Zolang je dan geen gele sneeuw eet, is er toch niks aan de handquote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ga even een topic volzeiken over een te vroeg geopend topic, heb je zo hetzelfde gezeur
Hehe...quote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ga even een topic volzeiken over een te vroeg geopend topic, heb je zo hetzelfde gezeur
ja helaas, je was natuurlijk groot kanshebber, maar nu niet meer...quote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef imc het volgende:
wat lees ik nu phil is de vriend van anne?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt een lekker Crazy Piano's-avondje denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Roel van Velzen wordt wel wat denk ik, hij kent lekker veel nummers.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
ja helaas, je was natuurlijk groot kanshebber, maar nu niet meer...
Dat noem je verliefdheid geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef imc het volgende:
ze gedraagt zich op de videostream heel onrustig, alsof ze bang is voor een negatief oordeel ofzo.
Wat is dat toch met vrouwen?![]()
ik ben gelukkig getrouwd.quote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm, dat doen die mensen ook, zodra ze een camera op zich gericht zien staanquote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef imc het volgende:
ze gedraagt zich op de videostream heel onrustig, alsof ze bang is voor een negatief oordeel ofzo.
Wat is dat toch met vrouwen?![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ze weet toch dat ze goed is, en dan steek je toch je borst vooruit en zeg kijk hoe goed ik ben.quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat noem je verliefdheid geloof ik.
als hij ze maar niet gaat spelen en zingenquote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Roel van Velzen wordt wel wat denk ik, hij kent lekker veel nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |