abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:35:04 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75917898

Euh, zoeken op Furrie suit levert al genoeg op.

Waarom weet ik dit
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:35:22 #102
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75917913
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:38 schreef D. het volgende:

[..]

Goed plan
En was het voor jou net zo lekker als voor mij?
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_75917960
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

....20 uur.....nee tof hoor...ik zou het stiekum ook wel weer willen
Ja, ik las het. Komt goed, weet ik zeker. What doesn't kill you makes you stronger dus iedereen is blij met zo'n leeuw in het bedrijf.

Go hard or go home
pi_75917986
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

En was het voor jou net zo lekker als voor mij?
D. zit er nog denk ik...die moet er voor zn auto in en wat tig minuutjes rijden
pi_75918019
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]

Euh, zoeken op Furrie suit levert al genoeg op.

Waarom weet ik dit
Aaaah hahahahaha!
Go hard or go home
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:38:03 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75918023
Ik had dit weekend een gemiste UPS-er aan de deur , dus het onbekende pakket maar op mijn werk laten bezorgen.
Zit er een kerstpakket/kerstrugzak van een van mijn freelance opdrachtgevers in .
Goede timing .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75918051
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, ik las het. Komt goed, weet ik zeker. What doesn't kill you makes you stronger dus iedereen is blij met zo'n leeuw in het bedrijf.

Im heb een plan A...in een museum via Mams dr liefje
Mocht dat niet lukken heb ik een plan b....gezellig met bejaarden keuvelen

Maar nuttig ga ik me zeker weer maken
pi_75918135
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
Ik had dit weekend een gemiste UPS-er aan de deur , dus het onbekende pakket maar op mijn werk laten bezorgen.
Zit er een kerstpakket/kerstrugzak van een van mijn freelance opdrachtgevers in .
Goede timing .
...wel tof...dat dan weer wel....en iedereen maar vragen van OOoo van wie heb je dat
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:49:26 #109
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75918475
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

D. zit er nog denk ik...die moet er voor zn auto in en wat tig minuutjes rijden
Oohh hij zit nog te genieten Wilde het zo graag samen beleven
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:04:40 #110
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75919097
Lunch is op, was erg lekker, stokbrood in de oven, halverwege het afbakken eruit halen, plakjes ham, 2 gebakken eieren en daar bovenop weer kaas en dan verder afbakken
Hier geen hongerwinter
Ga de honden weer inladen en het bos opzoeken
Met dank aan Laysa.
pi_75919587
Nos nieuws
quote:
De man die de inspiratie vormde voor de film 'Rain Man' is dood. De Amerikaan Kim Peek is afgelopen zaterdag op 58-jarige leeftijd overleden aan een hartaanval.

Peek was een zogenoemde savant; iemand met autisme of een verstandelijke handicap, die onwaarschijnlijke gaven heeft. Zijn geheugen was fenomenaal. Peek kon 98 procent van alles wat hij las, hoorde of zag onthouden. Bij gewone mensen ligt dit percentage rond de 45.

Zijn leven zou volledig veranderen in 1984, toen hij scriptschrijver Barry Morrow ontmoette. Die was onder de indruk van Peeks vaardigheden en gebruikte zijn verhaal voor de film 'Rain Man', waarin Dustin Hoffman het karakter speelt dat is gebaseerd op Peek.

Optredens
De film won vier Oscars, waaronder voor beste acteur en beste script. Voor Peek betekende het succes van de film dat hij overal ter wereld gevraagd werd om op te treden.

Hij was een genie in wel vijftien verschillende disciplines, van aardrijkskunde en geschiedenis tot muziek en cijfers. Hoewel hij een uitmuntend geheugen had, was hij motorisch niet sterk. Zo kon hij zichzelf niet aankleden.

Kim Peek wordt volgende week dinsdag begraven.
Fimpje (1 van de 5) van de echte Rainman.
pi_75919956
Mijn dochter is autistisch, ik maak me vaak boos als mensen autisme als scheldwoord gebruiken.
Vraag dan gelijk: enig idee wat dat is?
Zij heeft moeite met functioneren in de maatschappij omdat alle geluiden op haar afkomen, ze hoort echt alles, slaat het ook op. Bekaf word je daarvan.
Ze werkt nu twee en een halve dag per week en ik ben megatrots.
Wel is ze daarna bekaf.
Haar opleiding is laag, vmbo maar ook dat heeft ze gered en ze knokt voor zichzelf.
Ze is overigens heel intelligent maar naar school gaan was te zwaar.
Haar aparte dingen: leest dikke pillen engelstalig in een dag, vliegensvlug, kent elk detail van films en ga zo maar door.
Wat je zegt onthoud ze feilloos, heel apart.
Verder is het een heel lieve sociale meid en met gevoel voor humor.
pi_75920207
Die filmpjes, nog nooit gezien, maar ik vind ze geweldig en aandoenlijk
Acht boeken per dag las die knakker
pi_75920349
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Kaat43 het volgende:
Mijn dochter is autistisch, ik maak me vaak boos als mensen autisme als scheldwoord gebruiken.
Vraag dan gelijk: enig idee wat dat is?
Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen zich bezig houdt met het "leed" van anderen Kaat, dan heeft niemand meer "een leven". Maar af en toe een klein beetje rekening houden met, dat is misschien zo gek nog niet.

En tussen iets roepen en iets echt menen zit ook vaak nog een aardig verschil. Je hoeft het je niet altijd aan te trekken.
pi_75920556
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Tof! Voor degene waarbij t niet lukt, je moet rustig blijven staren en anders opnieuw proberen, beetje loensen scheelkijken wil ook helpen.

Juud is zoet de rest vd dag...
Btje late reaktie, was f aan de poets, staren lukt me niet, loens kijken zodat je de afbeelding 2x hebt en dan wachten totdat je 3D ziet. En ik kan proberen wat ik wil, sommige lukken mij echt niet.
Veel plezier er zitten hele mooie bij.
Als het je goed lukt kun je zelfs het plaatje helemaal bekijken zonder dat je het 3D effekt kwijtraakt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:41:28 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75920599
Zou Papa nog leven? die zou nu 93 moeten zijn dan. Die arme man, heel zijn leven in het teken van zijn kind. en dan op zo'n hoge leeftijd m verliezen. Maar ja, misschien kan hij dan met een gerust hart doodgaan.

Het is wat hè. Deze man heeft geen autisme trouwens Kaat. hij had een ander syndroom.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75920642
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou Papa nog leven? die zou nu 93 moeten zijn dan. Die arme man, heel zijn leven in het teken van zijn kind. en dan op zo'n hoge leeftijd m verliezen. Maar ja, misschien kan hij dan met een gerust hart doodgaan.

Het is wat hè. Deze man heeft geen autisme trouwens Kaat. hij had een ander syndroom.
In de film stierf zijn vader, dat zal in het echt dan ook wel zo zijn?
Maar als je die filmpjes bekijkt, dan zie je pas hoe ontzettend goed hij nagespeeld is
pi_75920746
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen zich bezig houdt met het "leed" van anderen Kaat, dan heeft niemand meer "een leven". Maar af en toe een klein beetje rekening houden met, dat is misschien zo gek nog niet.

En tussen iets roepen en iets echt menen zit ook vaak nog een aardig verschil. Je hoeft het je niet altijd aan te trekken.
Dat is ook waar hoor, we gebruiken zoveel ziekte's als scheldwoord en dat gewoon als scheldwoord.
Maar autisten kunnen ook heel leuke intelligente mensen zijn en vaak wordt het woord gebruikt voor aso's of domkoppen.
En het is geen leed.
Daarom vertel ik het openhartig.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:46:33 #119
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75920813
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

In de film stierf zijn vader, dat zal in het echt dan ook wel zo zijn?
Maar als je die filmpjes bekijkt, dan zie je pas hoe ontzettend goed hij nagespeeld is
de fim is uit '88, deze serie minstens 10 jaar later, dus ik denk dat dat fictie was dus.

Heb al gegoogled, maar vind niks over paps
pi_75920835
Ik ben weereens ingelogd met mijn verkeerde account haha, kaat43 had ik genomen omdat ik mijn wachtwoord etc kwijt was, terug naar de andere kaat
pi_75920877
En weer terug haha!
pi_75921126
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

de fim is uit '88, deze serie minstens 10 jaar later, dus ik denk dat dat fictie was dus.

Heb al gegoogled, maar vind niks over paps
Hij kon nog wel eens leven Buuf, zie hier in 2004 http://www.worldabilityfederation.com/site/epage/21826_423.htm

Edit: Fran Peek is de vader

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 12:56:26 ]
pi_75921965
Dus ik was nog zo die furry suits aan het checken, ben gewoon nieuwsgierig. Dat is heel menselijk hoor!!
Zie ik dit:

What the hell..!
Go hard or go home
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:22:50 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75922136
Back to the 80ies .

Ik speel 'm nog geregeld af als ik fiets en dan doe ik er een raar fietsdansje bij .
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:23:50 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75922178
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Dus ik was nog zo die furry suits aan het checken, ben gewoon nieuwsgierig. Dat is heel menselijk hoor!!
Zie ik dit:
[ afbeelding ]
What the hell..!
PedoBear!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')