Ik wil anders wel met je mee bestellen??quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef E.T. het volgende:
Zo jammer dat je bij TD meteen 9 lakjes 'moet' bestellen.. of dat minder betellen meteen weer duur wordt ergens anders..
Sinds ik 'visit me in prism' heb opgedaan kan ik niet stoppen met kijken naar m'n nagelsEn nu wil ik meer Holo's hebben
Yay!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
Welke mensen zitten nog meer te wachten op Nfu Oh# 51?? Hij is in stock!! Ik wil gaan bestellen, weet dat Lindytje en MiMu 'm graag willen hebben, maar misschien zijn er meer liefhebbers? Het is een beetje kort dag maar ik wil uiterlijk vanavond bestellen (straks istie weer uitverkocht)!!!
Een flesje kost $ 12.50 USD
[/eindeoproep]
Oeh..die is wel mooiquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
Welke mensen zitten nog meer te wachten op Nfu Oh# 51?? Hij is in stock!! Ik wil gaan bestellen, weet dat Lindytje en MiMu 'm graag willen hebben, maar misschien zijn er meer liefhebbers? Het is een beetje kort dag maar ik wil uiterlijk vanavond bestellen (straks istie weer uitverkocht)!!!
[/eindeoproep]
Jaaaaaaaa! Ik zit helemaal te wiebelen nu!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
[/eindeoproep]
*Krabbelt bernies op lijstje*quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:13 schreef bernies het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Ik zit helemaal te wiebelen nu!
Dan krijg jij mijn 49!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz echt heIk zit al zeker 2 maanden alle sites af te speuren, iedere dag om te kijken of ze 'm weer hebben
. Ze hebben 'm!
Hij is echt moeilijk te krijgen
Lindytje ik kan er niks aan doen! Ik vind 'm zo gaaf! Ik wilde # 49 er dan ook bij doen, maar die is uitverkocht
Ik hoef niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
[/eindeoproep]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan krijg jij mijn 49!
Ik ben er niet zo heel gek op!
Niet twijfelen! Is erg moeilijk te vinden en maar heel zeldzaam op voorraad.quote:
Is ook maar ik heb ook 38 en die lijkt er erg op!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Over zwart lijkt ie me ontzettend gaaf!
Ik ben zo enthousiast dat ik net 'swart' typte
Oooh dat zou ik echt onwijs lief vindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Is ook maar ik heb ook 38 en die lijkt er erg op!
En als ik jou er zo blij mee kan maken vind ik dat super!
Wanneer ga je de 51 bestellen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh dat zou ik echt onwijs lief vinden
OMGquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al toen je het zeiHeb je er nog meer besteld, of alleen # 51?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Uiterlijk vanavondquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Wanneer ga je de 51 bestellen?
Waar heb je ze eigenlijk gevonden?
Okay dan! Verzendkosten technisch is het dan beter om samen te bestellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uiterlijk vanavond
www.fabuloustreet.com
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu twijfel ik weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet twijfelen! Is erg moeilijk te vinden en maar heel zeldzaam op voorraad.
Leuk=JA! DOEN! NU!
Nee want ze passen niet door de brievenbus dus dan moet je apart nog eens pakketkosten a ¤6,95 binnen Nederland betalen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Okay dan! Verzendkosten technisch is het dan beter om samen te bestellen
je hebt trouwens een PM
Daaromquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Okay dan! Verzendkosten technisch is het dan beter om samen te bestellen
je hebt trouwens een PM
zijn de flesjes zo groot dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee want ze passen niet door de brievenbus dus dan moet je apart nog eens pakketkosten a ¤6,95 binnen Nederland betalen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
OPROEP!
[/eindeoproep]
You speekz in Catz languazzquote:
Volgens mij bedoel je # 52, maar die is uitverkochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
OH HAI! I can haz Nfu Oh #51?
edit: en waar kan ik duidelijke swatches vinden van andere Nfu Oh's? Wat is die mooie paars/groene ook alweer? i iz Nfu Oh n00b
Nee, 51 toch, zoals in je oproep staat.. of snap ik 't nou niet meer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je # 52, maar die is uitverkocht. (die hebben ze dan wel weer op een andere webshop, maar daar hebben ze # 51 niet
)
Haha ja klopt maar ik bedoelde dat 52 de groen/paars/blauwige is waar je het over had..quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, 51 toch, zoals in je oproep staat.. of snap ik 't nou niet meer?
Oooooh ja.. *zucht* BlonTquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja klopt maar ik bedoelde dat 52 de groen/paars/blauwige is waar je het over had..
Net als bij de SV en davids, gewoon in de brievenbus proppen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee, ik dacht dat ze net zo groot waren als Nubars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |