quote:Vanaf heden gaan alle 'homebrew' topics dicht. De reden hier achter is dat het ons de laatste tijd teveel opvalt dat desbetreffende topics meer gebruikt worden om illegale waar aan de praat te krijgen. Het praten over consolemods en/of flashcards is dus niet toegestaan, hetzelfde geldt voor vragen naar illegale games en andere software.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Bart het volgende:
Valt er nog wat te rellen?
Oh wacht, iedereen is het ermee eens. Jammer
heb je die primera nog eigenlijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Bart het volgende:
Valt er nog wat te rellen?
Oh wacht, iedereen is het ermee eens. Jammer
Nee, die was in de prak gereden door een paar autodieven. Maar ben wel aan het kijken naar een nieuwe aangezien we 1 april de leasebak van mijn vrouw kwijtraken.quote:
ah zure zooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, die was in de prak gereden door een paar autodieven. Maar ben wel aan het kijken naar een nieuwe aangezien we 1 april de leasebak van mijn vrouw kwijtraken.
Het leek meer op een rovershol waar je als fatsoenlijk persoon liever niet naar binnen gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef e-wok het volgende:
Jammer, het NDS Homebrew topic liep gewoon zonder chat over illegale dingen.... (en idd het was er de laatste tijd erg rustig, net als in het NDS flashcard topic).
Ook over t downloaden van pc spellen, proggies en films of series mag geen info worden verspreid op Fok!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Jammer. Echte homebrew is werkelijk interessant.
Enigszins hypocriet vind ik de benadering naar dit toe ook wel. Op de PC kopieert iedereen erop los. Windows, Office, spellen, het is haast de normaalste zaak om dat allemaal illegaal te downloaden. Maar als het op consoles aankomt, dan staan de zogenaamde gamers allemaal voor in de rij om boe te roepen.
Nog even een reactie hierop. Zoals bovenstaand mag er ook geen informatie verspreid worden betreft illegale zaken met pc software. Het is meer dat het in sommige topics wat vaker uit de hand liep dan in andere. Daarom willen we liever consequent zijn en alles dichtgooien, anders is het oneerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Jammer. Echte homebrew is werkelijk interessant.
Enigszins hypocriet vind ik de benadering naar dit toe ook wel. Op de PC kopieert iedereen erop los. Windows, Office, spellen, het is haast de normaalste zaak om dat allemaal illegaal te downloaden. Maar als het op consoles aankomt, dan staan de zogenaamde gamers allemaal voor in de rij om boe te roepen.
idd, daardoor ga ik HR gewoon niet meer voor het volle pond kopen en ben blij dat ik HR ook niet gekocht heb, maar kan me heel goed voorstellen dat het extreem kut is dat die tokkies met een kloon even komen spoilerenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:48 schreef Tain het volgende:
Gezellig die Heavy Rain en PS3 topics op het moment. Ritse heeft nu een aantal spoilers opgeruimd, maar kunnen de mensen die spoileren niet gewoon een ouderwetse ban krijgen? Ze verpesten het spel voor een hoop mensen...
Nou ja, neem Mass Effect, daar postte zojuist iemand enthousiast dat ie Tali heeft vrijgespeeld. Dat vind ik nou niet echt een spoiler waard. Het zegt verder niets over het verhaal, behalve dat je ooit ergens een keer in het spel de mogelijkheid hebt om Tali vrij te spelen. Moet dat dan ook in een spoiler?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Morthill het volgende:
Niet? vertellen wat je te zien krijgt qua verhaal = spoiler
Maar als je het heel strikt gaat bekijken dan zegt het wel íéts over het verhaal, dus zou het in een spoiler moeten. Dat bedoel ik dus met: de grens is niet duidelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
Voor fans van het eerste deel is dat wellicht een spoiler, voor andere mensen niet. Ik ben iig blij dat het kon en dat niet alle karakters van te voren al aangekondigd waren. Er zijn wel meer karakters in de game die echt niet gespoilerd moeten worden namelijkArchangel bijvoorbeeld.
Bij een game dat een moordonderzoek is vertellen wie de moordenaar is vind ik een behoorlijk walgelijke spoiler, dan kan het onderzoek nog zo leuk zijn, maar is gewoon ontzettend kutquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:07 schreef Bart het volgende:
Nou is de grens tussen wel en niet spoileren natuurlijk ook niet echt duidelijk...
Ja, ik zeg ook dat de grens niet duidelijk is, maar wat jij noemt is niet echt een grensgevalletjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:17 schreef Misan het volgende:
[..]
Bij een game dat een moordonderzoek is vertellen wie de moordenaar is vind ik een behoorlijk walgelijke spoiler, dan kan het onderzoek nog zo leuk zijn, maar is gewoon ontzettend kut
ja diequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef Tain het volgende:
Er loopt ook al een gebruiker rond die als naam de moordenaar uit HR heeft gekozen, dat soort figuren mogen ook wel een enkeltje kliko met de kloon en hun originele account
Ik mijd zelf al het HR topic, maar het wordt ook gewoon in het PS3 topic gespoiled.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Morthill het volgende:
Kunnen we niet zeggen dat belangrijke plotontwikklingen gepost moeten worden in spoiler-tags en dat als je elke vorm van spoilers wilt vermijden, je maar niet op een gamesforum moet komen tot je de game hebt uitgespeeld?
In deze is Tali bijvoorbeeld geen spoiler maar zou Archangel dat wel zijn. Fans weten echt wel wat belangrijk is en wat niet
Ja inderdaad als iemand dat van Archangel zou spoileren zou ik het echt kut hebben gevonden...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Morthill het volgende:
Kunnen we niet zeggen dat belangrijke plotontwikklingen gepost moeten worden in spoiler-tags en dat als je elke vorm van spoilers wilt vermijden, je maar niet op een gamesforum moet komen tot je de game hebt uitgespeeld?
In deze is Tali bijvoorbeeld geen spoiler maar zou Archangel dat wel zijn. Fans weten echt wel wat belangrijk is en wat niet
Dat is dan inderdaad wel een trieste kutjosti die een ban mag krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef Tain het volgende:
Er loopt ook al een gebruiker rond die als naam de moordenaar uit HR heeft gekozen, dat soort figuren mogen ook wel een enkeltje kliko met de kloon en hun originele account
Permban.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel een trieste kutjosti die een ban mag krijgen.
Had jij dan niet in de eerste minuut al door wie Archangel is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdaad als iemand dat van Archangel zou spoileren zou ik het echt kut hebben gevonden...
ssst, niet iedereen is zo slimquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Had jij dan niet in de eerste minuut al door wie Archangel is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nope.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Had jij dan niet in de eerste minuut al door wie Archangel is?
Lucky bastardquote:
Dezelfde user dus als die knakker in het topic. Had gister in een topicreport al een kloonscan + ban aangevraagd, maar vraag me af of daar iets mee gebeurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef Misan het volgende:
Dit is trouwens echt te sneu voor woorden Heavy Rain #2
Dit. Het is zo kankertriest. Geef hem gewoon een IP-ban voor een jaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Morthill het volgende:
dat soort volk mag een keiharde IP-ban krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |