quote:Op donderdag 31 december 2009 18:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze pakken alles gewoon snoeihard aan!
Ik noem strolie en Morph nu ook altijd ''Stoffer en Blik'' omdat ze alles meteen opruimen en zulks.
Juist! Probeer het eens met een uitgebreide OP die mensen uitnodigt om uitgebreid te reageren en niet alleen een paar games op te noemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kijk ook zo af en toe hier en het valt mij ook op dat het ook de topics zijn waar mensen uberhaupt geen moeite nemen om uit te leggen waarom. Ik snap best dat jij het vervelend vind, je hebt immers goede bedoelingen. Maar met simpele topics als deze schiet je vaak niet veel op. Die namen en plaatjes kan ik ook wel googlen. Ik denk dat dit de motivering erachter issterker nog ik weet het haast wel zeker.
What about me?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat een (onrust)stoker ben je ook he
Volgens mij weet je zelf ook wel hoe er over TVP's gedacht wordt op FOK!.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef Bart het volgende:
Mogen er weer tvp's geplaatst worden nu Strolie weg is?
Ja dat weet ik, er wordt in elk subforum verschillend over gedacht. Strolie en Chocobo hadden ingevoerd dat het op GAM niet meer mocht, maar die mods zijn nu allebei weg. Vandaar de vraag of het nu wel weer mag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf ook wel hoe er over TVP's gedacht wordt op FOK!.
Waarom je post is verwijderd weet ik niet. En ik weet dat het wat schijnheilig klinkt als ik zeg dat als je een topic gewoon een keer wil terug lezen je hem beter in je bookmarks kunt zetten maar dit houdt topics gewoon overzichtelijk. Vind het zelf ook irritant lezen als de eerste 30 posts in een topic 'TVP' zijn. Als je wat nuttigs wilt zeggen of iets wat meerwaarde heeft kun je dat gewoon posten als zijnde TVP en dan hebben anderen er misschien ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, er wordt in elk subforum verschillend over gedacht. Strolie en Chocobo hadden ingevoerd dat het op GAM niet meer mocht, maar die mods zijn nu allebei weg. Vandaar de vraag of het nu wel weer mag.
En tevens de vraag waarom mijn vraag de eerste keer zonder uitleg verwijderd is uit dit topic.
misschien komt er wel een balans met het modden, niet te streng maar ook niet te soft.quote:
Wie heeft dat dan gedaan? Heeft Strolie soms nog rechten ofzo? Ah ik zie het al.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom je post is verwijderd weet ik niet.
Oh de reden waarom het niet mag weet ik wel hoor, ik vroeg me alleen af of het nu misschien wel weer mocht. Maar dat weet ik nu dus, bedanktquote:En ik weet dat het wat schijnheilig klinkt als ik zeg dat als je een topic gewoon een keer wil terug lezen je hem beter in je bookmarks kunt zetten maar dit houdt topics gewoon overzichtelijk. Vind het zelf ook irritant lezen als de eerste 30 posts in een topic 'TVP' zijn. Als je wat nuttigs wilt zeggen of iets wat meerwaarde heeft kun je dat gewoon posten als zijnde TVP en dan hebben anderen er misschien ook nog wat aan.
Ah, en wat is dan het probleem om dat gewoon even te zeggen, in plaats van mijn bericht verwijderen? Je lijkt Strolie welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die heb ik verwijderd. Misschien wat voorbarig maar ik vind zoals boem-dikkie ook zegt het erg irritant om eerst 20 tvp's posts te moeten lezen. Kortom geen tvp's hier in GAM.
Iets te impulsieve actie, my badquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, en wat is dan het probleem om dat gewoon even te zeggen, in plaats van mijn bericht verwijderen? Je lijkt Strolie wel
Okéquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Iets te impulsieve actie, my bad
Ik ben héél streng.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
misschien komt er wel een balans met het modden, niet te streng maar ook niet te soft.
Ik zelf vond dat Strolie met regelmaat erg streng was, en heel snel post weg haalde waar
niet iedereen het mee eens was omdat het toch ontopic was.
maar welkom boemi
Mooi, heb ik weer een reden om te rellenquote:
Meteen aangepastquote:Op donderdag 31 december 2009 18:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze pakken alles gewoon snoeihard aan!
Ik noem strolie boem-dikkie en Morph nu ook altijd ''Stoffer en Blik'' omdat ze alles meteen opruimen en zulks.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef SolidasRock het volgende:
Dus dit is OOK al een SC topic voor de 360fans? Goh, zoveel SC-threads, geen wonder dat ze zo gelukkig zijn op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |