Het leverde geld op, geld is belangrijk, keuze was goed.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Niet om het een of ander maar ook de VVD en het CDA zitten hier tot aan hun nek in. Met name de VVD ontving de gastarbeiders met open armen.
Het heeft dus weinig met links en rechts te maken.
Liberaal beleid is geen synoniem voor "terroriseer onze straten maar, en negeer onze gebruiken".quote:
Laat hem wel in het kabinet, hij vertegenwoordigt de huilies zoals jij. Het zou ideaal zijn als we eens de huilies laten regeren, gewoon om te zien hoe dit land dan naar de afgrond wordt getrokken.quote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Eens! Gelukkig neemt de doodsbange politieke elite een ruk naar rechts vanwege clown Wilders. Alleen daarom is deze man belangrijk voor onze maatschappij, laat hem aub niet in het kabinet.
Maar de "Links heeft het gedaan!!!" vlieger gaat dus niet op.quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Het leverde geld op, geld is belangrijk, keuze was goed.
Gedane zaken nemen geen keer dus we zullen het ermee moeten doen.quote:Nu kost het geld, verlies van geld is slecht, keuze is dus duidelijk.
Zo kennen we rechts weer, mensen gebruiken tot ze geen geld meer opleveren en dan behandelen als oud vuilquote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nu kost het geld, verlies van geld is slecht, keuze is dus duidelijk.
Knap dat jij dat leest in de korte post van diegene die ik quote.quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Liberaal beleid is geen synoniem voor "terroriseer onze straten maar, en negeer onze gebruiken".
Ik ken je wel langer als vandaag.quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap dat jij dat leest in de korte post van diegene die ik quote.
Je bedoelt te zeggen dat je onzin praat.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik ken je wel langer als vandaag.
Volgens mij verwar jij de PVV met de PVDA, want de PVDA is bezig ons land in de afgrond te duwen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat hem wel in het kabinet, hij vertegenwoordigt de huilies zoals jij. Het zou ideaal zijn als we eens de huilies laten regeren, gewoon om te zien hoe dit land dan naar de afgrond wordt getrokken.
Ik wens of wuif het ook niet weg, ik wil enkel een aanpak zien, anders dan struisvogelgedrag en schuldgevoel voor 40 jaar terug. Toen was het winstgevend en logisch en een goed geslaagd initiatief, nu plukken we er de nadelen van en hebben we een nieuwe aanpak nodig.quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar de "Links heeft het gedaan!!!" vlieger gaat dus niet op.
[..]
Gedane zaken nemen geen keer dus we zullen het ermee moeten doen.
En dit:quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Niet om het een of ander maar ook de VVD en het CDA zitten hier tot aan hun nek in. Met name de VVD ontving de gastarbeiders met open armen.
quote:
Ja, want de Pvda heeft ook zo veel te zeggen tussen al die Christelijke mennekes.quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef GSP het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij de PVV met de PVDA, want de PVDA is bezig ons land in de afgrond te duwen.
Nee, ik bedoel te zeggen dat ik wel snap waar ik op reageer, en dat is o.a. je gedachtengang.quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je onzin praat.
Dat het even duidelijk is.
De huwelijksmigratie! Want wat de man met 60 uur in de week verdiende, moest de vrouw in dit land uitgeven voordat het werd opgepot of doorgesluisd naar het moederland.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat je denkt te weten wat ik zeg, maar ondertussen is dat natuurlijk helemaal niet zo. Projectie.quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel te zeggen dat ik wel snap waar ik op reageer, en dat is o.a. je gedachtengang.
De banaliteit van het kwaad noemde men dit ooitquote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nu kost het geld, verlies van geld is slecht, keuze is dus duidelijk.
De post die jij quote ging er van uit dat onder liberaal beleid er geen grenzen zijn, en jij zegt daar amen tegen, dus ik zit wel in de goede hoek te zoeken lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je denkt te weten wat ik zeg, maar ondertussen is dat natuurlijk helemaal niet zo. Projectie.
Zo noemde de bijbel dat, ik niet.quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De banaliteit van het kwaad noemde men dit ooit
Onder anderequote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De huwelijksmigratie! Want wat de man met 60 uur in de week verdiende, moest de vrouw in dit land uitgeven voordat het werd opgepot of doorgesluisd naar het moederland.
(ja, dat was serieus een argument)
Ik denk het niet, de post ging uit van individuele vrijheid. Jij maakt er een heel andere post van, dat is jouw probleem natuurlijk. Je zoekt dus in een hoek die je zelf gemaakt hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
De post die jij quote ging er van uit dat onder liberaal beleid er geen grenzen zijn, en jij zegt daar amen tegen, dus ik zit wel in de goede hoek te zoeken lijkt me.
O ja, je bent al bezig met formatie gesprekken?quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
maar de PvdA kan je wel afschrijven.
Dat zeg ik, die individuele vrijheid kent ook grenzen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de post ging uit van individuele vrijheid. Jij maakt er een heel andere post van, dat is jouw probleem natuurlijk. Je zoekt dus in een hoek die je zelf gemaakt hebt.
De bijbel is bij nader inzien een beter vergelijking ja. Je hangt het aan als een geloof en alles is daaraan ondergeschikt. Bedrijfskundestudentje.quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Zo noemde de bijbel dat, ik niet.
Dan zijn we weer terug bij af, ik raad je aan om die post weer te lezen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die individuele vrijheid kent ook grenzen.
Welke argumenten ken je nog meer dan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Onder andere
Maar bij zo'n beetje alles dat is misgegaan met betrekking tot niet-westerse allochtonen waren ook die partijen betrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |