Je ziet toch zelf ook wel dat het niet helpt?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach man, lul niet, als een PvdA minister met een voorstel komt zaken aan te pakken (blijk gevende dat het besef er wel degelijk is) dan doe je dat weer eens af met een dooddoener.
Je wil gewoon alleen zien wat jouw beperkte wereldbeeld bevestigd en verder niets.
Met bakken vol met geld los je geen mentaliteitsprobleem op.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
Is het misschien in je opgekomen dat er juist steeds minder geld beschikbaar is? En men zich daardoor moet verlagen tot allerlei noodgrepen?
Of het nou de PvdA of het CDA of D66 is. Ze zijn allemaal schuldig. Ook de VVD. Wel is er verschil in toekomstige visie. De PvdA bijvoorbeeld blijft met softe maatregelen komen terwijl de VVD iets harder is geworden. De nieuwe partij PVV al helemaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waarom gooi je het steeds op de PvdA, terwijl de rest van de grote partijen net zo 'schuldig' is?
Verder zijn je cijfers weer schromelijk overdreven.
Prima, maar dan zonder aanziens des persoons en niet alleen degenen van Marokkaanse afkomst. Wie zich misdraagt op straat gaat het land uit. Hier geboren, blank, zwart, groen of pimpelpaars, boeit niet, hop, eruit.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef betting het volgende:
Het tuig moet van de straat! En Marokkaanse straatterroristen het land uit. Wie onze gastvrijheid misbruikt om de beest uitgehangen is wat mij betreft geen Nederlands pasoort waardig. En gaat het om minderjarige Marokaantjes mogen wat mij betreft de ouders ook mee het land uit
Waar haal jij vandaan dat jouw maatregelen wel helpen? Welke dat zijn weet ik niet want blijkbaar ben jij het met geen van de genoemde partijen eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Of het nou de PvdA of het CDA of D66 is. Ze zijn allemaal schuldig. Ook de VVD. Wel is er verschil in toekomstige visie. De PvdA bijvoorbeeld blijft met softe maatregelen komen terwijl de VVD iets harder is geworden. De nieuwe partij PVV al helemaal.
De PvdA weet niet meer hoe het het land moet regeren. Hulpeloos, verslagen, als een kindje dat eenzaam zonder water in de woestijn zwerft. Zelfs de Marokkaan Aboutaleb (!) geeft zijn eigen partij de PvdA flink van langs als het om aanpak van de Marokkanen problematiek gaat. Hoe laag wil je PvdA nog zinken?
En waar we ze heen moeten sturenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima, maar dan zonder aanziens des persoons en niet alleen degenen van Marokkaanse afkomst. Wie zich misdraagt op straat gaat het land uit. Hier geboren, blank, zwart, groen of pimpelpaars, boeit niet, hop, eruit.
Ben benieuwd hoeveel jongeren we in Nederland overhouden.
Waarom zo omslachtig als een muur, wat blinddoeken en kogels veel beter werken?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef betting het volgende:
Het tuig moet van de straat! En Marokkaanse straatterroristen het land uit. Wie onze gastvrijheid misbruikt om de beest uitgehangen is wat mij betreft geen Nederlands pasoort waardig. En gaat het om minderjarige Marokaantjes mogen wat mij betreft de ouders ook mee het land uit
Maakt toch niet uit? De Noordzee is al een geopperd, meen ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
En waar we ze heen moeten sturen
Je hebt een aantal punten, zeker. Maar het hele waas aan ergernis en onzin dat je eromheen hangt, maakt normaal antwoorden erg lastig.quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef SimpelZat het volgende:
blablabla
Ik merk dat ik steeds meer uitwijd, tis lang zat zoik heb expres de woorden islam en wilders niet laten vallen, ik heb het hier over die schijtirritante bagetalliseringsargumenten van "links" waar ik er zo nog tich van kan opdreunen.
Wie vult aan of weerlegt hetgeen ik zeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |