Oh, tis dus nog steeds een pokkezooi, ik had toevallig geluk danquote:Op woensdag 30 december 2009 17:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie nog steeds niet in behandelingHij stond eerst op begin januari, en nu staat er 'helaas, te laat. nieuwe levering begin januari' okeee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha ja die is eigenlijk sjieker he, maar zn armflappen waren niet groot genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is geen "vliegende" eekhoorn. Ja oke hij vliegt, maar t is een gewone eekhoorn volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Erg he, wacht je zo lang op je pakketje, zit het niet mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef Bartjebart het volgende:
EIN-DE-LIJK m'n pakketje... past m'n jas niet mooi
Wel kreeg ik een H&M Rekening uitwerking van een Duitse klant erbij
Geen schoenen of kleding houden dat te strak of niet zit. Het gevolg is toch dat je het nooit draagt.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:08 schreef ivetje het volgende:
De 2e zending van mijn schoenen (1e is kwijt geraakt bij TNT) is binnen!!! Alleen....ze zitten strak zeg!! En de achterkant doet pijn. Zit nu heel erg in dubio of ik ze gewoon moet inlopen en dat ze dan wat losser gaan zitten, of dat ik ze terug stuur. Heeft iemand hier toevallig ook deze pumps en lopen ze uit of niet? Kan geen pic meer vinden, maar het zijn pumps met een tweed-stof in het bruin/paars/groen met een gouddraadje er doorheen. Uiteindelijk zijn ze maar 20 euro, dus op zich kan ik ze wel houden maar goed. Geen idee of ik ze dan ooit nog aan doe.
En nog even een vraagje. Er zit een accept giro bij, maar daar staat geen bedrag op? Er staat ook op de factuur bij te betalen geen bedrag. Hoef ik nu niks te betalen dan of hoe zit dan?? Zou het te maken hebben met dat pakje dat kwijt is geraakt? Die heb ik ook niet betaald, maar goed.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mocht iemand deze in bestelling hebben staan:
[ afbeelding ]
Hij is nu 15 euro in de winkel!
Ik heb geen maandfactuur. Maar moet idd gewoon zelf het bedrag invullen op de accept giro.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Geen schoenen of kleding houden dat te strak of niet zit. Het gevolg is toch dat je het nooit draagt.
Heb je maandfactuur? Heb je ook geen retourbon of iets waarop staat wat je allemaal gekregen hebt? Ik zou de klantenservice even mailen.
Oeh, die is leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat gevlochten ding? haarbandje?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
en nog toegevoegd:
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat is dat gevlochten ding? haarbandje?
Hebbe hebbe!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm da's waar. Is voor hun ook niet bij te houden waarschijnlijk. Dan maar via hier.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geef je weinig hoop dat ze daar een duidelijk overzicht van hebben, wat in welke winkel ligt.
Maar in de winkel ligt momenteel slechts een klein gedeelte van de voorjaarscollectie.
heb je het bestelnummer van dat grijze rokje misschien voor me?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
en nog toegevoegd:
[ afbeelding ]
53-0865quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:12 schreef saaw het volgende:
[..]
heb je het bestelnummer van dat grijze rokje misschien voor me?
Ik gok dat het nu nog niet in de winkels ligt. Althans, ik was donderdag nog in de stad en toen was het nog steeds sale bij ons.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hmm da's waar. Is voor hun ook niet bij te houden waarschijnlijk. Dan maar via hier.
Weet iemand of iets van dit in de winkels ligt:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:05 schreef alors het volgende:
Krijg ik ze dan allemaal?
[ afbeelding ]
Gewoon 'Donkerlavendel', er is blijkbaar een plaatje verwisseld ofzo.quote:
LOL!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:05 schreef alors het volgende:
Krijg ik ze dan allemaal?
[ afbeelding ]
Het is inmiddels al opgelost door de klantenservice! Zij zetten de code voor mij in het systeem zodra de bestelling in behandeling wordt genomen en zo krijg ik toch 25% korting zonder dat ik voor minimaal 19 euro (na aftrek van de korting) moet bestellen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef Cyan het volgende:
Ik wilde een plaid bestellen uit de Home collectie met een kortingscode. Maar nu geeft ie steeds aan dat ik voor minimaal 19 euro moet bestellen, terwijl ik verder helemaal niets nodig heb! Iemand dit al eerder meegemaakt?
Thanks! Echt lastig altijd van die doodgewone rokjes vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:15 schreef Graftonst het volgende:
[..]
53-0865
Ik heb hem zelf in het zwart & blauw besteld
Of is het lentecollectie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Rechterbal het volgende:
Iemand enig idee waar je de sequin blazer kan kopen?
[ afbeelding ]
Uit de style guide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |