Waarschijnlijk 1 of 2 dagen. 1 dag sowieso naar Asten en 1 dag Maastricht.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eeh Lenny, ben je met carnaval in Tilburg?
Oftewel, ik had nooit naar Den Haag moeten gaan.quote:
Ik het weekend, en dan ga ik denk ik maandag - woensdag in Weert/Venlo/Maastricht. Weet jij of je dan zo'n passepartout moet halen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 of 2 dagen. 1 dag sowieso naar Asten en 1 dag Maastricht.
Wat jij?
ALLURE HAAR MIN LEEFTIJD IS 17quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig is er over mijn post heen gelezen.
En nog vooral in het zuiden ook.quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oftewel, ik had nooit naar Den Haag moeten gaan.
Hiervoor niet, penis.quote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Malcolm in the middle is op, lul.
Ding krast je oogbal en de rest van je leven zie je een kras voor je.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Nee, hij was ook de grootste reden om er geen geld meer voor uit te trekken.
Met een passe partout hoef je niet te wachten in de rij. Maar vorig jaar was het 1 grote kutzooi omdat het overal veeeeel te druk was. Nu ik er nog eens over denk is het misschien beter om Tilburg helemaal te mijden..quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik het weekend, en dan ga ik denk ik maandag - woensdag in Weert/Venlo/Maastricht. Weet jij of je dan zo'n passepartout moet halen?
Precies, al moet ik een zwerver van zijn fiets beroven.quote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
En nog vooral in het zuiden ook.
Maar ik moet en zal morgen in Deventer aankomen.
Van wie wat waar?quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, heb je al beter pic dan die van 32920 meter afstand?
Goaf!quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ding krast je oogbal en de rest van je leven zie je een kras voor je.![]()
Dag geld.Nu zeker aan de kant gezet voor Skizgegtdfsedff 2010?
Ik denk er aan om gewoon een trein te stelen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, al moet ik een zwerver van zijn fiets beroven.
Is er btw iemand op Fok die jouw eckte naam weet?quote:
Aha, zo dus. Maar ik bedoel, je hoeft niet per se naar Brandpunt/Bolle/Philip. Drukte is wel beter dan een lege kroeg, trouwens. Maar passe partout hoeft dus niet?quote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met een passe partout hoef je niet te wachten in de rij. Maar vorig jaar was het 1 grote kutzooi omdat het overal veeeeel te druk was. Nu ik er nog eens over denk is het misschien beter om Tilburg helemaal te mijden..
Had je je tv al aan moeten hebben, JONGHEquote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had meteen mn tv naar comedy central gezapt. Met je late kutpost.
Kapen vind ik goed genoeg.quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk er aan om gewoon een trein te stelen.
C_Nquote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kapen vind ik goed genoeg.
Iemand hier die Molukkers kent?
Yep.quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is er btw iemand op Fok die jouw eckte naam weet?
Ja. 1tje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
S.Seagal foto van mij gister:
[ afbeelding ]
ik ben de linker
hmmquote:
Een passe partout hoeft niet, maar de rij was vorig jaar wel enorm. Ook voor de mensen die wel een passe partout gekocht hebben geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aha, zo dus. Maar ik bedoel, je hoeft niet per se naar Brandpunt/Bolle/Philip. Drukte is wel beter dan een lege kroeg, trouwens. Maar passe partout hoeft dus niet?
LIES!!quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
S.Seagal foto van mij gister:
[ afbeelding ]
ik ben de linker
Mijn tante is 1/4e Moluks.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb jij die niet dan?quote:
Ik ken wel wat molukkers.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, serieusquote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een passe partout hoeft niet, maar de rij was vorig jaar wel enorm. Ook voor de mensen die wel een passe partout gekocht hebben geloof ik.
En niet alleen BP, bolle en Philip zijn stampvol. Ook de karige kroegen staan gewoon helemaal vol. Vorig jaar in een stampvolle Slagroom gestaan..
Ja, eentje waar ze in dat treintje staat.quote:
Ja stoptreinen op dat traject. Maar niet het gehele traject.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken wel wat molukkers.
maar rijden de stoptreinen op de trajecten van intercitys? of alleen op hun eigen originele trajecten.
Linkquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, eentje waar ze in dat treintje staat.
Carnaval @ Kandinsky en dan na 10 verschillende bieren al helemaal de weg kwijt zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, serieus? Ben daar nog nooit eerder geweest. Haha, carnaval @ Kandinsky, ook prima. Maar zijn de vrijdag, zaterdag én zondag allemaal druk? Kroegen zijn volgens mij ook maar tot 04.00 open, right?
Krijg ik hem 2 januari danquote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg van me gehad dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |