Lolz!quote:
5 minuten is de regel ja, en die waren om.quote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom allemaal mensen die NIET de lapo hadden, een topic aanmaken. Je kunt toch ook een paar minuten wachten?
5 minuten is de regelquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom allemaal mensen die NIET de lapo hadden, een topic aanmaken. Je kunt toch ook een paar minuten wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nog net geen hoedje op.quote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef marcodej het volgende:
Moke is tof.Maar ik vind die pianist altijd zo'n nerd, met zn hoofd.
Lapo 19.25, jouw topic 19.28. Maargoed.quote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
5 minuten is de regel ja, en die waren om.
En het was wel duidelijk dat deze user geen nieuw topic ging openen
En dan kán het gebeuren dat er ineens drie verse topics staan... Shit happensquote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
5 minuten is de regel ja, en die waren om.
En het was wel duidelijk dat deze user geen nieuw topic ging openen
Heb je je mierenneukmode aan staan?quote:
Hij heet Horloge. Hallo.. dan kan je dat verwachtenquote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heb je je mierenneukmode aan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |