SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
Heel veel sterkte.![]()
Spoiler is voor je eigen bescherming.Thanks, 1 van de symptomen klopt wel, maar de rest niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze weten het ook nog niet zeker, dus ik hoop dat het allemaal goed komt..
Bedankt voor het medeleven in ieder geval.."On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef TheYoung1 het volgende:
Afwachten, in de gaten houden en hopen dat het meevalt. Je zult in de komende uren wel je poezel in de gaten moeten houden. Kijk toe dat ze ook blijft drinken en eten!
Veel sterkte en succes.
Hij is nu bij de dierenarts achtergebleven. Daar zullen ze op hem letten.quote:Op maandag 21 december 2009 17:23 schreef error_404 het volgende:
Sterkte man, ook voor het beestje.
Issie wel thuis of nog bij de dierenarts?
Tevens tvp voor de afloop.
Ga als het even kan bij hem kijken. Ik heb in het verleden een hoop problemen met de gezondheid van mijn hond gehad, waardoor hij ook bij de dierenarts moest blijven. Hij was erg blij als hij weer even een vertrouwd gezicht zag, werd hij rustig van. Zal voor je kat net zo zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 17:23 schreef Prism het volgende:
Hij is nu bij de dierenarts achtergebleven. Daar zullen ze op hem letten.
Morgenavond krijg ik de uitslag van de bloedtest. Ik ben bang voor het ergste. Maar hoop op het beste.
Vind ik inderdaad ook, super allemaal!quote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat een lieve mensen hier allemaal
Nee, ik had door omstandigheden niet de tijd om vanavond nog naar mijn kat te gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je inmiddels al meer? Knapt Poezz al op?
Het enige wat ik aan hem merkte was dat hij heel dun was ineens, ik voelde al zijn botten verontrustend erg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef childintime het volgende:
Mijn kat is ooit vermoedelijk vergiftigd. Lag al bloed spugend en poepend bij de achterdeur. Wonder boven wonder, hielt'ie er niets aan over. Weet je al nieuws over je kat?
Dat heeft je kat vermoedelijk zelf gedaan. Dit klinkt als muizengif, en een vergiftigde muis gaat pas na 2/3 dagen dood. Als je kat zo'n muis heeft gegeten, geeft ook de bloedstolling van je kat de geest, en gaat je kat mogelijk dood. Dat is dus niet perse een boze buurman. Wel (nog) een reden je kat gewoon binnen te houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef childintime het volgende:
Mijn kat is ooit vermoedelijk vergiftigd. Lag al bloed spugend en poepend bij de achterdeur. Wonder boven wonder, hielt'ie er niets aan over. Weet je al nieuws over je kat?
Ik vermoed dat hij het op een raam heeft zien/ruiken zitten ofzo. Dat spul staat in mijn auto of in de schuur. Plekken waar hij zelf niet bij kan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe komt je kat dan bij dat spul eigenlijk?
Sterkte ermee
Bah, wat naar voor je. Ik hoop ook inderdaad dat mijn Draak dat bespaard zal blijven. Maar goed, hoeveel geld het ook kosten moet, ik ga het sowieso een kans geven. Ik geloof dat het spoelen van zijn niertjes 200,- kostte. Geld is niet iets wat opweegt tegen over Draak.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:58 schreef Northside het volgende:
We hebben een kat gehad die zo werd vergiftigd door een duivenmelker. Beest is 2 dagen bij de dierenarts geweest, die heeft er voor 600 euro scans, spuiten, spoelingen en medicijnen op los gelaten maar het heeft niet geholpen. We hebben hem toen nog een paar uur mee naar huis mogen nemen en 's avonds terug naar de praktijk gebracht om in te laten slapen.
Ik hoop dat het bij jou anders loopt, het is hartverscheurend als je je kat zo ziet wegteren.
Nou, weet ik eigenlijk niet. Misschien wel dat alles er dan bij inzit. Hij heeft daar ook overnacht vannacht. Soort van kosten en inwoning, maar dan net niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Eten = goed![]()
Maar waarom moet niertjes spoelen zo duur zijn dan?
Wij hebben een kat gehad met accuut nierfalen en die is 2 keer gespoeld in de hoop de nieren weer op gang te krijgen.
Was nog geen 50 euro
Mickey is daar 3 nachten geweest en totaal was 50 euroquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef Prism het volgende:
[..]
Nou, weet ik eigenlijk niet. Misschien wel dat alles er dan bij inzit. Hij heeft daar ook overnacht vannacht. Soort van kosten en inwoning, maar dan net niet.
Het is ook allemaal heel duur hoor, alleen een kaal consult is al 25,- Maar ja, ik heb het er wel voor over.
Nee, ik heb nog geen contact met de dierenarts gehad.quote:
Is precies hetzelfde als die kat die ik destijds heb laten spoelen; in nog geen 3 weken van vrolijke poezel naar een mager en ziek beestje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef Prism het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat het aangeboren is. En niet vergiftigd. Klinkt misschien raar, maar heb er op deze manier meer vrede mee. Hij heeft er niets aan kunnen doen, en wij ook niet.
Jezus he, ik heb nooit begrepen waarom mensen huilen om overleden huisdieren.. Dit is voor het eerst dat ik dit meemaak en fucking hell.. It blows.
Nee, ik neem hem mee. Hij komt bij mij in de tuin. Daar krijgt hij een mooi plekje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:49 schreef TheYoung1 het volgende:
Auw gatverjakkes.....Helaas, zulke dingen gebeuren.
Maar ik zou er ook meer vrede mee hebben, het net iets minder erg vinden, om te weten dat het aangeboren is en onherstelbaar.
Sterven aan vergiftiging geeft toch echt wel een wrangere na-smaak, weet ik uit ervaring.
Hoedanook, sterkte met het verlies.Gaat je zeker in deze tijd niet in de kouwe kleren zitten.
Laat je hem achter bij de DA of ga je hem laten cremeren?
Ja, dat is ook rottig. Ik ben ook helemaal niet vrolijk nu. Vind het zo raar dat ik hem niet meer lekker kan plagen enzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte TS.![]()
Het is hartstikke rottig om je huisdier zo ziek te zien en dan ook nog de keuze moeten maken om hem in te laten slapen. Ik snap wel wat je bedoelt met dat je blij bent dat het geen vergif is. Niemand kon hier iets aan doen. Poes heeft een prima leven gehad tot nu toe en hoeft dadelijk niet meer te lijden.
Heel veel sterkte voor straks en voor later!
Hij is 3.5 geworden. Het kwaad is overigens geschied. Hij is nu naar de eeuwige jachtvelden..quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef chocoladedrop het volgende:
Ik vind het zo erg voor je Prism!Ik weet helaas precies wat je doormaakt nu en ik wens je heel veel sterkte.
Troost je met de gedachte dat je er niks aan hebt kunnen doen en poes ook niet. Het is het beste zo maar o zo kut!
Hoe oud is poes geworden?
Dank je, gek genoeg vind ik de sterkte betuigingen best prettig om te lezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef deedeetee het volgende:
Ik lees 't net pas,sterkte ermee
Geef hem maar een mooi plekje in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |