Relax, gewoon genietenquote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
elke keer denk ik vanavond wil ik dat het gebeurt,en toch houd me wat tegen.
quote:en voor de man is dat anders met iemand van 18?
quote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hemels in tegenstelling tot chagrijnige wijven met een pittig kapsel van zn eigen leeftijd.
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Is het dezelfde vriend als in hele erge schaamte waarin je beweert wel seks te hebben en ook lukt, alleen moeite hebt met "andere" dingen?
Hij had je vader kunnen zijn het is je vader.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Ehm, waarom zou je in godsnaam met een man die bijna 2 keer zo oud is iets willen
Zal wel stoer zijn ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Ehm, waarom zou je in godsnaam met een man die bijna 2 keer zo oud is iets willen
Andersom klinkt het gek genoeg een stuk aannemelijker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Ehm, waarom zou je in godsnaam als necrofiel met een verlept oud wijf iets willen doen als een gewillige jonge meid ook wil?![]()
Dus TS, graag antwoorden in Feedback [SEX]quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
Is het dezelfde vriend als in hele erge schaamte waarin je beweert wel seks te hebben en ook lukt, alleen moeite hebt met "andere" dingen?
Ok. Sinds 7 december heb je dus een nieuwe vriend van 34. Succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef lisanne333 het volgende:
nee dit gaat niet om dezelfde persoon
En dan is hij zo bezopen dat zij dat hoopje vel niet stijf krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Dan moet de eerste keer maar zijn na een avondje zuipen.
Probleem opgelost.
Weet welke jongens v 18 jij bedoelt, maar ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:32 schreef badboynova het volgende:
misschien ben je niet gewend dat een man van 30 (+) het langer doet dan 5 minuten ( de ware daad), dan een jonge van 18 die meer aan zich zelf denk en het klaart in ongeveer 3 minuten.
Neuken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef vosss het volgende:
Voor mij ook niet. Ik word morgen 33.
Ik moet er alleen niks van hebben van die gare wijven die dan ineens verliefd op je zijn en je gaan lopen stalken enzo omdat ze van je houden na 1 keer volduwen.
Maargoed, dat is gewoon een kwestie van negeren
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neuken?
Oh wacht, ik ben geen 18 meer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef rinzzz het volgende:
gelukkig heeft je lichaam zelf nog wel logisch verstand.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?Je doet de dames een plezier door jezelf aan te biedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SukkelOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
omdat die van 18 hier op fok zitten zonder dat ze weten wat ze in bed moeten doen???quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
omdat oudere mannen nou eenmaal aantrekkelijker zijn dan schooljongensquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Dan is hij een sukkel. Zoek een andere dertiger.quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
hoi
ik ben een meisje van 18 en ik heb een vriend van 34.
het is al een tijdje erg sirieus,het klikt ook perfect.
alleen ik heb een heel raar probleem,ik heb al vaker seks gehad,alleen met hem kan ik het gewoon niet.
ik ben heel erg gek op hem en ik wil het heel erg graag,maar iets houd me toch onbewust tegen,dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
en is het vrijen met een wat oudere man anders voor iemand van 18,en voor de man is dat anders met iemand van 18?
ik snap niet waarom ik dit heb,elke keer denk ik vanavond wil ik dat het gebeurt,en toch houd me wat tegen.
en ik ben heel erg gek op hem dat is het niet.
[..]
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?Ik ben bijna 31.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
[..]
Maakt niks hoor, ook al ben je 25, ik zal komen! Eventueel foto's?twijfel er niet aan of je zal komen, de vraag is of je het komen uit kunt stellen nog voordat je je broek uitgetrokken hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef rinzzz het volgende:
[..]
twijfel er niet aan of je zal komen, de vraag is of je het komen uit kunt stellen nog voordat je je broek uitgetrokken hebt.
LOL, ik heb dat ook wel eens meegemaakt; zo'n lefgozertje dat klaarkwam terwijl ie z'n broek openknooptjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef rinzzz het volgende:
[..]
twijfel er niet aan of je zal komen, de vraag is of je het komen uit kunt stellen nog voordat je je broek uitgetrokken hebt.
Als dat echt isquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
LOL, ik heb dat ook wel eens meegemaakt; zo'n lefgozertje dat klaarkwam terwijl ie z'n broek openknooptje
Je bent niet verliefd op hem en je voelt je niet sekueel aangetrokken tot hem. Maar je bent wel enorm gek op hem. dat kan. En dan spreek ik uit ervaring. Maar vaak werkt het niet want als het seksueel niet lekker zit, dan is er ook geen toekomst voor deze relatie. Je kunt natuurlijk wel vrienden zijn. Echter als je voelt dat je het moet proberen, dan moet je het proberen. Het kan lekker zijn of juist totaal niet.quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef lisanne333 het volgende:
hoi
ik ben een meisje van 18 en ik heb een vriend van 34.
het is al een tijdje erg sirieus,het klikt ook perfect.
alleen ik heb een heel raar probleem,ik heb al vaker seks gehad,alleen met hem kan ik het gewoon niet.
ik ben heel erg gek op hem en ik wil het heel erg graag,maar iets houd me toch onbewust tegen,dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
en is het vrijen met een wat oudere man anders voor iemand van 18,en voor de man is dat anders met iemand van 18?
ik snap niet waarom ik dit heb,elke keer denk ik vanavond wil ik dat het gebeurt,en toch houd me wat tegen.
en ik ben heel erg gek op hem dat is het niet.
Klopt, maar ze kunnen zich beter bij hun eigen leeftijdsgenoten houden, die kerels van 30/40 overigens ook.quote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef frankkinky het volgende:
dat heeft niets met leeftijd te maken maar gewoon hoe jij (topicstartster) op dit moment gevoel hebt voor hem en sexualiteit.
Dat is voor iedereen anders. Ik ken zat dames van 18 die wel gewoon sex kunnen hebben met een partner die 30+, 40+ is etc.
Waarom?quote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen zich beter bij hun eigen leeftijdsgenoten houden, die kerels van 30/40 overigens ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |