abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76520019
Van wat ik begreep gewoon een groepje van 10-15 mensen en dan een praatje van de bedrijfsleider, gaat vertellen over Athlon, werkzaamheden etc. Even kort kennismaken omdat hij je wilt zien omdat je het enigste gezicht van het bedrijf bent (ze hebben in principe alleen telefonisch contact met de klanten).
Je wordt dezelfde dag dan nog gebeld of het in orde is of niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76520619
Grats!
pi_76520676
Thanks
Verdiensten 8 euro per uur bruto voor 19 jarige.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76530853
Nou ik ben ook weer thuis. Wat een gedoe met het openbaar vervoer en de wegen. Heb niks anders dan vertraging en file gehad.

Kwam een half uur te laat op mijn startadres omdat ik 3 bussen moest nemen en mijn aansluiting miste doordat er hier in Gelderland weer een pak sneeuw is gevallen. In plaats van 10 minuten was het 30 minuten lopen nadat ik uitgestapt was.. Zoals gewoonlijk. Thanks google met je hemelsbrede berekening. Vervolgens had ik gezeur omdat iemand niet wilde teken voor de schades die ik had gevonden.. Daarna naar Amsterdam en in de file gestaan..

Vervolgens naar Beverwijk via Zaandam wat helemaal een gedoe was met het OV. In Zaandam is bijna niet gestrooid dus dat duurde allemaal keilang.. Vervolgens ipv 5 minuten lopen 20 minuten lopen omdat er water tussen de wegen lag ..

Was 30 minuten met die A4 bezig om hem als het ware "tot leven te wekken". Daarna niet eens ff flink door kunnen trappen omdat ik naar Nieuwegein zo goed als alleen maar langzaam rijdend verkeer heb gehad. Vervolgens nog flinke vertraging om thuis te komen. Maargoed zo komen we weer aan de uren! Voor morgen niet gebeld btw..

En die Audi was handgeschakeld..
pi_76531568
Balen man, jammer ook van die handbak, maar dat zal wel te wijten zijn aan Nederlandse wrekkerigheid
En hoezo tot leven wekken? Hij heeft toch gewoon een startknop . Just kidding.

Morgen weer maar 1 rit..
pi_76540750
Ik heb morgen 2 ritten, eerst van de bilt -> alkmaar met een Seat Altea
en dan van alkmaar -> almere met een Opel Zafira

He dat is jammer zelfs ik had hoge verwachtingen van je Audi A4 ervaringen Mallet Achja handbak vind ik persoonlijk wat fijner rijden, alleen automaat is in nederland het meest praktische...
pi_76541821
Succes over de A9
pi_76543674
Zo vandaag 9 uur zoet geweest met 1 auto....moest nogal een eind weg en echt alle OV verbindingen sloten NET niet aan . Morgen vrij dagje al wordt ik de laatste tijd vaak 's ochtends nog gebeld voor een spoedje dus wie weet!
pi_76557625
Zo, nu opweg naar beginadres 2. Het is goed mistig zeg, in groningen, friesland en noord-holland.
pi_76560296
Ik ben vandaag ook een dagje vrij. Geen spoedjes o.i.d.
Hopelijk kan ik maandag weer aan de slag.
Is het druk op de weg vandaag?
pi_76562155
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Mallet het volgende:
Is het druk op de weg vandaag?
Viel wel mee, heb zelf geen file gehad...Nee dan het OV, rond Utrecht nog steeds een bende van jewelste, de intercity die ik moest hebben reed 20 min later omdat er maar 1 spoor beschikbaar was en we moesten wachten op andere treinen, conducteur heeft welgeteld 4x excuses aangeboden
Wel een mooi wandelingetje moeten maken, 20 min sneeuwwandelen door noord-brabant
Ben wel bijna platgereden door een trekker daar

pi_76569495
Dit was bij mij in Beverwijk donderdag.. Ik had nu al 15minuten gelopen en moest eerst doorlopen voordat ik dat bedrijventerrein op kon komen

Maandag weer 2 ritjes.. Honda Civic 2.0i Type-R 200pk.
pi_76570220
Was het ijs nog niet sterk genoeg?
pi_76576841
Maandag ook weer aan de bak en mag weer naar Born, er is dit jaar nog geen een werkdag geweest waarop ik niet daarheen hoefde!

@Keuzer, dat ziet er wel heel erg uit als de middle of nowhere .
pi_76577699
Weer 9 uur gemaakt vandaag. Maandag weer een tentamen dus helaas geen werk voor maandag.

Die 530D reed wel leuk/fijn/vlot.
pi_76580194
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Maharbal het volgende:
Weer 9 uur gemaakt vandaag. Maandag weer een tentamen dus helaas geen werk voor maandag.

Die 530D reed wel leuk/fijn/vlot.
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
pi_76580407
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
Achterin kun je toch niet zitten, dus die ramen zullen wel ook niet uitmaken hebben ze vast gedacht
pi_76581270
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Valt mee, ~163pk vs 231. Op zo'n zware auto merk je dat opzich wel. Heb afgelopen vrijdag nog ook een 118d gereden van Born, ook wel fijne dingen. BMW's blijven verschrikkelijk leuke bakken, heerlijk om in te rijden, alles degelijk, prima cruisers. Deze 530D was niet anders.

E30 rijdt fantastisch, E36 rijdt prima, E46 is nog steeds één van de mooiste ooit, E90, E60...allemaal gereden en 't is allemaal dik .

Vandaar dat hier alleen BMW"s voor de deur staan en ik er zelf ook één heb .

De volgende wordt ook een BMW of een Audi.

edit: Overigens koop je een BMW niet meteen omdat ie "voor dat geld" afgeladen met opties zou zitten . Het gaat om het rijden (en de luxe/degelijkheid)!.
pi_76581546
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:

[..]

edit: Overigens koop je een BMW niet meteen omdat ie "voor dat geld" afgeladen met opties zou zitten . Het gaat om het rijden (en de luxe/degelijkheid)!.
Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.
pi_76581827
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.
Mja, maar electrische ramen achterin zie je niet eens zo super vaak. In ieder geval nergens standaard.
pi_76588301
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef enpe het volgende:
@Keuzer, dat ziet er wel heel erg uit als de middle of nowhere .
Was het ook wel hoor, maar de kortste route he, moest onderin zo'n klein dorp zijn en dan kan een buurtbus je vaak naar zulke plattelandsplekjes brengen. Was opzich wel mooi met die sneeuw/mist/schemering.

Maandag een bmw 3 serie, ben wel benieuwd, eerste bmw voor mij
pi_76590307
Ik heb al meerdere 1-series gehad. Wel meteen de 120d, die was lekker vlot.
pi_76595209
Ik denk ook dat die 116i waarin in reed ook vooral aantrekkelijk is voor de lease. Ik denk niet dat mensen snel de volle mep voor die uitvoering zullen betalen.
pi_76642556
Zag gisteravond dat een auto die ik vervoerd heb, in de Autoweek staat. Zag er wel grappig uit haha!

[ Bericht 4% gewijzigd door PIB op 10-01-2010 19:09:29 ]
pi_76646400
Ik hoop zo dat de A5 een populaire leaseauto wordt dit jaar... mooie auto man
/random
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')