abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75961659
Is het misschien in je opgekomen dat er juist steeds minder geld beschikbaar is? En men zich daardoor moet verlagen tot allerlei noodgrepen?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_75965195
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach man, lul niet, als een PvdA minister met een voorstel komt zaken aan te pakken (blijk gevende dat het besef er wel degelijk is) dan doe je dat weer eens af met een dooddoener.
Je wil gewoon alleen zien wat jouw beperkte wereldbeeld bevestigd en verder niets.
Je ziet toch zelf ook wel dat het niet helpt?

De PvdA heeft jarenlang, decennialang nagelaten om (hard) in te grijpen. En nu het al veels te laat is komt Van der Laan grappig doen met zijn quasi-strenge standpunten. In zijn tevergeefse poging oud-PvdA kiezers terug te halen.

Je snapt zelf toch ook wel dat het niet werkt? Vanwaar komen al die mensen die inzien dat het zo niet werkt en hulpeloos al jarenlang vragen om hardere maatregelen? Zijn die dom en wereldvreemd ofzo en ben jij de intellectuele man van het jaar 2009 die het Marokkanen probleem op gaat lossen?

Er zijn letterlijk honderden miljoenen verspeeld. Honderden miljoenen. Aan wie? Aan 1 bevolkingsgroep. Slechts 300.000 mensen tellende in Nederland. In de zomer werkt bekend gemaakt dat Gouda vroeg om een tiental miljoen euro om het Marokkanen probleem daar op te lossen. Dan ben je toch gek in je hoofd? Het zijn criminelen: die moet je niet pamperen maar aanpakken.

Wat heeft het geholpen? De situatie wordt alleen maar slechter.
Steeds meer jongere Marokkanen gaan het pad op van overlast, rooftocht en geweld. Je ziet nu al 12-jarige (!!!!) Marokkaanse jongens in de grote steden 's avonds met messen op straat lopen. Waar gaat dat naartoe? Hoe heeft het zover kunnen komen? Welke politieke partijen zijn hiervoor verantwoordelijk? Voor mij in ieder geval een weet.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:44:06 #153
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_75965321
Waarom gooi je het steeds op de PvdA, terwijl de rest van de grote partijen net zo 'schuldig' is?

Verder zijn je cijfers weer schromelijk overdreven.
Ook geen sig dus
pi_75965340
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
Is het misschien in je opgekomen dat er juist steeds minder geld beschikbaar is? En men zich daardoor moet verlagen tot allerlei noodgrepen?
Met bakken vol met geld los je geen mentaliteitsprobleem op.
pi_75965450
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waarom gooi je het steeds op de PvdA, terwijl de rest van de grote partijen net zo 'schuldig' is?

Verder zijn je cijfers weer schromelijk overdreven.
Of het nou de PvdA of het CDA of D66 is. Ze zijn allemaal schuldig. Ook de VVD. Wel is er verschil in toekomstige visie. De PvdA bijvoorbeeld blijft met softe maatregelen komen terwijl de VVD iets harder is geworden. De nieuwe partij PVV al helemaal.

De PvdA weet niet meer hoe het het land moet regeren. Hulpeloos, verslagen, als een kindje dat eenzaam zonder water in de woestijn zwerft. Zelfs de Marokkaan Aboutaleb (!) geeft zijn eigen partij de PvdA flink van langs als het om aanpak van de Marokkanen problematiek gaat. Hoe laag wil je PvdA nog zinken?
pi_75965559
Cijfers overdreven? Ga toch weg man.
Dat krijg je met mensen die wereldvreemd zijn. Ga een keertje door het land reizen. Of lees een krant. Of bekijk het nieuws. Of spreek met mensen uit het hele land.

Hier voor je: http://www.depers.nl/binn(...)-voor-Oosterwei.html
Alleen al 10 miljoen euro voor 1 wijk in Gouda!~
Kan je nagaan hoeveel geld andere grote steden en steden zoals Ede en Eindhoven al jarenlang hebben opgestreken om het Marokkanen probleem op te lossen.
pi_75976491
Het tuig moet van de straat! En Marokkaanse straatterroristen het land uit. Wie onze gastvrijheid misbruikt om de beest uitgehangen is wat mij betreft geen Nederlands pasoort waardig. En gaat het om minderjarige Marokaantjes mogen wat mij betreft de ouders ook mee het land uit
pi_75977497
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef betting het volgende:
Het tuig moet van de straat! En Marokkaanse straatterroristen het land uit. Wie onze gastvrijheid misbruikt om de beest uitgehangen is wat mij betreft geen Nederlands pasoort waardig. En gaat het om minderjarige Marokaantjes mogen wat mij betreft de ouders ook mee het land uit
Prima, maar dan zonder aanziens des persoons en niet alleen degenen van Marokkaanse afkomst. Wie zich misdraagt op straat gaat het land uit. Hier geboren, blank, zwart, groen of pimpelpaars, boeit niet, hop, eruit.

Ben benieuwd hoeveel jongeren we in Nederland overhouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2009 17:35:22 ]
pi_75977582
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Of het nou de PvdA of het CDA of D66 is. Ze zijn allemaal schuldig. Ook de VVD. Wel is er verschil in toekomstige visie. De PvdA bijvoorbeeld blijft met softe maatregelen komen terwijl de VVD iets harder is geworden. De nieuwe partij PVV al helemaal.

De PvdA weet niet meer hoe het het land moet regeren. Hulpeloos, verslagen, als een kindje dat eenzaam zonder water in de woestijn zwerft. Zelfs de Marokkaan Aboutaleb (!) geeft zijn eigen partij de PvdA flink van langs als het om aanpak van de Marokkanen problematiek gaat. Hoe laag wil je PvdA nog zinken?
Waar haal jij vandaan dat jouw maatregelen wel helpen? Welke dat zijn weet ik niet want blijkbaar ben jij het met geen van de genoemde partijen eens.

Noem mij nu eens een partij of bij gebrek daaraan wat jij dan ziet als maatregelen die wel helpen en dan graag onderbouwen met voorbeelden uit de praktijk waarin dat soort maatregelen ook daadwerkelijk resultaat hebben gehad.
  woensdag 23 december 2009 @ 18:34:15 #160
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_75979422
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Prima, maar dan zonder aanziens des persoons en niet alleen degenen van Marokkaanse afkomst. Wie zich misdraagt op straat gaat het land uit. Hier geboren, blank, zwart, groen of pimpelpaars, boeit niet, hop, eruit.

Ben benieuwd hoeveel jongeren we in Nederland overhouden.

En waar we ze heen moeten sturen
Ook geen sig dus
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 18:40:56 #161
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_75979646
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef betting het volgende:
Waarom zo omslachtig als een muur, wat blinddoeken en kogels veel beter werken?
Carpe Libertatem
pi_75985238
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef Dennis_enzo het volgende:

En waar we ze heen moeten sturen
Maakt toch niet uit? De Noordzee is al een geopperd, meen ik.
pi_75995874
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef SimpelZat het volgende:

blablabla

Ik merk dat ik steeds meer uitwijd, tis lang zat zo ik heb expres de woorden islam en wilders niet laten vallen, ik heb het hier over die schijtirritante bagetalliseringsargumenten van "links" waar ik er zo nog tich van kan opdreunen.

Wie vult aan of weerlegt hetgeen ik zeg?
Je hebt een aantal punten, zeker. Maar het hele waas aan ergernis en onzin dat je eromheen hangt, maakt normaal antwoorden erg lastig.
Breng je verhaal eens terug tot de feiten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75997766
We zijn al bezig met het ruimen van geiten. Als we die beesten nou allemaal ruimen, dan valt er niets meer te neuken voor ze en gaan ze vanzelf wel weer weg.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')