abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 december 2009 @ 19:33:18 #51
163650 Greys
pi_75936636
He jakkes, wat ontzettend rot voor Draakje en zeker ook voor jou.
Dat hakt er toch best in he, een geliefd huisdiertje verliezen.
Heel veel sterkte!

Mocht je dat prettig vinden en met ons willen delen, is dit misschien een mooie plaats om Draakje te 'eren' en een foto te plaatsen met een tekstje er bij, in dit topic dus:

In Memoriam #2
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:00:32 #52
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_75937716
- edit:doe eens niet -

[ Bericht 70% gewijzigd door ElisaB op 22-12-2009 21:23:06 ]
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_75940755
He getver wat naar Sterkte Prism.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75945692
Prism heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 december 2009 @ 22:40:08 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75946055
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Prism het volgende:
De dierenarts heeft mij net gebeld. Het was geen vergif. Hij heeft een aangeboren afwijking aan zijn nieren. En daar is niets meer aan te doen. Iets met een waarde van 3 ofzo. Dat was al zo hoog dat ze er niets meer aan konden doen.
Ik heb besloten om hem vanavond te laten inslapen. Met pijn in mijn hart..

Bedankt voor alle lieve berichtjes, ik zal later proberen een foto van Draak te posten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75947871
Ach, wat sneu. Sterkte TS.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:32:36 #57
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_75949000
Arm Draakje, maar nu heeft hij geen ellende meer...
Sterkte TS met het verwerken. Wij hebben 3 weken geleden ook een kat verloren aan een aangeboren afwijking maar Dommel was pas 7 maanden. Hij heeft ook een mooi plekje in onze tuin gekregen.
Zo blijven ze toch een beetje bij je...
pi_75949434
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Prism het volgende:
De dierenarts heeft mij net gebeld. Het was geen vergif. Hij heeft een aangeboren afwijking aan zijn nieren. En daar is niets meer aan te doen. Iets met een waarde van 3 ofzo. Dat was al zo hoog dat ze er niets meer aan konden doen.
Ik heb besloten om hem vanavond te laten inslapen. Met pijn in mijn hart..

Bedankt voor alle lieve berichtjes, ik zal later proberen een foto van Draak te posten.
Wat zonde, maar ergens wel een opluchting dat het geen vergif was, dit is denk ik beter te verwerken.

Sterkte.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:06:42 #59
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_75950634
He, wat vreselijk...:-(
pi_75951812
Heel veel sterkte

Liefs Vronie
pi_75958170
Heel veel sterkte TS, zulke dingen zijn altijd erg kut.

Enige wat bij mij mbt. kattenbezitters altijd erg botst is:
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Prism het volgende:

[..]
Ik denk dat hij door iemand met opzet is vergiftigd.
Want? Ik ben blij dat de dierenarts kon zien dat het aangeboren was, voor er iemand in de buurt vals beschuldigd zou worden van het vergiftigen van katten
  woensdag 23 december 2009 @ 11:07:12 #62
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75961381
He kut zeg, lees het net....
Enorm veel sterkte en ik snap heel goed dat je blij bent dat het aangeboren is. Er is nu iig niet iemand die schuld zou moeten hebben. Nu is het toch meer een een situatie van shit happens....
Geef hem een mooi plekje in de tuin....
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75973820
sterkte TS. ik snap je "opluchting" dat het geen vergif is heel goed...

Het maakt het er niet makkelijker door.... sterkte..
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  woensdag 23 december 2009 @ 16:49:25 #64
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_75975944
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heel veel sterkte TS, zulke dingen zijn altijd erg kut.

Enige wat bij mij mbt. kattenbezitters altijd erg botst is:
[..]

Want? Ik ben blij dat de dierenarts kon zien dat het aangeboren was, voor er iemand in de buurt vals beschuldigd zou worden van het vergiftigen van katten
Nou, ten eerste omdat de dierenarts dit als vermoedelijke diagnose stelde.
En als het al zo zou dat het wel antivries was ging ik er zelf vanuit dat hij het
zou hebben op gelikt van een auto raam.
En dan nog, ik zou niet zomaar iemand beschuldigen. Tenzij ik hard bewijs zou hebben.

Ik heb hem net begraven in de tuin. Hij heeft een fijn plekje gekregen.

Verder, dank jullie wel..
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_76004006
He bah, wat ene triest einde van dit verhaal.... Ik heb eerder niet gereageerd in dit topic maar wel meegelezen en ik vind het heul zonde dat het toch zo heeft moeten lopen Sterkte TS!
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 25 december 2009 @ 00:29:13 #66
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_76038708
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat heeft je kat vermoedelijk zelf gedaan. Dit klinkt als muizengif, en een vergiftigde muis gaat pas na 2/3 dagen dood. Als je kat zo'n muis heeft gegeten, geeft ook de bloedstolling van je kat de geest, en gaat je kat mogelijk dood. Dat is dus niet perse een boze buurman. Wel (nog) een reden je kat gewoon binnen te houden.

Dus wel een boze buurman, die het nodig vond dat ik mijn kat binnen hield toen hij ineens op het fantastische idee kwam een voliere in de tuin te zetten( er blijkbaar niet bij nadenkend dat als je vogeltjes achter gaas zet die nergens naartoe kunnen er natuurlijk katten op af komen). Een half jaar na de vergiftiging heeft'ie geprobeerd de kat te wurgen. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en heeft de kat een blijvend beschadigd oor en een beschadigde nek. En hij is niet de enige kat uit onze buurt die dat heeft....
  vrijdag 25 december 2009 @ 00:30:36 #67
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_76038764
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:49 schreef Prism het volgende:

[..]

Nou, ten eerste omdat de dierenarts dit als vermoedelijke diagnose stelde.
En als het al zo zou dat het wel antivries was ging ik er zelf vanuit dat hij het
zou hebben op gelikt van een auto raam.
En dan nog, ik zou niet zomaar iemand beschuldigen. Tenzij ik hard bewijs zou hebben.

Ik heb hem net begraven in de tuin. Hij heeft een fijn plekje gekregen.

Verder, dank jullie wel..
He bah wat naar, veel sterkte met het verlies van jullie kat.
pi_76065756
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef childintime het volgende:

Dus wel een boze buurman, die het nodig vond dat ik mijn kat binnen hield toen hij ineens op het fantastische idee kwam een voliere in de tuin te zetten( er blijkbaar niet bij nadenkend dat als je vogeltjes achter gaas zet die nergens naartoe kunnen er natuurlijk katten op af komen). Een half jaar na de vergiftiging heeft'ie geprobeerd de kat te wurgen. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en heeft de kat een blijvend beschadigd oor en een beschadigde nek. En hij is niet de enige kat uit onze buurt die dat heeft....
En dat laat jij gebeuren? Als ik in die situatie zou zitten zou ik de buuman eens serieus waarschuwen dat als jouw kat ooit op een avond niet meer thuiskomt, zijn voliere de dag daarna tot de grond afbrandt...
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 26 december 2009 @ 01:30:58 #69
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_76066028
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef Northside het volgende:

[..]

En dat laat jij gebeuren? Als ik in die situatie zou zitten zou ik de buuman eens serieus waarschuwen dat als jouw kat ooit op een avond niet meer thuiskomt, zijn voliere de dag daarna tot de grond afbrandt...
Maar dan verlaag ik me tot zijn nivo. Die vogeltjes kunnen er niets aan doen..... Ik heb zelf een kleine voliere, waar regelmatig katten (ook de mijne) aan hangen. Die vogels weten niet beter en worden er niet warm of koud van. Hij kwam me een half jaar daarvoor waarschuwen dat ik mijn kat binnen moest houden want hij kon wel van alles met hem doen...... Ik kan die kat niet binnen houden, want dan wordt het beest doodongelukkig. Hij is het soort mens wat vogeltjes of bv een vijver met Koikarpers meer als statussymbool ziet en eigenlijk helemaal niets om de beesten geeft. 3 Jaar geleden had hij een voliere met tropen en nu heeft hij parkieten. Ze doen dus net zo makkelijk de vogeltjes weer weg als dat ze ze nemen. Ik ga binnenkort verhuizen en tref hem meer door bv een lekgestoken band, want dat doet pas echt pijn bij zulk soort mensen
pi_76081286
Denk je dat dat hem afschrikt? "als je mijn kat iets doet steek ik je band lek"?
Ja, ik generaliseer.
pi_76083091
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef childintime het volgende:

[..]

Als ik een voillere zou hebben, en iemand zou de zorg voor zijn kat niet op -ch nemen (lees: invasieve exoot buiten laten lopen) dan zou ik er ookgod pissig van worden. Vooral als de buren hun kat naar buiten blijven gooien.
pi_76086729
Moet deze discussie in dit topic?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 27 december 2009 @ 08:21:15 #73
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_76094933
Niet de bedoeling van dit topic inderdaad, doe dan maar slotje.
Dank voor de steun!

"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
  zondag 27 december 2009 @ 13:33:21 #74
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_76100562
quote:
Op zondag 27 december 2009 08:21 schreef Prism het volgende:
Niet de bedoeling van dit topic inderdaad, doe dan maar slotje.
Dank voor de steun!

Moet je ff een topicreport submitten. Gele driehoekje achter de TT
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')