje daaps, maar dat is altijd zo na zo'n dag
maar de opvang was dan toch wel weer open? wat een chaos zo zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:31 schreef nieslief het volgende:
Nou spannend dagje dus bij jou Trovey.
Mr. Lief is net terug de soap continues de boys zijn wel op de dagopvang maar nu wil de receptie niet naar me luisteren. Ik heb een schijthekel aan mensen die me niet uit laten praten en me midden in een zin zo doorverbinden.
9.00 uur....dat is een leukere tijd..zeker met dit weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zijn ze dan de hele dag verder dwars? Of gaan ze zich uiteindelijk dan wel zelf vermaken?
Trovey; hier is brengen altijd 9 uur en dan bellen ze je als ze gaan beginnen.
Sterkte met wachten vandaag...en met je portemonnee
Mwoh....denk dat Conchita er wel doorkomt....ze krijgt een aparte narcose i.v.m. haar licht verhoogde nierwaarden....straks9januari/februari) met Sasha zal het wel spannend worden met haar hartfalen maar ja dat gebit van haar moet ook schoon want dat is ook weer niet bevordelijk voor het hart....dus kiezen uit twee kwaden zeg maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:31 schreef nieslief het volgende:
Mr. Lief is net terug de soap continues de boys zijn wel op de dagopvang maar nu wil de receptie niet naar me luisteren. Ik heb een schijthekel aan mensen die me niet uit laten praten en me midden in een zin zo doorverbinden.
je bent ook niet echt voor rede vatbaar denk ik, misschien ligt het ook een beetje aan jezelf!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:31 schreef nieslief het volgende:
Hai, mede nachtchatterquote:
euhm... ik denk dat ondanks iemand niet voor rede vatbaar is, je wel diegene uit moet laten praten. dat toont respect (werk zelf op een klantenservice, en als iemand door raast en niet voor rede vatbaar is laat ik diegene nog wel eerst uitpraten en zijn verhaal doen)quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:41 schreef heester49 het volgende:
[..]
je bent ook niet echt voor rede vatbaar denk ik, misschien ligt het ook een beetje aan jezelf!!
Als ik hier iedereen die niet voor rede vatbaar was uit liet praten kwam ik aan 4 telefoontjes per dagquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:46 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... ik denk dat ondanks iemand niet voor rede vatbaar is, je wel diegene uit moet laten praten. dat toont respect (werk zelf op een klantenservice, en als iemand door raast en niet voor rede vatbaar is laat ik diegene nog wel eerst uitpraten en zijn verhaal doen)
dat klopt maar als ik berichten van Nieslief lees vanmorgen is ze behoorlijk over de rooie en als je zo iemand aan d telefoon krijgt wordt je natuurlijk ook niet echt vrolijk als je gewoon aan het werk bent. waarschijnlijk is het gewoon een telefoniste die je dan door wil verbinden naar degene die wat met je verhaal kan doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:46 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... ik denk dat ondanks iemand niet voor rede vatbaar is, je wel diegene uit moet laten praten. dat toont respect (werk zelf op een klantenservice, en als iemand door raast en niet voor rede vatbaar is laat ik diegene nog wel eerst uitpraten en zijn verhaal doen)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik hier iedereen die niet voor rede vatbaar was uit liet praten kwam ik aan 4 telefoontjes per dag
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:52 schreef tombolafan het volgende:
Zo, goedemorgen iedereen!!!![]()
Nies wat een gedoe met je niesjes zeg!voor degenen die het regelt!
![]()
Hier ligt nog wel wat sneeuw, maar het dooit...![]()
Op zich is dooi niet erg, maar het zou vanmiddag weer gaan vriezen waarschijnlijk...![]()
Wordt leuk als ik straks naar huis moet...
quote:
Dan nog, kan je als telefoniste iets subtieler doen dan gewoon doorverbinden...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef heester49 het volgende:
[..]
dat klopt maar als ik berichten van Nieslief lees vanmorgen is ze behoorlijk over de rooie en als je zo iemand aan d telefoon krijgt wordt je natuurlijk ook niet echt vrolijk als je gewoon aan het werk bent. waarschijnlijk is het gewoon een telefoniste die je dan door wil verbinden naar degene die wat met je verhaal kan doen.
nou goed ik hoop dat haar kerels er geen last van hebben verder. En dat die weer een leuke dag hebben.
Heer G stond vertrok om 05.45 uur naar Schiphol, kwam er haske vroeg aan inderdaad (uurtje) maar smste net dat ie weer op kantoor zit omdat de vlucht gecancelled was. Lekker kut dat dat vanmorgen dan niet op Teletekst stond, ze zeiden nog 'hou de actuele vluchtinfo in de gaten'. Zou fijn zijn als ze dat ook op Teletekst zouden bijwerken dan, anders heeft het weinig zinquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:11 schreef MrSubtle het volgende:
Hahahah pap is zo hier, te vroeg, want het regent en dooit 3 gradengeen enkele file in heel nederland
we zitten met een beetje geluk straks gewoon 5 uur op schiphol
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |