Hehe, ik hoop tquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ja dat doe ik ook in Excel bij mijn stashlijst. Niks vreemds aan, toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb tot nu toe nog altijd een notepadje voor m'n wishlist, maar ik ga vanavond denk ik een mooie Excel maken. Vriendje gisteravond: wat ben jij nou weer aan het schrijven? Ik: hihihih WISHLIST! Hij:
.
Whihi ik denk dat het bij de tic hoort.. Ik heb zelfs draaitabellen gemaakt zodat ik kan sorteren op merk, kleur, finish en ongedragenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hehe, ik hoop t![]()
Ik heb namelijk OOK een apart document voor m'n stash
Ik heb mijn lief heeeel langzaam laten wennenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
En over die vriendjes... die van mij keek ook heel scheef toen mijn eerste TD pakketje binnen kwam. Ik zo: vind je het lelijk? Hij: Mja, je wordt toch niet zo'n schminkpop he? Met van die make-up die breekt als je lacht?![]()
Dat was ik, maar ik heb maar 2 besteld dus verwacht niet zoiets. Waar had je besteld?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie had e rnou nog meer Nfu Oh besteld? De mijne zijn binnen, blijken er maar 2 inzitten omdat 'de andere 3 net verkocht zijn'Krijg ik ze als nalevering... mopper!
![]()
pakjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Pakketdienst was er!! *uitpakken gaat* Nu komt er helemaal niets meer van werken
's goed hoor, merk het welquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mirjam, ik ga mijn best doen met de brievenbus, maar als het me niet lukt gaat ie met het pak van obli mee
ik ben uiteraard wel zo sympathiek om je de uitkomst van het experiment even te laten wetenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben uiteraard wel zo sympathiek om je de uitkomst van het experiment even te laten weten
En dan heb ik de nummers erbij zodat ik de kleuren op de nagelwheels eenvoudig terug kan vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whihi ik denk dat het bij de tic hoort.. Ik heb zelfs draaitabellen gemaakt zodat ik kan sorteren op merk, kleur, finish en ongedragen
Oh dat is ook wel praktisch inderdaad.. Bij mij staat de prijs er wel bijquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef bernies het volgende:
[..]
En dan heb ik de nummers erbij zodat ik de kleuren op de nagelwheels eenvoudig terug kan vinden.
Ook staat bij mij de aankoopdatum (maand jaar) erbij (de prijs maar niet....)
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
49 en 60.
In eerste instantie vallen ze een beetje tegenik heb ze over mijn groene lak gedaan en 49 is gewoon transparant met oranje/gouden flakes. Dat had ik niet verwacht. 60 vid ik niet zo geweldig dekken, dus dar gaat een zwarte basis onder. Ik denk dat ik een mooie gouden onder 49 ga doen.
Welke zal ik als eerste gaan doen?
Ik zie de postbode ook lopen, straks even kijken of die mijn Davids en Show your feet heeft meegebracht.
Nietus! Stikjes zijn het einde!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
nee, die strikjes zijn toch echt te gruwelijk?![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
nee, die strikjes zijn toch echt te gruwelijk?![]()
Maar ik vind ze echt heel lelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Oblivion het volgende:
Strikjes...![]()
Hou ze nou toch, wellicht in de zomer met een lief kelurtje eronder kan je lekker prutsen!
Dat mag, dat magquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nietus! Stikjes zijn het einde!
*stikjes freak is...
En damn proud of it!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar ik vind ze echt heel lelijkdus ik gebruik ze nooit waarschijnlijk
Wil jij ze niet? En Joysa?
Het zijn er echt heul veel, dus als de dames die er wat willen mij een pm sturen met adress, dan stuur ik iedereen er een stel op![]()
Ik had net zoiets bij het pakketje maar dan hartjes. Die hou ik want ik vind ze lievquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nietus! Stikjes zijn het einde!
*stikjes freak is...
En damn proud of it!
Ja hartjes had ik wel gehouden ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had net zoiets bij het pakketje maar dan hartjes. Die hou ik want ik vind ze liev
en de postbode was wederom uitermate teleurstellend![]()
Ik wil anders wel met je mee bestellen??quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef E.T. het volgende:
Zo jammer dat je bij TD meteen 9 lakjes 'moet' bestellen.. of dat minder betellen meteen weer duur wordt ergens anders..
Sinds ik 'visit me in prism' heb opgedaan kan ik niet stoppen met kijken naar m'n nagelsEn nu wil ik meer Holo's hebben
Yay!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
Welke mensen zitten nog meer te wachten op Nfu Oh# 51?? Hij is in stock!! Ik wil gaan bestellen, weet dat Lindytje en MiMu 'm graag willen hebben, maar misschien zijn er meer liefhebbers? Het is een beetje kort dag maar ik wil uiterlijk vanavond bestellen (straks istie weer uitverkocht)!!!
Een flesje kost $ 12.50 USD
[/eindeoproep]
Oeh..die is wel mooiquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
Welke mensen zitten nog meer te wachten op Nfu Oh# 51?? Hij is in stock!! Ik wil gaan bestellen, weet dat Lindytje en MiMu 'm graag willen hebben, maar misschien zijn er meer liefhebbers? Het is een beetje kort dag maar ik wil uiterlijk vanavond bestellen (straks istie weer uitverkocht)!!!
[/eindeoproep]
Jaaaaaaaa! Ik zit helemaal te wiebelen nu!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
[/eindeoproep]
*Krabbelt bernies op lijstje*quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:13 schreef bernies het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Ik zit helemaal te wiebelen nu!
Dan krijg jij mijn 49!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz echt heIk zit al zeker 2 maanden alle sites af te speuren, iedere dag om te kijken of ze 'm weer hebben
. Ze hebben 'm!
Hij is echt moeilijk te krijgen
Lindytje ik kan er niks aan doen! Ik vind 'm zo gaaf! Ik wilde # 49 er dan ook bij doen, maar die is uitverkocht
Ik hoef niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
[/eindeoproep]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan krijg jij mijn 49!
Ik ben er niet zo heel gek op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |