abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76266418
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:55 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dat o.a.

En so fucking what dat er een leeftijd verschil is. Het is verd*mm* BIJNA 2010!!!! We leven niet meer in 1810 ofzo hoor. Damn. Nee voor een man is het 'lekker en goed' dat ie een jong ding heeft maar andersom? Oe nee bah Ga buiten spelen ofzo.

Ow en:
[..]

says who?
Het lijkt er verdomd veel op.
Voorzichtigheid is geboden in dit soort situaties. De machtsverhouding is scheef en de kans dat deze in een relatie verder scheef groeit is groot.
Bij mannen zie je dat soms ook, een voorliefde voor oudere vrouwen, maar dan is die voorliefde er en niet omdat er toevallig iemand zich opwerpt als praatpaal die ook wil neuken
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_76266673
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het lijkt er verdomd veel op.
Voorzichtigheid is geboden in dit soort situaties. De machtsverhouding is scheef en de kans dat deze in een relatie verder scheef groeit is groot.
Bij mannen zie je dat soms ook, een voorliefde voor oudere vrouwen, maar dan is die voorliefde er en niet omdat er toevallig iemand zich opwerpt als praatpaal die ook wil neuken
ja het KAN zo gaan idd. En 18 is jong. Maar ik word gewoon altijd zo moe van dat 'ow we scheren weer even lekker alles over 1 kam. lekker makkelijk." Men ziet een leeftijdsverschil en that's it. Zo'n gevoel krijg ik hiervan.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_76267585
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:31 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja het KAN zo gaan idd. En 18 is jong. Maar ik word gewoon altijd zo moe van dat 'ow we scheren weer even lekker alles over 1 kam. lekker makkelijk." Men ziet een leeftijdsverschil en that's it. Zo'n gevoel krijg ik hiervan.
Zoals thunderbitch voor mij al zei, je hebt een scheve machtsverhouding, dat blijkt wel uit het hele verhaal wat ze heeft verteld.
Gaat ze er niet voor, dan voelt hij zich belazert, gaat ze er wel voor dan voelt zij zich uiteindelijk belazert. Dit kan hoe dan ook niet goed gaan, hoe moeilijk het ook is om te geloven.

Die machtsverhouding komt 1) omdat hij veel ouder is 2) omdat hij tot nu toe een soort vaderfiguur is geweest.
pi_76268002
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Zoals thunderbitch voor mij al zei, je hebt een scheve machtsverhouding, dat blijkt wel uit het hele verhaal wat ze heeft verteld.
alleen omdat zij moeite heeft met de sex met hem????
quote:
Die machtsverhouding komt 1) omdat hij veel ouder is 2)
ja hij is veel ouder ja. Is dat METEEN een probleem? ALTIJD?
quote:
omdat hij tot nu toe een soort vaderfiguur is geweest.
omdat ie ouder is is het meteen een vaderfiguur?

Ja ik begrijp dit soort redeneringen niet. Sue me
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_76268080
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:31 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Nee hoor, zeker niet. Normaal heb ik al mijn reserves als ik dat lees, maar ik weet ook dat het verschil feitelijk niet zo groot hoef te zijn qua geestelijke ontwikkeling.
Ik reageer zo omdat ik niet het gevoel heb dat dit iemand is die ermee kan omgaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_76273790
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Neuken?

Oh wacht, ik ben geen 18 meer.
ooo maakt niks uit.... voel je niets van
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_76759391
[quote]Relax, gewoon genieten

Komt het? Dan komt het...[quote/]

ben het tog wel met deze stelling eens
pi_76761234
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
hoi
ik ben een meisje van 18 en ik heb een vriend van 34.
het is al een tijdje erg sirieus,het klikt ook perfect.
alleen ik heb een heel raar probleem,ik heb al vaker seks gehad,alleen met hem kan ik het gewoon niet.
Mischien is dit het onderbewuste wat in je zit dat zich elke keer tegen de daad (sex) verzet. Dus moet je er eerst achterkomen wat dat is. Ik bedoel ermee: is er iets wat je niet aantrekkelijk aan hem vind? Als je dat weet dan denk ik dat je al 50% vanje 'probleem' hebt opgelost.
quote:
en is het vrijen met een wat oudere man anders voor iemand van 18,en voor de man is dat anders met iemand van 18?
ik snap niet waarom ik dit heb,elke keer denk ik vanavond wil ik dat het gebeurt,en toch houd me wat tegen.
en ik ben heel erg gek op hem dat is het niet.
Het vrije met een ouder iemand ( oudere man klinkt zo alsof je het met iemand van boven de 50 doet) is natuurlijk heel wat anders dan iemand van je eigen leeftijd. Vaak heeft iemand al veel meer levenservaring in e.e.a en is die (als het goed is) ook wat geduldiger als het gaat om eventuele problemen bij bepaalde dingen zoals in jou geval, sex.

Als ik je klacht zo lees,dan lijkt het alsof je bang bent om dit onderwerp aan te snijden bij hem uit vrees dat je het niet goed doet. Beste oplossing? Gewoon met hem erover praten en als hij ook gek op jou is dan heeft er begrip voor en zal hij alles eraan doen om je te helpen zodat je beiden straks van fijne sex kunnen genieten. Sterkte!
75 topics = FIN
pi_76805196
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Apotheose het volgende:

[..]

alleen omdat zij moeite heeft met de sex met hem????
[..]

ja hij is veel ouder ja. Is dat METEEN een probleem? ALTIJD?
[..]

omdat ie ouder is is het meteen een vaderfiguur?

Ja ik begrijp dit soort redeneringen niet. Sue me
Je voelt je persoonlijk nogal aangevallen of niet?
Dat het voor jou misschien wel werkt, wil niet zeggen dat het "normaal' is of dat het altijd moet kunnen werken.

Het verhaal wat zij heeft geschetst doet mij sterk vermoeden dat ze hem onbewust idd als een soort vader figuur ziet of alleen als vriend.

TS, komen er nog updates?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')