En was het voor jou net zo lekker als voor mij?quote:
Ja, ik las het. Komt goed, weet ik zeker. What doesn't kill you makes you stronger dus iedereen is blij met zo'n leeuw in het bedrijf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
....20 uur.....nee tof hoor...ik zou het stiekum ook wel weer willen
D. zit er nog denk ik...die moet er voor zn auto in en wat tig minuutjes rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En was het voor jou net zo lekker als voor mij?
Aaaah hahahahaha!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Euh, zoeken op Furrie suit levert al genoeg op.
Waarom weet ik dit
Im heb een plan A...in een museum via Mams dr liefjequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Komt goed, weet ik zeker. What doesn't kill you makes you stronger dus iedereen is blij met zo'n leeuw in het bedrijf.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
Ik had dit weekend een gemiste UPS-er aan de deur , dus het onbekende pakket maar op mijn werk laten bezorgen.
Zit er een kerstpakket/kerstrugzak van een van mijn freelance opdrachtgevers in.
Goede timing.
Oohh hij zit nog te genietenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
D. zit er nog denk ik...die moet er voor zn auto in en wat tig minuutjes rijden
Fimpje (1 van de 5) van de echte Rainman.quote:De man die de inspiratie vormde voor de film 'Rain Man' is dood. De Amerikaan Kim Peek is afgelopen zaterdag op 58-jarige leeftijd overleden aan een hartaanval.
Peek was een zogenoemde savant; iemand met autisme of een verstandelijke handicap, die onwaarschijnlijke gaven heeft. Zijn geheugen was fenomenaal. Peek kon 98 procent van alles wat hij las, hoorde of zag onthouden. Bij gewone mensen ligt dit percentage rond de 45.
Zijn leven zou volledig veranderen in 1984, toen hij scriptschrijver Barry Morrow ontmoette. Die was onder de indruk van Peeks vaardigheden en gebruikte zijn verhaal voor de film 'Rain Man', waarin Dustin Hoffman het karakter speelt dat is gebaseerd op Peek.
Optredens
De film won vier Oscars, waaronder voor beste acteur en beste script. Voor Peek betekende het succes van de film dat hij overal ter wereld gevraagd werd om op te treden.
Hij was een genie in wel vijftien verschillende disciplines, van aardrijkskunde en geschiedenis tot muziek en cijfers. Hoewel hij een uitmuntend geheugen had, was hij motorisch niet sterk. Zo kon hij zichzelf niet aankleden.
Kim Peek wordt volgende week dinsdag begraven.
Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen zich bezig houdt met het "leed" van anderen Kaat, dan heeft niemand meer "een leven". Maar af en toe een klein beetje rekening houden met, dat is misschien zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Kaat43 het volgende:
Mijn dochter is autistisch, ik maak me vaak boos als mensen autisme als scheldwoord gebruiken.
Vraag dan gelijk: enig idee wat dat is?
Btje late reaktie, was f aan de poets, staren lukt me niet, loens kijken zodat je de afbeelding 2x hebt en dan wachten totdat je 3D ziet. En ik kan proberen wat ik wil, sommige lukken mij echt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tof! Voor degene waarbij t niet lukt, je moet rustig blijven staren en anders opnieuw proberen, beetje loensen scheelkijken wil ook helpen.
Juud is zoet de rest vd dag...
In de film stierf zijn vader, dat zal in het echt dan ook wel zo zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou Papa nog leven? die zou nu 93 moeten zijn dan. Die arme man, heel zijn leven in het teken van zijn kind. en dan op zo'n hoge leeftijd m verliezen. Maar ja, misschien kan hij dan met een gerust hart doodgaan.![]()
Het is wat hè. Deze man heeft geen autisme trouwens Kaat. hij had een ander syndroom.
Dat is ook waar hoor, we gebruiken zoveel ziekte's als scheldwoord en dat gewoon als scheldwoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen zich bezig houdt met het "leed" van anderen Kaat, dan heeft niemand meer "een leven". Maar af en toe een klein beetje rekening houden met, dat is misschien zo gek nog niet.
En tussen iets roepen en iets echt menen zit ook vaak nog een aardig verschil. Je hoeft het je niet altijd aan te trekken.
de fim is uit '88, deze serie minstens 10 jaar later, dus ik denk dat dat fictie was dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de film stierf zijn vader, dat zal in het echt dan ook wel zo zijn?
Maar als je die filmpjes bekijkt, dan zie je pas hoe ontzettend goed hij nagespeeld is
Hij kon nog wel eens leven Buuf, zie hier in 2004 http://www.worldabilityfederation.com/site/epage/21826_423.htmquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de fim is uit '88, deze serie minstens 10 jaar later, dus ik denk dat dat fictie was dus.
Heb al gegoogled, maar vind niks over paps
PedoBear!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Dus ik was nog zo die furry suits aan het checken, ben gewoon nieuwsgierig. Dat is heel menselijk hoor!!![]()
Zie ik dit:
[ afbeelding ]
What the hell..!![]()
Klopt, ik kan ook rondkijken in de afbeelding. Ik heb het ook heel veel gedaan en was toen 16/17 ofzo. Dan kan je dat soort dingen volgens mij heel gemakkelijk. Vond het wel grappig dat ik het nu nog steeds heel makkelijk kan zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Btje late reaktie, was f aan de poets, staren lukt me niet, loens kijken zodat je de afbeelding 2x hebt en dan wachten totdat je 3D ziet. En ik kan proberen wat ik wil, sommige lukken mij echt niet.
Veel plezier er zitten hele mooie bij.
Als het je goed lukt kun je zelfs het plaatje helemaal bekijken zonder dat je het 3D effekt kwijtraakt.
Oh, da's uit die film... euh..... Willow?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Dus ik was nog zo die furry suits aan het checken, ben gewoon nieuwsgierig. Dat is heel menselijk hoor!!![]()
Zie ik dit:
[ afbeelding ]
What the hell..!![]()
Ik had de elpee. Jawel. De elpee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:35 schreef Noek het volgende:
Ik vond deze zo leuk. De cd heb ik stiekem op een bandje gezet want eigenlijk mocht dat niet van de Bieb.
Illegaal heb ik ook Taylor Dayne tegelijkertijd opgenomen. Wat een boefje. Ik durfde het zelfs niet aan mijn ouders te vertellen. Heb tijden stiekem de bandjes afgeluisterd. Ik weet precies wat het verzet voelde in WOII die radioberichten gingen uitzenden. De spanning!
Ik had TDK. TDK, zomaar uit mijn blote hoofd ook. Dat was echt zo ontzettend vroeger.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had de elpee. Jawel. De elpee.
Willow!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, da's uit die film... euh..... Willow?
Maar as je furrie doet dan heb je de jackpot. Het zijn andere mensen hè, die dat leuk vinden, die spellen ook anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ik kende het niet, heb er pas een paar maanden geleden mee kennisgemaakt. Mijn probleem is wel dat ik lenzen draag en last van droge ogen krijg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ook rondkijken in de afbeelding. Ik heb het ook heel veel gedaan en was toen 16/17 ofzo. Dan kan je dat soort dingen volgens mij heel gemakkelijk. Vond het wel grappig dat ik het nu nog steeds heel makkelijk kan zien.
Ja en soms liep dat vast en dat was erg want heel je zaterdag was weg. Hele middag de leukste nummers uit de top 40 opnemen. Mainstream als ik was/ben, vond ik er 37 leuk dus dat was pauze en record en dat keer 37. Opeens knapte het bandje dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
TDK? Dat waren bandjes toch. Bandjes! Dat je zo keihard ging schelden als je net te laat was met opnemen
.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Willow!!Ik had dat ding niet herkend.
Kijk uit, NSFW!! Ik zal het in een spoiler doen want het is te geil gewoon:*in kerstkransje stikt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Dat is een Ewok.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Zie ik dit:
[ afbeelding ]
What the hell..!![]()
Borstkanker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had TDK. TDK, zomaar uit mijn blote hoofd ook. Dat was echt zo ontzettend vroeger.
Ik had een elpee van Mel & Kim. Dat dansje kende ik dan weer. Toen ging ze dood, echt heel zielig.
Waaraan ging zij eigenlijk dood?
Ow fuck ja, star wars.quote:
Dat deed ik ook. Met Memorex. En dan alles zo lekker afbreken om vooral maar niet de deejay erdoorheen te horen. Wat nooit helemaal lukte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Ja en soms liep dat vast en dat was erg want heel je zaterdag was weg. Hele middag de leukste nummers uit de top 40 opnemen. Mainstream als ik was/ben, vond ik er 37 leuk dus dat was pauze en record en dat keer 37. Opeens knapte het bandje dan.En dan zat ik huilend met een sliert TDK op mijn bedje.
En tot op de dag van vandaag verwacht ik dat sommige liedjes heel abrupt eindigen, of hoor ik de stem van de DJ terwijl die niet komt dan....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Met Memorex. En dan alles zo lekker afbreken om vooral maar niet de deejay erdoorheen te horen. Wat nooit helemaal lukte.
Of dat de batterijen bijna op waren...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En tot op de dag van vandaag verwacht ik dat sommige liedjes heel abrupt eindigen, of hoor ik de stem van de DJ terwijl die niet komt dan....
Of dat je walkman je bandje opvrat, en dat je m dan met een pen weer op ging draaien. Ja kinderen, dat waren nog eens tijden.
Ja, die won echt altijd van je vinger.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Met Memorex. En dan alles zo lekker afbreken om vooral maar niet de deejay erdoorheen te horen. Wat nooit helemaal lukte.
Of dat je je broer over de zeik had gekregen en hij jouw cassettebandjes met een luchtbuks op de korrel nam. (Nadat ie alle Henny Vrienten's en George Kooymannen in postervorm op je kamer van krulsnorren had voorzien).quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Of dat je walkman je bandje opvrat, en dat je m dan met een pen weer op ging draaien. Ja kinderen, dat waren nog eens tijden.
Dan hoorde je zo'n krakend geluid en dan hoooooooooooooooo 't gaat misquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
En tot op de dag van vandaag verwacht ik dat sommige liedjes heel abrupt eindigen, of hoor ik de stem van de DJ terwijl die niet komt dan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |