kejquote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een fout van mij.
Ik krijg straks natuurlijk.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een kinderhand is snel gevuld.
Ik ben toch heul geen kind meer manquote:
Dat weet ik toch niet.quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen kind meer man
Zie profielquote:
Ok meneerquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die bekijk ik toch nooit joh
Done.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok meneer
Jij bent nog vrij jong zo te zien
quote:Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Hai mensen!![]()
Luc, heb je de sneeuw hier nou al getrotseerd?
Je tering, met zo'n topic vraag je er om hoorquote:
Ik geef bartje hierbij gelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je tering, met zo'n topic vraag je er om hoor
Welke zender?quote:
Dat nummer is ook nogal booming de laatste wekenquote:
Semi-tofquote:
Ik wist tot vandaag niet hoe dat liedje heette en van wie het was. Wist alleen dat ik het een goed nummer vind.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dat nummer is ook nogal booming de laatste weken
Pas maar op, ze is keihardquote:
don't hatequote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze player is ook weer bezig.
Ik vind 'm ook leuk! M'n huisgenoten worden er gestoord van.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist tot vandaag niet hoe dat liedje heette en van wie het was. Wist alleen dat ik het een goed nummer vind.![]()
Kom je hier luisteren.quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk! M'n huisgenoten worden er gestoord van.
quote:
Daar trap ik dus mooi niet inquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer een poging mislukt.
Hij is bang dat hij herkent wordt door bepaalde instanties.quote:
Oh ja, dat is ook weer niet zo'n goed plan nu.quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen... dat ik op de fiets moet. In de kou. Met gevaar voor eigen leven.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Niet iedereen kan van me houden blijkbaar.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij een player bent.
Dat probeerde ik, maar ik werd keihard terug op aarde gesmaktquote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Niet iedereen kan van me houden blijkbaar.
Hebben hier veel mensen elkaar eigenlijk op msn?quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
ik ga dr mn player msn geven inderdaad
Ja? Oh dan blijf ik er vanafquote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, maar ik werd keihard terug op aarde gesmakt
quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
ik ga dr mn player msn geven inderdaad
heb er uit mn hoofd 3quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hebben hier veel mensen elkaar eigenlijk op msn?
quote:
Ik heb er wel een aantal van hier, maar ik ben zelf alleen zelden op msn.quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hebben hier veel mensen elkaar eigenlijk op msn?
Heul niks van gemerkt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, maar ik werd keihard terug op aarde gesmakt
Laten we hopen dat het een geintje was?quote:Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dat je überhaupt een player-msn hebt jna.![]()
Anders zou dat inderdaad iets te ernstig zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 22:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het een geintje was?
Ik doorbrak de ban in je fobo, maar dat werd niet gewaardeerdquote:
Meerdere, voor elk type een andere. Als ik zin heb in blond weet ik met welke in moet inloggenquote:Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dat je überhaupt een player-msn hebt jna.![]()
Oh ik sorteer het op leeftijdquote:Op maandag 21 december 2009 22:28 schreef jna het volgende:
[..]
Meerdere, voor elk type een andere. Als ik zin heb in blond weet ik met welke in moet inloggen
quote:Op maandag 21 december 2009 22:28 schreef jna het volgende:
[..]
Meerdere, voor elk type een andere. Als ik zin heb in blond weet ik met welke in moet inloggen
Het kwam nogal onaardig over.quote:Op maandag 21 december 2009 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doorbrak de ban in je fobo, maar dat werd niet gewaardeerd
Meen je dat?quote:
Ik doe (hihi) alleen 18+ toevoegenquote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je je pedo-pas dan al binnen?
Goh, je maakt er wel werk van he!quote:Op maandag 21 december 2009 22:29 schreef jna het volgende:
En vervolgens heb ik ze per cupmaat in groepen gesorteerd
quote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doe (hihi) alleen 18+ toevoegen
Op die msn's iig...
quote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef jna het volgende:
Dus Djennz. Haarkleur en cupmaat? dan krijg je mn msn daarna.
Oh door diequote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meen je dat?Oh zo was het totaal niet bedoeld
*teruglezen gaat
Woah! Player die je bent.quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er zes van FOK! op mijn msn.
Gaat nog een aardige administratie inzitten ja. Vooral als ze een kleurspoeling nemenquote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Goh, je maakt er wel werk van he!
quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh door die. Mja, ik post bijna alleen maar dingen met een
er achteraan
Daarom mis ik PI's in het fobo
Iddquote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Is ook gewoon de leukste smilie.
Ik durf ze niet eens te tellen...quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er zes van FOK! op mijn msn.
Ja want 50 % is vrouw.quote:
quote:
quote:Ik durf ze niet eens te tellen...
Ik had laatst een nog leuker berichtje in m'n fobo. Er werd in geïnsinueerd dat ik het ex-en topic af ga voor de users! Maar zo sneu ben ik heul niet, tsjonge.quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh door die. Mja, ik post bijna alleen maar dingen met een
er achteraan
Daarom mis ik PI's in het fobo
Je weet dan wel wie er single is.quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik had laatst een nog leuker berichtje in m'n fobo. Er werd in geïnsinueerd dat ik het ex-en topic af ga voor de users! Maar zo sneu ben ik heul niet, tsjonge.
Oh hoi, ik zit daar ook, daten?quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik had laatst een nog leuker berichtje in m'n fobo. Er werd in geïnsinueerd dat ik het ex-en topic af ga voor de users! Maar zo sneu ben ik heul niet, tsjonge.
Bij dezen heb ik je vergeven hoor.
Player!quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens mijn bedje weer eens induiken.
Paar jaar nogal intensief in wat SC's rondgelopen, dus ik denk dat ik de 60 wel haalquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh hoi, ik zit daar ook, daten?
Ja en dan kan ik ze in hun verdriet opbeuren met m'n mooie Dr. Phil praatjes, ze gebruiken en weer keihard dumpen, want zo ben ik.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet dan wel wie er single is.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paar jaar nogal intensief in wat SC's rondgelopen, dus ik denk dat ik de 60 wel haal
zeg jequote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want ik duik er alleen in.
Zo'n vermoeden had ik wel al ja.quote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik ze in hun verdriet opbeuren met m'n mooie Dr. Phil praatjes, ze gebruiken en weer keihard dumpen, want zo ben ik.![]()
Wel 1 van de leukere jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar deze is verreweg de leukste natuurlijk.
![]()
En dan nu de hamvraag; met hoeveel heb je gesekst?quote:Op maandag 21 december 2009 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paar jaar nogal intensief in wat SC's rondgelopen, dus ik denk dat ik de 60 wel haal
Uuuh, 1?quote:Op maandag 21 december 2009 22:42 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag; met hoeveel heb je gesekst?
quote:
Nee, ik ben eigenlijk heel suf en burgerlijkquote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eentje? Sjonge, ik verwacht(te) wilde verhalen!
Dan zit je in de verkeerde SC.quote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eentje? Sjonge, ik verwacht(te) wilde verhalen!
Je bent getrouwd met de vrouw die je ontmaagd heeft en nu tevens zwanger van je is, hebt geraniums, spreekt alleen in 'wij'-vorm en nooit in de 'ik'-vorm, gaat nooit uit?quote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk heel suf en burgerlijk
Dat klinkt als waar jij vandaan komt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je bent getrouwd met de vrouw die je ontmaagd heeft en nu tevens zwanger van je is, hebt geraniums, spreekt alleen in 'wij'-vorm en nooit in de 'ik'-vorm, gaat nooit uit?
Pardon?quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt als waar jij vandaan komt.
Oh, ja inderdaad. Maar daar woon ik dus niet meer en m'n moeder is onlangs ook naar Vlissingen verhuisd. Dus no more Tholen, hurraaay.quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jouw Thoolse/Tholense gemeenschap.
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je bent getrouwd met de vrouw die je ontmaagd heeft en nu tevens zwanger van je is, hebt geraniums, spreekt alleen in 'wij'-vorm en nooit in de 'ik'-vorm, gaat nooit uit?
En heb je jezelf al terug gevonden?quote:Op maandag 21 december 2009 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo ongeveer jaAlleen ben ik weer vrijgezel.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh, ja inderdaad. Maar daar woon ik dus niet meer en m'n moeder is onlangs ook naar Vlissingen verhuisd. Dus no more Tholen, hurraaay.
Ja, hierquote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En heb je jezelf al terug gevonden?
Hé, doe eens niet zo onaardigquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey bartjeJij ook hier.
Slaapsequote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar bed.
Morgen gaat de wekker weer lekker vroeg
Sweet dreams!quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar bed.
Slaap lekker schatjequote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar bed.
Had je er maar eerder moeten zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef Puala het volgende:
Goewie, leven in de brouwerij. Ik mis alleen de spannende verhalen?
Oh noes, had ik de spannende verhalen moeten brengen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je er maar eerder moeten zijn.![]()
Waarom dan diequote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was niet onaardig bedoelt.
![]()
Anders ik wel! Jij niks spannends te vertellen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef Puala het volgende:
Goewie, leven in de brouwerij. Ik mis alleen de spannende verhalen?
jna meeten is engquote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Anders ik wel! Jij niks spannends te vertellen?
Ojaquote:
Heeft hij een afro?quote:
Hij is een playerquote:Op maandag 21 december 2009 23:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Waarom was dat eng? En en en; WHAT HAPPENED?!
Zoals? Was het verder wel leuk?quote:Op maandag 21 december 2009 23:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is een playerAllemaal mooie praatjes, maar niets nakomen
Ja dusquote:
Ja, nu weten we het welquote:
Vanaf de PSP kan ik die niet zien.quote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel
(zien jullie de PI?)
quote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf de PSP kan ik die niet zien.
Ga gewoon slapen jaquote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf de PSP kan ik die niet zien.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen ja![]()
Ga ik helemaal lief je schatje noemen en kusje geven. Ga je verdomme niet slapen
Ik zei al: Je moet gewoon op msn komen chickie van me.quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat past wel bij me dus.
Dat probleem heb ik wel vaker. Ben ik moe, dus ik besltit om naar bed te gaan, lig ik in bed, ben ik weer klaar wakker.quote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen ja![]()
Ga ik helemaal lief je schatje noemen en kusje geven. Ga je verdomme niet slapen
Je player-skills beginnen vruchten af te werpen, Luc! Moet ik al jaloers worden?quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zei al: Je moet gewoon op msn komen chickie van me.
Je zei titquote:Op maandag 21 december 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik wel vaker. Ben ik moe, dus ik besltit om naar bed te gaan, lig ik in bed, ben ik weer klaar wakker.![]()
ik was nog even op msn, maar je zei niets.quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zei al: Je moet gewoon op msn komen chickie van me.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je player-skills beginnen vruchten af te werpen, Luc! Moet ik al jaloers worden?
Lil' Deanquote:
Ik zag de typvaut ook, maar had geen zin om het aan te passen.quote:
Bartholomeusquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik wel vaker. Ben ik moe, dus ik besltit om naar bed te gaan, lig ik in bed, ben ik weer klaar wakker.![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je player-skills beginnen vruchten af te werpen, Luc! Moet ik al jaloers worden?
Jij ook niet, homeauquote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik was nog even op msn, maar je zei niets.
Aaight neger, zie je welquote:
tsss sletquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man. Seks op de eerste date moet gewoon kunnen
Maestroquote:
quote:
*stemt voorquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man. Seks op de eerste date moet gewoon kunnen
Vervangende autoquote:
quote:
Viel spassquote:
Relaxedquote:
Ik wist niet of je druk bezig was en wilde je derhalve niet storen.quote:
Gewoon doen volgende keerquote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet of je druk bezig was en wilde je derhalve niet storen.![]()
Als al die sneeuw smelt is die hele provincie ondergelopenquote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij woont ergens half in de oceaan, no way dat ik daar heen ga hoor
quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben daar tegenwoordig boten johquote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar ik mag niet varenquote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hebben daar tegenwoordig boten joh
Snel volwassen worden.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar ik mag niet varen
Bootje komt ook?quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hebben daar tegenwoordig boten joh
Ga naar sint-maartenquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar Luctor welquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil Bootje hier helemaal niet hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje komt ook?
Zijn wij niet uitgenodigd?
Dat kan Zeeland ook niet aan joh.quote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil Bootje hier helemaal niet hebben.
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd meer van rijden.![]()
Vast Hostiquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef jna het volgende:
Fuck tuurlijk, dat is het! Dit is luctor helemaal niet mensen. In die 1,5 week dat ie niet online was heeft iemand zn identiteit overgenomen!
Dat hoort de dame toch te doen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh wacht, je ziet geen PI'squote:
Iddquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
PIles!
Ik wist dat die het nooit zo lang kon volhouden zonder ons.
Die buik van die anderquote:
Dan aan jou de eer.quote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef Puala het volgende:
[..]
* ziet voor zich
Nah, doe maar 1 van beide.
Handjes boven de dekens!quote:
Slaap lekkerquote:
Daar is het nu toch veel te koud voor?quote:
Ja truequote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het nu toch veel te koud voor?
Ik had daar vroeger allemaal van die falende poppetjes van gekquote:
Wtfquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had daar vroeger allemaal van die falende poppetjes van gek![]()
Want je kon zo lekker kauwen op die slurfen
Je kan ook overdrijvenquote:
Dikke kans van wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Hopen dat het geen waterhoofd heeft dan!
quote:
quote:
Represent!quote:
Nu voel ik me stoerquote:
You know you like itquote:
Ho Ho, Dean en ik gaan way back in deze sc. Daar kan jij nog niet aan tippen jonge.quote:
Kiek um gaon!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ho Ho, Dean en ik gaan way back in deze sc. Daar kan jij nog niet aan tippen jonge.
Wa denk jij niet jonge, dat je hier zomaar bij de harde kern ken kome met je blije bakkes?
Moet ik die rooie erbij hale jonge!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Wie is hier nou de Stage Spammer, gij of ik!
Moedde ge doen jonge!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet ik die rooie erbij hale jonge!
quote:
Rex kent ze eige krachte niet jonge!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:42 schreef jna het volgende:
KOM DAN!
MIETJES!, WIE KOM ME HALEN, WIE?!
Is Rex een mongol?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Rex kent ze eige krachte niet jonge!
Nee.quote:
Gijquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:45 schreef jna het volgende:
WIE IS HIER NOU DE SPAMKONING, GIJ OF IK?!
Ey dushiquote:
Maak dan ook geen slapende honden wakkerquote:
Konta bai?quote:
Kan ik er wat aan doen dat ik zo'n lekkere worst hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maak dan ook geen slapende honden wakker
Teveel eerquote:
Ja, nee, niks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:47 schreef jna het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik zo'n lekkere worst heb
quote:
Goedzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Konta bai?
Als ik het goed onthouden heb
Forum Opties | |