Een tweede Helmerquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik heb er dus al 1, maar daar heb ik nu twee lades in voor mijn lakjes, maar het past niet meer!!
Ik straks ook!!quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Ik heb nog even genoeg ruimte denk ik
Hahaha lol.. Maar toch gaan jullie een Helmer kopen? Dan vindt ze het vast niet zo héél ergquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik straks ook!!
Ik: weet je wat het gevaar is met een heel lak-kastje?
: Dat ie vol moet...
Ik:![]()
:
![]()
Hahahhahah!!!
Ik denk dat we voor kerst naar de Ikea zijn geweest...
quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik straks ook!!
Ik: weet je wat het gevaar is met een heel lak-kastje?
: Dat ie vol moet...
Ik:![]()
:
![]()
Hahahhahah!!!
Ik denk dat we voor kerst naar de Ikea zijn geweest...
Lindy'squote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Nieners het volgende:
[..]. Die mannen toch ook...
de mijne snapt er helemaal niks van en alle kleuren lijken zogenaamd op elkaar.
''Schat, vind je deze mooi?''
- Die heb je toch al?
No way!!quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik mag dus van geluk spreken met mijn kerel. "Ohnee bestel nog maar bij TD hoor! Ja je hebt al wel paars maar die is met glitters en deze is mat! Oh ik zal even meekijken naar wat voor konad plates we gaan bestellen voor je."
Hij kijkt zelfs een half uur op TD rond als ik nog 1 lakje moet en ik niks meer kan kiezen.
Je doet het niet goed.quote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Burdie het volgende:.
Vandaag mijn pakketje binnen gehad van OCNail. 3 Konadlakjes en 3 image plates. Maar het werkt niet!!!
Als ik met mijn gewone (OPI) nagellak stempel, werkt het wel (soort van), maar die speciale nagellak: no way. Gewoon NIET!
.
Heeft iemand nog iets nuttigs te zeggen hierover voor ik een boze mail die kant op stuur?.
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lindy'sis geen man
Mijn vriend snapt er ook niks van hoor.. Vooral paarse lak vindt ie vreselijk.. "He getver, heb je nou weer paars op??"En bedankt..
Een half uur? Ik stempel altijd al na een minuutje of 10. Maar ik duw ook niet op de stempel, misschien is dat het verschil?quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef Lindytje het volgende:
Gelukt om te stempelen een half uur na 2 lagen lak en 1 laag david! Geen opzij duwen van de lak etc
(enmisschien moet je nog zo'n kastje kopen (een ikea helmer) apart voor de lakjes (moet hem nu delen met pennen, rekeningen, DS en opladers etc...), want je moet nu wel erg proppen!
Dat gaat deze week dus nog geregeld worden
)
Hihi goed plan..quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef Nieners het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet. No way, een man heeft sowieso niet van die mooie nagels
.
Haha awww, ik weet wat je bedoelt.. mijne kan ook zo complimenteus zijn.
Misschien mogen we die van Maria2.0 even lenen?.
Ghehe, nee, ze vindt het niet zo héél erg... ze gunt mij m'n hobby/bevlieging..quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha lol.. Maar toch gaan jullie een Helmer kopen? Dan vindt ze het vast niet zo héél erg
Dat zal het verschil zijn.... ik duw volgens mij best hard...quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een half uur? Ik stempel altijd al na een minuutje of 10. Maar ik duw ook niet op de stempel, misschien is dat het verschil?
Ik heb het van horen zeggen hoor, ik moet zelf ook nog op zoek.quote:
Ik ken ze. Ze meuren enorm maar ze hebben wel een paar goede kleuren. Soms moet je er iets voor over hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef MissJ het volgende:
whehe leuk om te lezen hoe jullie mannen reageren op jullie nagellakverslaving![]()
Die van mij vindt het prachtig en vraagt zo nu en dan wanneer ik weer een bestelling bij TD ga doenHij ziet het ook echt als ik weer een andere kleur op heb en zegt er dan wat van
![]()
Zijn favoriet is tot nu toe Opi Red![]()
Zoow heb van het weekend 4 cheap ass lakjes gekocht a 1 euri per stuk op de markt van het merk "la femme beauty"
Kennen jullie dat?
Zo nee: niet kopen!!!
Ging net lakken en ik vergaste zowat van de chemische lucht die er vanaf kwam.. echt hoor, dat was echt niet ok gewoon![]()
Weet niet welk ingredient daar voor zorgde, maar ik denk dat ik ze ga weggooien... Tenzij 1 van jullie interesse heeft?
Ik zal morgen even een foto plaatsen van de lakjes.
Ja, de stempel pakt het niet, het lijkt wel of de lak al opgedroogd is voor ik de stempel erop kan drukken. Dat opruwen ga ik eens proberenquote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
Hoe bedoel je het werkt niet met je speciale nagellak? Pakt het niet op de stempel? Dat kun je oplossen door je stempel een beetje op te ruwen door er even met een vijl overheen te gaan.
Dat is niet de tip van de dag, maar van de maand! Nooit bedacht dat ze dat daar ook hebben!quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
(Tip van de dag! Aceton wordt bij de bouwmarkt per liter verkocht voor ongeveer 2 euro! Veel goedkoper dan bij de drogist dus!)
Wat Mimu ook zegt: Niet miemelen maar doorwerken!quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, de stempel pakt het niet, het lijkt wel of de lak al opgedroogd is voor ik de stempel erop kan drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |