Waarschijnlijk 1 of 2 dagen. 1 dag sowieso naar Asten en 1 dag Maastricht.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eeh Lenny, ben je met carnaval in Tilburg?
Oftewel, ik had nooit naar Den Haag moeten gaan.quote:
Ik het weekend, en dan ga ik denk ik maandag - woensdag in Weert/Venlo/Maastricht. Weet jij of je dan zo'n passepartout moet halen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 of 2 dagen. 1 dag sowieso naar Asten en 1 dag Maastricht.
Wat jij?
ALLURE HAAR MIN LEEFTIJD IS 17quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig is er over mijn post heen gelezen.
En nog vooral in het zuiden ook.quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oftewel, ik had nooit naar Den Haag moeten gaan.
Hiervoor niet, penis.quote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Malcolm in the middle is op, lul.
Ding krast je oogbal en de rest van je leven zie je een kras voor je.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Nee, hij was ook de grootste reden om er geen geld meer voor uit te trekken.
Met een passe partout hoef je niet te wachten in de rij. Maar vorig jaar was het 1 grote kutzooi omdat het overal veeeeel te druk was. Nu ik er nog eens over denk is het misschien beter om Tilburg helemaal te mijden..quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik het weekend, en dan ga ik denk ik maandag - woensdag in Weert/Venlo/Maastricht. Weet jij of je dan zo'n passepartout moet halen?
Precies, al moet ik een zwerver van zijn fiets beroven.quote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
En nog vooral in het zuiden ook.
Maar ik moet en zal morgen in Deventer aankomen.
Van wie wat waar?quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, heb je al beter pic dan die van 32920 meter afstand?
Goaf!quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ding krast je oogbal en de rest van je leven zie je een kras voor je.![]()
Dag geld.Nu zeker aan de kant gezet voor Skizgegtdfsedff 2010?
Ik denk er aan om gewoon een trein te stelen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, al moet ik een zwerver van zijn fiets beroven.
Is er btw iemand op Fok die jouw eckte naam weet?quote:
Aha, zo dus. Maar ik bedoel, je hoeft niet per se naar Brandpunt/Bolle/Philip. Drukte is wel beter dan een lege kroeg, trouwens. Maar passe partout hoeft dus niet?quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met een passe partout hoef je niet te wachten in de rij. Maar vorig jaar was het 1 grote kutzooi omdat het overal veeeeel te druk was. Nu ik er nog eens over denk is het misschien beter om Tilburg helemaal te mijden..
Had je je tv al aan moeten hebben, JONGHEquote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had meteen mn tv naar comedy central gezapt. Met je late kutpost.
Kapen vind ik goed genoeg.quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk er aan om gewoon een trein te stelen.
C_Nquote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kapen vind ik goed genoeg.
Iemand hier die Molukkers kent?
Yep.quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is er btw iemand op Fok die jouw eckte naam weet?
Ja. 1tje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
S.Seagal foto van mij gister:
[ afbeelding ]
ik ben de linker
hmmquote:
Een passe partout hoeft niet, maar de rij was vorig jaar wel enorm. Ook voor de mensen die wel een passe partout gekocht hebben geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aha, zo dus. Maar ik bedoel, je hoeft niet per se naar Brandpunt/Bolle/Philip. Drukte is wel beter dan een lege kroeg, trouwens. Maar passe partout hoeft dus niet?
LIES!!quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
S.Seagal foto van mij gister:
[ afbeelding ]
ik ben de linker
Mijn tante is 1/4e Moluks.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb jij die niet dan?quote:
Ik ken wel wat molukkers.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, serieusquote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een passe partout hoeft niet, maar de rij was vorig jaar wel enorm. Ook voor de mensen die wel een passe partout gekocht hebben geloof ik.
En niet alleen BP, bolle en Philip zijn stampvol. Ook de karige kroegen staan gewoon helemaal vol. Vorig jaar in een stampvolle Slagroom gestaan..
Ja, eentje waar ze in dat treintje staat.quote:
Ja stoptreinen op dat traject. Maar niet het gehele traject.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken wel wat molukkers.
maar rijden de stoptreinen op de trajecten van intercitys? of alleen op hun eigen originele trajecten.
Linkquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, eentje waar ze in dat treintje staat.
Carnaval @ Kandinsky en dan na 10 verschillende bieren al helemaal de weg kwijt zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, serieus? Ben daar nog nooit eerder geweest. Haha, carnaval @ Kandinsky, ook prima. Maar zijn de vrijdag, zaterdag én zondag allemaal druk? Kroegen zijn volgens mij ook maar tot 04.00 open, right?
Krijg ik hem 2 januari danquote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg van me gehad dit jaar.
Haha, ja ik had ooit die Golden Dragon, 14%. Dat voel je toch wel icm met andere bierenquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Carnaval @ Kandinsky en dan na 10 verschillende bieren al helemaal de weg kwijt zijn?
Weet zo niet meer welke dag ik er vorig jaar was geweest, maar toen was het meen ik wel gewoon open tot 4 uur ja.
Ik heb je zoveel van mezelf gegevenquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Krijg ik hem 2 januari dan. En ik kreeg niks, ik moest het zelf via via ronselen.
Maar ik wil dat beetje meer. En nee, daar kan ik helaas geen genoegen mee nemen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je zoveel van mezelf gegeven.
2 December ook goed?
NIET DOEN SKY. 2 DECEMBER IS PAS OVER EEN JAAR WANT 2 DECEMBER IS NET GEWEEST.quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je zoveel van mezelf gegeven.
2 December ook goed?
Slim, zo had ik het niet gezien.quote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
NIET DOEN SKY. 2 DECEMBER IS PAS OVER EEN JAAR WANT 2 DECEMBER IS NET GEWEEST.
Nee dankjequote:
Ik ben bang dat je dat beetje meer niet aankuntquote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ik wil dat beetje meer. En nee, daar kan ik helaas geen genoegen mee nemen.
De kans lijkt mij ook zeer aanwezig dat ik plotseling sterf als ik je MSN heb.quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat beetje meer niet aankunt.
THE PLOT THICKENSquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat beetje meer niet aankunt.
Nog niet gezien.quote:
MSNquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De kans lijkt mij ook zeer aanwezig dat ik plotseling sterf als ik je MSN heb.
Ik zit op FoK!, weet je nog.quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
MSN.
Waarom niet meteen een date?
Waar, wanneer, hoe laat, hoe herken ik je.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is je punt? Oja, dat je dan per definitie een kansloze low lifer bent.
Ich.quote:
quote:
Beste kat dan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hoe weet je dat nou weer?
Misschien is het kattenpis.
Zeg jij het maar? Ik vind het fijn als een jongen het voortouw neem, ongeacht zijn leeftijd.quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoe laat, hoe herken ik je.
NYE, Today, klokslag 1 uur aan de bovenste bar.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg jij het maar? Ik vind het fijn als een jongen het voortouw neem, ongeacht zijn leeftijd.
Poema.quote:
Deal. Ik herken jou vast wel, en anders herkennen de chicks achter de bar mij welquote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NYE, Today, klokslag 1 uur aan de bovenste bar.
Ik ga zó zwaar naar jou informeren bij Debbie.quote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deal. Ik herken jou vast wel, en anders herkennen de chicks achter de bar mij wel.
Wat snoezig.quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga zó zwaar naar jou informeren bij Debbie.![]()
Zij weet niks benoemenswaardig van me gok ik zoquote:
Zou skylark ook rtl boulevard kijken?quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zij weet niks benoemenswaardig van me gok ik zo. Ook niet erg mannelijk van je, om te gaan informeren bij een ander over mij
.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zou skylark ook rtl boulevard kijken?
Wel hoe je eruitziet, dus dan vraag ik haar of ze me wilt waarschuwen als je er bentquote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zij weet niks benoemenswaardig van me gok ik zo. Ook niet erg mannelijk van je, om te gaan informeren bij een ander over mij
.
Ik geloof dit ook nog.quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel hoe je eruitziet, dus dan vraag ik haar of ze me wilt waarschuwen als je er bent. Dan kan ik als een autist hevig blozend wegkruipen.
Als grapje, nietwaar?quote:Op maandag 21 december 2009 22:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Hans Kraaij Jr. die vindt dat Bas Dost wel een goede optie is voor Manchester![]()
.
Mwaquote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ben wel toe aan een nieuwe pagina.
Klopt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is Hans Kraaij Jr. Ik weet het dus niet.
Lil waynequote:Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
A millie a millie a millie a millie a millie a millie a millie
Waarom weet ik welk liedje je bedoelt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
A millie a millie a millie a millie a millie a millie a millie
JOAH WANT DAT IS DIE UNDERGROUND SHIT DIE NIEMAND KENT.quote:Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom weet ik welk liedje je bedoelt.
Voor mij wel.quote:Op maandag 21 december 2009 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JOAH WANT DAT IS DIE UNDERGROUND SHIT DIE NIEMAND KENT.
Poep aan je oren.quote:
nee echt helemaal niemandquote:
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef S.Seagal het volgende:
Dillema boys. Morgen wel of niet met auto naar Duitsland. 220 km.
Wel natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef S.Seagal het volgende:
Niet, straks verongeluk je nog.quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef S.Seagal het volgende:
quote:
quote:
Ik weet het niet. Ik kan het wel aan. Maar het gaat erom dat er straks een ongeluk gebeurt. En ik moet remmen voor een idiot voor mij.quote:
quote:
"Slaap lekker lieverdje."quote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht, Bosnische belhamel.
Ik verkies dit lied tot het baaste lied van 2009. Ook al is ie oud.quote:
Eerste keer dat een nummer 2 jaar, nummer van het jaar is.quote:Op maandag 21 december 2009 22:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik verkies dit lied tot het baaste lied van 2009. Ook al is ie oud.
Ik wilde niet spoilen maar hij wordt ook baaste nummer van 2010, 2011, 2013 en 2014.quote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Eerste keer dat een nummer 2 jaar, nummer van het jaar is.
Neenee, nergens voor nodig om zo naar te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
"Slaap lekker lieverdje."
Flikker toch op man.
Ik zit in die schwung voor nieuwe woorden boy. Baaste, aane, chici's, neit. Het gaat vanzelf.quote:
Waarom krijg ik dan niet zo'n afscheids post?quote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Neenee, nergens voor nodig om zo naar te doen.
Alleen chici vind ik leuk.quote:Op maandag 21 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit in die schwung voor nieuwe woorden boy. Baaste, aane, chici's, neit. Het gaat vanzelf.
Omdat ik niet voor iedereen evenveel liefde overheb.quote:Op maandag 21 december 2009 22:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan niet zo'n afscheids post?![]()
Kijk die aane chici daar. Gelukkig zijn wij de baaste boys dus die ontkomt neit.quote:
Of is het misschien omdat je gewoon een slijmbal bent.quote:Op maandag 21 december 2009 22:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor iedereen evenveel liefde overheb.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Of is het misschien omdat je gewoon een slijmbal bent.
"Slaap lekker lieverdje"
Zo hopeloos.![]()
![]()
Neenee. Je krijgt me niet aan het haten.quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Of is het misschien omdat je gewoon een slijmbal bent.
"Slaap lekker lieverdje"
Zo hopeloos.![]()
![]()
Waar moet ik dan oud en nieuw vieren? Harteloos!quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik stel voor dat de SC met nieuwjaar uit de lucht gaat.
Ik bedoel gewoon voor altijd.quote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan oud en nieuw vieren? Harteloos!
Je schrijft dat zeker zoquote:
Waarom ben je aan het lamonnen. KLB IS STOM EN DE SC HELEMAAL MAAR IK KOM TOCH ELKE KEER WEER KIJKEN.quote:
Jij hebt golden power nodig om 12 uur te halenquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga zó erg de 1e post van het nieuwe jaar maken.Golden Power, een paar oliebollen en m'n high-end muis moeten het klusje klaren.
![]()
Ik ben geen Anglisj boi.quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je schrijft dat zeker zo.
Ik moet je nog veel leren, my young padawan.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij hebt golden power nodig om 12 uur te halen?
Omdat ik hier altijd dwangmatig en automatisch post terwijl ik er echt geen zak meer aan vind.quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom ben je aan het lamonnen. KLB IS STOM EN DE SC HELEMAAL MAAR IK KOM TOCH ELKE KEER WEER KIJKEN.
Wel om zo dik als Juicyhil te worden.quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij hebt golden power nodig om 12 uur te halen?
Impossible.quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel om zo dik als Juicyhil te worden.
Zeik dan niet zo en tyf gewoon op ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik hier altijd dwangmatig en automatisch post terwijl ik er echt geen zak meer aan vind.
Boehoequote:Op maandag 21 december 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik dan niet zo en tyf gewoon op ofzo.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik dan niet zo en tyf gewoon op ofzo.
Of je voelt je gewoon aangesproken omdat ik jou ook een saaie penis vindquote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet boehoe. Als je het niet leuk vindt kom je toch gewoon niet?!
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik snap gewoon niet wat je hier doet als je het al tijden niet leuk vindt. Dat heeft met mijzelf verder niks te maken. Alsof het mij ook maar een heel klein beetje interesseert wat jij van mij vindtquote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of je voelt je gewoon aangesproken omdat ik jou ook een saaie penis vind?
OW FUCK!!quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik snap gewoon niet wat je hier doet als je het al tijden niet leuk vindt. Dat heeft met mijzelf verder niks te maken. Alsof het mij ook maar een heel klein beetje interesseert wat jij van mij vindt!
Ok, doei.quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
Het is zo'n jongetjes SC geworden, met allemaal stoere internet ego's. Daar pas ik inderdaad niet tussen.
Let op, je gaat morgen weer hier posten.quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
Let op, jullie gaan weer allemaal hetzelfde reageren.
Ik vind je wel liefquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangesproken. Ik snap gewoon niet wat je hier doet als je het al tijden niet leuk vindt. Dat heeft met mijzelf verder niks te maken. Alsof het mij ook maar een heel klein beetje interesseert wat jij van mij vindt!
Misschien zijn wij ook wel stoer in het echt. Gea wetj mer noetj.quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
Het is zo'n jongetjes SC geworden, met allemaal stoere internet ego's. Daar pas ik inderdaad niet tussen.
Heb ik gezegd dat ik dat niet ging doen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Let op, je gaat morgen weer hier posten.
Mwa, waarom zou je het wel doen, als je het niet leuk vindt en hier volgens jezelf niet 'tussen past'?quote:Op maandag 21 december 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik dat niet ging doen?
Like I said, het gebeurt dwangmatig en automatisch omdat ik al 5,5 jaar hier post.quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwa, waarom zou je het wel doen, als je het niet leuk vindt en hier volgens jezelf niet 'tussen past'?
Fucking autist.quote:Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Like I said, het gebeurt dwangmatig en automatisch omdat ik al 5,5 jaar hier post.
Ok. Apawrrrt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Like I said, het gebeurt dwangmatig en automatisch omdat ik al 5,5 jaar hier post.
Inderdaad. Scoor een ban voor een maand en daarna kan je veul makkelijker wegblijven!!!quote:
Je bent pas later in de SC erbij gekomen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom in ieder geval niet altijd alleen maar terug voor de KLB SC als ik dat niet eens meer leuk vind.quote:Op maandag 21 december 2009 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Jullie gaan me niet vertellen dat jullie zomaar in 1x niet meer op Fok! posten.
Je kijkt altijd wel een keer, leest een keer, post een keer.
Hihi dankjequote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Bovendien zijn er ook nog wel een aantal Fok!kers die wel de moeite waard zijn. Da's waarschijnlijk wel een geldige reden dat ik hier nog ben.
Ja, maar de rest van Fok! wat ik nog wel leuk vind heb ik zo doorgelezen, dus dan blijft dit overquote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kom in ieder geval niet altijd alleen maar terug voor de KLB SC als ik dat niet eens meer leuk vind.
Je bedoelt mij, he?quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Bovendien zijn er ook nog wel een aantal Fok!kers die wel de moeite waard zijn. Da's waarschijnlijk wel een geldige reden dat ik hier nog ben.
Uhuuquote:
Maar in het deel dat je wel leuk vindt kan je toch ook posten?quote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van Fok! wat ik nog wel leuk vind heb ik zo doorgelezen, dus dan blijft dit over.
Is ook wel zo. Maar daar vind ik het gewoon fijner om te lezen daar. En als ik daar post wil ik goed doordachte antwoorden hebben, maar die Fok! tijd ligt allang achter me, en bovendien heb ik daar nooit meer zin in. Dan maar onzin posten in de SC, is makkelijkerquote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar in het deel dat je wel leuk vindt kan je toch ook posten?
Foute dingen doen is inderdaad makkelijker dan het goede doen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Maar daar vind ik het gewoon fijner om te lezen daar. En als ik daar post wil ik goed doordachte antwoorden hebben, maar die Fok! tijd ligt allang achter me, en bovendien heb ik daar nooit meer zin in. Dan maar onzin posten in de SC, is makkelijker.
Gister ofzo, fijn hè.quote:
Fijn dat iemand mijn mening deeltquote:Op maandag 21 december 2009 23:17 schreef Maisnon het volgende:
KLB en ONZ is geen kont meer aan en ik check alleen LIF en MUZ vooral nog naast de SC en dat zijn ook niet de meest actieve fora
Maarja dit is zo'n terugkerend verhaaltje
Kerstgratie gehad?quote:
Zo werkt de maatschappij: zuigen, klagen en kankeren dat de Overheid niets goed doet en dan niet gaan stemmen ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het altijd zo dom dat mensen tegen het forum aan gaan schoppen maar zelf ook weinig tot niks bijdragen tot een beter forum.
Van dat soort mensen gruw ik ook.quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo werkt de maatschappij: zuigen, klagen en kankeren dat de Overheid niets goed doet en dan niet gaan stemmen ofzo.
Er wordt genoeg bijgedragen, maar de grote kudde die hier komt interesseert het geen moer als het niet baas, aan, neit e.d. is.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het altijd zo dom dat mensen tegen het forum aan gaan schoppen maar zelf ook weinig tot niks bijdragen tot een beter forum.
Hoezo? Of is het voor je te moeilijk om bij te houden wanneer een week om is?quote:
Waar wil je het dan over hebben? Kom met ideeen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er wordt genoeg bijgedragen, maar de grote kudde die hier komt interesseert het geen moer als het niet baas, aan, neit e.d. is.
En misschien hebben wij allemaal wel een heel ander beeld van een 'beter' forum.
Ik klaag er niet over omdat het me momenteel ook werkelijk waar niks kan schelen, maar ik stem dan ook niet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van dat soort mensen gruw ik ook.
Hoe zou jij KLB en ONZ dan graag zien? En in wat voor manier heb jij dat proberen te bereiken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er wordt genoeg bijgedragen, maar de grote kudde die hier komt interesseert het geen moer als het niet baas, aan, neit e.d. is.
En misschien hebben wij allemaal wel een heel ander beeld van een 'beter' forum.
oh, ik dacht dat je al langer weg was, het was zo rustigquote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo? Of is het voor je te moeilijk om bij te houden wanneer een week om is?
quote:
Ik heb ook niet precies na een week om een unban gevraagd, ik kan zonder FOK!quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je al langer weg was, het was zo rustig
Ik spring ook niet meteen van de 15m plank afquote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]. Je moet de complete discografie van Steve Harley downloaden, had dat zo gevonden op isohunt ofzo, superchill enzooo.
Ja, dat maakt me nog niet eens uit. Als het maar ergens over gaat. Ook dat gebash op iedereen altijd is zo idioot. Alleen acties zoals met Krentenbol. zijn leuk, maar dat gekanker om Lamon en php is ook zo doelloosquote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waar wil je het dan over hebben? Kom met ideeen.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Lamon. het volgende:
Over jong grut gesproken, ik ben nu aan t msnnen met een meisje van een jaar of 20, ik heb er een aantal op msn, via die (loser-)dating sites.
Ik ben haar nu aan het vertellen waar ik vandaan kom.
Zal ik aangezien jullie zo van filmpjes houden, haar vragen om te cammen?
Kun je dat via msn opnemen, en zal ik dat dan als een niet moraalridder posten ofzo?
Want ik kan ook onaardig zijn, als het zo cool is.
Als ik je zeg hoe je het opneemt, post je het dan hier?quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Lamon. het volgende:
Over jong grut gesproken, ik ben nu aan t msnnen met een meisje van een jaar of 20, ik heb er een aantal op msn, via die (loser-)dating sites.
Kun je dat via msn opnemen, en zal ik dat dan als een niet moraalridder posten ofzo?
Nee, serieus nee! Iemand vertrouwd jou toe dat het tussen jullie 2 blijft, dan is het misselijk om het op te nemen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Lamon. het volgende:
Ware woorden.quote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat maakt me nog niet eens uit. Als het maar ergens over gaat. Ook dat gebash op iedereen altijd is zo idioot. Alleen acties zoals met Krentenbol. zijn leuk, maar dat gekanker om Lamon en php is ook zo doelloos.
Ja maar dat gebash. Je bent zelf ook niet de meest vriendelijk. Je zeurt veel enz. Ik heb niks tegen je maar dan vind ik het raar als je iets over anderen zegt waar je zelf aan mee helpt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat maakt me nog niet eens uit. Als het maar ergens over gaat. Ook dat gebash op iedereen altijd is zo idioot. Alleen acties zoals met Krentenbol. zijn leuk, maar dat gekanker om Lamon en php is ook zo doelloos.
Als ik wat download? Download andersquote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik spring ook niet meteen van de 15m plank af. Ik ga een best of downloaden als jij West Ryder Pauper Lunatic Asylum downloadt.
Dikke carequote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, serieus nee! Iemand vertrouwd jou toe dat het tussen jullie 2 blijft, dan is het misselijk om het op te nemen.
http://www.musicmeter.nl/album/161184quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik wat download? Download andersThe Psychomodo of The Human Menagerie
. Maar de andere albums zijn ook tof en hier en daar wat losse nummers. Of download zijn greatest hits CD.!.
Ik kom hier ook 9 van de 10 keer puur om te zeiken, omdat ik weet dat er altijd wel iemand op ingaatquote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar dat gebash. Je bent zelf ook niet de meest vriendelijk. Je zeurt veel enz. Ik heb niks tegen je maar dan vind ik het raar als je iets over anderen zegt waar je zelf aan mee helpt.
Ik download hem morgen. Ja die greatest hits heet Make Me Smile.quote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/161184![]()
Ik zal die downloaden. Ik bedoel ook 'greatest hits', 'best of', whatevah.
Helemaal mee eens, ik vind het ook helemaal niet leuk om te lezen. Sowieso is het onnodig kwetsen van mensen iets wat mij mateloos irriteert in klb.quote:Op maandag 21 december 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
, maar dat gekanker om Lamon en php is ook zo doelloos.
Dus je wilt het niet over bashen en zeiken hebben. Maar komt hier juist heen om het wel te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom hier ook 9 van de 10 keer puur om te zeiken, omdat ik weet dat er altijd wel iemand op ingaat. Ow wacht, we zitten in klaagbaak.
Dus nu verstop je je achter het trollenargument. Eerst zeg je:quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom hier ook 9 van de 10 keer puur om te zeiken, omdat ik weet dat er altijd wel iemand op ingaat. Ow wacht, we zitten in klaagbaak.
Ja, maar da's bauss.quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind het ook helemaal niet leuk om te lezen. Sowieso is het onnodig kwetsen van mensen iets wat mij mateloos irriteert in klb.
Omdat dat hier alleen maar gebeurt, ja. Ik kan hier wel als moeder Theresa gaan posten, maar dat werkt ook niet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus je wilt het niet over bashen en zeiken hebben. Maar komt hier juist heen om het wel te doen.
Types zoals jij zijn de reden dat ik nooit mijn webcam aan zal doen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dikke care. Camtasia is je antwoord.
Ja, en ik beschaam dat vertrouwen gewoonlijk niet, maar ik ben hier ook best vaak genaaid, dus op een gegeven moment ga je denken dat dat normaal is ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, serieus nee! Iemand vertrouwd jou toe dat het tussen jullie 2 blijft, dan is het misselijk om het op te nemen.
Come up to see mequote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik download hem morgen. Ja die greatest hits heet Make Me Smile.
Dan moet je ook niet zeuren vind ik. Je helpt zelf aan het probleem mee.quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar da's bauss.
[..]
Omdat dat hier alleen maar gebeurt, ja. Ik kan hier wel als moeder Theresa gaan posten, maar dat werkt ook niet.
Lekkere care dat iemand het opneemt, behalve als je gaat strippen maar wie stript er nou voor een webcam.quote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Types zoals jij zijn de reden dat ik nooit mijn webcam aan zal doen.
Moet je dat dan op iemand anders afreageren? Serieus, toon wat respect je bent tenslotte ergens in de 30 dan moet je dat toch hebben?quote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, en ik beschaam dat vertrouwen gewoonlijk niet, maar ik ben hier ook best vaak genaaid, dus op een gegeven moment ga je denken dat dat normaal is ofzo.
Ik kan niet in m'n eentje de hele SC omgooien.quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren vind ik. Je helpt zelf aan het probleem mee.![]()
Beetje een argument van. " De rest doet het ook, dus doe ik het ook maar."
Maisnon, ynnuh, griekjeeeeeeee en anderen bashen ook niet, maar die posten ook gewoon in de SC.quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan niet in m'n eentje de hele SC omgooien.
Waarom heb je er een?quote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Types zoals jij zijn de reden dat ik nooit mijn webcam aan zal doen.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet je dat dan op iemand anders afreageren? Serieus, toon wat respect je bent tenslotte ergens in de 30 dan moet je dat toch hebben?
Maisnon en ynuhh zeggen net dat ze het hier ook niet leuk vinden.quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maisnon, ynnuh, griekjeeeeeeee en anderen bashen ook niet, maar die posten ook gewoon in de SC.
Ik vind Maisnon juist wel altijd leuk posten.quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maisnon, ynnuh, griekjeeeeeeee en anderen bashen ook niet, maar die posten ook gewoon in de SC.
Er zijn genoeg mensen die niet zeuren of bashen maar gewoon naar elkaar luisteren en normaal posten.quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan niet in m'n eentje de hele SC omgooien.
Daar gooien users het wel vaak op he, ben je als je 18 of 19 bent dan zo zielig en onschuldig?quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet je dat dan op iemand anders afreageren? Serieus, toon wat respect je bent tenslotte ergens in de 30 dan moet je dat toch hebben?
Ik zeg juist dat het óók mogelijk is om zelf niet bashend in de SC te posten, ook al doen wij dat wel.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maisnon en ynuhh zeggen net dat ze het hier ook niet leuk vinden.
Griekjeee is een kloon.
Wie is dat?quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er maar zo bijlopen
Waarom zijn ze hier dan?quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maisnon en ynuhh zeggen net dat ze het hier ook niet leuk vinden.
Griekjeee is een kloon.
Kanker!quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er maar zo bijlopen
Ik zal ernaar zoeken. Come up to see me vind ik trouwens by far niet zijn beste nummer. Eigenlijk vind ik momenteel 10-15 nummers zo goed waartussen ik echt niet kan kiezenquote:Op maandag 21 december 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Come up to see me. Zeker doen, het is een heerlijk album, ook al zijn sommige nummers wat lastig om doorheen te komen (Happiness). Zorg btw dat je 'Cunny Grope Lane' en 'Road Kill Cafe' erbij hebt zitten, zijn bonustracks maar super. Eerste lijkt op the Beatles, de 2e op Beck.
Kanker verziekt je taal!!quote:
Ik heb nu de 'best of' van the Beatles, maar nu wil ik alle albums maar dan moet ik die best of weer uit m'n iTunes zien te krijgen dus ben ik te lui.quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zal ernaar zoeken. Come up to see me vind ik trouwens by far niet zijn beste nummer. Eigenlijk vind ik momenteel 10-15 nummers zo goed waartussen ik echt niet kan kiezen.
Is ook wel zo, maar die zie ik gewoon te weinigquote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die niet zeuren of bashen maar gewoon naar elkaar luisteren en normaal posten.
Ik heb er zelf ook niet veel moeite mee, ben best serieus altijd. Maar als iemand kut tegen mij gaat doen dan doe ik kut terug.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zijn ze hier dan?
En als je het zo kut vind, ga dan lekker weg ofzo?
Het gaat om het idee, dat jij eerst filmpjes van haar maakt en dan achter haar rug om op het internet plaatst. Dat vind ik walgelijk, maar zo denk ik erover.quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar gooien users het wel vaak op he, ben je als je 18 of 19 bent dan zo zielig en onschuldig?
En ik ben 28, als denkt iedereen in de 30.
Ik denk er wel hetzelfde als Allure over, moet ik ff zeggen hoorquote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zulke sneue reclames hèquote:
Oh Luur, de hypocrisie druipt uit m'n beeldscherm. Je bent zelf ook een bashende user, dus zeg alsjeblieft geen:quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar die zie ik gewoon te weinig. Waarom zou je kut gaan doen tegen iemand die je niet eens kent?
[..].
quote:Waarom zou je kut gaan doen tegen iemand die je niet eens kent?
Puur omdat het hier standaard is in de SC.quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Luur, de hypocrisie druipt uit m'n beeldscherm. Je bent zelf ook een bashende user, dus zeg alsjeblieft geen:
[..]
Ik heb al lang alles van The Beatles.quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nu de 'best of' van the Beatles, maar nu wil ik alle albums maar dan moet ik die best of weer uit m'n iTunes zien te krijgen dus ben ik te lui.
Meestal begin jij hoor, niet iemand anders. Maar we komen toch niet verder met deze discussie dus care.quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Puur omdat het hier standaard is in de SC.
ZIjn daar ook reclames van?quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zulke sneue reclames hè
Ik ook maar alles is cool in klb.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het gaat om het idee, dat jij eerst filmpjes van haar maakt en dan achter haar rug om op het internet plaatst. Dat vind ik walgelijk, maar zo denk ik erover.
Eens, die foto's altijd in SHO.quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Madonna heeft echt de engste armen ever
Kan ik me anders niet herinneren.quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meestal begin jij hoor, niet iemand anders. Maar we komen toch niet verder met deze discussie dus care.
Ik wel, niet met voorbeelden overigens maar je bashte (of hoe je het ook typt) vaak zat.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik me anders niet herinneren.
Klopt helemaal altijd ja.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ze komt uit Limburg, daar zijn ze best naief, dus ik zou het zo kunnen flikken volgens mij. Maar het gaat om het principe idd.
Klopt, meer als reactie op. Maar wat doe je anders in een toch al verpeste SC?quote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wel, niet met voorbeelden overigens maar je bashte (of hoe je het ook typt) vaak zat.
Ach, het merendeel van de klb-users zijn zielige jongetjes die hun imago op willen krikken door op het internet zich een baas te wanen. Alles wat ze te kort komen in het echte leven proberen ze compenseren met het zogenaamde 'bazen' gedrag. Hier in sc stikt het er ook van. Je kan deze types er zo uit pakken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook maar alles is cool in klb.
Ik zou een ongelooflijke winnaar zijn als ik het zou doen, erg genoeg.
En ze komt uit Limburg, daar zijn ze best naief, dus ik zou het zo kunnen flikken volgens mij. Maar het gaat om het principe idd.
Maar dan ben je een falende moraalridder.
Ik zou het doen! Dan ben je een echte WINNAAR!quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook maar alles is cool in klb.
Ik zou een ongelooflijke winnaar zijn als ik het zou doen, erg genoeg.
Maar dan ben je een falende moraalridder.
Dit.quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, het merendeel van de klb-users zijn zielige jongetjes die hun imago op willen krikken door op het internet zich een baas te wanen. Alles wat ze te kort komen in het echte leven proberen ze compenseren met het zogenaamde 'bazen' gedrag. Hier in sc stikt het er ook van. Je kan deze types er zo uit pakken.
Uhum.quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, het merendeel van de klb-users zijn zielige jongetjes die hun imago op willen krikken door op het internet zich een baas te wanen. Alles wat ze te kort komen in het echte leven proberen ze compenseren met het zogenaamde 'bazen' gedrag. Hier in sc stikt het er ook van. Je kan deze types er zo uit pakken.
Do it!quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uhumquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ik ben niet eerlijk?quote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef ynuhh het volgende:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat php wel normaal en eerlijk was, dus meteen voor alles en nog wat uitgemaakt wordt. Blijkbaar is eerlijk zijn niet meer tof vandaag de dag.
Obvious troll is obviousquote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef ynuhh het volgende:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat php wel normaal en eerlijk was, dus meteen voor alles en nog wat uitgemaakt wordt. Blijkbaar is eerlijk zijn niet meer tof vandaag de dag.
Hahaha.quote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef ynuhh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |