abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 20:04:23 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75893589
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Als er al sprake is van invloed, dan is dat enkel van Pa en haar collega jonge-zeilsters.
Ik heb de indruk dat we te maken hebben met een eigenzinnig meisje die meer in haar mars heeft dan leeftijdsgenoten (die je in je voorgaande post zo 'mooi' beschreven hebt). Die eigenzinnigheid moet echter wel gekanaliseerd worden en dat mis ik, zowel van de ouders als van de 'hulp'verlening.

Als die meid die reis kan maken, en er een gedegen plan is, dan moet ze het gewoon doen.
Je kan in het leven beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Dat geldt echter niet voor de instanties. Als het mis gaat zijn zij de sjaak.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 december 2009 @ 20:05:29 #52
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75893641
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dat heeft de kinderrechter ook allemaal gezegd en daar heeft Laura toen mee ingestemd, maar papa vond het nog steeds niet nodig om serieuze voorbereidingen te treffen. Wat hem betreft kon ze gewoon zo weg zonder de slaaptraining, de EHBO-cursus, de extra radar om botsingen ´s nachts te voorkomen, afspraken met de wereldschool, opvang in de havens, etc.

Uit het psychologish rapport kwam overigens niet naar voren dat ze zo voorlijk was. Ze liep op delen van haar ontwikkeling zelfs achter en dat zou verergeren door twee jaar geen contact met leeftijdsgenoten.
Die vader is ook een idioot van de bovenste plank.
Maar ze moet niet in een tehuis worden gepoot.
Gezinsvervangendtehuis misschien, om toch een redelijk normale situatie te creeeren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75893694
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Als er al sprake is van invloed, dan is dat enkel van Pa en haar collega jonge-zeilsters.
Ik heb de indruk dat we te maken hebben met een eigenzinnig meisje die meer in haar mars heeft dan leeftijdsgenoten (die je in je voorgaande post zo 'mooi' beschreven hebt). Die eigenzinnigheid moet echter wel gekanaliseerd worden en dat mis ik, zowel van de ouders als van de 'hulp'verlening.

Als die meid die reis kan maken, en er een gedegen plan is, dan moet ze het gewoon doen.
Je kan in het leven beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Als je leven zo beperkt is dat je alleen voldoening kunt halen uit gevaarlijke recordpogingen ben je sowieso geen knip voor de neus waard. Jij noemt het eigenzinnigheid (vrije schoolbenadering), een ander noemt het puberteit.
  maandag 21 december 2009 @ 20:07:10 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75893719
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Gezinsvervangendtehuis misschien, om toch een redelijk normale situatie te creeeren.
Mee eens, een tehuis is voor andere kinderen, kinderen die het ECHT nodig hebben.
pi_75893859
quote:
Bied haar aan om vrijwillig bij jou te komen wonen zou ik zeggen. Eens kijken wat ze wil.
  maandag 21 december 2009 @ 20:10:42 #56
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75893884
quote:

[..]

Gewoon lekker bij mams en haar zusje gaan wonen een tijdje lijkt me verstandiger.
Here we are now, entertain us.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 december 2009 @ 20:12:16 #57
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75893961
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:10 schreef voyeur het volgende:

[..]

Gewoon lekker bij mams en haar zusje gaan wonen een tijdje lijkt me verstandiger.
Denk het niet.
Dat ging al niet van harte dus je moet het niet gaan forceren aan gezien je de kans op een herhaling dan alleen maar vergroot.
Laat haar eerst maar eens tot rust komen.
De aandacht op haar laten verdwijnen zodat ze weer verder kan met haar leven en rustig kan bedenken wat ze precies en en hoe ze het wil bereiken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 21 december 2009 @ 20:13:12 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75894002
quote:
[..]
Dat dus, een instelling is zeker niet geschikt en een gezinsvervangend tehuis misschien wel, maar nogal overdreven, gezien ze uitstekend bij haar moeder terecht kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_75894154
Ja en als ze dan toch weer vrijwillig naar vader gaat dan sturen we de politie om haar terug te halen. En de derde keer krijgt ze een enkelband om. Alles voor haar welzijn natuurlijk.
  maandag 21 december 2009 @ 20:16:11 #60
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75894161
Misschien moeten ze vaders wel in een tehuis stoppen.
  maandag 21 december 2009 @ 20:20:05 #61
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75894361
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:16 schreef beeer het volgende:
Ja en als ze dan toch weer vrijwillig naar vader gaat dan sturen we de politie om haar terug te halen. En de derde keer krijgt ze een enkelband om. Alles voor haar welzijn natuurlijk.
We maken ons collectief druk over loverboys die zo´n greep op meisjes hebben dat die zelf steeds terugkeren hoe ze ook misbruikt worden. Dacht je dat er geen vaders of moeders waren die diezelfde invloed kunnen uitoefenen. Daar moet je een kind dus tegen beschermen naar beste vermogen.
  maandag 21 december 2009 @ 20:20:26 #62
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75894381
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Misschien moeten ze vaders wel in een tehuis stoppen.
Dat lijkt mij ook het beste plan!
  maandag 21 december 2009 @ 20:23:17 #63
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_75894528
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan niet anders dan concluderen dat ik zwaar tegen onrecht ben. En als je dan ziet hoe zo'n jonge girl, alhoewel we er op los speculeren, zo opstandig te werk gaat. Neen, dan verwijs ik graag naar mijn eigen jeugd.

²
Gast, hou alsjeblieft op met 'girl' en 'boy' zeggen (en andere Engelse termen gebruiken waar het echt totaal niet voor de hand ligt). GODALLEMACHTIG wat is dat gay.
Ik wens je een dolfijne dag
  maandag 21 december 2009 @ 20:24:25 #64
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75894583
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:23 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Gast, hou alsjeblieft op met 'girl' en 'boy' zeggen (en andere Engelse termen gebruiken waar het echt totaal niet voor de hand ligt). GODALLEMACHTIG wat is dat gay.
Ik mag sowieso hopen dat hij een troll is, met dit extreem verzuurde postgedrag.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 december 2009 @ 20:24:50 #65
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75894601
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan niet anders dan concluderen dat ik zwaar tegen onrecht ben. En als je dan ziet hoe zo'n jonge girl, alhoewel we er op los speculeren, zo opstandig te werk gaat. Neen, dan verwijs ik graag naar mijn eigen jeugd.

²
Nou kom maar op met die horrorverhalen.
Ik wacht.
  maandag 21 december 2009 @ 20:38:23 #66
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75895301
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:23 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Het is niet meer dan jargon. Ik gebruik dergelijke woorden bewust. Ik dank je voor je mening, ik deel deze echter niet. Neen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75895746
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:20 schreef voyeur het volgende:
We maken ons collectief druk
Dat is jouw probleem. Je bent niet in staat tot onafhankelijk denken en moet je beroepen op wat het collectief denkt. Wat een armoede.
  maandag 21 december 2009 @ 20:51:30 #68
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_75895984
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is niet meer dan jargon. Ik gebruik dergelijke woorden bewust. Ik dank je voor je mening, ik deel deze echter niet. Neen.

²
Jargon? Ja, homojargon

Ik snap ook wel dat je dat bewust doet, dat is het probleem juist. Als je toevallig net de woordjes 'meisje' en 'jongen' niet had geleerd op Nederlandse les, dan kon je er nog mee wegkomen. Maar je neemt de moeite om een 'n' aan je 'nee' toe te voegen en ik tel drie punten en een komma in je post. Je kent de Nederlandse woorden voor boy en girl dus ook wel. Nigga please, gebruik ze.
Ik wens je een dolfijne dag
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 december 2009 @ 21:17:45 #69
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75897590
Ow BansheeBoy, ik wacht nog.
  maandag 21 december 2009 @ 21:21:03 #70
3542 Gia
User under construction
pi_75897783
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:22 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Waarom vergelijk je het maken van een wereldreis met prostitutie? Ik heb een redelijk zieke geest maar dit verband kan ik niet leggen.
Het gaat erover dat in het vorige topic iemand beweerde dat je je niet mag bemoeien met de beslissingen die ouders voor hun kind nemen, zelfs niet wanneer de overheid van mening is dat iets tegen de wet is.
De privacy moet ten allen tijde gewaarborgd zijn. Dus, tja.....prostitutie. Ik weet het, een extreem voorbeeld. Maar het is dan ook niet objectief vast te stellen wanneer overheidsingrijpen wel, en wanneer het niet nodig is.

Ik vind het misdadig als je als vader je kind wilt offeren voor een recordpoging. Net zo misdadig als een kind ter prostitutie aanbieden.
  maandag 21 december 2009 @ 21:25:31 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75898058
quote:

[..]

Dat moet ze dan wel willen. . .
  maandag 21 december 2009 @ 21:25:52 #72
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75898083
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ow BansheeBoy, ik wacht nog.
Ik heb tijd voor je weten vrij te maken. Mijn jeugd stond geheel in het teken van gehoorzaamheid. Ik ben zelden tot nooit over de schreef gegaan. Ik heb een ijzersterke opvoeding gehad van mijn wederzijdse ouders. Het punt wat ik wilde maken: ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik als 14-jarige boy HSH verlaat in ruil voor (wellicht sensueel) vertier of wat dan ook. Girls laten zich te veel beïnvloeden. Ze zijn soms zo naïef dat ze niet ééns doorhebben dat giechelen (in de openbare ruimte) met girls onder elkaar gevaarlijk is/kan zijn.

Het zal je dan ook niet verbazen dat ik het ouderlijk huis slechts heb verlaten vanwege mijn huwelijk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 21 december 2009 @ 22:00:04 #75
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75900235
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb tijd voor je weten vrij te maken. Mijn jeugd stond geheel in het teken van gehoorzaamheid. Ik ben zelden tot nooit over de schreef gegaan. Ik heb een ijzersterke opvoeding gehad van mijn wederzijdse ouders. Het punt wat ik wilde maken: ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik als 14-jarige boy HSH verlaat in ruil voor (wellicht sensueel) vertier of wat dan ook. Girls laten zich te veel beïnvloeden. Ze zijn soms zo naïef dat ze niet ééns doorhebben dat giechelen (in de openbare ruimte) met girls onder elkaar gevaarlijk is/kan zijn.

Het zal je dan ook niet verbazen dat ik het ouderlijk huis slechts heb verlaten vanwege mijn huwelijk.

²
En dat is te relateren aan de Holocaust?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')