Dat heet HUMOR meneerquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
Allemaal kotsen op Duitsland/Duitsers en dit is opeens prachtig?
Spreek voor jezelf jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
De dag dat je me daarop betrapt mag je terugkomenquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
Je moet z'n WILKOMMEN DEUTSCHERS boodschap eens horen aan het begin van de vakantie wanneer onze oosterburen massaal naar de nederlandse stranden trekken.quote:
Hij past er zelf al helemaal opquote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan Roel zijn worstje op de bbq leggen
Duidelijk te merken dat jij buiten dit nooit naar ekstraweekend gekeken hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
flinke dip... big size dipquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Giel zit in een dip.. was vandaag echt behoorlijk onzichtbaar.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet z'n WILKOMMEN DEUTSCHERS boodschap eens horen aan het begin van de vakantie wanneer onze oosterburen massaal naar de nederlandse stranden trekken.
Briljant.
Misschien moet z'n meisje ff langskomen?quote:
wat let je om het te doen, oud nieuwjaar prima gelegenheid er voor.quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Horloge het volgende:
Barbecuen in dit weer is nog altijd een wens van mij om ooit eens te doen. Lijkt me echt tof.
Was die er vanmiddag met de kindermiddag niet dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Misschien moet z'n meisje ff langskomen?
Ja, idd..quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Misschien moet z'n meisje ff langskomen?
Na het halve uurtje begint het leuke juistquote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef miieejj het volgende:
ekstra weekend, ik ga altijd kijken maar na een half uurtje haak ik afstom he
Geen ideequote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Was die er vanmiddag met de kindermiddag niet dan?
Ik doe elk jaar een winterbarbecuequote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Horloge het volgende:
Barbecuen in dit weer is nog altijd een wens van mij om ooit eens te doen. Lijkt me echt tof.
eigenlijk was het gewoon een onzinnige opmerking, maar het is je vergevenquote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoel ook niet allemaal hier, maar Fok!kers in het algemeen![]()
Voel je vooral niet aangesproken als je dat niet wil.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
eigenlijk was het gewoon een onzinnige opmerking, maar het is je vergeven
Jup! ging wel even los toen hij de Moke emmer op zijn kop had, maar voor de rest echt onzichtbaar. Ben benieuwd hoelang Annemieke dit kan volhouden want wat een _energie_. Fantastisch !quote:
Je lult je zelf er weer goed uitquote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoel ook niet allemaal hier, maar Fok!kers in het algemeen![]()
Voel je vooral niet aangesproken als je dat niet wil.
Ik woon 3 hoog achter zeg maar.quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat let je om het te doen, oud nieuwjaar prima gelegenheid er voor.
Ja idd.. daaromquote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Na het halve uurtje begint het leuke juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |