Brittany Murphy??quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over die Tiphany dinges stonden allemaal enge verhalen in de krant. Ze zou verslaafd zijn aan Vicodin (Michael Jackson mogelijk ook), en natuurlijk ons aller House.
Ja die, het leek er niet eens opquote:
Brittany, man heb wat repsect voor de doden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over die Tiphany dinges stonden allemaal enge verhalen in de krant. Ze zou verslaafd zijn aan Vicodin (Michael Jackson mogelijk ook), en natuurlijk ons aller House.
Maar dan nog.... Tiphany??quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar jullie spraken er zo driftig over gister dus ik denk ik deel mijn kranteninfo ff.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Dus ik was nog zo die furry suits aan het checken, ben gewoon nieuwsgierig. Dat is heel menselijk hoor!!![]()
Zie ik dit:
[ afbeelding ]
What the hell..!![]()
Wat een rare discussie eigenlijk. Jouw collega is ook raar. Alsof zijn driewieler gejat is. Geef je het even door aan hem. Thanks!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laura Dekker # 3 waar we wachten op de uitspraak
Is toch ook zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Leandra het volgende:
Maar dan nog.... Tiphany??
Djeez, zometeen leest een of andere lutser dit en denkt "oh.... das een leuke naam voor m'n dochter"
Ik kom er net achter dat het een bestaande meisjesnaam isquote:
Hoezo? Het hele punt is dat ouders kinderen moeten opvoeden en niet de overheid. Zo gek is dat toch niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Noek het volgende:
Wat een rare discussie eigenlijk. Jouw collega is ook raar. Alsof zijn driewieler gejat is. Geef je het even door aan hem. Thanks!
Dan moet die ouder dat wel doen, en dat doet ie niet..... dus zo gek is het toch niet dat de overheid dan ingrijpt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoezo? Het hele punt is dat ouders kinderen moeten opvoeden en niet de overheid. Zo gek is dat toch niet.
Als de ouder dat niet goed kan of wil, dan wordt het een ander verhaal. Zeker nu dit kind gewoon de zoveelste jengelende puber blijkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoezo? Het hele punt is dat ouders kinderen moeten opvoeden en niet de overheid. Zo gek is dat toch niet.
Kan mij zijn punt verrekken. Die heeft issues en dat ligt waarschijnlijk aan zijn moeder ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Noek het volgende:
Kan mij zijn punt verrekken. Die heeft issues en dat ligt waarschijnlijk aan zijn moeder ofzo.![]()
Zijn hele punt vind ik zo niet interessant, zijn toon daarentegen wel. Wat een mafkees.
Prachtige film, alleen jammer dat het verhaal zoveel afwijkt van het nog prachtigere -want Capote- boek.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ik zal 't doorgeven, van die driewieler
.
Of een te gek bandje hebben, weer luisteren op je walkman (!) en dan hoor je dat het bandje wordt opgevretenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en soms liep dat vast en dat was erg want heel je zaterdag was weg. Hele middag de leukste nummers uit de top 40 opnemen. Mainstream als ik was/ben, vond ik er 37 leuk dus dat was pauze en record en dat keer 37. Opeens knapte het bandje dan.En dan zat ik huilend met een sliert TDK op mijn bedje.
Want ze is veertien of vijftien jaar geworden zonder opvoedingquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet die ouder dat wel doen, en dat doet ie niet..... dus zo gek is het toch niet dat de overheid dan ingrijpt?
Dat is toch met Awdreequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat het een bestaande meisjesnaam is
En Breakfast at Tiffany's is dan weer wel leuk![]()
Zolang je maar te eten en te drinken krijgt word je wel 14 jaar.... dat lukt zelfs in een kelder of aan de CV geketend, maar dat wil niet zeggen dat je een fatsoenlijke opvoeding genoten hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want ze is veertien of vijftien jaar geworden zonder opvoeding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |