Helliemond is heeeel dicht bij de gekstuuuuhquote:Op maandag 21 december 2009 17:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
No probs, komt vast goed![]()
Ik heb nog steeds Recycle van China Glaze op, moet blijven zitten tot donderdag (tenzij de Davids snel komen, dan kan ik me toch niet inhouden wat anders te doen), dan doe ik m'n kerstnagels met nfu-oh 45 en 56 over zwart![]()
Kan er iemand deel 41 in de wiki op zetten? ik weet niet hoe/heb geen toegang
Edit:
[..]
Ik kom uit HelmondIk wil ook naar zowel de noordelijke als de zuidelijke denk ik
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
1 van m'n nagels zag ik dat de acryl wat omhoogstond
ik wilde het terugduwen met een bokkepootje, en kon zo een stukje meetrekken?
ben er verder afgebleven en ga weer lakken, maar toch?nu een hapje uit m'n nagel zeg maar
moet ik daar wat mee, of gewoon zo laten en niet aanziten?
quote:Op maandag 21 december 2009 02:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou terug gaan naar de salon die je nagels heeft gezet en daar eerlijk opbiechten dat je er niet af kon blijven en hebt lopen pulken en plechtig beloven het nooit weer te doen als ze het fixen.
Dit is dus waarom je er vanaf moest blijven van obli.
voor die eerste was ik toevallig vandaag teruggegaan, had ik niet aan gezeten overigens. ze zei dat er wat lucht onder zat en dat het geen probleem was, gebeurt wel vaker, heeft verder geen effect, dus niks aan gedaan.quote:
Arme Puckzzz, dat zal niet lekker fotograferen zo!quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja mijn oesterduim.Ik heb waarschijnlijk de pees geschampt met het mes. Alles doet het nog qua beweging dus er is niets kapot. Moet gewoon genezen
Djeez normaal gesproken ben ik écht geen kluns, eerder handig. Maar nu ff niet
\quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef Puckzzz het volgende:
Blijkt dat ik 4 dagen met een gebroken vinger heb rondgelopenNu zit er zo'n afzichtelijk plastic hulsje omheen
Andere nagelstyliste zoeken. Ruimte tussen de nagel en de kunstnagel is vragen om schimmel en andere problemen en een fatsoenlijke nagelstyliste laat je dus ook zo niet lopen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor die eerste was ik toevallig vandaag teruggegaan, had ik niet aan gezeten overigens. ze zei dat er wat lucht onder zat en dat het geen probleem was, gebeurt wel vaker, heeft verder geen effect, dus niks aan gedaan.
dit gebeurde net met afhalen, so weird.
heb er nu een laag lak op zitten, zal van de week wel ff langs de salon lopen weer
oh, gek, het is namelijk naar mijn idee wel een goeie salon (heb m'n nagels er niet laten zetten overigens), bibou.quote:Op maandag 21 december 2009 20:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Andere nagelstyliste zoeken. Ruimte tussen de nagel en de kunstnagel is vragen om schimmel en andere problemen en een fatsoenlijke nagelstyliste laat je dus ook zo niet lopen.
Wat voor nagellakremover gebruik je?
Blugh. Wat een lelijke kleuren allemaal!quote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
VampyVarnish komt met een eigen collectie:
http://www.vampyvarnish.c(...)llection-bb-couture/
Yay voor haar maar ik vind ze lelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
Mja, zelf weten. De waarschuwingen voor lucht onder je nagel en het risico op schimmel hierdoor zijn inmiddels vaak genoeg herhaald hier. Als jij het risico toch wilt lopen omdat het een goede salon zou zijn moet je dat zelf weten. Dan ga ik alvast afwachten tot je post dat je eigen nagels donkergroen zijn en van het nagelbed loslaten en daardoor onherstelbaar beschadigd zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, gek, het is namelijk naar mijn idee wel een goeie salon (heb m'n nagels er niet laten zetten overigens), bibou.
ze had het zelf ook zei ze, geen probleem enzo.
ik gebruik remover zonder aceton, kruidvat huismerk momenteel.
Idd, ik vind het allemaal "mweh". Die eerste lak (lichtgroen) ziet eruit als snot. Met glitters. Not so prettyquote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Zit stomme kleuren glitters in stomme kleuren nagellak. Heul niet mooi!
Ik zat al te denken, als ik goed verkouden ben en m'n vinger door m'n neus heen haal ziet het er nog beter uitquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Idd, ik vind het allemaal "mweh". Die eerste lak (lichtgroen) ziet eruit als snot. Met glitters. Not so pretty
Gatverdammequote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, als ik goed verkouden ben en m'n vinger door m'n neus heen haal ziet het er nog beter uit.
Liftende acryl of gel is niet ok hoor. Zijn verscheidene redenen voor, verkeerd materiaal, te plat gezet, mensen die aan hun nagels pulken, nagels die teveel olieen produceren etc etc. Ben wel geen nailtech, maar het is niet ok.quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, gek, het is namelijk naar mijn idee wel een goeie salon (heb m'n nagels er niet laten zetten overigens), bibou.
ze had het zelf ook zei ze, geen probleem enzo.
ik gebruik remover zonder aceton, kruidvat huismerk momenteel.
Geen mooie kleuren inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
Oh bij Etos kun je best slagen voor wat leuks hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 20:37 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Geen mooie kleuren inderdaad.
Hey dames, ik heb van mijn moeder een etos waardebon gekregen en die wil ik gebruiken voor wat lakjes.
Ik weet dat etos eigen merk hier amper gebruikt wordt...maar misschien wat tips?
(Andere merken mag ook, als de Etos ze maar heeft)
Etos heeft holo's! En chunky glitterlakjes! Die vind ik zelf best leukquote:Op maandag 21 december 2009 20:37 schreef -Nienna- het volgende:
[quote]Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
[/quote
Hey dames, ik heb van mijn moeder een etos waardebon gekregen en die wil ik gebruiken voor wat lakjes.
Ik weet dat etos eigen merk hier amper gebruikt wordt...maar misschien wat tips?
Etos heeft een paar erg goede glitters en wat holo lakjes. Die zou ik halen denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 20:37 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Nou als ze creme geweest waren, hadden ze 100% in jouw viezige straatje gepast hoor LOL.quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Yay voor haar maar ik vind ze lelijk.
Etos heb ik wel twee mooie lakjes van, als je van glitters houdt... eigen merk, nummer 009 en 010 geloof ik. Lila en lichtblauwquote:Op maandag 21 december 2009 20:37 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik wil over een half uurtje er overheen konadden. Kijken of ik dan niet de lak 'wegduw' met de stempel... het is nu 20.50, om 10 voor half 10 ga ik stempelen!quote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef Lindytje het volgende:
Heb nu David op... kijken wat 'ie doet!
(oh, net klaar, en nu al 'stofdroog')
David the one minute manquote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef Lindytje het volgende:
Heb nu David op... kijken wat 'ie doet!
(oh, net klaar, en nu al 'stofdroog')
quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Aniploish het volgende:
[..]
Nou als ze creme geweest waren, hadden ze 100% in jouw viezige straatje gepast hoor LOL.
(op die roje na dan). Heb je nog lekker staan vegen vandaag?
Ik ben benieuwd hoe hij bevalt! Ik moet hem nog krijgen.quote:Voor Obli: SENKS voor de mani ( etc etc) - helaas zaten na 1/2 u in de vrieskou veel van de hexjes in mn handscchoenen... dag erop laag MAY erover en je zag er nix meer van! hield verder toppie!
en nu ga ik intiem worden met David
Oh leuk! Wel stiekem foto's maken en posten he!quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Lindytje het volgende:
(lief gaat lakken, ik: 'je kan nu wel een kleurtje doen, het is toch vakantie' En ze zit nu in de la te rommelen
)
Zal ik doen!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh leuk! Wel stiekem foto's maken en posten he!
ik wil helemaal nergens risico op lopen, maar vind het zo raar dat die meid dat zegtquote:Op maandag 21 december 2009 20:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mja, zelf weten. De waarschuwingen voor lucht onder je nagel en het risico op schimmel hierdoor zijn inmiddels vaak genoeg herhaald hier. Als jij het risico toch wilt lopen omdat het een goede salon zou zijn moet je dat zelf weten. Dan ga ik alvast afwachten tot je post dat je eigen nagels donkergroen zijn en van het nagelbed loslaten en daardoor onherstelbaar beschadigd zijn.
En na het vijlen van de stempel zachtjes over de plate rollen om de lak op te pakken, niet hard duwen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Burdie het volgende:.
Vandaag mijn pakketje binnen gehad van OCNail. 3 Konadlakjes en 3 image plates. Maar het werkt niet!!!
Als ik met mijn gewone (OPI) nagellak stempel, werkt het wel (soort van), maar die speciale nagellak: no way. Gewoon NIET!
.
Heeft iemand nog iets nuttigs te zeggen hierover voor ik een boze mail die kant op stuur?.
En ik heb er dus al 1, maar daar heb ik nu twee lades in voor mijn lakjes, maar het past niet meer!!quote:
Een tweede Helmerquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik heb er dus al 1, maar daar heb ik nu twee lades in voor mijn lakjes, maar het past niet meer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |