Een boxer heeft langere pijpjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Wat is het verschil tussen een hipster en een boxer? En bij een hipster zie je toch ook geen ondergoedlijntjes door je kleding heen?
Ik heb ook niet echt klachten. Vind de levertijd soms wel erg lang maar that's it.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb eigenlijk geen klachten m.b.t. bestellen en doe dat regelmatig. Af en toe bel ik en dan word ik ook wel snel en vriendelijk geholpen. Ik zal wel een uitzondering op de regel zijn.
Ik heb naast de soms lange levertijd verder ook nog nooit problemen gehad met H&M..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt klachten. Vind de levertijd soms wel erg lang maar that's it.
Als ik lees hoe users hier schelden op H&M met![]()
![]()
, dan bestelde ik er van mijn lang zal ze leven nooit meer maar no probs hier.
Het komt in vlagen. Net als dat ik bestel bij H&M, dat komt ook in vlagenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt klachten. Vind de levertijd soms wel erg lang maar that's it.
Als ik lees hoe users hier schelden op H&M met![]()
![]()
, dan bestelde ik er van mijn lang zal ze leven nooit meer maar no probs hier.
Jaa jammer dat die zo laat komt inderdaad.. Maar misschien dat ik hem (als ik hem nog eerder in de winkel zie) dan gewoon annuleerquote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Tamashii het volgende:
Oh wat leuk pumpkin, ik heb die bikini ook besteld. Maar helaas komt ie pas eind januari.
En jaaa. Ook in de winter zwem ik.
Blijf je artikelen aan je bestelling toevoegen zolang het kan? Misschien is het opzet van H&M, dat ze het type klant wat elke ochtend weer iets toevoegt lekker de gelegenheid geven.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
Mijn bestelling is nog nooit binnen een week in behandeling genomenIk moet eigenlijk altijd wel een maand wachten.
Oh, tis dus nog steeds een pokkezooi, ik had toevallig geluk danquote:Op woensdag 30 december 2009 17:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie nog steeds niet in behandelingHij stond eerst op begin januari, en nu staat er 'helaas, te laat. nieuwe levering begin januari' okeee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha ja die is eigenlijk sjieker he, maar zn armflappen waren niet groot genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is geen "vliegende" eekhoorn. Ja oke hij vliegt, maar t is een gewone eekhoorn volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Erg he, wacht je zo lang op je pakketje, zit het niet mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef Bartjebart het volgende:
EIN-DE-LIJK m'n pakketje... past m'n jas niet mooi
Wel kreeg ik een H&M Rekening uitwerking van een Duitse klant erbij
Geen schoenen of kleding houden dat te strak of niet zit. Het gevolg is toch dat je het nooit draagt.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:08 schreef ivetje het volgende:
De 2e zending van mijn schoenen (1e is kwijt geraakt bij TNT) is binnen!!! Alleen....ze zitten strak zeg!! En de achterkant doet pijn. Zit nu heel erg in dubio of ik ze gewoon moet inlopen en dat ze dan wat losser gaan zitten, of dat ik ze terug stuur. Heeft iemand hier toevallig ook deze pumps en lopen ze uit of niet? Kan geen pic meer vinden, maar het zijn pumps met een tweed-stof in het bruin/paars/groen met een gouddraadje er doorheen. Uiteindelijk zijn ze maar 20 euro, dus op zich kan ik ze wel houden maar goed. Geen idee of ik ze dan ooit nog aan doe.
En nog even een vraagje. Er zit een accept giro bij, maar daar staat geen bedrag op? Er staat ook op de factuur bij te betalen geen bedrag. Hoef ik nu niks te betalen dan of hoe zit dan?? Zou het te maken hebben met dat pakje dat kwijt is geraakt? Die heb ik ook niet betaald, maar goed.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mocht iemand deze in bestelling hebben staan:
[ afbeelding ]
Hij is nu 15 euro in de winkel!
Ik heb geen maandfactuur. Maar moet idd gewoon zelf het bedrag invullen op de accept giro.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Geen schoenen of kleding houden dat te strak of niet zit. Het gevolg is toch dat je het nooit draagt.
Heb je maandfactuur? Heb je ook geen retourbon of iets waarop staat wat je allemaal gekregen hebt? Ik zou de klantenservice even mailen.
Oeh, die is leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mocht iemand deze in bestelling hebben staan:
[ afbeelding ]
Hij is nu 15 euro in de winkel!
wat is dat gevlochten ding? haarbandje?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
en nog toegevoegd:
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat is dat gevlochten ding? haarbandje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |