Relax, gewoon genietenquote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
elke keer denk ik vanavond wil ik dat het gebeurt,en toch houd me wat tegen.
quote:en voor de man is dat anders met iemand van 18?
quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hemels in tegenstelling tot chagrijnige wijven met een pittig kapsel van zn eigen leeftijd.
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Is het dezelfde vriend als in hele erge schaamte waarin je beweert wel seks te hebben en ook lukt, alleen moeite hebt met "andere" dingen?
Hij had je vader kunnen zijn het is je vader.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Ehm, waarom zou je in godsnaam met een man die bijna 2 keer zo oud is iets willen
Zal wel stoer zijn ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Ehm, waarom zou je in godsnaam met een man die bijna 2 keer zo oud is iets willen
Andersom klinkt het gek genoeg een stuk aannemelijker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Ehm, waarom zou je in godsnaam als necrofiel met een verlept oud wijf iets willen doen als een gewillige jonge meid ook wil?![]()
Dus TS, graag antwoorden in Feedback [SEX]quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Is het dezelfde vriend als in hele erge schaamte waarin je beweert wel seks te hebben en ook lukt, alleen moeite hebt met "andere" dingen?
Ok. Sinds 7 december heb je dus een nieuwe vriend van 34. Succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef lisanne333 het volgende:
nee dit gaat niet om dezelfde persoon
En dan is hij zo bezopen dat zij dat hoopje vel niet stijf krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Dan moet de eerste keer maar zijn na een avondje zuipen.
Probleem opgelost.
Weet welke jongens v 18 jij bedoelt, maar ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef badboynova het volgende:
misschien ben je niet gewend dat een man van 30 (+) het langer doet dan 5 minuten ( de ware daad), dan een jonge van 18 die meer aan zich zelf denk en het klaart in ongeveer 3 minuten.
Neuken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef vosss het volgende:
Voor mij ook niet. Ik word morgen 33.
Ik moet er alleen niks van hebben van die gare wijven die dan ineens verliefd op je zijn en je gaan lopen stalken enzo omdat ze van je houden na 1 keer volduwen.
Maargoed, dat is gewoon een kwestie van negeren
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neuken?
Oh wacht, ik ben geen 18 meer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef rinzzz het volgende:
gelukkig heeft je lichaam zelf nog wel logisch verstand.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?Je doet de dames een plezier door jezelf aan te biedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SukkelOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
omdat die van 18 hier op fok zitten zonder dat ze weten wat ze in bed moeten doen???quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
omdat oudere mannen nou eenmaal aantrekkelijker zijn dan schooljongensquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Dan is hij een sukkel. Zoek een andere dertiger.quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
hoi
ik ben een meisje van 18 en ik heb een vriend van 34.
het is al een tijdje erg sirieus,het klikt ook perfect.
alleen ik heb een heel raar probleem,ik heb al vaker seks gehad,alleen met hem kan ik het gewoon niet.
ik ben heel erg gek op hem en ik wil het heel erg graag,maar iets houd me toch onbewust tegen,dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
en is het vrijen met een wat oudere man anders voor iemand van 18,en voor de man is dat anders met iemand van 18?
ik snap niet waarom ik dit heb,elke keer denk ik vanavond wil ik dat het gebeurt,en toch houd me wat tegen.
en ik ben heel erg gek op hem dat is het niet.
[..]
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?Ik ben bijna 31.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
[..]
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?twijfel er niet aan of je zal komen, de vraag is of je het komen uit kunt stellen nog voordat je je broek uitgetrokken hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef rinzzz het volgende:
[..]
twijfel er niet aan of je zal komen, de vraag is of je het komen uit kunt stellen nog voordat je je broek uitgetrokken hebt.
LOL, ik heb dat ook wel eens meegemaakt; zo'n lefgozertje dat klaarkwam terwijl ie z'n broek openknooptjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef rinzzz het volgende:
[..]
twijfel er niet aan of je zal komen, de vraag is of je het komen uit kunt stellen nog voordat je je broek uitgetrokken hebt.
Als dat echt isquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
LOL, ik heb dat ook wel eens meegemaakt; zo'n lefgozertje dat klaarkwam terwijl ie z'n broek openknooptje
Je bent niet verliefd op hem en je voelt je niet sekueel aangetrokken tot hem. Maar je bent wel enorm gek op hem. dat kan. En dan spreek ik uit ervaring. Maar vaak werkt het niet want als het seksueel niet lekker zit, dan is er ook geen toekomst voor deze relatie. Je kunt natuurlijk wel vrienden zijn. Echter als je voelt dat je het moet proberen, dan moet je het proberen. Het kan lekker zijn of juist totaal niet.quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
hoi
alleen ik heb een heel raar probleem,ik heb al vaker seks gehad,alleen met hem kan ik het gewoon niet.
ik ben heel erg gek op hem en ik wil het heel erg graag,maar iets houd me toch onbewust tegen,dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
en is het vrijen met een wat oudere man anders voor iemand van 18,en voor de man is dat anders met iemand van 18?
ik snap niet waarom ik dit heb,elke keer denk ik vanavond wil ik dat het gebeurt,en toch houd me wat tegen.
Klopt, maar ze kunnen zich beter bij hun eigen leeftijdsgenoten houden, die kerels van 30/40 overigens ook.quote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef frankkinky het volgende:
dat heeft niets met leeftijd te maken maar gewoon hoe jij (topicstartster) op dit moment gevoel hebt voor hem en sexualiteit.
Dat is voor iedereen anders. Ik ken zat dames van 18 die wel gewoon sex kunnen hebben met een partner die 30+, 40+ is etc.
Waarom?quote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen zich beter bij hun eigen leeftijdsgenoten houden, die kerels van 30/40 overigens ook.
maar wel een chickie van 18quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Repeat het volgende:
Smerige kerels zijn dat, gefaald in het leven, kutbaan, waardoor ze niemand van hun eigen leeftijd kunnen scoren.
sommigen kennelijk welquote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Alsof 18-jarigen zich wél tot een faalhaas voelen aangetrokken.
quote:
De emotionele rijpheid is ongelijk, derhalve krijg ik dan kriebels van kerels die een onervaren meisje willen uitwonen onder het mom van, ik heb ervaring. Vergeet niet dat een 'kinderhand' gauw gevuld is.quote:
of klaar gekomen op fokquote:
Goede motivatiequote:Op maandag 28 december 2009 11:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
De emotionele rijpheid is ongelijk, derhalve krijg ik dan kriebels van kerels die een onervaren meisje willen uitwonen onder het mom van, ik heb ervaring. Vergeet niet dat een 'kinderhand' gauw gevuld is.
Ik zeg natuurlijk niet dat het in alle situaties geldt, maar ik heb zoiets van, laat een meisje van 18 ook maar een meisje van 18 zijn. Ze doet die ervaring wel op met haar leeftijdsgenoten. Met een kerel neuken van 30/40 kan altijd nog. Als het een sexverslaafde slet is, maakt het natuurlijk weer niet uit.
Misschien zie je hem als een soort vaderfiguur, en met je vader ga je ook niet naar bed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef lisanne333 het volgende:
ik zal het proberen wat duidelijker uit te leggen,
ik ken deze man al een hele lange tijd,we hebben een hele goeie band,we praten veel,als ik een probleem heb kan ik terecht bij hem enz.
ik heb een tijd geleden een hele slechte ervaring gehad met een verkeerde jongen,vooral ook sexueel)
door met deze man te praten enzo heeft hij me er ontzettend mee geholpen.
daarna ben ik gek op hem geworden,(meer dan vriendschap)
we wouden eerst vrienden blijven,maar elke keer bleef ik op ieder moment van de dag zowat aan hem denken,dus denk dat ik echt wel verlieft op hem ben.
ik wil echt wel graag sex met hem,maar ik weet niet precies wat me tegenhoud,hij is ontzettend lief voor me,maar hij wil geen sex in rustige stapjes,gewoon rustig aan doen en we zien wel...
hij wil of seks met alles of geen seks.
want hij vind dat dat met vertrouwen te maken heeft.
nu wil ik graag seks met hem,en ik denk steeds van tevoren nu ga ik het echt doen vanavond,en dan zijn we naakt en liggen we te zoenen enzo,en dan gaat het opeens mis,net of ik helemaal in paniek schiet.
ik begrijp het zelf helemaal niet,want ik wil het echt graag.
hij denkt hierdoor dat ik hem afwijs,wat ik ook wel begrijp.
maar dat wil ik echt niet,maar op 1 of andere manier raak ik in paniek en wil ik dat hij van me afblijft,,terwijl ik hem wel gewoon zoen,pijp en van alles.
sorry voor het lange moeiljike verhaal![]()
Het lijkt me eerder dat een 30-er juist meer begrip en geduld kan hebben en ruimte voor emoties, dan iemand van 18 die vol met hormonen zit en seks wil. En als hij geen zin heeft in dat zogenaamde 'puberale gezeik' (wat het absoluut niet is !!! ) dan zoekt ie maar een ander. Als hij ook gevoelens heeft met jou kan hij heus wel wachten. Als je goed met hem kunt praten zou ik hier zeer zeker ook over praten. En het is niet 'eerlijk' van hem om te zeggen dat of helemaal seks of helemaal niks, ipv stapje voor stapje. Probeer wel je grenzen aan te geven. Als hij zegt dat het met vetrouwen te maken heeft, dan weet hij niet wat zich precies in jou afspeelt. Je vertrouwt hem denk ik heus wel, maar andere factoren zorgen ervoor dat je paniek raakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien zie je hem als een soort vaderfiguur, en met je vader ga je ook niet naar bed.
Het zou ook goed zo kunnen zijn dat het te maken heeft met je eerdere sexuele ervaringen.
Ik zou zeggen, ga naar een sexuoloog of wat dan ook, want dit gaat nergens heen.
Een dertiger heeft geen zin in dat puberale gezeik. Die gast wil gewoon neuken, en geef hem ongelijk.
Ik zou hier niet mee doorgaan, want dit wordt een drama volgens mij. Bij gastjes van jouw leeftijd kun je aankomen met dit soort 'spelletjes', maar een man die meer gewend is wordt het snel zat.Ik zou zeker niet om die reden er toch maar aan toe geven en daardoor tegen je gevoel in iets te doen.
Ik snap al niet dat je die gast gaat pijpen enzo. Straks ben je ook nog een vriend kwijt, van wie je zegt goed mee te kunnen praten.
Ik neem aan dat je verkeerd gequote hebt, en dit voor Lisannen bedoeld is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat een 30-er juist meer begrip en geduld kan hebben en ruimte voor emoties, dan iemand van 18 die vol met hormonen zit en seks wil. En als hij geen zin heeft in dat zogenaamde 'puberale gezeik' (wat het absoluut niet is !!! ) dan zoekt ie maar een ander. Als hij ook gevoelens heeft met jou kan hij heus wel wachten. Als je goed met hem kunt praten zou ik hier zeer zeker ook over praten. En het is niet 'eerlijk' van hem om te zeggen dat of helemaal seks of helemaal niks, ipv stapje voor stapje. Probeer wel je grenzen aan te geven. Als hij zegt dat het met vetrouwen te maken heeft, dan weet hij niet wat zich precies in jou afspeelt. Je vertrouwt hem denk ik heus wel, maar andere factoren zorgen ervoor dat je paniek raakt.
Zoals al eerder gezegd is; misschien omdat je hem als vaderfiguur ziet? of door je eerdere negatieve seksuele ervaringen en dan kun je of een sexuoloog zoeken (want je denk ik niet zult doen, en terecht is een zeer grote enge stap) of misschien kun je bij hem terecht om erover te praten? Aangezien hij er altijd voor je is.. ? En als jullie langzaam in een relatie groeien vind ik dat je zoeits ook wel kwijt moet kunnen bij je partner
succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Het lijkt mij inderdaad zoals eerder al aangegeven is een misplaatst gevoel van verliefdheid. In je onderbewustzijn zie je hem meer als vriend of als vaderfiguur. Stop er mee nu het nog kan en je achteraf grote spijt krijgt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef lisanne333 het volgende:
bedankt voor de reacties,ik ga er proberen over te praten met hem
smeerlap....quote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef Boven het volgende:
Anders kom je even bij mij langs, ben ook 34 en zorg er gegarandeerd voor dat jij je vermaakt en geniet :-)
dat o.a.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
omdat oudere mannen nou eenmaal aantrekkelijker zijn dan schooljongens
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:29 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad zoals eerder al aangegeven is een misplaatst gevoel van verliefdheid. In je onderbewustzijn zie je hem meer als vriend of als vaderfiguur. Stop er mee nu het nog kan en je achteraf grote spijt krijgt.
De vriendschap ben je hoe dan ook kwijt vermoed ik.
Ik zeg altijd maar... Nee heb je, ja kun je krijgen... en mij ook hoor :-)quote:Op donderdag 31 december 2009 14:13 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
smeerlap....ze wil jou niet, ze wil hem
Het lijkt er verdomd veel op.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat o.a.
En so fucking what dat er een leeftijd verschil is. Het is verd*mm* BIJNA 2010!!!! We leven niet meer in 1810 ofzo hoor. Damn.Nee voor een man is het 'lekker en goed' dat ie een jong ding heeft maar andersom? Oe nee bah
Ga buiten spelen ofzo.
Ow en:
[..]
says who?
ja het KAN zo gaan idd. En 18 is jong. Maar ik word gewoon altijd zo moe van dat 'ow we scheren weer even lekker alles over 1 kam. lekker makkelijk." Men ziet een leeftijdsverschil en that's it. Zo'n gevoel krijg ik hiervan.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt er verdomd veel op.
Voorzichtigheid is geboden in dit soort situaties. De machtsverhouding is scheef en de kans dat deze in een relatie verder scheef groeit is groot.
Bij mannen zie je dat soms ook, een voorliefde voor oudere vrouwen, maar dan is die voorliefde er en niet omdat er toevallig iemand zich opwerpt als praatpaal die ook wil neuken
Zoals thunderbitch voor mij al zei, je hebt een scheve machtsverhouding, dat blijkt wel uit het hele verhaal wat ze heeft verteld.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja het KAN zo gaan idd. En 18 is jong. Maar ik word gewoon altijd zo moe van dat 'ow we scheren weer even lekker alles over 1 kam. lekker makkelijk." Men ziet een leeftijdsverschil en that's it. Zo'n gevoel krijg ik hiervan.
alleen omdat zij moeite heeft met de sex met hem????quote:Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Zoals thunderbitch voor mij al zei, je hebt een scheve machtsverhouding, dat blijkt wel uit het hele verhaal wat ze heeft verteld.
ja hij is veel ouder ja. Is dat METEEN een probleem? ALTIJD?quote:Die machtsverhouding komt 1) omdat hij veel ouder is 2)
omdat ie ouder is is het meteen een vaderfiguur?quote:omdat hij tot nu toe een soort vaderfiguur is geweest.
Nee hoor, zeker niet. Normaal heb ik al mijn reserves als ik dat lees, maar ik weet ook dat het verschil feitelijk niet zo groot hoef te zijn qua geestelijke ontwikkeling.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja het KAN zo gaan idd. En 18 is jong. Maar ik word gewoon altijd zo moe van dat 'ow we scheren weer even lekker alles over 1 kam. lekker makkelijk." Men ziet een leeftijdsverschil en that's it. Zo'n gevoel krijg ik hiervan.
ooo maakt niks uit.... voel je niets vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neuken?
Oh wacht, ik ben geen 18 meer.![]()
Mischien is dit het onderbewuste wat in je zit dat zich elke keer tegen de daad (sex) verzet. Dus moet je er eerst achterkomen wat dat is. Ik bedoel ermee: is er iets wat je niet aantrekkelijk aan hem vind? Als je dat weet dan denk ik dat je al 50% vanje 'probleem' hebt opgelost.quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
hoi
Het vrije met een ouder iemand ( oudere man klinkt zo alsof je het met iemand van boven de 50 doet) is natuurlijk heel wat anders dan iemand van je eigen leeftijd. Vaak heeft iemand al veel meer levenservaring in e.e.a en is die (als het goed is) ook wat geduldiger als het gaat om eventuele problemen bij bepaalde dingen zoals in jou geval, sex.quote:en is het vrijen met een wat oudere man anders voor iemand van 18,en voor de man is dat anders met iemand van 18?
Je voelt je persoonlijk nogal aangevallen of niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alleen omdat zij moeite heeft met de sex met hem????
[..]
ja hij is veel ouder ja. Is dat METEEN een probleem? ALTIJD?
[..]
omdat ie ouder is is het meteen een vaderfiguur?
Ja ik begrijp dit soort redeneringen niet. Sue me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |