En waar wil je het dan nog over hebben in het topic? Het hacken van een console is gewoon illegaal en verboden op FOK!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er wordt een PS3 gehacked, en men praat er over, dat is toch niet illegaal? Als je niet in gaat op hoe je het precies moet doen?
Je mag toch ook over atoombommen praten, of over IED's zolang je maar niet verteld hoe je ze moet maken en waar je de dingen kan halen?
NEE. DAT. IS. HET. NIET.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En waar wil je het dan nog over hebben in het topic? Het hacken van een console is gewoon illegaal en verboden op FOK!
Het mag in ieder geval niet op FOK! Dat over de NDS flashcards is beslist toen ik hier nog geen mod was. Dat neem ik mee naar achter.quote:
Weer zo'n expert op wetsgebiedquote:
En voor de gein moet je ook eens in 't PSP topic kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het mag in ieder geval niet op FOK! Dat over de NDS flashcards is beslist toen ik hier nog geen mod was. Dat neem ik mee naar achter.
die kun je hier dan toch gewoon melden? hoe gek het ook klinkt: mods zien niet allesquote:Op zondag 24 januari 2010 16:49 schreef Luman het volgende:
[..]
En voor de gein moet je ook eens in 't PSP topic kijken.
Ook genoeg Homebrew gerelateerde zaken.
dan moet je ook maar het homebrew topic van de 360 sluiten!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Weer zo'n expert op wetsgebied
Het omzeilen van beveiligingen is wettelijk verboden. Het hacken van een console is het omzeilen van een beveiliging. Ergo: het hacken van een console is wettelijk verboden.
Precies.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat er tot nu toe gebeurd is, is echt niet illegaal. Maar hier op Fok wordt er wat dergelijke onderwerpen betreft altijd heel erg panisch gereageerd.
Er loopt ook al topics lang een Wii homebrew topic. Met toestemming van mods begonnen nog wel.
Als de mods consequent willen zijn, dan zouden ze dat inderdaad moeten doen. Het staat overigens duidelijk in de OP van dit topic:quote:Op zondag 24 januari 2010 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan moet je ook maar het homebrew topic van de 360 sluiten!
Waarom? Vanwege wat je nu zegt!
quote:Het praten over consolemods is dus niet toegestaan, hetzelfde geldt voor vragen naar illegale games en andere software.
Misschien is het een idee om een centraal Iphone gaming topic op te zetten(ik dacht dat er al eentje was, maar kan hem niet zo snel vinden).quote:Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Als ik een spel zoek voor op je Iphone, waar moet ik dan zijn. Bij het grote ik zoek een spel topic zullen ze het niet weten, en ik twijfel uberhaupt of ik daarvoor het best in GAM of DIG moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |